abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122757448
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

pi_122757596
Als ik iets moet veranderen laat het dan maar weten.

Tjoptjop gaat goed 7 kilo eraf!

Eetlijstje van vandaag:
o: vanilleyoghurt met muesli
t: appel
l: 1x bruine boterham filet americain, 4 bruine boterhammen ham kaastosti
t: sinaasappel
d: zalmfilet, aardappels, peultjes en wortels
t: schaaltje vla / yoghurt
pi_122758346
Zo, dat was een fijn dagje :)

O: 2 volkoren appelstroop
T: volkorenkoekje, kiwi
L: 4 volkoren 20+ smeerkaas, cherrytomaatjes, appel
T: gedroogde vijg + sinasappel
D: quinoasalade met witlof, bleekselderij, augurk, avocado en tonyn van de vegetarische slager.
T: schaaltje magere kwark met muesli+lijnzaad.
pi_122758401
Het lijkt wel of ik eindelijk weer de neergaande lijn te pakken heb. Alleen gisteren was een heel foute dag :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_122778911
Mijn lijstje van gisteren:
O: - (ik had echt echt echt geen tijd vond ik)
T: bekertje chocolademelk
L: twee pistoletjes, bakje rundvleessalade en een halve liter water
T: appel en halve liter water
D: kant- en klaarmaaltijd dunne bami met javaanse kip en halve liter water

S (of eigenlijk meer Bewegen : uurtje stevig doorwandelen

Ik had gisteren echt een dramadag, heb geen eetmoment rustig op mn gat kunnen zitten ivm huisarts/werk/vrijwilligerswerk. Had ook veel te weinig gedronken, hoop dat vandaag beter gaat zijn.
Heb nu iig een ontbijt achter mn kiezen!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:28:22 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_122778937
Goeiemorgen!

Goed bezig TT! Sterkte LS en carnaval ze allemaal!

Ik krijg verjaardagswentelteefjes en verjaardagsafhaalchinees vandaag. Wil niet zeggen dat ik veel te veel ga eten, maar ga er wel gewoon van genieten :)

Voor vandaag overigens op m'n atl, na deze week ben ik benieuwd. Straks post ik een foto van m'n cadeautje, heb van vriendjelief een mooie jurk gekregen.

Xx

Ennuhm, geen Titel dit keer?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_122779440
Krijg plots heel erg zin in wentelteefjes :o Hoe kan dat nou! :D
Maar ik zit op mijn werk, dus dan maar niet.

Gefeliciteerd, Tink! *O* Geniet van je dag en wat leuk, een jurk van je vriend gekregen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122779827
Is al de tweede keer zonder titel..
Gefeliciteerd Tink :D

Ik begin de dag met een zelfgemaakte bananenchocolade smoothie :o :9 zo lekker!

Beker water, banaan in de blender; goed mixen
Dan maatschep eiwitpoeder (ik heb vanillesmaak), theelepel rauwe cacao.
Op het laatste moment 2 blokjes noir intense van cote d'or erin (70% cacao), zodat je lekkere stukjes chocola in de smoothie hebt.
My salvation lies in your love..
pi_122780277
Gefeliciteerd Tink!

Hier gisteren een butdagje gehad omdat ik ziek ben.. Maar vandaag moet ik wel werken. Dus neem toch maar de normale dingen mee en zie wel wat ik op eet. De paracetamol gaat wel op denk ik ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_122781597
Gefeliciteerd Tink! Wat betekent atl?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:19:21 #11
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_122784295
gefeliciteeeerd!

o : yoghurt met granaatappel en gepofte quinoa
t : andere helft granaatappel, thee, cracker
l : boterhammen met kaas, mosterd en tomaat, wat overgebleven groentes
t : sinaasappel
d : ik eet bij een vriendin, dat word veganistisch
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:32:48 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_122784694
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef nectarientje het volgende:
Gefeliciteerd Tink! Wat betekent atl?
Txs allemaal! Atl is all time low. M'n laagste gewicht sinds ik begonnen ben met afvallen :) zal zometeen in m'n jurk een voor- en nafoto plaatsen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_122785697
Ik ben benieuwd naar foto´s! Dat is altijd enorm inspirerend. Hier ging gisteren niet zo goed, niet qua eten, maar had beetje te weinig gegeten toen ik naar het zwembad ging en trok het warmte verschil écht niet toen. Is ook wel groot verschil tussen vrieskou en subtropisch zwembad temperatuur. Ben toen maar weer naar huis gegaan ipv aquajoggen, want zag het echt niet zitten als ik van het halletje inlopen al licht in m´n hoofd werd.

Verder gaat deze week goed qua eten, gelukkig! Ben er klaar voor om heel snel die 100 te doorbreken! En mijn eerste doel te halen! Rayban zonnebril, here I come!
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 13:11:50 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122785912
Gisteren wat enthousiast aan de carbs gegaan (6 boterhammen en pasta) dus vandaag maar even een lowcarb dagje ingelast. Zo aan de zalmsalade :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_122788908
Ik lees hier al een tijdje mee maar denk dat het nu tijd is om me hier ook maar eens te melden. :') Ik hoop dat dat enigzins wat helpt. Was vroeger eigenlijk altijd erg slank, maar toen m'n ouders zeven jaar geleden zijn gaan scheiden is 't behoorlijk mis gegaan. Zit nu rond de 90 kilo. Wil 't liefst richting 70. Probleem is vooral dat ik te weinig beweeg + ik woon nog thuis, en ben elke week bij een andere ouder, en ben dus afhankelijk van wat zij koken (meestal). Beide ouders werken tot laat dus meestal is 't iets wat snel klaar is. Merk dat ik nu echt al een jaar op 't zelfde gewicht blijf hangen maar ben 't helemaal zat, word er ongelukkig van en dus moet er dringend iets veranderen. Heb hartproblemen dus regelmatig bezoekjes aan ziekenhuizen, dietiste enzovoorts, maar dat heeft allemaal niet geholpen dus hopelijk kan ik me er nu zelf toe zetten. :) Lijstje van gisteren dan maar:

o: 1 boterham met rookworst, sinaasappelsap (zelf geperst).
t: -
l: cup a soup.
t: stuk komkommer.
d: krieltjes en gemengde salade.
beweging: 10km gewandeld.

Niet veel, maar ben verkouden dus had ook niet zo'n honger. Meestal ben ik na het eten te lui om nog even te gaan wandelen maar ik ga me straks toch maar even naar buiten slepen. :')
pi_122789913
Welkom, searchanddestroy! Ik hoop idd niet dat dat je standaard eetpatroon is, want anders heb ik nog wel een hele waslijst aan opmerkingen 8-) In ieder geval beterschap en succes met afvallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122791023
Thanks! Opmerkingen zijn anders altijd welkom hoor. 8)
pi_122794108
welkom searchanddestroy, doe eens een lijstje van een 'normale' dag :) dan kunnen we beter tips geven.
pi_122794889
@ Tink gefeliciteerd, geniet van je verjaardagslekkers.
Ben erg benieuwd naar de foto.

De vorige was ook titelloos dus ik dacht dat dat zo hoorde nu en titel verzinnen ben ik ook niet zo goed in.
Beter niets dan iets toch ;).

Welkom searchanddestroy. Ik ben idd benieuwd naar je gewone daglijstje.

Zeester wat slim om jezelf te belonen, als je een x aantal kilo's bent afgevallen.

Nectarientje het valt nog wel mee met te weinig drinken toch? Je zit op ongeveer 1700ml, als ik chocolademelk voor 200 ml reken.

J0cie is het gelukt met werken, ondanks ziek zijn?

Bananapancake ben jij al weer beter, vorige week was je niet fit, als ik me goed herinner.

Eetlijstje van vandaag
O: vanilleyoghurt met muesli
t: appel: 2 bruine boterhammen kipfilet met cherrytomaatjes, cup a soup, kiwi en een sinaasappel
t: 1 snee roggebrood met philadelphia
d: zelfgemaakte erwtensoep met 1 snee roggebrood met spek
s: 1 uur bbb
t: schaaltje vla/ yoghurt
pi_122795518
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Sethiwe het volgende:
@ Tink gefeliciteerd, geniet van je verjaardagslekkers.
Ben erg benieuwd naar de foto.

De vorige was ook titelloos dus ik dacht dat dat zo hoorde nu en titel verzinnen ben ik ook niet zo goed in.
Beter niets dan iets toch ;).

Welkom searchanddestroy. Ik ben idd benieuwd naar je gewone daglijstje.

Zeester wat slim om jezelf te belonen, als je een x aantal kilo's bent afgevallen.

Nectarientje het valt nog wel mee met te weinig drinken toch? Je zit op ongeveer 1700ml, als ik chocolademelk voor 200 ml reken.

J0cie is het gelukt met werken, ondanks ziek zijn?

Bananapancake ben jij al weer beter, vorige week was je niet fit, als ik me goed herinner.

Eetlijstje van vandaag
t: appel: 2 bruine boterhammen kipfilet met cherrytomaatjes, cup a soup, kiwi en een sinaasappel
Mooi lijstje maar misschien beetje veel suikers? vanilleyoghurt en vla + 3 stuks fruit.
En cup a soup voegt ook niets toe o|O ;) alleen heel veel zout.
pi_122795717
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Sethiwe het volgende:

Eetlijstje van vandaag
Wat ben jij lief :D Ik voel me inderdaad al weer een stuk beter. Nog steeds niet helemaal fit, maar fit genoeg om weer te gaan studeren enz. Hard nodig ook want moet dit semester m'n scriptie gaan schrijven en wil niet direct met een achterstand beginnen!

hmm zelfgemaakte erwtensoep, lekker! :9 eet smakelijk :D
pi_122797027
Ik voel me kut, wil eten en zit in dubio. Bah.

O: 2 boterhammen met 3 plakjes grillworst. Koffie met melk.
T: Niks, nada, noppes.
L: 3 volkoren crackers. 2 met kaas, 1 met grillworst.
D: Eigengetrokken kippensoep, vetvrij, met een halve kipfilet en 100 gram noodles.

Nog geen 1000 cal.

Ik moet dus nog wat eten, en ik wil graag patat, chips, vette zooi en pizza. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_122797133
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me kut, wil eten en zit in dubio. Bah.

O: 2 boterhammen met 3 plakjes grillworst. Koffie met melk.
L: 3 volkoren crackers. 2 met kaas, 1 met grillworst.
D: Eigengetrokken kippensoep, vetvrij, met een halve kipfilet en 100 gram noodles.

Nog geen 1000 cal.

Ik moet dus nog wat eten, en ik wil graag patat, chips, vette zooi en pizza. :{
Niet zo vreemd die snaaitrek.
pi_122797290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet zo vreemd die snaaitrek.
emo-trek, geen snaaitrek. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_122797428
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

emo-trek, geen snaaitrek. :{
Kan wel dat het versterkt wordt doordat je veel te weinig gegeten hebt vandaag..
Ik heb daar toevallig ook last van nu
O: bananenchocolade smoothie
T: 10 gram gojibessen
L: pistolet met filet americain en ei
T: 3 snack a jacks bbq
D: schnitzel, aardappels en linzen
T: schaaltje vanilleyoghurt

Heb nu even moeten wachten op het avondeten en heb zin in weet ik veel wat voor eten allemaal. Ook gezonde dingen voor morgen aan het bedenken, maar heb weinig tijd voor moeilijke dingen. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')