Lijkt wel op Michael Boltonquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
Niet zozeer onflatteus op de foto maar meer een beetje teveel photshop:
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Die is echt al drie dorpen voorbij the hill
Ik vind 'm eigenlijk alleen maar leuker worden... Hij was me altijd te 'glad' en te.. ehm.. sja, weet niet goed hoe te benoemen maar zoals hierboven ziet het er ineens een stuk meer do-able uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Voor zijn leeftijd ziet hij er heus niet slecht uit, maar dat heerlijke van vroegah is al lang weg.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk alleen maar leuker worden... Hij was me altijd te 'glad' en te.. ehm.. sja, weet niet goed hoe te benoemen maar zoals hierboven ziet het er ineens een stuk meer do-able uit
Mannen die ouder worden gaan er over het algemeen charmanter uitzien dan vrouwen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Voor zijn leeftijd ziet hij er heus niet slecht uit, maar dat heerlijke van vroegah is al lang weg.
Ik vind vooral Matt engquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik herken die hele Michael Douglas niet meer
En alle haat en doodsverwensingen zullen hem vast ook niet in de koude kleren gaan zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef Smallish het volgende:
Ik krijg de laatste tijd de indruk dat Bieber alle roem en aandacht niet meer zo trekt.
Duurt nog even voor ie 27 is... Gewoon prototype verlate puberteit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef Smallish het volgende:
Ik krijg de laatste tijd de indruk dat Bieber alle roem en aandacht niet meer zo trekt.
Die broekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:30 schreef Kings het volgende:
Trouble kid Bieber wordt door z'n bodyguard de auto in gezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij lijkt wel een boos kaboutertje met de rode truitje en puntmutsje.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij lijkt wel een boos kaboutertje met de rode truitje en puntmutsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |