Ik ga er wel van uit, deze foto stond bij het artikelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:16 schreef iBenny het volgende:
Is die vrouw op die foto zijn vriendin?
Ja, want die personen worden doorgaans in SHO genoemd ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Wie de neuk is dat en wat heeft hij gepresteerd dat ik hem zou moeten kennen ?
Nobelprijs gewonnen ? Kankermedicijn ontwikkeld ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
FC Volendam. Zo'n inteelt-kop heeft ie wel.
Opgelost.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef Copycat het volgende:
Huh? Het gaat toch niet om een talentenjacht?
Volgens mij stelt hij in de VS inderdaad weinig voor. Zie ze net bij Blvd, mij te zoetsappig, punten eraf voor Dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, dat had ik niet verwacht, en waarom zou hij een soap moeten starten?Scoort hij in Amerika niet en daarom maar hier cashen?
als je ligt merk je daar weinig vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:49 schreef Diemux het volgende:
Alle wijven hier geilen op een mannetje van 1.60
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit, deze foto stond bij het artikel
Jawel, zijn neus schraapt dan de hele tijd tegen je navel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
als je ligt merk je daar weinig van
Dat dus! Erg apartquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat hij zó gesteld was op zn privacy. Althans dat heb ik hem eens in een interview horen zeggen.
Ongeveer net zo hoog als mijn tafel dus pak um beet, hou um vast 1.60quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoe groot (klein) is hij nou eigenlijk? Kan het nergens vinden..
jouw tafel is 1.60?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ongeveer net zo hoog als mijn tafel dus pak um beet, hou um vast 1.60
Zelfs Martijn Krabbe is een lange naast Danquote:
Tuurlijk want Dan isquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik wist dat Karina hier een topic over zou maken
V Velzen is zn broer i guessquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk want Dan isEn dat kleine, ach hij is tenminste niet zo klein als Van Velzen.
Heb bij Dan altijd het idee alsof die een broer is van een paard. Hoog gehemelte ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is niet alleen klein maar ook nog een dwerg, Dan heeft prima proporties
Mja volgens mij is hij ook ongeveer net zo klein als patricia paay als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs Martijn Krabbe is een lange naast Dan
Idd alles is in verhouding, nou ja hopelijk niet allesquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is niet alleen klein maar ook nog een dwerg, Dan heeft prima proporties
Je bent gewoon jaloers/quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb bij Dan altijd het idee alsof die een broer is van een paard. Hoog gehemelte ofzo.
Std reactie obv van een vrouw. Ik ben 1.92 heb 22 centimeters en ejaculeer 5 meter ver, waar is Dan Karaty?quote:
Hij is zo down to earth dat hij werkelijk aan elk labiel programma meedoet waar er pas 20 van zijn zoals Everybody dance Now (lol fail) en nu dit weer, down to earth my ass. Het is een Amerikaan dus $$$ die tellen meer niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:57 schreef Skaai het volgende:
Dan ziet er gewoontjes uit. Hij is wat kleiner maar de verhoudingen kloppen (voor zover ik dat heb gezien uiteraard) gewoon. Hij reist altijd met een petje op
. En hij is down to earth.
Dat interesseert me echt geen moer en verder, teveel infoquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Std reactie obv van een vrouw. Ik ben 1.92 heb 22 centimeters en ejaculeer 5 meter ver, waar is Dan Karaty?
Dan heeft een mooi wijf, is dagelijks op televisie te zien, heeft een puik snoetje voor een klein menneke en schept niet op over zijn uiterlijke kenmerken en zijn ejaculatievermogen. Waar ben jij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Std reactie obv van een vrouw. Ik ben 1.92 heb 22 centimeters en ejaculeer 5 meter ver, waar is Dan Karaty?
Die petjes, zogenaamd onherkenbaar, maar het trekt altijd de aandacht. Al is het wel lekker om je onder je klep te kunnen verschuilenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:57 schreef Skaai het volgende:
Dan ziet er gewoontjes uit. Hij is wat kleiner maar de verhoudingen kloppen (voor zover ik dat heb gezien uiteraard) gewoon. Hij reist altijd met een petje op
. En hij is down to earth.
Mooi wijf? Vind het net een aapquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan heeft een mooi wijf, is dagelijks op televisie te zien, heeft een puik snoetje voor een klein menneke en schept niet op over zijn uiterlijke kenmerken en zijn ejaculatievermogen. Waar ben jij?
Ik blijf toch nog wat afgunst proeven, maar dat kan ook je lauwe bud zijn die je van 5 meter afstand weg sproeide.quote:
Needs more lovequote:Op woensdag 13 februari 2013 11:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij is zo down to earth dat hij werkelijk aan elk labiel programma meedoet waar er pas 20 van zijn zoals Everybody dance Now (lol fail) en nu dit weer, down to earth my ass. Het is een Amerikaan dus $$$ die tellen meer niet.
Dat soort opmerkingen is echt niet nodig he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zou dr met valentijnsdag een banaan geven ipv wat anders
Vind het gewoon niks poes. Krijg er rillingen van. zie liever Gerard Jolingquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen is echt niet nodig he?
Prima als je zegt dat je het niks vindt hoor, maar dat kan ook op een normale manierquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vind het gewoon niks poes. Krijg er rillingen van. zie liever Gerard Joling
Ik vind het ook geen normale manier dat er topics over kabouters worden geopend. Kan best toestemming voor gevraagd worden of wij met griezels die op geld belust zijn zitten te wachten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima als je zegt dat je het niks vindt hoor, maar dat kan ook op een normale manier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |