Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef Silenus het volgende:
Maar hoe herkende hij je dan? Typte je weer iets als 'mighggigihgighig'?
Jemig, ja daar zou ik ook even van schrikken. Had laatst wel een fokker tussen de fotobewonderaars maar die kende ik al via DM dus dat is anders dan. Je reputatie snelt je gewoon vooruit johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje geschrokken van een fokker op paiq die na 4 zinnen zei "JIJ BENT DP".
En dat was ook nog eens net na een debacle-date waarvan ik vermoedde dat hij mijn verhaal hier wel gelezen had. De druppel die me deed besluiten me in dit topic alleen nog maar tegen andermans dateverhalen aan te bemoeien en me enkel nog in algemeenheden uit te laten over mijn eigen dateervaringen
ja, en die bekenden hebben me toen wel eens proberen te hosselen. thanks but no thanks. in die situatie is het wel een beetje awkward allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef agentstarling het volgende:
Mijn vraag over datingsites gaat om privacy: zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen of kan je dit een beetje coveren?
Vreemd. Dit heb ik al zo ingesteld dat Paiq hier rekening mee moet houden, maar nog steeds krijg ik rond de 25 jarige matches.quote:Op Paiq heb je nooit een specifieke leeftijdsvoorkeur voor een match kunnen aangeven.
Dit doen we bewust niet, omdat we dan te weinig 'speling' krijgen in de matches die we je kunnen geven.
We houden natuurlijk wel rekening met je leeftijd maar wij zijn ook afhankelijk van de personen die op Paiq zitten en
van andere eigenschappen waar mogelijke matches van je ook mee moeten matchen, zoals afstand et cetera.
Je kunt echter wel bij 'menu > matchingvragen > 10. Relaties en intimiteit deel 2' aangeven of je een aanzienlijke oudere of jongere partner een groot
bezwaar zou vinden. Hier houdt het systeem dan wel rekening mee.
Op vrijwel alle sites kun je een 'valse' naam opgeven. En op een heleboel sites kun je je foto alleen op aanvraag laten zien...of een foto van iets of iemand anders plaatsen, dat doen er ook genoeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Maar omdat je in eerste instantie alleen je voornaam geeft (en die kunt faken) en je foto's pas later zichtbaar worden, voelt het wat anoniemer.
Klinkt als leuk meisje verder wel.. Dusja...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef Schadenfreude het volgende:
Vreemd, een meisje op paiq heeft mij een tijdje geleden een oneliner gestuurd, sindsdien zijn we dus contacten maar eigenlijk nooit met elkaar gesproken. Afgelopen weken begon ze ineens berichtjes te sturen dat ik nooit online ben, wat klopt aangezien ik druk was op school en een beetje uitgekeken raakte op paiq. Vaandaag waren we dus eindelijk allebei online en zij spreekt me aan. Ze vertelt dat ze serieus op zoek is, dat ze donderdag een date heeft en dat ze nu naar bed gaat omdat ze de hele dag carnaval heeft gevierd. Alles bij elkaar tien regels. Erg merkwaardig. Misschien is ze erg verlegen of wil ze maar één iemand tegelijk daten, geen idee... O ja, ze wenste me succes met de andere meiden op paiq.
Tja.
Wel erg leuk contact met een ander meisje momenteel. Nadat ze in het begin erg voorzichtig was is ze nu heel open en complimenteus naar mij toe, grappig om haar zo te zien ontdooien en een beetje warm worden zelfs (als ik me niet vergis).
"hihi"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
'...me leven...', '...me studie...'
quote:
Ik ben vooralsnog geen bekenden tegengekomen op Paiq, maar wie weet dat nog ooit komt...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef agentstarling het volgende:
Mijn vraag over datingsites gaat om privacy: zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen of kan je dit een beetje coveren?
In navolging van DP: hihi-tjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Yuki het volgende:
Meneertje, mevrouwtje, spijkerbroekje gekocht, mosterdsoepje eten, in z'n mandje liggen...
de bouwkundeman??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
'...me leven...', '...me studie...'
Nee, een echte nieuweling die informatica studeert...quote:
Pas na een kwartiertje actief chatten zo ongeveerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Photomorti het volgende:
ZIe je op paiq wel een profielfoto van diegene waar je mee chat?
Doe eens nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Yuki het volgende:
Meneertje, mevrouwtje, spijkerbroekje gekocht, mosterdsoepje eten, in z'n mandje liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |