Waarom kopen als je ze ook uit een nestje kan halen?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Diemux het volgende:
[..]
Waarom huren als je ook kan kopen?
Moet ook goed luisteren.quote:
Owquote:Op maandag 11 februari 2013 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees. Hond.
Grote tetten? Kleine tetten?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een leenhoer! Ideaal, wel de lusten, niet de lasten.
Hoe moet ik dat financieel voor me zien? Is ze soms aftrekbaar?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een leenhoer! Ideaal, wel de lusten, niet de lasten.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat financieel voor me zien? Is ze soms aftrekbaar?
Kleine tetten, voor de variatie.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:06 schreef Godtje het volgende:
Grote tetten? Kleine tetten?
Als je in het openbaar bent wat vertel je andere mensen dan?
Neem je haar ook mee naar feestjes en partijen?
Dan heb je de verkeerde genomen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook! Multifunctioneel die leenhoer van me!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
Maar heb je dan niet het probleem dat je niet zo'n goeie band opbouwt met je hoertje? Lijkt me toch lastiger..quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kleine tetten, voor de variatie.
Ik neem haar altijd in het bos.
Dat wijf kwijlt nog harder dan mijn leenhond als ik eraan kom.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Kreator het volgende:
Maar heb je dan niet het probleem dat je niet zo'n goeie band opbouwt met je hoertje? Lijkt me toch lastiger..
Hendig sjiekquote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook! Multifunctioneel die leenhoer van me!
Leenlemming een optie?quote:
Wacht maar, als je vriendin straks gewoon een lemming koopt dan ben je er nog gekker mee dan zij isquote:
Krea zit echt niet op zwart zaad hoor, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:14 schreef ikhebgelijk het volgende:
Met wat voor zaad wil je de hoeren gaan voeren?
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
Gewoon zeggen dat die hoer een hele mooie poes heeft.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef Kreator het volgende:
Pijpende spuitende hoeren bijten niet meer op den duur.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Liever 1 hoer in je bed dan 10 in de lucht.
Sorry.quote:
Nee maar ik ga serieus nooit naar de hoer of hoerenbuurtquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef Greys het volgende:
How much is that hoertje in the windowwww
Da's van voor jullie tijd zeker?
Hoer let the dogs out.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga een hoeruitlaatservice oprichten, al die hoertjes bij mij uitlaten.
Ik zou 10 rubbers inzetten, heb je meer aanquote:Op maandag 11 februari 2013 16:55 schreef Kreator het volgende:
Zo. Ik ga naar huis. Vanavond naar het hoerenrennen. Heb gehoord dat 'Zara de zuigslet' goed in vorm is, dus daar ga ik wel een tientje op inzetten. (5 op 1)
adios.
Ik naar het Hührgebiedquote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef Bart het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie naar Hoerdistan.
Binnenkort een mooie trektocht maken door de Hoeral.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Topic klaar. Ik loop weer eens achter de hoeren aan.
quote:
Het is bij de hoeren af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |