Maar de mensen die hem pre-orderen hoeven ze niet meer over te halen om het spel te kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:58 schreef Pheno het volgende:
Deelname aan beta 1 betekent nog geen deelname aan beta 2. Dat is pas 10x gezegdJe doet weer automatisch mee aan d eloting, als die er uberhaupt is. Kan me zo voorstellen dat pre-orders voorrang krijgen.
En toch hebben de mensen die gepre-ordered hebben voorrang.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Maar de mensen die hem pre-orderen hoeven ze niet meer over te halen om het spel te kopen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
beta of niet: ik wil dat het 7 maart wordt, dan kan ik gewoon onbeperkt spelen
8 maart en het weekend vrijquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
beta of niet: ik wil dat het 7 maart wordt, dan kan ik gewoon onbeperkt spelen
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
En toch hebben de mensen die gepre-ordered hebben voorrang.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat dus mogelijk niet waar zou kunnen zijn
waarom een 2de product (vanuit gebruikers oogpunt is dat het) aanmaken? oude keys disabelen en nieuwe uitgeven is veel slimmerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:23 schreef davedavy het volgende:
[..]Ik bedoel dat het geen zekerheid bied, het is gewoon nog van Beta 1, er staat gereserveerd omdat EA het downloaden van de Beta files zo kan uitschakelen.
hierquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar wordt er met die codes gestrooid dan?
O leuk, met vraagtekens. Zodat je de kans nog kleiner wordt dat je op tijd bentquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:43 schreef xienix2501 het volgende:
[..]
hierhttps://twitter.com/EA_Benelux
Inschrijven voor de 2e beta is inmiddels gesloten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:16 schreef n00b13 het volgende:
Als je je beta #1 hebt ingeschreven, moet je je dan nog apart inschrijven voor beta #2?
Dus het moest apart?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:56 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Inschrijven voor de 2e beta is inmiddels gesloten.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef tim94 het volgende:
POTVERDIKKIE, heb ik net die code goed is ie al gebruikt
Dit nog niet wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |