Zo ben ik hoor. Gewoon lief dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zo'n elitair iemand als jij zich durft te begeven tussen dit plebs. Lef hoor.
Neem een kopje elitaire koffie madamequote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor hatelijke opmerking. Ga es gauw werken of gewoon uit je neus eten in jouw geval.
Ik laat graag een indruk achter, be it good or bad.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben erg geschrokken. Wellicht zelfs traumatiserend.
quote:
Nou prima.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat het hatelijk is?
Vuil secreet.
Nee, blijfquote:
Ik lust geen koffie.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neem een kopje elitaire koffie madame
Links krijg ik m'n gevoel weer terug, maar dat is niet lekker, beetje vaag pijnlijk gevoel vanbinnen ofzo. Hoort erbijquote:
quote:
Ja echt. Vlekken gaan sowieso altijd weg. Zo goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oma's hebben vaak wel een oplossing inderdaad, sla eens open.
Had hij een vlek in zijn oog?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja echt. Vlekken gaan sowieso altijd weg. Zo goed.
lekker pagga slaan ja togquote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Links krijg ik m'n gevoel weer terug, maar dat is niet lekker, beetje vaag pijnlijk gevoel vanbinnen ofzo. Hoort erbij
Wat. Weet je wat er in zit. Het is nog slechter dan tabak en alcohol bij elkaar man.quote:
:S krijg je het eindelijk terug, doet het pijnquote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Links krijg ik m'n gevoel weer terug, maar dat is niet lekker, beetje vaag pijnlijk gevoel vanbinnen ofzo. Hoort erbij
Nee, dus ik heb niet zo'n goed idee waar je dan moet kijken.quote:
Needed to be askedquote:
Begrijpelijk, dan zit er niets anders op.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb niet zo'n goed idee waar je dan moet kijken.
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat. Weet je wat er in zit. Het is nog slechter dan tabak en alcohol bij elkaar man.
Inderdaad, stel je voor dat er verandering in zat en ze je niets had verteld.quote:
Niks kutdokterquote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
:S krijg je het eindelijk terug, doet het pijnkutdokter.
Duurt best lang al.
En hoe lang blijft dat? Jaren toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks kutdokterIs normaal dat als het terugkomt het vervelend gevoel geeft
Kut operatiequote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks kutdokterIs normaal dat als het terugkomt het vervelend gevoel geeft
Zou ondraaglijk zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor dat er verandering in zat en ze je niets had verteld.!
Dat geeft ook een vervelend gevoel denk ikquote:
ja had mn moeder, ze heeft dr clitoris verwijderd omdat het gek voelde als ik eraan zatquote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut operatie
[..]
Zou ondraaglijk zijn.
duuuuuudequote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja had mn moeder, ze heeft dr clitoris verwijderd omdat het gek voelde als ik eraan zat
wd?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Zosk het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk met de rest van je tetten gedaan? Wilde je niet toevallig zo'n dikke ass als die snol, hoe heet ze?
quote:
wd?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Zosk het volgende:
Ben gewoon haar naam kwijt, met die rotkop van der.
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me niks he kutdokter zijn..... mensen die een gezonde kut hebben gaan toch niet naar de dokter
quote:
Damnquote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me niks he kutdokter zijn..... mensen die een gezonde kut hebben gaan toch niet naar de dokter
Kim kardashian, Nicki Minaj?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Zosk het volgende:
Ben gewoon haar naam kwijt, met die rotkop van der.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |