ben jij er ook eentje of kom je trollen?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
ha(Y) een topic vol rechtenstudenten(Y)
Voor zover ik weet geldt de BTW-richtlijn ook voor Zwitserland.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ging het sowieso bij Yreal niet over een dienst/levering in een derde land?Of heb ik iets gemist
Ik heb 'm niet gemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey L. Abraham, wordt het geen tijd voor een nieuwe boodschap onder het topic ?
Ja, ik ben een soortgenoot. *aanvraag lidmaatschap*quote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben jij er ook eentje of kom je trollen?
Mjah, leuk dat smalle civiele effect, maar als het nergens uit blijkt op je bul laat dan maarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bestuursrecht is verplicht voor de RAIO.
@ Joosie: Je kunt aan de RuG het 'smal civiel effect' behalen als je geen bestuursrecht hebt. Je krijgt er alleen geen aantekening mee op je bul.
De RuG hanteert de 'strengste' criteria voor wat betreft civiel effect: die van de RAIO. Voor de advocatuur (besluit beroepsvereisten advocatuur) is bestuurs niet nodig, je mag ook voor belasting kiezen. De UvA geeft dus over het algemeen dat civiel effect af, en daar kom je niet de RAIO mee binnen (tenzij met werkervaring).
Maar je kunt 'm wel wijzigen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet geldt de BTW-richtlijn ook voor Zwitserland.
[..]
Ik heb 'm niet gemaakt.
Welke universiteit ? Hoeveelstejaars ? P wel of niet gehaald ? Kluwer of Vermande ?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, ik ben een soortgenoot. *aanvraag lidmaatschap*
Je aast gewoon op mijn functie ofniet?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Welke universiteit ? Hoeveelstejaars ? P wel of niet gehaald ? Kluwer of Vermande ?
Maastricht, 4e jaars, ik haat P's halen, ik kies toch voor de kluwer.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Welke universiteit ? Hoeveelstejaars ? P wel of niet gehaald ? Kluwer of Vermande ?
Je hebt je P dus nog niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Maastricht, 4e jaars, ik haat P's halen, ik kies toch voor de kluwer.
Welkom dan !quote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Maastricht, 4e jaars, ik haat P's halen, ik kies toch voor de kluwer.
Bekijk gewoon het besluit beroepsvereisten advocatuur.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mjah, leuk dat smalle civiele effect, maar als het nergens uit blijkt op je bul laat dan maarThen again: als voor de advocatuur bestuurs niet nodig is en belasting wel zit ik dus al goed met alleen straf 2/3?
Rechterlijke macht ben ik niet in geïnteresseerd namelijk (juist doordat die RAIO wel een heel strenge selectie hanteert.. wat is het max. 25 per jaar die worden toegelaten?) Tegenover hoeveel afgestudeerden met gemak een vertienvoudiging van dat aantal?
Ja, zo krijg je vanzelf dat menig student die de bachelor afrondt die het civiel effect centraal stelt en dus voor doorstroming van togaberoepen dient te zorgen, wel elders aan de bak moet.
Ik wil gewoon de derde man worden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je aast gewoon op mijn functie ofniet?
Maar het blijft wel gewoon export met dientengevolge het 0 % toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet geldt de BTW-richtlijn ook voor Zwitserland.
[..]
Ik heb 'm niet gemaakt.
Oke, ik heb mijn Pquote:Op maandag 11 februari 2013 20:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Je hebt je P dus nog niet?
Dat is van belang namelijk.
Wat voor Master doe je?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:54 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Oke, ik heb mijn P
@spotlessmind , thank you
Er kunnen er maar twee tegelijk zijn. We moeten streng zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de derde man worden.
Nog gefeliciteerd daarmeequote:Op maandag 11 februari 2013 20:54 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Oke, ik heb mijn P
@spotlessmind , thank you
B2C: plaats dienst = plaats dienstverrichter.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar het blijft wel gewoon export met dientengevolge het 0 % toch?
Volgens mij had Maharbal de vorige keer al aangeboden de regeling te verruimen. Gehecht aan het pluche ?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er kunnen er maar twee tegelijk zijn. We moeten streng zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |