Txs allemaal! Atl is all time low. M'n laagste gewicht sinds ik begonnen ben met afvallenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef nectarientje het volgende:
Gefeliciteerd Tink! Wat betekent atl?
Mooi lijstje maar misschien beetje veel suikers? vanilleyoghurt en vla + 3 stuks fruit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Sethiwe het volgende:
@ Tink gefeliciteerd, geniet van je verjaardagslekkers.
Ben erg benieuwd naar de foto.
De vorige was ook titelloos dus ik dacht dat dat zo hoorde nu en titel verzinnen ben ik ook niet zo goed in.
Beter niets dan iets toch.
Welkom searchanddestroy. Ik ben idd benieuwd naar je gewone daglijstje.
Zeester wat slim om jezelf te belonen, als je een x aantal kilo's bent afgevallen.
Nectarientje het valt nog wel mee met te weinig drinken toch? Je zit op ongeveer 1700ml, als ik chocolademelk voor 200 ml reken.
J0cie is het gelukt met werken, ondanks ziek zijn?
Bananapancake ben jij al weer beter, vorige week was je niet fit, als ik me goed herinner.
Eetlijstje van vandaag
O: vanilleyoghurt met muesli
t: appel: 2 bruine boterhammen kipfilet met cherrytomaatjes, cup a soup, kiwi en een sinaasappel
t: 1 snee roggebrood met philadelphia
d: zelfgemaakte erwtensoep met 1 snee roggebrood met spek
s: 1 uur bbb
t: schaaltje vla/ yoghurt
Wat ben jij liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Sethiwe het volgende:
Bananapancake ben jij al weer beter, vorige week was je niet fit, als ik me goed herinner.
Eetlijstje van vandaag
O: vanilleyoghurt met muesli
t: appel: 2 bruine boterhammen kipfilet met cherrytomaatjes, cup a soup, kiwi en een sinaasappel
t: 1 snee roggebrood met philadelphia
d: zelfgemaakte erwtensoep met 1 snee roggebrood met spek
s: 1 uur bbb
t: schaaltje vla/ yoghurt
Niet zo vreemd die snaaitrek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me kut, wil eten en zit in dubio. Bah.
O: 2 boterhammen met 3 plakjes grillworst. Koffie met melk.
T: Niks, nada, noppes.
L: 3 volkoren crackers. 2 met kaas, 1 met grillworst.
T: Niks, nada, noppes.
D: Eigengetrokken kippensoep, vetvrij, met een halve kipfilet en 100 gram noodles.
Nog geen 1000 cal.
Ik moet dus nog wat eten, en ik wil graag patat, chips, vette zooi en pizza.
Kan wel dat het versterkt wordt doordat je veel te weinig gegeten hebt vandaag..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |