Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, met 'n aubergine. beetje rekke en strekken maar moet wel lukken
[/miVer]
watquote:Op maandag 11 februari 2013 14:42 schreef BobbyB het volgende:
echt he
op solo ook
vanavond sprak ik uit
ik pleur niemand weg
ik snap niet
negatieve energie
raar hoor
type voor vuist weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:47 schreef Modus het volgende:
Pweeeeeep.Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de machines blijven draaienquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:47 schreef Modus het volgende:
Pweeeeeep.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Zo maar ff doen ja. Godver.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef n8n het volgende:
[..]
zou samegevat op je rug gaan liggen en er 20 minuten een koud washandje tegenaan duwen.
Kreeg een kriebeltje down under zelfs.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Spontaan je tepelresponse weer terug he?
Tja, blond hè.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kreeg een kriebeltje down under zelfs.
Snap je.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Damn wat gaat dit hard
Oh en die gif![]()
instant prostaat pulseringen.
Erg genoten van zijn modschap.quote:
WTF doe jij hierquote:
Jeez, toen ik jou zag wist ik niet dat er zo'n avatar achter zat!quote:
Orly?quote:
Voel ze al bijna door mn handen glijdenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn tante heeft een kast met van die poppen die in een haunted mansion thuis horen.
Die dingen zijn gewoon eng om naar te kijken. Volgens mij komen ze tot leven als iedereen slaapt.
Bijna al mijn notes zijn van zijn hand. Wat leert ons dat?quote:
En ik voel al bijna handen eroverheen glijdenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voel ze al bijna door mn handen glijden
Toen ik jouw avatar zag wist ik niet dat jij erachter zat.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez, toen ik jou zag wist ik niet dat er zo'n avatar achter zat!
dat notes geen fuck boeienquote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bijna al mijn notes zijn van zijn hand. Wat leert ons dat?
Dat je een boefje bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat jij je niet kunt gedragen?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en nu je het wel weet?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez, toen ik jou zag wist ik niet dat er zo'n avatar achter zat!
Ik heb geen idee, daar zijn we nog steeds niet over uit.quote:
Kan ik mij voorstellenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik voel al bijna handen eroverheen glijden
Dat zo'n elitair iemand als jij zich durft te begeven tussen dit plebs. Lef hoor.quote:
Wat is dit nou weer voor hatelijke opmerking. Ga es gauw werken of gewoon uit je neus eten in jouw geval.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik jouw avatar zag wist ik niet dat jij erachter zat.
quote:
maar alleen in de ogen van Swarmahoer.quote:
Ik ben erg geschrokken. Wellicht zelfs traumatiserend.quote:
Oma's handboek ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, daar zijn we nog steeds niet over uit.
Dacht dat jij wel een idee zou hebben.
Waaruit maak jij op dat het hatelijk is?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor hatelijke opmerking. Ga es gauw werken of gewoon uit je neus eten in jouw geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |