quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Skv het volgende:
WIL WIL WIL
Tyf nou eens op met dat ge'wilt' in derde persoon enkelvoud.
Dat kan wel, bedankt Pharkus.quote:
Ik heb het zonet echt voorgesteld toen het op de reclame kwam.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Marie30 het volgende:
Huishoudbeurs
Verzonnen shit...Blijf van die 'nieuwe topic-knop' af, Argo
Hij zei wel 'je bent toch geen mietje?'quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Je vader is nu bang dat je homo bent, denk ik...
Haten op Ritaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
naar de huishoudbeurs gaan
wat ben je? een vrouw in der 50er jaren met een kort pittig kapsel die samen met haar vriendin Rita en zo'n boodschappenkarretje op pad gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag helemaal geen homo zijn, toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij zei wel 'je bent toch geen mietje?'
En een huishoudsbeurs met je moederquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op RitaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rita is heiliger dan jullie twee bij elkaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ben je? een vrouw in der 50er jaren met een kort pittig kapsel die samen met haar vriendin Rita en zo'n boodschappenkarretje op pad gaat?![]()
Zeg hem dat je daar chickies wilt hosselen en je vader de beste wingman is die je je kan bedenken.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij zei wel 'je bent toch geen mietje?'
WIL WIL WIL
Met of zonder een flamboyant seksleven?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan ga je alleen, hoop single huisvrouwtjes daar heb ik weleens gehoord.
even aangepastquote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Je vader is nu bang weet nu dat je homo bent, denk ik...
Huisvrouwen en flamboyant seksleven in één zinquote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met of zonder een flamboyant seksleven?
Beiden. En degenen zonder hebben soms door hormoonschommelingen in de overgang daar wel een zéér grote behoefte aan en zijn snel tevreden met een sekspartner zo lang hij daar maar in mee wil gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met of zonder een flamboyant seksleven?
Dat is heul niet jaren 50 Ritaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:30 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Rita is heiliger dan jullie twee bij elkaar.
[ afbeelding ]
Ah, een man met ervaring?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Beiden. En degenen zonder hebben soms door hormoonschommelingen in de overgang daar wel een zéér grote behoefte aan en zijn snel tevreden.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Toen je klein was wilde hij ook niet mee naar kindercarneval?
Binnen zijn geloof is alleen homofiele pedofilie toegestaan. Dus het mag wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij mag helemaal geen homo zijn, toch?
Ik moet nog veel leren inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisvrouwen en flamboyant seksleven in één zin
Lesbisch?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een vrouw met kennis over andere vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet slaat Argo een chickie als deze aan de haak:quote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan ga je alleen, hoop single huisvrouwtjes daar heb ik weleens gehoord.
WIL WIL WIL
WIL WIL WIL
WIL WIL WIL
WIL WIL WIL
Nomnomnom! Met je mombakkes.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Argo het volgende:
Onder het nom van vader en zoon relaties,
Mensen die deze fout maken, hebben totaal geen taalgevoel.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Skv het volgende:
WIL WIL WIL
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
wat ben je? een vrouw in der 50er jaren met een kort pittig kapsel die samen met haar vriendin Rita en zo'n boodschappenkarretje op pad gaat?
Wat zit je weer elitair en haatzaaiend naar mij te doen?quote:
Waarom hekel je me zo?quote:
WAAROM?quote:
WIL WIL WIL
Ze wilt je neuken.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat zit je weer elitair en haatzaaiend naar mij te doen?
[..]
Waarom hekel je me zo?
[..]
WAAROM?
de penis vooralquote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat zou Copycat erotisch vinden aan monniken?
Die dragen toch geen slip onder de habijt?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Pulzzar het volgende:
Wat zou Copycat erotisch vinden aan monniken?
Hij is serieus hoor!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gewoon een broertje dood aan slechte trolls.
Ja. Van hossel naar klooster naar huishoudbeurs naar hossel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
We moeten de keuken apparaten nog wel controleren voor de vrouw er mee aan de slag mag !quote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef gelezwembroek het volgende:
Wat hebben mannen te zoeken op een huishoudbeurs. Dat is voor vrouwen.
Onterechte klacht dusch!
Awkward...quote:
Hoe kan ik bewijzen dat ik geen trol ben zeg het maar.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dragen toch geen slip onder de habijt?
Of ben ik nu in de war met Schotten?
Ik heb gewoon een broertje dood aan slechte trolls.
Klooster ga ik serieus in 5 dagen in het gastenhuis.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Van hossel naar klooster naar huishoudbeurs naar hossel.
Onze Herman is nog te zoekende naar een trollidentiteit. En dat zie je.
Het klooster in het Solse Gat, zeker?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe kan ik bewijzen dat ik geen trol ben zeg het maar.
[..]
Klooster ga ik serieus in 5 dagen in het gastenhuis.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
Argo als ik jouw vader was zou ik constant janken omdat ik me zo verschrikkelijk schaam voor jou
Wat is er dan gay aan, het is hartstikke handig, je leert er hoe je alle vlekken verwijderd etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Met je vader(!) naar de huishoudbeurs (_!__!_!_! ) gay lol
EN dat denkt hij ook waarschijnlijk gezien de uitkomst.
Gewoon minder rukken vies ventje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan gay aan, het is hartstikke handig, je leert er hoe je alle vlekken verwijderd etc.
Huishoudbeursquote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Argo het volgende:
Kwam ik op het idee samen met mijn vader naar de huishoudsbeurs te gaan. Maar hij wilt niet met mee, en dus zit ik weer in mijn eentje. Alleen omdat hij niet mee wilt!
Het leek me nog wel zo gezellig, samen wat chillen daar.
Dat kan hartstikke gezellig zijn, jullie met jullie vooroordelen op FOK! Stelletje autisten die nooit eens buiten komen!quote:
Jij wil als man zijnde naar de huishoudbeurs en wij zouden de autisten zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat kan hartstikke gezellig zijn, jullie met jullie vooroordelen op FOK! Stelletje autisten die nooit eens buiten komen!
Jawel, daar kan je lekker wat eten. Gratis spul krijgen, leren hoe je vlekken verwijdert allemaal handige weetjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef zquing het volgende:
[..]
Jij wil als man zijnde naar de huishoudbeurs en wij zouden de autisten zijn
En natuurlijk al die kortgeknipte huisvrouwenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Jawel, daar kan je lekker wat eten. Gratis spul krijgen, leren hoe je vlekken verwijdert allemaal handige weetjes.
Dat mag niet van de Heer.quote:
Hmm er zijn denk ik ook wel jongere meisjes van in de 20, en laat dat nou net mijn doelgroep zijn!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef zquing het volgende:
[..]
En natuurlijk al die kortgeknipte huisvrouwen
Maar niks over Kamasutra.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet overgeven aan lusten en plezier staat ergens in de Bijbel geloof ik.
Dat mag wel van de Heerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat mag niet van de Heer.
[..]
Hmm er zijn denk ik ook wel jongere meisjes van in de 20, en laat dat nou net mijn doelgroep zijn!
Nice, je bent een goeie kameraad.quote:
Ja maar met doelgroep en meisjes bedoel ik wel dat ik wil trouwen, en dan pas plezier maken!quote:
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar met doelgroep en meisjes bedoel ik wel dat ik wil trouwen, en dan pas plezier maken!
Dan heb je mijn topics nog niet doorgelezen. Maar goed misschien dat ik een misstap bega, en iets uitvreet met z'n meisje... Maar die kans is aanzienlijk klein, gezien ik alles behalve een hosselaar ben..quote:
Ik geloof je graag, alleen creëer je zelf al in je antwoord de suggestie dat er een mogelijkheid bestaat. Hoe klein de kans dan ook moge zijn, blijkbaar sta je er wel voor open.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb je mijn topics nog niet doorgelezen. Maar goed misschien dat ik een misstap bega, en iets uitvreet met z'n meisje... Maar die kans is aanzienlijk klein, gezien ik alles behalve een hosselaar ben..
Om eerlijk te zijn heb ik nog zwaardere struggles dan schenkstroop.
Dat is zeker zo, maar in mijn geloof draait heel veel om vergeving en daar proost ik dan ook royaal op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik geloof je graag, alleen creëer je zelf al in je antwoord de suggestie dat er een mogelijkheid bestaat. Hoe klein de kans dan ook moge zijn, blijkbaar sta je er wel voor open.
door een foto te maken incl. briefje met je naam erop.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe kan ik bewijzen dat ik geen trol ben zeg het maar.
Waarom zou god niet willen dat je plezier hebt en geniet van het leven? Waarom zou hij dat iedereen misgunnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet overgeven aan lusten en plezier staat ergens in de Bijbel geloof ik.
Godverteringquote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Argo het volgende:
Kwam ik op het idee samen met mijn vader naar de huishoudsbeurs te gaan. Maar hij wilt niet met mee, en dus zit ik weer in mijn eentje. Alleen omdat hij niet mee wilt!
Het leek me nog wel zo gezellig, samen wat chillen daar.
Soms is het ook goed te weten hoeveel plezier waard is, en door eens aan de zijlijn te staan ervaar je dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Waarom zou god niet willen dat je plezier hebt en geniet van het leven? Waarom zou hij dat iedereen misgunnen?
Geen probleem jongen, misschien kunnen wij twee nu gaan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Godvertering![]()
Zelden zo gelachen, bedankt Argo!
Mja maar niet vanavond en de komende dagen ben ik ook bezetquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Soms is het ook goed te weten hoeveel plezier waard is, en door eens aan de zijlijn te staan ervaar je dat.
[..]
Geen probleem jongen, misschien kunnen wij twee nu gaan?
Drukke man, je laat maar wat weten als je naar de huishoudsbeurs wilt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mja maar niet vanavond en de komende dagen ben ik ook bezet
GAYYYquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Drukke man, je laat maar wat weten als je naar de huishoudsbeurs wilt.
Zonder plezier heb je geen leven. Wat het waard is, weet je pas wanneer je het gedaan hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Soms is het ook goed te weten hoeveel plezier waard is, en door eens aan de zijlijn te staan ervaar je dat.
[..]
Geen probleem jongen, misschien kunnen wij twee nu gaan?
Nee ik bedoel dat het goed is af en toe plaats is om te realiseren wat het plezier allemaal waard is, en dat gaat niet als je plezier blijft maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:59 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Zonder plezier heb je geen leven. Wat het waard is, weet je pas wanneer je het gedaan hebt.
Het gaat om de juiste balans vinden tussen plezier en verplichtingen, dat is mijn mening althans. Bouwen aan je toekomst, en mooie herinneringen maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het goed is af en toe plaats is om te realiseren wat het plezier allemaal waard is, en dat gaat niet als je plezier blijft maken.
Ja dat is zo, nu lukt het me gewoon niet omdat ik me geen echte man voel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Het gaat om de juiste balans vinden tussen plezier en verplichtingen, dat is mijn mening althans. Bouwen aan je toekomst, en mooie herinneringen maken.
De enige die daar wat aan kan veranderen, is jijzelf. Maar dan zou je wel actie moeten gaan ondernemen ipv de hele dag klagen hier, want daar zet je geen stappen mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dat is zo, nu lukt het me gewoon niet omdat ik me geen echte man voel.
Ja ik weet alleen niet goed waar te beginnen, ik heb geen vrienden en ben al gauw uit het veld geslagen. Mijn denken heb ik tot op het bot getraind, maar gevoel uiten etc kan ik slecht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
De enige die daar wat aan kan veranderen, is jijzelf. Maar dan zou je wel actie moeten gaan ondernemen ipv de hele dag klagen hier, want daar zet je geen stappen mee.
1. Bedenken WAT je wil.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen niet goed waar te beginnen, ik heb geen vrienden en ben al gauw uit het veld geslagen. Mijn denken heb ik tot op het bot getraind, maar gevoel uiten etc kan ik slecht.
Ik zal er eens aan vragen, mijn psycholoog zegt dat ik vooral minder moet denken maar meer moet doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
1. Bedenken WAT je wil.
2. Bedenken HOE je dat het beste kan aanpakken
3. DOEN.
En je manier van denken is volgens mij niet een manier van denken waar jij wat aan hebt. Je gedachten maken hoe je tegen iets aan kijkt en hoe je iets ervaart. Niet de situatie op zich. Heb je een psycholoog? Vraag dan naar R.E.T. Dat is die andere mindset wat ik je al eerder zei. Ik snap dat je weinig vrienden hebt als je continu zeurt en in een slachtofferrol kruipt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal er eens aan vragen, mijn psycholoog zegt dat ik vooral minder moet denken maar meer moet doen.
Je moet ook punt 3 doen zeg maar en niet blijven hangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal er eens aan vragen, mijn psycholoog zegt dat ik vooral minder moet denken maar meer moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |