Haha, hier ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef Bittere_Bal het volgende:
Mooie titel hoor. Maar serieus, zijn jullie zo snel op de teentjes getrapt? Mijn one-liners worden bijna altijd geaccepteerd maar ik den dat 8 van de 10 keer er ook geen reactie bij wordt gegeven..
bquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, hier ook.Zo'n ongesteld geval die dan meteen uit haar panty springt omdat je niet direct iets terugzegt...
Afknapper nummer 1.
Maar zijn de vrouwen zo trigger-happy met de block-knop?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij bent een man. Voor jou gelden andere regels
We zijn nog bezig met een nieuwe datum, dus dat kan gewoon in de OP blijven staan.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie nog steeds de kookmeet in de OP staan. Die is toch allang geweest/niet doorgegaan or whatever
Hoeveel kwaad kan het dat je het allemaal even rustig aanzietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef habitue het volgende:
Date met meisje besproken, ik weet eigenlijk al dat het geen relatiemateriaal is voor mij, maar wel grote kans om sex te regelen.![]()
Zal ik eerlijk zijn en mijn kans op sex regelen vergooien, of toch gewoon voor de sex gaan. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar te lang geen sex doet mij geen goed.
Je hebt gelijk ook! Daarbij heb ik altijd alleen maar lange relaties gehad van 12+ maanden. Tijd om wat kutjes aan mijn lans te rijgen!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel kwaad kan het dat je het allemaal even rustig aanziet
Jezus zeg, jij bent ook veel te lief voor de wereld.. Volgens mij is de wereld meer gebaat bij mensen die wat meer voor zichzelf kiezen... Niet eens alleen uit egoistisch oogpunt.
Ik zou het eerlijk zeggen. Maar goed, ik zou niet naar mij luisteren als ik jou was.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:52 schreef habitue het volgende:
Date met meisje besproken, ik weet eigenlijk al dat het geen relatiemateriaal is voor mij, maar wel grote kans om sex te regelen.![]()
Zal ik eerlijk zijn en mijn kans op sex regelen vergooien, of toch gewoon voor de sex gaan. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar te lang geen sex doet mij geen goed.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
We zijn nog bezig met een nieuwe datum, dus dat kan gewoon in de OP blijven staan.
Ik doelde eigenlijk voornamelijk op mezelf met dat ''de wereld''quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook! Daarbij heb ik altijd alleen maar lange relaties gehad van 12+ maanden. Tijd om wat kutjes aan mijn lans te rijgen!
Zou gewoon eerlijk zijn. Als ze hetzelfde wil heb je een tijdje lol of misschien één keer maar zo niet dan heb je er gedonder van als je het niet eerlijk zegt. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook! Daarbij heb ik altijd alleen maar lange relaties gehad van 12+ maanden. Tijd om wat kutjes aan mijn lans te rijgen!
En wanneer zou je dat dan moeten zeggen? From the start?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou gewoon eerlijk zijn. Als ze hetzelfde wil heb je een tijdje lol of misschien één keer maar zo niet dan heb je er gedonder van als je het niet eerlijk zegt. Lijkt me logisch.
Ja, from the start. Dus omdat je anders je eigen glazen ingooit hou je liever een ander voor de gek? Typische gedachtengang. Zijn zat vrouwen op datingsites die dat ook zoeken hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wanneer zou je dat dan moeten zeggen? From the start?
Ik zou dat allicht een afknapper vinden aangezien het dan lijkt alsof iemand het gebruikt als sexdatingssite... Dat wil je ook weer niet lijkt me.. Daar gooi je ook wel een hoop glazen mee stuk.
Mwa, als ze er om vraagt zeg ik het eerlijk. Maar wie weet word ik alsnog verliefd :p bijna alle matches van mij zijn toch allemaal wel toe aan wat serieus als ik de profielen doorlees.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, from the start. Dus omdat je anders je eigen glazen ingooit hou je liever een ander voor de gek? Typische gedachtengang. Zijn zat vrouwen op datingsites die dat ook zoeken hoor.
Leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Even update. Ondanks dat datemeneer weinig van zich liet horen afgelopen 2 weken ivm drukte en weekend weg enzo, was hij vannacht de eerste die me feliciteerde. En vertelde zelfs dat hij een kleinigheidje voor me had.
Wss komt ie vanavond ook even naar de kroeg waar ik drankje ga doen. Zou leuk zijn
Wanneer spreken jullie af dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Linguine het volgende:
Wat lief Cue!
Hmm ik heb eigenlijk té leuke gesprekken elke avond met die paiq-er. Lastig om de verwachtingen dan laag te houden.
Daarom altijd z.s.m. afsprekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Linguine het volgende:
Wat lief Cue!
Hmm ik heb eigenlijk té leuke gesprekken elke avond met die paiq-er. Lastig om de verwachtingen dan laag te houden.
Mee eens, maar dat kon niet ivm buitenland.. Ben nu bijna terug dus denk dat we dan afsprekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom altijd z.s.m. afspreken
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Linguine het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat kon niet ivm buitenland.. Ben nu bijna terug dus denk dat we dan afspreken
Zou het alvast gaan plannenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Linguine het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat kon niet ivm buitenland.. Ben nu bijna terug dus denk dat we dan afspreken
Ja daar heb je een puntquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat dan de date wss sneller kan plaatsvinden
Begin eens bij de OPquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef RedGuy het volgende:
Hoi,
Inschrijven op een datingsite is voor mij eigenlijk nooit een optie geweest, omdat ik altijd het gevoel had dat je dan accepteert dat je de 'normale manier' geen partner kunt vinden en dat weigerde ik altijd te geloven. Echter na de zoveelste teleurstelling in de liefde en toch wel het klevende gevoel van eenzaamheid de laatste jaren wil ik toch een poging wagen.
Nu wil ik voor ik er aan begin wel wat tips. Wat is de beste site, welke informatie kun je het best delen en wat niet en welke verwachtingen moet je hebben?
Alvast bedankt.
Zijn er geen websites die speciaal gericht zijn op anale seks? Dat is naar mijn bescheiden mening toch de beste manier om echt iemand te leren kennen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Begin eens bij de OPen hoe wil je je date leren kennen? Profielen gluren of blind beginnen met chatten en steeds meer te weten komen?
Zoek op sexclub met een darkroom. Lekker spannend, en anale sex zal vast geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn er geen websites die speciaal gericht zijn op anale seks? Dat is naar mijn bescheiden mening toch de beste manier om echt iemand te leren kennen.
Toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef ook_gek het volgende:
p sexclub met een darkroom. Lekker spannend, en anale sex zal vast geen probleem zijn.
Succes met je zoek toch.
Vind sowieso dat er daar heel veel creatieve uitgesproken mensen op zitten. Maar wel wat weinig.... Volgens mij heb ik dat profiel nl ook al een keer gelezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef outcast_within het volgende:
Dafaq, ik zit even op okcupid. Een wereld van verschil met badoo zeg. Ook gewoon profielen met persoonlijkheid.
The most private thing I’m willing to admit
Ik draag regelmatig 2 verschillend gekleurde sokken.
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat paiq het meeste geschikt is, dan begin je eerst te chatten met een random iemand en als het klikt kan je het contact behouden en eventueel daten. Dat is voor iemand die niet helemaal in het daten zit gemakkelijker als een normale datingsite met profielen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef RedGuy het volgende:
Hoi,
Inschrijven op een datingsite is voor mij eigenlijk nooit een optie geweest, omdat ik altijd het gevoel had dat je dan accepteert dat je de 'normale manier' geen partner kunt vinden en dat weigerde ik altijd te geloven. Echter na de zoveelste teleurstelling in de liefde en toch wel het klevende gevoel van eenzaamheid de laatste jaren wil ik toch een poging wagen.
Nu wil ik voor ik er aan begin wel wat tips. Wat is de beste site, welke informatie kun je het best delen en wat niet en welke verwachtingen moet je hebben?
Alvast bedankt.
En wat voor soort mensen zitten er op paiq?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:54 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik denk dat paiq het meeste geschikt is, dan begin je eerst te chatten met een random iemand en als het klikt kan je het contact behouden en eventueel daten. Dat is voor iemand die niet helemaal in het daten zit gemakkelijker als een normale datingsite met profielen.
Van alles natuurlijk, als je je een beetje geïnteresseerd bent in de andere dan zou het geen moeite moeten kosten om via Paiq leuke contacten op te doen. Al kom je soms ook behoorlijk rare mensen tegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
En wat voor soort mensen zitten er op paiq?
Wasn't me.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok jongensWie van jullie Paiqt er onder Milfhunter?
Zo moet je het niet zien....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef RedGuy het volgende:
Hoi,
Alvast bedankt.
nope, not mequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeer aannemelijk, toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]waarom denk je dat het een fokker is dan?
Typische gedachtegang? Wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, from the start. Dus omdat je anders je eigen glazen ingooit hou je liever een ander voor de gek? Typische gedachtengang. Zijn zat vrouwen op datingsites die dat ook zoeken hoor.
Dat beweerde ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Typische gedachtegang? Wat?
Je hoeft een ander toch helemaal niet voor de gek te houden als je je verwachtingen niet gelijk op het bord gooit? Mag je niet eerst even de kat uit de boom kijken?
Dat de kans groot is dat je iemand voor een relatie niet leuk gaat vinden neemt niet weg dat er wel een kans is.
Ben je niet gewoon te bang om een ander te kwetsen? Zo denk ik er een beetje over hoor...quote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon te bang om een ander te kwetsen? Zo denk ik er een beetje over hoor...
En ik denk dan niet dat dat een wijze ingeving is... Ik denk dat je dingen wel een kans moet geven...
En ja als je zoiets 100% zeker weet dan zou ik het met jou eens zijn hoor dat je zoiets moet zeggen... Alleen 90% geeft al voldoende ruimte om het niet te doen vind ik.
Wel een herkenbare post, hoe vaak ik niet er bij een date uit de buurt achter kom dat ik hem via via ken of had kunnen tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien....
Het is het uitbreiden van je zoekgebeid.
Zo had ik mijn ex (die ik via Lexa leerde kennen) gewoon tegen kunnen komen via m'n vaders werk (ze kende hem zelfs!), m'n oude werk (ze liep stage bij een bedrijf waarmee ik in diezelfde periode zaken heb gedaan, mijn contactpersoon was haar begeleider) en nog een aantal momenten waarop ik haar in m'n leven had tegen kunnen komen.
Het is niet gebeurd, jammer, maar via Lexa dus toch met haar in contact gekomen.
Je bent via een datingsite veel minder afhankelijk van het moment en de plek waarop je bent en ik zie het meer dus als het "uitbreiden" van je zoekgebied.
Er zijn inderdaad mensen die zich volledig daar op richten, omdat ze denken (DENKEN) dat ze het in het echte leven niet kunnen, maar dat is mijns inziens de verkeerde insteek.
Ja je stelt je open voor een toekomstige relatie, maar uiteindelijk is het gewoon nieuwe mensen leren kennen en kijken hoe het klikt. Of je dat nou op een datingsite of in de kroeg doet maakt in mijn ogen geen reet uit...
Het beste is het om het gewoon overal te doenSupermarkten, bibliotheken, werk, kroeg en dus ook datingsites
Nou dat zou ik wel zijn, ik durf het al niet aan als ik vanaf het begin geen ''klik'' voel wat dan ook.quote:
Zou zeggen: ga daten en post hier je ervaringenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dat zou ik wel zijn, ik durf het al niet aan als ik vanaf het begin geen ''klik'' voel wat dan ook.
Ik zou in die situaties volgens mij best wel wat langer mogen daten.. Eventueel seks hebben als beide partijen willen denk ik.
Zoals ik al zeg, ik durf mensen echt niet te kwetsen wat dat betreft.. Vind het totaal niet fijn om iemand verkeerde verwachtingen te geven... Maar ik zeg nu dat ik mezelf daarin niet zou vertrouwen, dat ik te snel het idee heb dat ik haar niet leuk ga vinden ofzo... Wanneer zou ik die conclusie dan moeten trekken? En zou ik voor die tijd geen seks mogen hebben ofzo? Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou zeggen: ga daten en post hier je ervaringenDaar is het topic ook voor.
Die staan er dan toch ook met een reden op? Kom wel eens een bekend gezicht tegen ja maar het is allang geen taboe meer heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef agentstarling het volgende:
Mijn vraag over datingsites gaat om privacy: zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen of kan je dit een beetje coveren?
Sommige profielensites zijn best goed afgeschermd, maar het kan het me wel voorstellen. Om nou mijn buurman tegen het lijf te lopen hoeft ook weer niet maar het is niet zo vreemd dat mensen vandaag de dag steeds meer via internet hun heil zoeken natuurlijk. Date jij ook wel eens via Paiq?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik paiq alleen, dus ik heb die angst niet. Zou ik overigens wel hebben bij een profielensite. Geen idee, ik vind het te persoonlijk oid, het idee dat die kant van "for all to see" op internet staat, staat me onwijs tegen.
jup ik date wel, maar stukken minder frequent als de meeste mensen in dit topic heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sommige profielensites zijn best goed afgeschermd, maar het kan het me wel voorstellen. Om nou mijn buurman tegen het lijf te lopen hoeft ook weer niet maar het is niet zo vreemd dat mensen vandaag de dag steeds meer via internet hun heil zoeken natuurlijk. Date jij ook wel eens via Paiq?
Zie inderdaad niet vaak een dateverhaal van jou hier, wel jammer want dat leest vast leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
jup ik date wel, maar stukken minder frequent als de meeste mensen in dit topic heb ik het idee.
Niet helemaal waar; eerste speeddate die ik had via Paiq was met iemand uit dit topic, die destijds nog op 5 min fietsen woonde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef agentstarling het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je dit probleem via Paiq niet?
Ja ik ben een beetje geschrokken van een fokker op paiq die na 4 zinnen zei "JIJ BENT DP".quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zie inderdaad niet vaak een dateverhaal van jou hier, wel jammer want dat leest vast leuk
Ik date de laatste tijd ook amper eigenlijk.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef Silenus het volgende:
Maar hoe herkende hij je dan? Typte je weer iets als 'mighggigihgighig'?
Jemig, ja daar zou ik ook even van schrikken. Had laatst wel een fokker tussen de fotobewonderaars maar die kende ik al via DM dus dat is anders dan. Je reputatie snelt je gewoon vooruit johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje geschrokken van een fokker op paiq die na 4 zinnen zei "JIJ BENT DP".
En dat was ook nog eens net na een debacle-date waarvan ik vermoedde dat hij mijn verhaal hier wel gelezen had. De druppel die me deed besluiten me in dit topic alleen nog maar tegen andermans dateverhalen aan te bemoeien en me enkel nog in algemeenheden uit te laten over mijn eigen dateervaringen
ja, en die bekenden hebben me toen wel eens proberen te hosselen. thanks but no thanks. in die situatie is het wel een beetje awkward allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef agentstarling het volgende:
Mijn vraag over datingsites gaat om privacy: zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen of kan je dit een beetje coveren?
Vreemd. Dit heb ik al zo ingesteld dat Paiq hier rekening mee moet houden, maar nog steeds krijg ik rond de 25 jarige matches.quote:Op Paiq heb je nooit een specifieke leeftijdsvoorkeur voor een match kunnen aangeven.
Dit doen we bewust niet, omdat we dan te weinig 'speling' krijgen in de matches die we je kunnen geven.
We houden natuurlijk wel rekening met je leeftijd maar wij zijn ook afhankelijk van de personen die op Paiq zitten en
van andere eigenschappen waar mogelijke matches van je ook mee moeten matchen, zoals afstand et cetera.
Je kunt echter wel bij 'menu > matchingvragen > 10. Relaties en intimiteit deel 2' aangeven of je een aanzienlijke oudere of jongere partner een groot
bezwaar zou vinden. Hier houdt het systeem dan wel rekening mee.
Op vrijwel alle sites kun je een 'valse' naam opgeven. En op een heleboel sites kun je je foto alleen op aanvraag laten zien...of een foto van iets of iemand anders plaatsen, dat doen er ook genoeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Maar omdat je in eerste instantie alleen je voornaam geeft (en die kunt faken) en je foto's pas later zichtbaar worden, voelt het wat anoniemer.
Klinkt als leuk meisje verder wel.. Dusja...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef Schadenfreude het volgende:
Vreemd, een meisje op paiq heeft mij een tijdje geleden een oneliner gestuurd, sindsdien zijn we dus contacten maar eigenlijk nooit met elkaar gesproken. Afgelopen weken begon ze ineens berichtjes te sturen dat ik nooit online ben, wat klopt aangezien ik druk was op school en een beetje uitgekeken raakte op paiq. Vaandaag waren we dus eindelijk allebei online en zij spreekt me aan. Ze vertelt dat ze serieus op zoek is, dat ze donderdag een date heeft en dat ze nu naar bed gaat omdat ze de hele dag carnaval heeft gevierd. Alles bij elkaar tien regels. Erg merkwaardig. Misschien is ze erg verlegen of wil ze maar één iemand tegelijk daten, geen idee... O ja, ze wenste me succes met de andere meiden op paiq.
Tja.
Wel erg leuk contact met een ander meisje momenteel. Nadat ze in het begin erg voorzichtig was is ze nu heel open en complimenteus naar mij toe, grappig om haar zo te zien ontdooien en een beetje warm worden zelfs (als ik me niet vergis).
"hihi"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
'...me leven...', '...me studie...'
quote:
Ik ben vooralsnog geen bekenden tegengekomen op Paiq, maar wie weet dat nog ooit komt...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef agentstarling het volgende:
In navolging van DP: hihi-tjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Yuki het volgende:
Meneertje, mevrouwtje, spijkerbroekje gekocht, mosterdsoepje eten, in z'n mandje liggen...
de bouwkundeman??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
'...me leven...', '...me studie...'
Nee, een echte nieuweling die informatica studeert...quote:
Pas na een kwartiertje actief chatten zo ongeveerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Photomorti het volgende:
ZIe je op paiq wel een profielfoto van diegene waar je mee chat?
Doe eens nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Yuki het volgende:
Meneertje, mevrouwtje, spijkerbroekje gekocht, mosterdsoepje eten, in z'n mandje liggen...
Dan ga je naar 1 van de andere alternatieven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
Poeh klinkt vermoeiendstel je denkt ah leuk gesprek tot nu toe en dan blijkt het opeens iemand te zijn die je gewoon fysiek niet aantrekkelijk vind en ja ik weet dat schoonheid van binnen zit maar je snapt mijn punt wel denk ik
Schoonheid is een combinatiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
Poeh klinkt vermoeiendstel je denkt ah leuk gesprek tot nu toe en dan blijkt het opeens iemand te zijn die je gewoon fysiek niet aantrekkelijk vind en ja ik weet dat schoonheid van binnen zit maar je snapt mijn punt wel denk ik
Tot dusver nog geen probleem mee gehad. 1 van de 1 is een succes, interessante meid, ziet er leuk uit, alleen jammer dat ik het gesprek actief houd, ze reageert wel actief en inhoudelijk met meer dan 2 woorden, maar vanuit haar geen initiatief. Deze gaat uiteindelijk helaas stilvallen ben ik bangquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Photomorti het volgende:
@Dancingphoebe , Ja zit ook al op pepperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schoonheid is een combinatie
Ik heb het geprobeerd met iemand die ik fysiek niet aantrekkelijk vond. Was meer voor mezelf omdat iedereen me altijd te kieskeurig vond en blablabla...
Sorry, het werkt echt niet...
Overigens geen belediging naar haar toe, was een superleuke meid, ook om te zien, maar ik vond haar niet aantrekkelijk
Toevallig. Zoiets kreeg ik ook te horen vandaag. We better not be talking to the same girl.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Djieluh het volgende:
Heb ik weer, contact met een meid die ik ECHT leuk vind, besluit ze vandaag dat ze het weer gaat "proberen" met haar ex.
Nee denk het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Toevallig. Zoiets kreeg ik ook te horen vandaag. We better not be talking to the same girl.
Ook al een keer gehad jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Djieluh het volgende:
Heb ik weer, contact met een meid die ik ECHT leuk vind, besluit ze vandaag dat ze het weer gaat "proberen" met haar ex.
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Photomorti het volgende:
Kun je bij paiq ook aangegeven dat je alleen mensen uit een bepaalde regio wilt ontmoeten of provincie?
Er stond een keer een artikel op OkCupid waaruit blijkt dat die 'bi' van veel dame's met een grote korrel zout genomen moet worden. Men vult het wel in, maar als puntje bij paaltje komt heeft men het liefst een 'vent'. Kan artikel niet zo snel vinden...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef outcast_within het volgende:
Hoop bi's in een openrelatie op OKcupid bij nader inzien
Maar als je een speed- of battledate krijgt aangeboden zie je wel een balkje met locatie. En tja, dat zijn meestal ook geen 'matches' heh, zoals erbij staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
Erg is als het locatiebalkje vol zit, en dan woont diegene gewoon in Groningen! "Ja, want ik wil ooit naar Utrecht gaan verhuizen."schei toch uit
Voor de liefde naar Utrecht gaan verhuizenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
Erg is als het locatiebalkje vol zit, en dan woont diegene gewoon in Groningen! "Ja, want ik wil ooit naar Utrecht gaan verhuizen."schei toch uit
Herkenbaar, had ik ook vroeger wel eens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor de liefde naar Utrecht gaan verhuizen.
Ik heb echt idioot veel contact met mijn date. Al zo'n 250 mails gekregen sinds dit weekend (en dan nog 250 terug dus
) en gisteravond heel fijn gechat op Whatsapp. Ik wilde m'n telefoon niet eens meer neerleggen. Ik wil haar eigenlijk gewoon eerder zien dan we nu afgesproken hebben, want ik ben nu al helemaal van de kaart, ook al zeg ik tegen mezelf: wacht nou af hoe het in het echt is. Helpt niet, het is te laat
.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb echt idioot veel contact met mijn date. Al zo'n 250 mails gekregen sinds dit weekend (en dan nog 250 terug dus
) en gisteravond heel fijn gechat op Whatsapp. Ik wilde m'n telefoon niet eens meer neerleggen. Ik wil haar eigenlijk gewoon eerder zien dan we nu afgesproken hebben, want ik ben nu al helemaal van de kaart, ook al zeg ik tegen mezelf: wacht nou af hoe het in het echt is. Helpt niet, het is te laat
.
Holy crap...250??? Waar heb je het dan allemaal over? Of is het een slowchat maar dan via de mail?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik heb juist dat als ik zo met iemand kan praten de rest eigenlijk al niet zo veel meer uitmaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Helaas leert de ervaring dat het vaak mooier en leuker is dan verwacht. De verwachtingen zijn vaak te hoog gespannen.
Hoop dat het bij jou anders zal zijn.....
Dat is precies mijn ervaring ook ja...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Helaas leert de ervaring dat het vaak mooier en leuker is dan verwacht. De verwachtingen zijn vaak te hoog gespannen.
Hoop dat het bij jou anders zal zijn.....
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is precies mijn ervaring ook ja...
Je gaat automatisch nu een "ideaalbeeld" in je hoofd creëeren... die aantrekkingskracht hoeft er in het echt niet te zijn...
Maar ja, als je niet de mogelijkheid hebt om z.s.m. af te spreken zoals Viking, tsja dan is het wel moeilijk... anders zou ik altijd gewoon echt meteen de kroeg in duiken ofzo
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkAltijd afwachten zo'n eerste date.
Het leuke is dan wel weer dat het bijna altijd meevaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
Mannen kiezen imho altijd de verkeerde fotos![]()
op wat voor manier dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
Mannen kiezen imho altijd de verkeerde fotos![]()
Oei.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenZe heeft alleen beschreven hoe ze eruitziet, ik weet dat ze zichzelf behoorlijk goed verzorgt, goed op d'r voeding let etc.
Anticlimax-geluidje: *pwubeubeubeubepweeeeeeeeeee*quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien, dat scheelt allicht bij het idealiserenZe heeft alleen beschreven hoe ze eruitziet, ik weet dat ze zichzelf behoorlijk goed verzorgt, goed op d'r voeding let etc.
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexyquote:
En een foto te regelen? Serieus, zou het wel doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Lol. Ik ben nu aan het proberen om eerder af te spreken.
nu heb ik een mental image...thanks....maar wel duidelijk wat er bedoeld wordt met een foute foto..quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexy
Ja precies dat of met zogenaamde stoere blikquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voorbeeld: die Paiqer van de week met de sierhekken en het strenge geloof had een foto in zijn bootje waarop hij wijdbeens zat in een veel te kort jaren tachtig kort broekje zodat je recht tegen zijn onderbroek aankeek, mét zonnebril en soort scheef openhangende mond. Heel sexy
Ik heb ook geen goede foto iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt wel vaak, maar hangt ook af van hoezeer je dat idealiseert. Een foto moet je echt met een korreltje zout nemen. Tenminste dat heb ik als vrouw wel zo ervaren. Veel mannen hebben bijna geen goede foto's van zichzelf dus gebruiken een oude of een foto die "zo zo" is. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Maar goed, iemand kan ook nog een hele nare stem hebben of gewoon stiekem heel verlegen zijn natuurlijkAltijd afwachten zo'n eerste date.
Joh gewoon een foto van je oldtimer en je gitaar dan zit je geramd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen goede foto idd
Daarom ga ik maar gewoon naar de kroegin het echt ben ik veel leukerder
Laat ik dat nou net gedaan hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef eefje801 het volgende:
Dat is net als vrouwen met een decoleté tot aan de knieeën en dan zo'n laag hemdje aan of met honderd lagen make up. Je ziet soms wel wat voorbij komen waar je plaatsvervangende schaamte bij krijgt
[..]
Joh gewoon een foto van je oldtimer en je gitaar dan zit je geramd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Geen foto gezien hebben helpt wel dat je amper een beeld hebt en dat dat beeld dus ook niet kan tegenvallen. Ik heb wel eerder gedate met iemand met wie ik van tevoren geen foto's had uitgewisseld en die was ook
en
, dus het kan ook goed gaan
. Iig afgesproken dat de date vervroegd wordt, ik hoop dat het deze week nog gaat lukken... Vrijdagavond of zaterdag ofzo. Dan weten we allebei of het de emotionele investering waard is of niet.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat is omdat ik idealiseer
Oh, daar ben ik te nuchter voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zich omschrijft aan mij al blond, slank etc etc. heb ik dit beeld in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat is omdat ik romantiseer
Ik zal wel te wantrouwend zijn ofzo maar wat is dan de reden dat ze geen foto heeft?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Vrijdag of zaterdag afgesproken, moet nog even kijken wat voor mij het handigst is. Voelt toch wel als een opluchting hoor, dat ik niet meer zo lang hoef te wachten
.
Lijkt me geen gekke gedachte. Geen foto, of zwaar aangepaste onduidelijke fotos, dan weet ik eigenlijk altijd al genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal wel te wantrouwend zijn ofzo maar wat is dan de reden dat ze geen foto heeft?
Mooi dat je een date geprikt hebt!
Ik weet het niet. Op basis van haar verhalen over eerdere vrouwen klinkt ze niet als een onaantrekkelijk iemand die niemand kan krijgen. Die pik ik er ook wel tussenuit namelijk. We zullen zien of jullie vooroordelen vrijdagavond bevestigd wordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal wel te wantrouwend zijn ofzo maar wat is dan de reden dat ze geen foto heeft?
Mooi dat je een date geprikt hebt!
Niet altijd zo. Ik heb ook een vrouw op paiq met een geschilderde foto van haar zelf. Maar geloof me, dat is een zeer aantrekkelijke dame op mormale foto's!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me geen gekke gedachte. Geen foto, of zwaar aangepaste onduidelijke fotos, dan weet ik eigenlijk altijd al genoeg.
Mijn vertrouwen bij een persoon reikt zo ver als ik diegene kan schoppen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet altijd zo. Ik heb ook een vrouw op paiq met een geschilderde foto van haar zelf. Maar geloof me, dat is een zeer aantrekkelijke dame op mormale foto's!
Ik ben erg benieuwd. Maar ik vrees het ergste voor je.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Op basis van haar verhalen over eerdere vrouwen klinkt ze niet als een onaantrekkelijk iemand die niemand kan krijgen. Die pik ik er ook wel tussenuit namelijk. We zullen zien of jullie vooroordelen vrijdagavond bevestigd wordenEn of ik voortaan dus áltijd om een foto ga vragen
.
En nu ben ik opgelucht dat ik niet nog zo lang hoef te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |