Dan ga je naar 1 van de andere alternatieven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
Poeh klinkt vermoeiendstel je denkt ah leuk gesprek tot nu toe en dan blijkt het opeens iemand te zijn die je gewoon fysiek niet aantrekkelijk vind en ja ik weet dat schoonheid van binnen zit maar je snapt mijn punt wel denk ik
Schoonheid is een combinatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
Poeh klinkt vermoeiendstel je denkt ah leuk gesprek tot nu toe en dan blijkt het opeens iemand te zijn die je gewoon fysiek niet aantrekkelijk vind en ja ik weet dat schoonheid van binnen zit maar je snapt mijn punt wel denk ik
Tot dusver nog geen probleem mee gehad. 1 van de 1 is een succes, interessante meid, ziet er leuk uit, alleen jammer dat ik het gesprek actief houd, ze reageert wel actief en inhoudelijk met meer dan 2 woorden, maar vanuit haar geen initiatief. Deze gaat uiteindelijk helaas stilvallen ben ik bangquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
@Dancingphoebe , Ja zit ook al op pepperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schoonheid is een combinatie
Ik heb het geprobeerd met iemand die ik fysiek niet aantrekkelijk vond. Was meer voor mezelf omdat iedereen me altijd te kieskeurig vond en blablabla...
Sorry, het werkt echt niet...
Overigens geen belediging naar haar toe, was een superleuke meid, ook om te zien, maar ik vond haar niet aantrekkelijk
Toevallig. Zoiets kreeg ik ook te horen vandaag. We better not be talking to the same girl.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Djieluh het volgende:
Heb ik weer, contact met een meid die ik ECHT leuk vind, besluit ze vandaag dat ze het weer gaat "proberen" met haar ex.
Nee denk het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Toevallig. Zoiets kreeg ik ook te horen vandaag. We better not be talking to the same girl.
Ook al een keer gehad jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Djieluh het volgende:
Heb ik weer, contact met een meid die ik ECHT leuk vind, besluit ze vandaag dat ze het weer gaat "proberen" met haar ex.
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Photomorti het volgende:
Kun je bij paiq ook aangegeven dat je alleen mensen uit een bepaalde regio wilt ontmoeten of provincie?
Er stond een keer een artikel op OkCupid waaruit blijkt dat die 'bi' van veel dame's met een grote korrel zout genomen moet worden. Men vult het wel in, maar als puntje bij paaltje komt heeft men het liefst een 'vent'. Kan artikel niet zo snel vinden...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef outcast_within het volgende:
Hoop bi's in een openrelatie op OKcupid bij nader inzien
Maar als je een speed- of battledate krijgt aangeboden zie je wel een balkje met locatie. En tja, dat zijn meestal ook geen 'matches' heh, zoals erbij staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
Erg is als het locatiebalkje vol zit, en dan woont diegene gewoon in Groningen! "Ja, want ik wil ooit naar Utrecht gaan verhuizen."schei toch uit
Voor de liefde naar Utrecht gaan verhuizenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
Erg is als het locatiebalkje vol zit, en dan woont diegene gewoon in Groningen! "Ja, want ik wil ooit naar Utrecht gaan verhuizen."schei toch uit
Herkenbaar, had ik ook vroeger wel eens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor de liefde naar Utrecht gaan verhuizen.
Ik heb echt idioot veel contact met mijn date. Al zo'n 250 mails gekregen sinds dit weekend (en dan nog 250 terug dus
) en gisteravond heel fijn gechat op Whatsapp. Ik wilde m'n telefoon niet eens meer neerleggen. Ik wil haar eigenlijk gewoon eerder zien dan we nu afgesproken hebben, want ik ben nu al helemaal van de kaart, ook al zeg ik tegen mezelf: wacht nou af hoe het in het echt is. Helpt niet, het is te laat
.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb echt idioot veel contact met mijn date. Al zo'n 250 mails gekregen sinds dit weekend (en dan nog 250 terug dus
) en gisteravond heel fijn gechat op Whatsapp. Ik wilde m'n telefoon niet eens meer neerleggen. Ik wil haar eigenlijk gewoon eerder zien dan we nu afgesproken hebben, want ik ben nu al helemaal van de kaart, ook al zeg ik tegen mezelf: wacht nou af hoe het in het echt is. Helpt niet, het is te laat
.
Holy crap...250??? Waar heb je het dan allemaal over? Of is het een slowchat maar dan via de mail?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik heb juist dat als ik zo met iemand kan praten de rest eigenlijk al niet zo veel meer uitmaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Helaas leert de ervaring dat het vaak mooier en leuker is dan verwacht. De verwachtingen zijn vaak te hoog gespannen.
Hoop dat het bij jou anders zal zijn.....
Dat is precies mijn ervaring ook ja...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Helaas leert de ervaring dat het vaak mooier en leuker is dan verwacht. De verwachtingen zijn vaak te hoog gespannen.
Hoop dat het bij jou anders zal zijn.....
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn ervaring ook ja...
Je gaat automatisch nu een "ideaalbeeld" in je hoofd creëeren... die aantrekkingskracht hoeft er in het echt niet te zijn...
Maar ja, als je niet de mogelijkheid hebt om z.s.m. af te spreken zoals Viking, tsja dan is het wel moeilijk... anders zou ik altijd gewoon echt meteen de kroeg in duiken ofzo
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkAltijd afwachten zo'n eerste date.
Het leuke is dan wel weer dat het bijna altijd meevaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
Mannen kiezen imho altijd de verkeerde fotos![]()
op wat voor manier dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
Mannen kiezen imho altijd de verkeerde fotos![]()
Oei.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenZe heeft alleen beschreven hoe ze eruitziet, ik weet dat ze zichzelf behoorlijk goed verzorgt, goed op d'r voeding let etc.
Anticlimax-geluidje: *pwubeubeubeubepweeeeeeeeeee*quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenZe heeft alleen beschreven hoe ze eruitziet, ik weet dat ze zichzelf behoorlijk goed verzorgt, goed op d'r voeding let etc.
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexyquote:
En een foto te regelen? Serieus, zou het wel doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Lol. Ik ben nu aan het proberen om eerder af te spreken.
nu heb ik een mental image...thanks....maar wel duidelijk wat er bedoeld wordt met een foute foto..quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexy
Ja precies dat of met zogenaamde stoere blikquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexy
Ik heb ook geen goede foto iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkAltijd afwachten zo'n eerste date.
Joh gewoon een foto van je oldtimer en je gitaar dan zit je geramd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen goede foto idd
Daarom ga ik maar gewoon naar de kroegin het echt ben ik veel leukerder
Laat ik dat nou net gedaan hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef eefje801 het volgende:
Dat is net als vrouwen met een decoleté tot aan de knieeën en dan zo'n laag hemdje aan of met honderd lagen make up. Je ziet soms wel wat voorbij komen waar je plaatsvervangende schaamte bij krijgt
[..]
Joh gewoon een foto van je oldtimer en je gitaar dan zit je geramd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Geen foto gezien hebben helpt wel dat je amper een beeld hebt en dat dat beeld dus ook niet kan tegenvallen. Ik heb wel eerder gedate met iemand met wie ik van tevoren geen foto's had uitgewisseld en die was ook
en
, dus het kan ook goed gaan
. Iig afgesproken dat de date vervroegd wordt, ik hoop dat het deze week nog gaat lukken... Vrijdagavond of zaterdag ofzo. Dan weten we allebei of het de emotionele investering waard is of niet.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat is omdat ik idealiseer
Oh, daar ben ik te nuchter voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat is omdat ik romantiseer
Ik zal wel te wantrouwend zijn ofzo maar wat is dan de reden dat ze geen foto heeft?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Vrijdag of zaterdag afgesproken, moet nog even kijken wat voor mij het handigst is. Voelt toch wel als een opluchting hoor, dat ik niet meer zo lang hoef te wachten
.
Lijkt me geen gekke gedachte. Geen foto, of zwaar aangepaste onduidelijke fotos, dan weet ik eigenlijk altijd al genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal wel te wantrouwend zijn ofzo maar wat is dan de reden dat ze geen foto heeft?
Mooi dat je een date geprikt hebt!
Ik weet het niet. Op basis van haar verhalen over eerdere vrouwen klinkt ze niet als een onaantrekkelijk iemand die niemand kan krijgen. Die pik ik er ook wel tussenuit namelijk. We zullen zien of jullie vooroordelen vrijdagavond bevestigd wordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal wel te wantrouwend zijn ofzo maar wat is dan de reden dat ze geen foto heeft?
Mooi dat je een date geprikt hebt!
Niet altijd zo. Ik heb ook een vrouw op paiq met een geschilderde foto van haar zelf. Maar geloof me, dat is een zeer aantrekkelijke dame op mormale foto's!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me geen gekke gedachte. Geen foto, of zwaar aangepaste onduidelijke fotos, dan weet ik eigenlijk altijd al genoeg.
Mijn vertrouwen bij een persoon reikt zo ver als ik diegene kan schoppen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet altijd zo. Ik heb ook een vrouw op paiq met een geschilderde foto van haar zelf. Maar geloof me, dat is een zeer aantrekkelijke dame op mormale foto's!
Ik ben erg benieuwd. Maar ik vrees het ergste voor je.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Op basis van haar verhalen over eerdere vrouwen klinkt ze niet als een onaantrekkelijk iemand die niemand kan krijgen. Die pik ik er ook wel tussenuit namelijk. We zullen zien of jullie vooroordelen vrijdagavond bevestigd wordenEn of ik voortaan dus áltijd om een foto ga vragen
.
En nu ben ik opgelucht dat ik niet nog zo lang hoef te wachten
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net gedaan hebbenAlleen op de foto met m'n oldtimer heb ik m'n bril op en die draag ik niet meer zo vaak...
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensch!quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Thanks!quote:
En jij ook bedanktquote:
Hey...het gebeurd hoor! Zaterdag vertrekt deze Groningse naar het mekka van de single mannenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net gedaan hebbenAlleen op de foto met m'n oldtimer heb ik m'n bril op en die draag ik niet meer zo vaak...
Nu kan ik je spotten op de grote marktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Damn it, ik heb dit duidelijk niet doordachtquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu kan ik je spotten op de grote markt
Waarom vraag je niet alsnog om een foto? Wat is de reden dat ze die niet heeft of wil laten zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Op basis van haar verhalen over eerdere vrouwen klinkt ze niet als een onaantrekkelijk iemand die niemand kan krijgen. Die pik ik er ook wel tussenuit namelijk. We zullen zien of jullie vooroordelen vrijdagavond bevestigd wordenEn of ik voortaan dus áltijd om een foto ga vragen
.
En nu ben ik opgelucht dat ik niet nog zo lang hoef te wachten
Dit dus! Er is bijna altijd wel een reden waarom geen foto.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet alsnog om een foto? Wat is de reden dat ze die niet heeft of wil laten zien?
Bij mij gaan er alarmbellen rinkelen...maar hoop op het beste voor je. Veel plezier iig alvast!
Probeer het uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
Is het bij Paiq ook dat je een email krijgt als die persoon waarmee je gematched bent online komt of je een bericht heeft verstuurd?
Mn match is niet online, en het lijkt me heel erg kut als we bijna nooit tegelijkertijd online zijnquote:
Als ze een bericht hebben gestuurd wel ja, online status kun je zien met de Paiq notifier. Als je lang niet op Paiq bent geweest krijg je geen mail meer als iemand een bericht heeft gestuurd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
Is het bij Paiq ook dat je een email krijgt als die persoon waarmee je gematched bent online komt of je een bericht heeft verstuurd?
Okay thanks! Ben benieuwd of het wat isquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ze een bericht hebben gestuurd wel ja, online status kun je zien met de Paiq notifier. Als je lang niet op Paiq bent geweest krijg je geen mail meer als iemand een bericht heeft gestuurd.
Omniversum of sterrenwacht, wel leuk als date.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
Afgelopen vrijdag ben ik als eerste date met iemand sterren gaan kijken, in een ...hoe noem je zoiets. Sterren-centrum?
Wat heb je hier van geleerd?: Iedereen is andersquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb overigens ook weer iets nieuws.
Afgelopen vrijdag ben ik als eerste date met iemand sterren gaan kijken, in een ...hoe noem je zoiets. Sterren-centrum?
In ieder geval, met een rondleiding meegeweest en het is best een leuke activiteit als eerste date! Jupiter gezien, nog een of ander androide-stelsel...best gaaf. Daarna de welbekende Belgische biertjes gedronken, haar voor de veiligheid even thuisgebracht, zij voor de zekerheid even gevraagd of ik nog thee wilde en van de thee kwam het ander. Sterker nog, er is geen druppel thee gedronken.
Gisteravond weer afgesproken, en nu komt het mooie...ze zei dat ze iets teveel berichtjes van me kreeg..en dat het iets too much was.Dus of ik even wat minder wilde sturen, was allemaal puur persoonlijk en had-niets-met-mij-te-maken, maar het was pas 2 maanden uit en ze wilde niet de hele tijd met mij in haar hoofd rondlopen.
Het frappante is dus dat mijn scharrels/flings/dates hiervoor voornamelijk klaagden dat ze te weinig van me hoorden, dat ik amper interesse-vragen stelde, etc. Denk ik het maar eens anders aan te pakken, krijg ik dit op m'n bord.
Enfin, was evengoed weer gezellig gisteravond.
Bedanktquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu kan ik je spotten op de grote markt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb overigens ook weer iets nieuws.
In ieder geval, met een rondleiding meegeweest en het is best een leuke activiteit als eerste date! Jupiter gezien, nog een of ander androide-stelsel...best gaaf. Daarna de welbekende Belgische biertjes gedronken, haar voor de veiligheid even thuisgebracht, zij voor de zekerheid even gevraagd of ik nog thee wilde en van de thee kwam het ander. Sterker nog, er is geen druppel thee gedronken.
Gisteravond weer afgesproken, en nu komt het mooie...ze zei dat ze iets teveel berichtjes van me kreeg..en dat het iets too much was.Dus of ik even wat minder wilde sturen, was allemaal puur persoonlijk en had-niets-met-mij-te-maken, maar het was pas 2 maanden uit en ze wilde niet de hele tijd met mij in haar hoofd rondlopen.
Het frappante is dus dat mijn scharrels/flings/dates hiervoor voornamelijk klaagden dat ze te weinig van me hoorden, dat ik amper interesse-vragen stelde, etc. Denk ik het maar eens anders aan te pakken, krijg ik dit op m'n bord.
Enfin, was evengoed weer gezellig gisteravond.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hey...het gebeurd hoor! Zaterdag vertrekt deze Groningse naar het mekka van de single mannen
Heb ik nu alleen niet zoveel meer aan
Ach het is pas 1 dag geleden. Ik kom ook wel eens online terwijl ik niet de tijd heb om een fatsoenlijk antwoord te schrijven, maar wel te nieuwsgierig ben of ik berichtjes heb. Dan doe ik het liever later wanneer ik de tijd heb om goed te antwoorden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Sinds afgelopen week superleuk mailcontact met een meid, maar sinds gisteravond reageert ze niet meer... (wel online geweest zag ik). Stond niks apart in het laatste mailtje, dus hoop dat ze vanavond weer wat stuurt
Is wel vrij normaal, ze kan een keer moe zijn van het werk of effe geen zin hebben om uitgebreid een mail te typen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Sinds afgelopen week superleuk mailcontact met een meid, maar sinds gisteravond reageert ze niet meer... (wel online geweest zag ik). Stond niks apart in het laatste mailtje, dus hoop dat ze vanavond weer wat stuurt
Inmiddels weer gereageerdquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is wel vrij normaal, ze kan een keer moe zijn van het werk of effe geen zin hebben om uitgebreid een mail te typen.
Ik zou ook niet te lange mails sturen, dan wordt het echt zo'n opgave om steeds weer zo'n lap tekst te schrijven.
Nee en neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Oeh morgen Valentijnsdag. Iemand met acties / verwachtingen?
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Watquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Verwachtingen: dat de rode zee toch wordt bevaren ondanks het bijkomende gevaar van rondvliegende snotklodders.
Oke....... Miss iets te veel info?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.
Verwachtingen: dat de rode zee toch wordt bevaren ondanks het bijkomende gevaar van rondvliegende snotklodders.
Hoe romantisch *zucht*
Op de bank met een foto van mijn ex naast me sex and the city 2 kijken. Haar favo filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
hou dat lekker voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.
Hoe romantisch *zucht*
Te hoge verwachtingen?quote:
Het is valentijn...dan verwacht je nog wat extra's.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke....... Miss iets te veel info?
En hoezo de rode zee bevaten als je ook anaal kan
In mn eentje door de stad wandelen, huiswerk maken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Op de bank met een foto van mijn ex naast me sex and the city 2 kijken. Haar favo film
Werken en voetbal kijken met bier en vrienden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Toch niet alleen met valentijn ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen?
[..]
Het is valentijn...dan verwacht je nog wat extra's.
Nope, niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |