Ja dus, ik had al zo'n vermoeden. Het lijkt alleen meer op 2 O's die uit vorm zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lezen!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baretembleem
Dat zijn geen pleunenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze heeft geen gestileerde W?
http://www.toerenenloeren.nl/index_bestanden/page0015.htm
jeweetzellufquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blauw, mot je bij de KM zijn
Blauwe hap, goed plan voor vanavond, bedankt Jitzzze
yes, come in.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
RaveNL, of anders Jitzzze, heb je ff?
Nou, BB, doe er wat meequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een pleun is iemand in een bloemetjespak, wordt ook wel conifeer genoemd.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Dus de hele KL loopt in een bloemetjespak![]()
Gezellig
Deze heeft geen gestileerde W?quote:
Wel een andere gestileerde letterquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze heeft geen gestileerde W?
http://www.toerenenloeren.nl/index_bestanden/page0015.htm
ER:
Dat zijn geen pleunen
Wel of niet op valentijnsdag chick mee uitvragen, hmm.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef Thaboel het volgende:
Wegens haat aan valentijn: vanavond een happie buiten de deur eten met het vrouwtje.
Ach, zie het als een voordeel. Nu hoef je nooit meer met andere te douchenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef BredeBroeder het volgende:
En toen kwam je erachter dat je je gegevens van de school bent vergeten te geven op de intake
Lachuuquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zie het als een voordeel. Nu hoef je nooit meer met andere te douchen
Dan moet ik ze om 6 uur bellen, dan is de school nog niet openquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wel waar![]()
Bel die lui morgen op, first thing in the morning.
zuchtquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet ik ze om 6 uur bellen, dan is de school nog niet open
wat jij wilquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk verdriet, ik zal je nog eens helpen
ik zie alleen een T of een L in een ankerquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je al de gestileerde letter ontdenkt?
Nee, die bedoel ik niet. Er zit er nog 1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik zie alleen een T of een L in een anker
Een I een W een M?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Er zit er nog 1.
Juist, een M in de kroon. Eentje die naar links en rechts gaat. Die M komt van Michiel himself af, en zou je ook kunnen interpreteren als de voortsteven van een schip.quote:
Michiel de Ruyter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist, een M in de kroon. Eentje die naar links en rechts gaat. Die M komt van Michiel himself af, en zou je ook kunnen interpreteren als de voortsteven van een schip.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Emperor_Klaus het volgende:
Dit is pas een bazen embleem
[ afbeelding ]
Gvd...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De school waar die opleiding gegeven wordt
Wij krijgen ROC van Amsterdam patches
Ja anders zit je met zo'n lege plek op je gvt, da ziet er toch niet uit. Ook bij mensen waarbij nog geen naam op het gvt staatquote:
Dan plak je er maar een fucking stuk hansaplast op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja anders zit je met zo'n lege plek op je gvt, da ziet er toch niet uit. Ook bij mensen waarbij nog geen naam op het gvt staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |