En hoe lang blijft dat? Jaren toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks kutdokterIs normaal dat als het terugkomt het vervelend gevoel geeft
Kut operatiequote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks kutdokterIs normaal dat als het terugkomt het vervelend gevoel geeft
Zou ondraaglijk zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor dat er verandering in zat en ze je niets had verteld.!
Dat geeft ook een vervelend gevoel denk ikquote:
ja had mn moeder, ze heeft dr clitoris verwijderd omdat het gek voelde als ik eraan zatquote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut operatie
[..]
Zou ondraaglijk zijn.
duuuuuudequote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja had mn moeder, ze heeft dr clitoris verwijderd omdat het gek voelde als ik eraan zat
wd?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Zosk het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk met de rest van je tetten gedaan? Wilde je niet toevallig zo'n dikke ass als die snol, hoe heet ze?
quote:
wd?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Zosk het volgende:
Ben gewoon haar naam kwijt, met die rotkop van der.
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me niks he kutdokter zijn..... mensen die een gezonde kut hebben gaan toch niet naar de dokter
quote:
Damnquote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me niks he kutdokter zijn..... mensen die een gezonde kut hebben gaan toch niet naar de dokter
Kim kardashian, Nicki Minaj?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Zosk het volgende:
Ben gewoon haar naam kwijt, met die rotkop van der.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |