Nou ja dat dus, en pikbeloning als je je hondje krijgt.quote:
quote:
In principe niet, en mocht het wel een keertje voorkomen, dan is er altijd wel wat te regelen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Kan het voorkomen dat het hondje meer dan een halve dag alleen moet zijn?
Jij vindt het volwassen dat je je zin moet doordrijven als een klein kind dat iets geweigerd wordt?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Groenalsgras het volgende:
Tjonge wat een volwassen reacties toch weer, het is zeker maandag!
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
...over 3 jaar het woord 'hond' vervangen door 'kind'.
Als ik mijn zin had doorgedreven liep er hier nu een hond rond en had ik ruzie met mijn vent.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
Jij vindt het volwassen dat je je zin moet doordrijven als een klein kind dat iets geweigerd wordt?
Dit. Hij wil niet, klaar. Overhalen? Neem een tamagotchi ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef senesta het volgende:
Ik vind overhalen altijd een beetje lastigPersoonlijk vind ik dat je er allebei wel achter moet staan
Ben het wel een beetje met de kritiek eens hoor, je hebt je katjes al gekregen en nu wil je weer iets wat hij eigenlijk niet wil.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Groenalsgras het volgende:
Hoe noem je dit dan? Tegen zijn zin in jouw mening doordrijven.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:36 schreef Groenalsgras het volgende:
[..]
Als ik mijn zin had doorgedreven liep er hier nu een hond rond en had ik ruzie met mijn vent.
^ Dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Je krijgt hem NIET zo ver. Nooit. Ik houd zelf ook niet van honden en in geen 100 jaar zou iemand mij kunnen overhalen een hond te nemen.
TS begint hè.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Groenalsgras het volgende:
Dan stopt TS gewoon met de pil, want als 't kind er eenmaal is dan vindt 'ie 't vast enig.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
...over 3 jaar het woord 'hond' vervangen door 'kind'.
Gewoon aangeven dat je heel graag een hond wilt. Neem hem eventueel een keer mee naar het asiel of leen een hond van een kennis om er aan te wennen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Heeft iemand van jullie zelf een hond? Ik gok van niet...
Jij niet in ieder geval.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Jup.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Dat is het laagste wat je als vrouw kan doen, ik vind dat het toch veel over jezelf zegt motorbloempje, dat je zoiets roept.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Dan stopt TS gewoon met de pil, want als 't kind er eenmaal is dan vindt 'ie 't vast enig.
Nee, maar toen ik nog thuis woonde wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Of er iemand is met een hond tussen de reacties is van geen belang.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Ach, jij reageert ook met een knipoog.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef Groenalsgras het volgende:
[..]
Dat is het laagste wat je als vrouw kan doen, ik vind dat het toch veel over jezelf zegt motorbloempje, dat je zoiets roept.
Ik heb er 3. Ik hou niet van honden, maar mijn vriendin heeft ze gekocht. We hadden er 12, maar ik heb er een paar door het toilet gespoeld toen ze een weekendje weg was met vriendinnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Groenalsgras het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Ik hou niet van honden, maar mijn vriendin heeft ze gekocht. We hadden er 12, maar ik heb er een paar door het toilet gespoeld toen ze een weekendje weg was met vriendinnen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef Impulse101 het volgende:
Mijn vriendin liet me kiezen tussen een kind of een puppy. Ze heeft nu een puppy.
Ze dwingt hem niet, want dan had ze hem al een pup voor zijn verjaardag gegeven.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Of er iemand is met een hond tussen de reacties is van geen belang.
Wat wel van belang is dat jij hier de opmerkingen leest die je vriend waarschijnlijk zelf ook zou schrijven.
Hij wil geen hond, dat heeft hij blijkbaar al lang kenbaar gemaakt. Om hem te dwingen (in dit geval geeft je het zelfs toe met dit topic) is respectloos ten opzichte van de relatie die jullie hebben waar het fundament geven en nemen is.
quote:De katten zullen een nieuwe medebewoner uiteraard niet leuk vinden, maar die passen zich wel aan.
Dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind in ieder geval wel dat je pas een hond moet nemen als hij er echt achter staat, en dat hij er niet alleen maar mee instemt om jou blij te maken. Als hij er niet achter staat bestaat de kans dat hij ook niets met de hond gaat doen. En dan kan het lastig worden met consequent opvoeden.
Dat gaat 3 weken goed en dan begint TS te zeiken dat haar vriend de hond 's ochtends om 06:30 en 's avonds om 23:30 moet uitlaten, want 'zij is moe'.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind in ieder geval wel dat je pas een hond moet nemen als hij er echt achter staat, en dat hij er niet alleen maar mee instemt om jou blij te maken. Als hij er niet achter staat bestaat de kans dat hij ook niets met de hond gaat doen. En dan kan het lastig worden met consequent opvoeden.
Ik heb n.a.v. dit topic ook echt een beeld van hoe TS is, en dat is niet bestquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De cad, de vrient, iedereen moet zich maar aanpassen
En het is dan ook al donker buiten, dus dat is gevaarlijk voor TS.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat gaat 3 weken goed en dan begint TS te zeiken dat haar vriend de hond 's ochtends om 06:30 en 's avonds om 23:30 moet uitlaten, want 'zij is moe'.
Zo gaat dat met manipulatieve bitches.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat gaat 3 weken goed en dan begint TS te zeiken dat haar vriend de hond 's ochtends om 06:30 en 's avonds om 23:30 moet uitlaten, want 'zij is moe'.
Die staat standaard zo en is niet van toepassing op mijn reactie.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef Lienekien het volgende:
Ach, jij reageert ook met een knipoog.
Eigenlijk zou de vraag in dit topic ook niet moeten zijn hoe TS haar vriend kan overtuigen, maar hoe we de vriend van TS nog kunnen redden uit haar klauwen, mits het al niet te laat isquote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vertelquote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb n.a.v. dit topic ook echt een beeld van hoe TS is, en dat is niet best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |