SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.Ride Or Die Lalalalalalalala
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 11-02-2013 om 19:08:39Net gezien: #Derksen & Advocaat. Grappig: Derksen krijgt altijd iets kruiperigs als hij tegenover mensen zit die hij eerst heeft afgemaakt. reageer retweet
Wat een onzin, echt vaak prima shows, vooral met Boskamp.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef SarCastro het volgende:
VI Heeft na het winnen van de televizierring geen topshow meer gehad.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 11-02-2013 om 19:08:39Net gezien: #Derksen & Advocaat. Grappig: Derksen krijgt altijd iets kruiperigs als hij tegenover mensen zit die hij eerst heeft afgemaakt. reageer retweet
Prima shows ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een onzin, echt vaak prima shows, vooral met Boskamp.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Prima shows ja.
Topshows nee.
Het eerste kwartier gaar alleen maar over seks.
Gijp is sinds zijn dipje niet zo leuk meer.
En als Hansie niet op tijd boos wordt beginnen ze weer over zijn zus of zijn jasje.
vind ik ook jaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inhoudelijk best een sterk argument, zo'n smiley.
Wat Peter R. de Vries zit te twitteren vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
En dat zegt de grootste aandachtshoer van Nederland.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dit soort mensen zeg. Van die dominante figuren die over werkelijk alles een mening hebben en dan nog pretenderen dat die rullevant is ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Eens Boskamp is een held. Hans moet opflikkerenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een onzin, echt vaak prima shows, vooral met Boskamp.
Eens!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan dit soort mensen zeg. Van die dominante figuren die over werkelijk alles een mening hebben en dan nog pretenderen dat die relevant is ook.
Ik vond het ook wel leuk voor de afwisseling. De boys zijn zo erg op elkaar ingespeeld dat voor een andere sfeer aan tafel best leuk is om iemand anders aan tafel te hebben. En Nico vond ik best okquote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens, wat zijn jullie voor boelers dat jullie de show met Nico niet waarderen? Ik vond 'm uiterst vermakelijk.
Nico was een prima gast.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens, wat zijn jullie voor boelers dat jullie de show met Nico niet waarderen? Ik vond 'm uiterst vermakelijk.
Ik vond Nico alleen maar rake opmerkingen maken. Idd, leuk voor de verandering. Ik word juist dat constante herhalen van grappen en inkoppertjes beu. Dat gedoe is nu al 1,5 jaar bezig en dat ken ik nu wel. Al die successupporters die even willen meeliften op het succes van het huidige VI kunnen me gestolen worden. Echte VI hooligans van het eerste uur zullen dat beamen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk voor de afwisseling. De boys zijn zo erg op elkaar ingespeeld dat voor een andere sfeer aan tafel best leuk is om iemand anders aan tafel te hebben. En Nico vond ik best ok
Nee, dat vond jij niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond Nico alleen maar rake opmerkingen maken
Oh jee, 1 opmerking die niet in de smaak valt. Nico is gewoon een eindbaas met een geniaal gevoel voor het belachelijke gedrag wat sommige mensen etaleren. Wat dat betreft doet hij een beetje hetzelfde als vd Gijp.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef Adames het volgende:
Nico praat vervelend en dat boompjes gelul sloeg nergens op
Idd, Johan, Wilfred en Gijp zijn perfect op elkaar ingespeeld, maar soms is het ook wel erg voorspelbaar. Dan doet zo'n nieuwe gast wonderen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Nico alleen maar rake opmerkingen maken. Idd, leuk voor de verandering. Ik word juist dat constante herhalen van grappen en inkoppertjes beu. Dat gedoe is nu al 1,5 jaar bezig en dat ken ik nu wel. Al die successupporters die even willen meeliften op het succes van het huidige VI kunnen me gestolen worden. Echte VI hooligans van het eerste uur zullen dat beamen.
Ik zat me te ergeren. Veel te gemaakt. Helemaal toen hij over dat boompje achter Rutten begon.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
't is wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zat me te ergeren. Veel te gemaakt. Helemaal toen hij over dat boompje achter Rutten begon.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Aad en Kieft zijn er ook nog niet geweest in 2013.
Alle clubs behalve Feyenoord afkraken, Ruiter-momentje, Sjek-Van Halst - Peter de Vries - schaatsprogramma bashquote:
Wat is er met Sjek en Van Halst?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alle clubs behalve Feyenoord afkraken, Ruiter-momentje, Sjek-Van Halst - Peter de Vries - schaatsprogramma bash
Weg hier. Dit zeg je niet in het VI-hooligan topic.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
Wat is er met Sjek en Van Halst?
Ik hoop zo dat Sierd een keer aanschuift.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Heertje mag trouwens ook wel weer 's aanschuiven.
Gebeurt niet, want Derksen bepaalt dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Sierd een keer aanschuift.
Die denkt toch wel in het programmabelang?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gebeurt niet, want Derksen bepaalt dat.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef Evertjan het volgende:
sexcetera nou dan gaat het broekje helemaal los!
QFT, Heertjequote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Heertje mag trouwens ook wel weer 's aanschuiven.
Ik vraag alleen waarom Grifte die 2 noemtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
Wat is er met Sjek en Van Halst?
quote:
Versie van Jeff Buckley is toch beterquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Het origineel van deze eindbaas in mijn UI is toch beter
weet je wel niet hoe warm die studio lampen zijn!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef TC03 het volgende:
met 40 lagen aan kleding en dan in de studio alleen een overhempie. Mal hoor.
Sjek - In gesprek met Mulder over metsjfiksing, die uitdrukkkelijk VI benoemde, Sjek kapte dit snel af.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
Ik vraag alleen waarom Grifte die 2 noemt. Was er gisteren een bitchfight tussen die 2?
Feederquote:
Hans is er.. je zal niks missen dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ineens geen beeld meer, kan iemand live verslag doen?
Johan is bludbrudders met Jordaniaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef DonRaja het volgende:
Gijp vertelt wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef DonRaja het volgende:
Studio Vitesse ditquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
Geen kritische artikeltjes meer in VI de komende tijd.
Goede strategie daar in Arhem, verwen je grootste criticastersquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
Geen kritische artikeltjes meer in VI de komende tijd.
overactingquote:
Uh, nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef RetRy32 het volgende:
Kom we versturen allemaal vragen naar VI met locatie: Fokalland
Derksen heeft ook al een seizoenskaart hoor, maar zoveel anders zeggen ze toch niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Nu is Jordania opeens een ontzettende aardige man. Zijn makkelijk te paaien die Derksen en vd Gijp.
Hebben een 9mm tegen hun hoofd aan gekregen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:38 schreef Dekatria het volgende:
Derksen en Gijpie zijn ineens fans no.1 hoor
Metsjfiksingquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
jeezus die 2 zijn goed omgekocht zeg, en dat anno 2013
Ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef Merkie het volgende:
Pfff, die Derksen is wel makkelijk te paaien zeg. Eerst was het nog een louche kroegbaas.
Over 2 weken zit tie vast bij Van Geel en z'n vrouw in een box in De Kuip.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef Merkie het volgende:
Pfff, die Derksen is wel makkelijk te paaien zeg. Eerst was het nog een louche kroegbaas.
Nee joh, een hele aardige gastvrije gulle man en voormalig topvoetballer.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef Merkie het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijkSerieus nam ik ze toch al niet meer.
Kasakowski had ik het over.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee joh, een hele aardige gastvrije gulle man en voormalig topvoetballer.
Ti's gewoon een soort cabaret. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch, zijn vader vocht aan het front voor de nazi's en jat de identiteit van een dode soldaatquote:
dat heb ik nog nooit gedaan, maar het is ook niet de bedoeling. als ik topshow zeg doe ik dat niet omdat ik de nieuwtjes zo leuk vond.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, dat maakt zijn zoon meteen een nazi hč.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch, zijn vader vocht aan het front voor de nazi's en jat de identiteit van een dode soldaatDan moet de zoon wel geweldig zijn.
Goede vergelijkingquote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiljemark is vreselijk en Fischer is geweldig ja?Wat een gelul weer.
okquote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, dat maakt zijn zoon meteen een nazi hč.
Bij VI pretenderen ze ook niet een journalistiek rullevant programma te maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gedaan, maar het is ook niet de bedoeling. als ik topshow zeg doe ik dat niet omdat ik de nieuwtjes zo leuk vond.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede vergelijkingFischer komt ook uit de A1 van Ajax, jeugdspelers
wel de waarheid.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiljemark is vreselijk en Fischer is geweldig ja?Wat een gelul weer.
Ja, 0-0quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef TLC het volgende:
Heeft Manolev al speeltijd gekregen in Engeland ?
En toch is het journalistiek relevanter dan Studio Voetbal.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij VI pretenderen ze ook niet een journalistiek rullevant programma te maken.
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef TLC het volgende:
Heeft Manolev al speeltijd gekregen in Engeland ?
Een echte jeugdspeler, een product van de opleiding van 1,3 miljoen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ajax heeft in 2011 1,3 miljoen voor hem betaald.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeugdspeler van 1,3 miljoen. Prima beleid.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is waarschijnlijk te duur
Nee dat is Martin van Geelquote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Mathijsen toevallig ook Raiola als zaakwaarnemer?
Idd.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
Misschien moet Riola Derksen en Gijp eens uitnodigen in zijn pizzatent.goed voor de PR.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Een echte jeugdspeler, een product van de opleiding van 1,3 miljoen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Yipper het volgende:
[..]
Ajax heeft in 2011 1,3 miljoen voor hem betaald.
Maar heeft wel in de A1 van Ajax gespeeld daar ging het op, Fischerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jeugdspeler van 1,3 miljoen. Prima beleid.
Kijk eens hoe ze spelen, dan heb je bewijs genoeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Heeft Johan hier bewijzen voor?
Zo nee, dan bedrijft Johan geen journalistiek.
Zag er lekker uit iddquote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Hij mist. Maar staat daarna wel op zijn voet.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Vitesse heeft een VI-watcher gekregen, nu zijn ze officieel een topclub
Een keer Johan uitnodigen en je bent een topclub, hij heeft wel invloed die Derksen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Is hetquote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze hebben ook al Jan Boskamp, voetbalwatcherquote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Knipping is voor de Fifa undercuver in China. Ze hebben moeten accepteren dat het duo Knipping & Van Duren al die tijd gelijk hadden.quote:
Opstelten zij vorige week toch nog dat er geen matchfiksing in Nederland is.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knipping is voor de Fifa undercuver in China. Ze hebben moeten accepteren dat het duo Knipping & Van Duren al die tijd gelijk hadden.
Inderdaad. Laat hem maar terugkomen naar Quick Boys. Hij moet ons nog naar de topklasse brengen.quote:
Derksen vervalt niet in flauwekul.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
volgens mij was dit nieuwtje niet helemaal serieus
Ze lezen hier ook mee dus.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat Louis van Gaal al bondscoach is, anders hadden ze hem zeker gekozen.
NWS / Paus kondigt terugtreden aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe laat had jij het gepost ergens dan? Pics met bewijs!
Het kan toch niet om de sfeer zijn gegaan zou je zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |