SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tyron op 12-02-2013 12:45:05 ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie updaten het laatste plaatje alleen als Ajax heeft gewonnen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
Als er 1-1 gespeeld wordt is er geen foto beschikbaar?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Tyron het volgende:
Wel laf van AjaxLife dat ze geen nieuwe wallpaper hebben van Roda - Ajax.
Deze zou wel mooi passen denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
Als er 1-1 gespeeld wordt is er geen foto beschikbaar?
Benieuwd welke je neemt.quote:
Haha die nam ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze zou wel mooi passen denk ik.
[ afbeelding ]
Paranormale gaven etc.quote:
Met deze maak je het andere supportersgroepen wel heel makkelijk maar is wel typerend. Zelfs bij tegenslagen blijft Ajax een eenheid, een vriendengroep die voor elkaar wil sterven. En Eriksen de grote leider van dit stel helden biedt troost aan al zijn volgelingen.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
En Eriksen de grote leider van dit stel helden biedt troost aan al zijn volgelingen.
quote:De leiding van het Europa League-duel van Ajax met Steaua Boekarest is donderdag in Bulgaarse handen. Stanislav Todorov is dinsdag door de UEFA aangewezen als arbiter tijdens de wedstrijd in Amsterdam. De 36-jarige leidsman floot nooit eerder een wedstrijd van Ajax. Wel had hij eerder dit seizoen de leiding bij de wedstrijd in de voorronde van de Europa League tussen sc Heerenveen en Molde FK.
En foto enzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Stiggie het volgende:
Was zondagavond in de altijd foute Bubbels in Amsterdam. Tweede keer dat ik daar allemaal ajax spelers tegenkom.... blijkbaar enige dag dat ze kunnen uitgaan. Siem, Daley en nog eentje van een ander team die ik alleen van gezicht herkende. Siem zat aan een peukie. Daley rukte een peuk uit een meisje dr mond. Vond ie not dun.
Ah, Siempie rookt. Van Gaal selecteert geen rokende spelers dus zal ook wel een van de redenen zijn dat ie nooit opgeroepen wordt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Stiggie het volgende:
Was zondagavond in de altijd foute Bubbels in Amsterdam. Tweede keer dat ik daar allemaal ajax spelers tegenkom.... blijkbaar enige dag dat ze kunnen uitgaan. Siem, Daley en nog eentje van een ander team die ik alleen van gezicht herkende. Siem zat aan een peukie. Daley rukte een peuk uit een meisje dr mond. Vond ie not dun.
Dan zou zijn selectie heel klein worden hoewel ik het onbegrijpelijk vind voor een topsporterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, Siempie rookt. Van Gaal selecteert geen rokende spelers dus zal ook wel een van de redenen zijn dat ie nooit opgeroepen wordt.
Gozer die ik ken was zondag wel op de foto met ze gegaan in Bubbelsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Stiggie het volgende:
Dat gaat me te veurrrrrrrr. Laat ze lekker uitgaan
edit: Ben er drie keer op zondag geweest en twee keer was Blind er iig. Dus zal wel soort stamkroeg zijn voor op de zondag van ze.Dus ze zullen er wel vaak komen. Ze kende ook het barpersoneel
Stekelenburg heeft hij anders gewoon opgeroepen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, Siempie rookt. Van Gaal selecteert geen rokende spelers dus zal ook wel een van de redenen zijn dat ie nooit opgeroepen wordt.
De spelers gaan even op bezoek bij zusliefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef wieisboos het volgende:
Selectie van Steau heeft het naar hun zin in Amsterdam
http://www.prosport.ro/fo(...)18/galerie-7#picture
De spelers gaan even op bezoek bij zusliefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.prosport.ro/fo(...)18/galerie-7#picture
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De spelers gaan even op bezoek bij zuslief
[/quote]quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Stiggie het volgende:
Waar dan in vredesnaam? Eriksen is nog lang niet klaar voor een stap hogerop en moet zeker nog 1/2 jaar bij Ajax blijven om te ontwikkelen. Hij heeft in de Eredivisie al alle moeite laat staan in een grotere competitie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Over Eriksen nog eventjes. Het beste is wellicht dat hij nog zeker een seizoen blijft.
Zonder Eriksen zullen we het idd flink gaan merken, maar Eriksen kan denk ik wel een stuk meer laten zien.
Lastig. Ik zie hem in een grote competitie bij een grote ploeg zo meedoen eerlijk gezegd.
Waarom het er bij Ajax nog niet echt uitkomt, momenten daargelaten, blijf ik hoogst merkwaardig vinden.
Eriksen had al 10 assists meer gehad met een capabele spits voor hemquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar dan in vredesnaam? Eriksen is nog lang niet klaar voor een stap hogerop en moet zeker nog 1/2 jaar bij Ajax blijven om te ontwikkelen. Hij heeft in de Eredivisie al alle moeite laat staan in een grotere competitie.
Torres?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen had al 10 assists meer gehad met een capabele spits voor hem
Wordt ondersteboven gelopen in elk duel, veel balverlies, vrije trappen en afstand schoten dramatisch. Ajax is voorlopig zijn niveau wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen had al 10 assists meer gehad met een capabele spits voor hem
Wellicht zien anderen niet wat Eriksen steeds blijft doen. Misschien moet hij met betere spelers gaan samen spelen. Wie weet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wordt ondersteboven gelopen in elk duel, veel balverlies, vrije trappen en afstand schoten dramatisch. Ajax is voorlopig zijn niveau wel.
Wellicht, maar hij is het niveau van Ajax nu toch niet ontgroeid? Spelers als Suarez, Huntelaar, Verthongen bijvoorbeeld waren duidelijk veel beter dan de rest, dat zie je bij een Eriksen toch niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:53 schreef Totaalvoetbal het volgende:
[..]
Wellicht zien anderen niet wat Eriksen steeds blijft doen. Misschien moet hij met betere spelers gaan samen spelen. Wie weet.
Heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar soms zie je Eriksen dingen doen die bijna niemand bij Ajax kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht, maar hij is het niveau van Ajax nu toch niet ontgroeid? Spelers als Suarez, Huntelaar, Verthongen bijvoorbeeld waren duidelijk veel beter dan de rest, dat zie je bij een Eriksen toch niet?
1,5 jaar. 4x zo goed als Poulsen en Enoh bij elkaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Anita was Ajax ook nog niet ontgroeid die speelde pas net goed
Suarez en Vertonghen (al speelde een Verthongen maar een half jaar echt super goed) ja. Anita niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef Totaalvoetbal het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar soms zie je Eriksen dingen doen die bijna niemand bij Ajax kan.
Het lijkt wel of Eriksen vaak zo lang wachten tot hij iets doet, dat het soms lijkt alsof hij 'wacht' tot anderen snappen wat hij wilt.
Maar wat je al zegt, Eriksen is het niveau van Ajax nog niet ontgroeid. Anita, Suarez en Vertonghen waren een stuk verder ja dan Eriksen nu.
Maar ik vraag me echt af waarom het er bij Eriksen vaker niet dan wél uitkomt.
Jij overdrijft nog erger in het bekritiseren dan dat ik in het ophemelen doe, gvd zeg..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wordt ondersteboven gelopen in elk duel, veel balverlies, vrije trappen en afstand schoten dramatisch. Ajax is voorlopig zijn niveau wel.
Anita blonk alleen het laatste half jaar echt uit en wou meteen weg leuk spelertje hoor maar die komt echt te kort voor de top.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
1,5 jaar. 4x zo goed als Poulsen en Enoh bij elkaar.
Anita heeft Ajax 2 keer kampioen gemaakt, geweldige speler op het middenveld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Suarez en Vertonghen (al speelde een Verthongen maar een half jaar echt super goed) ja. Anita niet.
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij overdrijft nog erger in het bekritiseren dan dat ik in het ophemelen doe, gvd zeg..
Dit dus, de schakel die Ajax nu mist. Bepaalde het tempo op het middenveld, verdedigend en aanvallend gewoon uitstekend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita heeft Ajax 2 keer kampioen gemaakt, geweldige speler op het middenveld.
Nou dit is ook wel weer erg overdreven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita heeft Ajax 2 keer kampioen gemaakt, geweldige speler op het middenveld.
Gast, die zijn ronduit dramatisch..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alles, behalve dat zijn schoten en vrije trappen niet zo goed zijn.
Pirlo wordt ook vaak omver gelopen dat maakt hem geen mindere speler.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast, die zijn ronduit dramatisch..
Jij vindt dat Eriksen sterk in duels is? In elke fysieke wedstrijd wordt hij helemaal ondersteboven gelopen. Verder heeft hij gewoon veel balverlies, mede daardoor.
Hij hoort helemaal niet in die duels terecht te komen. Eriksen past zich moeiteloos aan bij een beter team.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Eriksen sterk in duels is? In elke fysieke wedstrijd wordt hij helemaal ondersteboven gelopen. Verder heeft hij gewoon veel balverlies, mede daardoor.
Hij is niet sterk in duels, maar het is ook niet zo dat hij omver wordt gelopen. Ik kan genoeg momentjes herinneren dat hij zich gewoon staande hield, maar jij ziet dat hij een keer omver gebeukt wordt en dan is het in jouw ogen meteen een slap ventje. Hetzelfde met dat balverlies, afgelopen wedstrijd heeft hij bijvoorbeeld misschien 1 of 2 keer balverlies geleden en tegen Venlo ook niet veel en toch heeft hij altijd balverlies, uhm oke?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijder en VdV waren beiden beter op het moment dat ze vertrokken. Is ook niet zo gek omdat ze ook ouder waren. Deze discussie kwam om het feit dat ik Eriksen (nog) niet goed genoeg vindt om een stap hogerop te gaan waar Sneidjer dat wel was op het moment van vertrekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen klagen over het feit dat je creatieve speler wel eens omver gebeukt wordt. Dat gebeurde Sneijder en VdV ook en daar viel niemand over toen.
Stel je voor dat wanneer Fischer en Cuenca in vorm zijn en Siggy bijvoorbeeld in de spits staat hoeveel assists hij wellicht zal krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef Stiggie het volgende:
Overigens was de laatste wedstrijd Eriksen erg goed. Liep overal bij balverlies en balbezit en veroverde aardig wat ballen terug geloof ik. Had 75 goede passes gegeven (77%)
Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen klagen over het feit dat je creatieve speler wel eens omver gebeukt wordt. Dat gebeurde Sneijder en VdV ook en daar viel niemand over toen.
Maar (imo) is Eriksen nu de beste speler van Ajax, wat moet hij dan nog leren? Ik zie hem liever ook niet vertrekken maarjaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijder en VdV waren beiden beter op het moment dat ze vertrokken. Is ook niet zo gek omdat ze ook ouder waren. Deze discussie kwam om het feit dat ik Eriksen (nog) niet goed genoeg vindt om een stap hogerop te gaan waar Sneidjer dat wel was op het moment van vertrekken.
We hebben echt een killer voorhoede als ze allemaal in vorm zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stel je voor dat wanneer Fischer en Cuenca in vorm zijn en Siggy bijvoorbeeld in de spits staat hoeveel assists hij wellicht zal krijgen
VdV was ook nog niet klaar. Anders had hij wel naar een andere club als HSV gekunnen (ja ik weet dat hij weg is gegaan vanwege randgezeik)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sneijder en VdV waren beiden beter op het moment dat ze vertrokken. Is ook niet zo gek omdat ze ook ouder waren. Deze discussie kwam om het feit dat ik Eriksen (nog) niet goed genoeg vindt om een stap hogerop te gaan waar Sneidjer dat wel was op het moment van vertrekken.
En toch zijn de cijfertjes van Eriksen beter dan die twee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Eriksen het vuur en de passie en het vuur mist die je bij Sneijder wel ziet/zag. Dan kun je wel een mindere wedstrijd spelen en valt het niet op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |