En tegenwoordig lopen ze al te janken als er een baret opgezet moet worden...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.douane-napoleon.nl/napoleons%20veteranen.htm
De artillerie zat al aan het bier, die hadden geen tijd voor de foto.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef Pumatje het volgende:
Je ziet gelijk weer wie de bazen waren
[ afbeelding ]
Huzaren ftw
Aan de andere foto's te zien hebben de jongens van de cav destijds aan diezelfde tafel gezetenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
De artillerie zat al aan het bier, die hadden geen tijd voor de foto.
En de genie kreeg niks...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Aan de andere foto's te zien hebben de jongens van de cav destijds aan diezelfde tafel gezeten
Mijn vriendin vroeg of ze mijn baret niet een weekje mocht lenen, ze had het embleem er al af gepeuterd. Ze zag foto's van mij met muts op oefening, en stelde voor dat ik die een weekje zou kunnen dragen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
En tegenwoordig lopen ze al te janken als er een baret opgezet moet worden...
Nou die waren dus compleet over de zeik omdat dat bier dus op was, kijk maarquote:
foto maken op fok zetten en kruis op je gvt naaienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef AchJa het volgende:
Overigens nu ik die ouwe foto's zie, schiet me weer te binnen dat ik eens in de familie moet gaan buurten, er schijnt nog ergens een metalen kruis van de tiendaagse veldtocht rond te zwerven van mijn over over zie ik je nog een keer grootvader.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
foto maken op fok zetten en kruis op je gvt naaien![]()
Leuk onderwerp van gesprek voor bij t koffie automaat.
Idd, idem op de FOK! FPquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef Wasmachinu het volgende:
Reacties lezen op een defensie-gerelateerd artikel op NUjij blijft toch vermakelijk. Wat een volk zwerft daar rond zeg..
Tja, toetsenbord heldenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
Zoveel domheid bij elkaar, ik kan er niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |