Om het leed extra te verzwaren.quote:
twitter:mcel70 twitterde op maandag 11-02-2013 om 20:00:56Wauw! Bart van Loo! Ge-Wel-Dig! Joost Zwagerman, eat your heart out! Zo praat je met passie over kunst! Zo breng je het over! #DWDD reageer retweet
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef Jivis het volgende:
twitter:mcel70 twitterde op maandag 11-02-2013 om 20:00:56Wauw! Bart van Loo! Ge-Wel-Dig! Joost Zwagerman, eat your heart out! Zo praat je met passie over kunst! Zo breng je het over! #DWDD reageer retweet
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Is het nu al klaar? Ik ben aan het youtuben en heb uit verveling lippenstift opgedaan
Ja die kunnen hun lol op in elk willekeurig bejaardenhuisquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Een 85-jarige man valt in slaap...lachen man
Precies, toen Bea aftrad, kropen ze nog bij haar in de kont.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Even een half uurtje de Paus bashen. Lachen man.
Maar zij heeft tenminste nog een strakke anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, toen Bea aftrad, kropen ze nog bij haar in de kont.
Deze is ook wel goed:quote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
Is Koefnoen weleens grappig?
Oh ja, 1 keer. Was het ineens een gespreksonderwerp aan de DWDD-tafel.
Tja de Vara is niet zo geloofs minded van huis uitquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar zij heeft tenminste nog een strakke anus.
Met zo'n lichaam kun je geen seks hebben, alleen dat is een geschikt aspect voor mquote:
Wel gladde huidjesquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Wat een hip kapsel, maar ik mis de baardjes.
De koninklijke familie zit dan ook niet aan jonge kindjes. Wellicht weilen Bernard maar verder...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Titel: Ri ra Ratzingerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef TLC het volgende:
Wanneer gaat Joop een musical maken over deze Paus ?
Quintis is een dikke neger, maar niet alle dikke negers zijn Quintis.quote:
Ja het klonk een beetje rommeligquote:Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef Jivis het volgende:
Wat waren die instrumenten slecht op elkaar afgesteld zeg.
Die thema-uitzending over hem toen, dat was me een partijtje tenenkrommend zegquote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Joop van Ellende weer eens in de uitzending. Bescheiden man.
Ga ik niet met je meequote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk niet dat ik in dít leven naar een Van Ellende wanproduct zal gaan.
Excuusnegerinquote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Adelante het volgende:
Discriminatie dat een negerin hier de hoofdrol moet spelen
Dat denk je! Volksstammen die naar die musicals gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Zal ook wel weer een stille dood sterven omdat er geen hond op af komt.
Ik ben ooit eens naar Showbizz City geweest in Aalsmeer, dat was van hem geloof ikquote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk niet dat ik in dít leven naar een Van Ellende wanproduct zal gaan.
Zoveel dat ze uiteindelijk nog gaan verlengenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk je! Volksstammen die naar die musicals gaan.
Van dat huishoudbeurs volk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk je! Volksstammen die naar die musicals gaan.
Nee want daar zit Albuuurrrrt en dat is zijn concurrent.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Pfff, musicalreclame. Kan dat niet gewoon op RTL4?
En homo's. Een collega van mij gaat ook naar elke musical die er maar uitkomt. En soms wel 2x naar dezelfde.quote:
Yep. En daarna door naar De Toppers.quote:
Showbizz City, city of justice, city of joy, Showbizz Cityquote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens naar Showbizz City geweest in Aalsmeer, dat was van hem geloof ik
Wacht even.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja van hertalen, een stapje verder dan vertalen.
Met een spaarkaart van de C1000.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep. En daarna door naar De Toppers.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Showbizz City, city of justice, city of joy, Showbizz CityRaoul Heertje
Dat ja. Al zou ik het nooit zo zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Tem het volgende:
Musicals, wat een razende vliegende tyfus aids is dat zeg.
Of de bon in de Witte Reus familie verpakkingquote:
Ja mooi was datquote:Op maandag 11 februari 2013 20:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Showbizz City, city of justice, city of joy, Showbizz CityRaoul Heertje
Ik twee keer in London.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Ik beken. Ik ben één keer naar een musical geweest, niet van Van Den Ende.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n stem heeft ie wel ja.
Ben alleen om hem drie keer naar de Drie Musketiers geweest toen. Binnen een week geloof ik
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Tem het volgende:
Musicals, wat een razende vliegende tyfus aids is dat zeg.
Ze neukt?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef wdn het volgende:
Ooooooooooooooooh het is een kruiwagenactrice!
Maar ik denk het wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Al zou ik het nooit zo zeggen.
Ok, nu jij de Omerta verbreekt beken ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Ik beken. Ik ben één keer naar een musical geweest, niet van Van Den Ende.
Ik vind haar altijd een beetje de zwarte Bonnie St Clairequote:
Ik heb ooit het woord musical gebruikt in een volle zin.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, nu jij de Omerta verbreekt beken ik ook.
Ik ben ook ooit is naar een musical geweest, 2x zelfs. Wel erg lang geleden.
Evita in Londen, moest van school. Nog een mooi toneelkijkertje aan overgehouden met please replace erop.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik twee keer in London.
Evita en Chorus Line. 100 jaar geleden was dat.
Ja bah. Grease of Saturday Night Fever in het Nederlandsquote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
Alleen dat vertalen van die liedjes vind ik al zo
Meestal voelt het geforceerd aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
Alleen dat vertalen van die liedjes vind ik al zo
En Edgar als zwarte nonquote:
En op één geluidssterkte....voluit krijsenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Grease of Saturday Night Fever in het Nederlands![]()
En ze zingen die liedjes altijd zo dat ze allemaal op elkaar lijken.
Ik ook. Moest van school.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Meestal voelt het geforceerd aan.
Ik heb ook 1 musical gezien ooit: 1995 meen ik...Miss Saigon in London.
Jaja, geef de school maar weer de schuld.quote:
Werkquote:
Was zo. Buitenland reis in de vierde.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jaja, geef de school maar weer de schuld.
Bij mij dacht ik ook in de vierde. Reisje naar Londen en dan 2 musicals bezoeken.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Was zo. Buitenland reis in de vierde.
En:quote:Tafeldame: Claudia de Breij
Alsof het mij echt ook maar ene neuk kan schelen wat Trijntje en Tjeerd op tv zouden willen zien als ze hun ideale muziekavond zouden kijken.quote:Muziekavond: Trijntje Oosteruis en Tjeerd Oosterhuis
Vanavond nemen we de ideale muziekavond van Trijntje en Tjeerd Oosterhuis door. DWDD wil van Trijntje en Tjeerd weten hoe hun ideale muziekavond eruit zou zien. Houden ze eigenlijk van keiharde punk of juist zwoele soul? En liever een documentaire of een live-dvd? Eerder gingen Triggerfinger, Dolf Jansen, Leo Blokhuis en The Golden Earring hun voor.
Bedankt Cynix, je hebt het over ons afgeroepen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of een half uur jankmonoloog door Connie Palmen.
Het gaat weer een topshow worden.quote:Connie Palmen over Hugo Claus
Vanaf morgen speelt het toneelgezelschap ‘Behoud de Begeerte’ met hun voorstelling ‘Saint Amour’ in de Nederlandse theaters met een cast van debuterende maar ook gevierde schrijvers als Joost Zwagerman, Adriaan van Dis, Tommy Wieringa en Peter Buwalda. Zij laten zich inspireren door verhalen, gedichten, romanfiguren en interviewfragmenten van Hugo Claus. Op 19 maart is het 5 jaar geleden dat Claus overleed en dit jaar is het precies 30 jaar geleden dat zijn klassieker ‘Het verdriet van België‘ verscheen. Aan tafel: schrijfster en vriend van Claus, Connie Palmen.
Connie is vooral dol op dooie mannen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:33 schreef alors het volgende:
Connie heeft wel veel vrienden, beetje de Jeroen Krabbé onder de schrijvers.
quote:Partijvoorzitters GroenLinks
Het gaat niet goed met GroenLinks, in de Tweede Kamer slechts vier zetels, terwijl de partij bij de parlementsverkiezingen in 2010 nog tien zetels wist te behalen. De kiezers liepen weg wegens een reeks gebeurtenissen: het vertrek van de charismatische Halsema, het besluit om de missie in Kunduz te steunen, het relletje rond Kamerlid Mariko Peters, het steunen van het Lente-akkoord en als klap op de vuurpijl een strijd om het partijleiderschap tussen Dibi en Sap, die door de partijleiding enorm klungelig werd aangepakt. Sap en de partijtop stapten op. Afgelopen weekend presenteerden drie GroenLinks leden zich als kandidaat voor het voorzitterschap: Lot van Hooijdonk, Rik Grashoff en Pieter Kos. Zullen zij het tij kunnen keren?
Jij wilde Connie Palmen.quote:
Wat ook wel weer knap is, hoe je je eigen programma elke keer kunt ondertreffen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Een nieuw dieptepunt vanavond, dat kan niet anders.
Vanavond is de lijdensweg wel korter ivm voetbalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef OProg het volgende:
Maar eens een afspraak maken met de plaatselijke psycholoog of hij me uit kan leggen welke kronkel ik heb waardoor ik elke dag weer dwangmatig kijk.Ondanks de ergernis die het opwekt en het feit dat het me meestal compleet niet boeit.
Wil er iemand mee?
Verslaafd zijn aan DWDD.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef OProg het volgende:
Maar eens een afspraak maken met de plaatselijke psycholoog of hij me uit kan leggen welke kronkel ik heb waardoor ik elke dag weer dwangmatig kijk.Ondanks de ergernis die het opwekt en het feit dat het me meestal compleet niet boeit.
Wil er iemand mee?
Beter aan dit dan aan lijm snuiven.quote:
Nou .... misschien is lijm snuiven toch beter.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Beter aan dit dan aan lijm snuiven.
En ik zie het meer als een dwangmatigheid geloof ik.
Shamouw???Kat met een hazenlip?quote:
Dit zijn ze en ze hebben alle drie een slogan bedacht. Zodoende hebben we een bedachtzame, een stevige en een strijdbare voorzitter.quote:Rik Grashoff (51, Delft), oud-wethouder en oud-Tweede Kamerlid: "Bedachtzame voorzitter die rust brengt in de organisatie en in het interne debat".
Lot van Hooijdonk (35, Utrecht), adjunct-directeur van de Natuur- en Milieufederatie Utrecht, diverse functies binnen de partij: "Stevige voorzitter die politiek debat en partijontwikkeling verbindt".
Pieter Kos (36, Leiden), fractievoorzitter gemeenteraad Leiden: "Strijdbare voorzitter die energie in de partij brengt".
De wereld verbeteren begint in dit topic...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Laten wij vanavond maar de beste van de 3 kiezen. Wij zijn tenslotte volledig objectief!
Kos is de klos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Kos wordt het niet. Die andere hebben iets natuurlijks in hun naam, gras en hooi.
OK ik ga heel goed opletten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Laten wij vanavond maar de beste van de 3 kiezen. Wij zijn tenslotte volledig objectief!
Eigenlijk is dat bagger want normaal hoop je dat de jakhalzen nog voor een paar minuten vertier zorgen.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Wat is het nu eigenlijk? Beetje dansen of zo? Stom.
Yep. Dit gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
net als je denkt dat mensen niet dommer meer kunnen worden...
Net als Claudia.quote:
Maar een raar plukje haar op zijn hoofdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Die kies kos heeft wel een lekkere stem.
Meer een peer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef Pedroso het volgende:
Heeft zij een zure citroen ingeslikt ?
Deze moet Heleen Weening vervangen, je weet wel die zure kut.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Jolanda Sap vond ik veeeeel leuker. Niet dat ik op haar gestemd heb maar het oog wil ook wat.
Matthijs heeft Roemer al gebackstabbed, misschien lukt het nu ook met Groen Links.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef Martinello het volgende:
De laatste stuiptrekkingen van Groen Links
Kos heeft er meer op zijn borst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar een raar plukje haar op zijn hoofd
Ik weet serieus niet wie Heleen Weening isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Deze moet Heleen Weening vervangen, je weet wel die zure kut.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wie Heleen Weening is
Daar mis je weinig aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wie Heleen Weening is
Oh die, er gaat weer een belletje rinkelen...bedankt !!quote:
Bedoel je niet die rooie.quote:
wow inderdaad, zie ik nu pas (zat alleen te luisteren)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar een raar plukje haar op zijn hoofd
nou ja, ze is wel wat rossig jaquote:
Komt vanwege die "het kan me serieus geen ruk schelen" houding van Bumaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Verbaast mij altijd dat die Buma wel met PowNews om kan gaan.
GL - Geen Lachquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
Zou de nieuwe GL slogan moeten worden.
"Lachen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |