Nou ja dat dus, en pikbeloning als je je hondje krijgt.quote:
quote:
In principe niet, en mocht het wel een keertje voorkomen, dan is er altijd wel wat te regelen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Kan het voorkomen dat het hondje meer dan een halve dag alleen moet zijn?
Jij vindt het volwassen dat je je zin moet doordrijven als een klein kind dat iets geweigerd wordt?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Groenalsgras het volgende:
Tjonge wat een volwassen reacties toch weer, het is zeker maandag!
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
...over 3 jaar het woord 'hond' vervangen door 'kind'.
Als ik mijn zin had doorgedreven liep er hier nu een hond rond en had ik ruzie met mijn vent.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
Jij vindt het volwassen dat je je zin moet doordrijven als een klein kind dat iets geweigerd wordt?
Dit. Hij wil niet, klaar. Overhalen? Neem een tamagotchi ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef senesta het volgende:
Ik vind overhalen altijd een beetje lastigPersoonlijk vind ik dat je er allebei wel achter moet staan
Ben het wel een beetje met de kritiek eens hoor, je hebt je katjes al gekregen en nu wil je weer iets wat hij eigenlijk niet wil.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Groenalsgras het volgende:
Hoe noem je dit dan? Tegen zijn zin in jouw mening doordrijven.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:36 schreef Groenalsgras het volgende:
[..]
Als ik mijn zin had doorgedreven liep er hier nu een hond rond en had ik ruzie met mijn vent.
^ Dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Je krijgt hem NIET zo ver. Nooit. Ik houd zelf ook niet van honden en in geen 100 jaar zou iemand mij kunnen overhalen een hond te nemen.
TS begint hè.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Groenalsgras het volgende:
Dan stopt TS gewoon met de pil, want als 't kind er eenmaal is dan vindt 'ie 't vast enig.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
...over 3 jaar het woord 'hond' vervangen door 'kind'.
Gewoon aangeven dat je heel graag een hond wilt. Neem hem eventueel een keer mee naar het asiel of leen een hond van een kennis om er aan te wennen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Heeft iemand van jullie zelf een hond? Ik gok van niet...
Jij niet in ieder geval.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Jup.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Dat is het laagste wat je als vrouw kan doen, ik vind dat het toch veel over jezelf zegt motorbloempje, dat je zoiets roept.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Dan stopt TS gewoon met de pil, want als 't kind er eenmaal is dan vindt 'ie 't vast enig.
Nee, maar toen ik nog thuis woonde wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Of er iemand is met een hond tussen de reacties is van geen belang.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |