SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.Ride Or Die Lalalalalalalala
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 11-02-2013 om 19:08:39Net gezien: #Derksen & Advocaat. Grappig: Derksen krijgt altijd iets kruiperigs als hij tegenover mensen zit die hij eerst heeft afgemaakt. reageer retweet
Wat een onzin, echt vaak prima shows, vooral met Boskamp.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef SarCastro het volgende:
VI Heeft na het winnen van de televizierring geen topshow meer gehad.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 11-02-2013 om 19:08:39Net gezien: #Derksen & Advocaat. Grappig: Derksen krijgt altijd iets kruiperigs als hij tegenover mensen zit die hij eerst heeft afgemaakt. reageer retweet
Prima shows ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een onzin, echt vaak prima shows, vooral met Boskamp.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Prima shows ja.
Topshows nee.
Het eerste kwartier gaar alleen maar over seks.
Gijp is sinds zijn dipje niet zo leuk meer.
En als Hansie niet op tijd boos wordt beginnen ze weer over zijn zus of zijn jasje.
vind ik ook jaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inhoudelijk best een sterk argument, zo'n smiley.
Wat Peter R. de Vries zit te twitteren vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
En dat zegt de grootste aandachtshoer van Nederland.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dit soort mensen zeg. Van die dominante figuren die over werkelijk alles een mening hebben en dan nog pretenderen dat die rullevant is ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Eens Boskamp is een held. Hans moet opflikkerenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een onzin, echt vaak prima shows, vooral met Boskamp.
Eens!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan dit soort mensen zeg. Van die dominante figuren die over werkelijk alles een mening hebben en dan nog pretenderen dat die relevant is ook.
Ik vond het ook wel leuk voor de afwisseling. De boys zijn zo erg op elkaar ingespeeld dat voor een andere sfeer aan tafel best leuk is om iemand anders aan tafel te hebben. En Nico vond ik best okquote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens, wat zijn jullie voor boelers dat jullie de show met Nico niet waarderen? Ik vond 'm uiterst vermakelijk.
Nico was een prima gast.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens, wat zijn jullie voor boelers dat jullie de show met Nico niet waarderen? Ik vond 'm uiterst vermakelijk.
Ik vond Nico alleen maar rake opmerkingen maken. Idd, leuk voor de verandering. Ik word juist dat constante herhalen van grappen en inkoppertjes beu. Dat gedoe is nu al 1,5 jaar bezig en dat ken ik nu wel. Al die successupporters die even willen meeliften op het succes van het huidige VI kunnen me gestolen worden. Echte VI hooligans van het eerste uur zullen dat beamen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk voor de afwisseling. De boys zijn zo erg op elkaar ingespeeld dat voor een andere sfeer aan tafel best leuk is om iemand anders aan tafel te hebben. En Nico vond ik best ok
Nee, dat vond jij niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond Nico alleen maar rake opmerkingen maken
Oh jee, 1 opmerking die niet in de smaak valt. Nico is gewoon een eindbaas met een geniaal gevoel voor het belachelijke gedrag wat sommige mensen etaleren. Wat dat betreft doet hij een beetje hetzelfde als vd Gijp.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef Adames het volgende:
Nico praat vervelend en dat boompjes gelul sloeg nergens op
Idd, Johan, Wilfred en Gijp zijn perfect op elkaar ingespeeld, maar soms is het ook wel erg voorspelbaar. Dan doet zo'n nieuwe gast wonderen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Nico alleen maar rake opmerkingen maken. Idd, leuk voor de verandering. Ik word juist dat constante herhalen van grappen en inkoppertjes beu. Dat gedoe is nu al 1,5 jaar bezig en dat ken ik nu wel. Al die successupporters die even willen meeliften op het succes van het huidige VI kunnen me gestolen worden. Echte VI hooligans van het eerste uur zullen dat beamen.
Ik zat me te ergeren. Veel te gemaakt. Helemaal toen hij over dat boompje achter Rutten begon.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
't is wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zat me te ergeren. Veel te gemaakt. Helemaal toen hij over dat boompje achter Rutten begon.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Aad en Kieft zijn er ook nog niet geweest in 2013.
Alle clubs behalve Feyenoord afkraken, Ruiter-momentje, Sjek-Van Halst - Peter de Vries - schaatsprogramma bashquote:
Wat is er met Sjek en Van Halst?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alle clubs behalve Feyenoord afkraken, Ruiter-momentje, Sjek-Van Halst - Peter de Vries - schaatsprogramma bash
Weg hier. Dit zeg je niet in het VI-hooligan topic.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
Wat is er met Sjek en Van Halst?
Ik hoop zo dat Sierd een keer aanschuift.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Heertje mag trouwens ook wel weer 's aanschuiven.
Gebeurt niet, want Derksen bepaalt dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Sierd een keer aanschuift.
Die denkt toch wel in het programmabelang?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gebeurt niet, want Derksen bepaalt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |