Wat dan..quote:Op maandag 11 februari 2013 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Paupers die hun stage verneuken__!
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat had je gedaan dan? Dat interesseert me meer dan dat jij niet afstudeert of wat dan ook.
Wat... nee echt, wat is dat? Stelen? Blowen op het werk? Vechten?quote:
Dit + vermelding van stage voor welke opleiding en welk niveau.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat had je gedaan dan? Dat interesseert me meer dan dat jij niet afstudeert of wat dan ook.
nou top man! lekker je stage verneuken swag yolo en in de goot met je tokkie-ass!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef Shalimar het volgende:
[..]
nou top man! lekker het bedrijfsleven in en rest van je leven 9-5 werken![]()
Uiteraard, we moeten wel iets hebben om TS goed uit te lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat doet toch iedereen?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Heb je met je handen aan de secretaresse van de baas gezeten?
klopt, de ts heeft het verneukt ja, en nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
nou top man! lekker je stage verneuken swag yolo en in de goot met je tokkie-ass!
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:45 schreef hezdunnah het volgende:
Haha die reacties. Hbo en ik moest 'processen verbeteren'. Heb vrij weinig gedaan dus ja. Je ziet wat er van komt.
Waarschijnlijk ook de beste oplossing, je zou niet de eerste hbo stagiaire zijn die met een onpraktische oplossing kwam voor een goedlopend proces.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:45 schreef hezdunnah het volgende:
Haha die reacties. Hbo en ik moest 'processen verbeteren'. Heb vrij weinig gedaan dus ja. Je ziet wat er van komt.
Als student moet je nog veel leren. Dat je een gekke of slechte oplossing bedenkt kan geen reden zijn voor ontslag. Een bedrijf weet dat ze niet veel kunnen verwachten van een student.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:46 schreef Pharkus het volgende:Waarschijnlijk ook de beste oplossing, je zou niet de eerste hbo stagiaire zijn die met een onpraktische oplossing kwam voor een goedlopend proces.
Wat een anti climaxquote:Op maandag 11 februari 2013 14:45 schreef hezdunnah het volgende:
Ja, dat wel. Had ook gehoopt op fraude of seks op de werkvloer. Of een mooie vechtpartij ofzo.quote:
Hoop je op sappige details, krijg je dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:45 schreef hezdunnah het volgende:
Voor straf koop ik geen feta meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:49 schreef hezdunnah het volgende:
Ik word wel geitenhoeder in Griekenland lekker op jullie kosten beetje door de bergen lopen.
je niet vergrijpen aan die arme geitjes he die kunnen er ook niks aan doen dat jij zo hopeloos faalt in het levenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:49 schreef hezdunnah het volgende:
Ik word wel geitenhoeder in Griekenland lekker op jullie kosten beetje door de bergen lopen.
Ik ben bang dat je dan op een dag je geiten kwijtraakt, dus nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:49 schreef hezdunnah het volgende:
Valt gelukkig weinig aan te verbeteren aan dat proces, wat dat betreft een safe choice.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:49 schreef hezdunnah het volgende:
Zo'n eikeltje die vindt dat hij er wel mee weg moet kunnen komen dat hij de kantjes er van af loopt en geen zak uitvoert.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:45 schreef hezdunnah het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef Flying_eagle het volgende:
1) Waarom wordt je ontslagen?
2) Denk dat het dan volledig jouw schuld is en niet grotendeels. Beetje sneu dat je toch nog steeds een deel van jouw achterlijke falen op een ander wilt afwenden.
Verder hoe dom moet je zijn om ontslagen te worden op een stageplek? Ga weg, je bent het niet waard om op KLB te zijn
Wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
Ik had een weddenschap met een collega afgesloten voor 1000¤ als ik stage niet zou halen.
Dus een half jaar naar de klote voor 1000eu?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
Ik had een weddenschap met een collega afgesloten voor 1000¤ als ik stage niet zou halen.
Wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
Dat hij een mongoggeltje is.quote:
Is dit een soort van plotwending die TS moet redden?quote:
Dat is je collega niet meerquote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
Alsof die collega gaat betalenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dus een half jaar naar de klote voor 1000eu?
Een kinderhand is gauw gevuld he
Dus krijg je nu 1000 of moet je 1000 aftikken? Schuiven met dat geld, of in je zak laten glijden?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
Deze grammaticale onduidelijkheid alsmede TS' username doet vermoeden dat TS niet van Nederlandsche origine is.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
Dat is nog even afwachten; of ik word ontslagen en vang 1000¤ of ik maak stage af en zeg Doei en kom nooit meer terug en betaal hem niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:13 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dus krijg je nu 1000 of moet je 1000 aftikken? Schuiven met dat geld, of in je zak laten glijden?
Gulmez op stage, geloof je het zelf?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:38 schreef TheAmazingSun het volgende:
Aan je UI te zien ben je een kloon van Gulmez
Wat?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
![]()
![]()
........................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
....
![]()
.....................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
..........................................
![]()
........
![]()
.........................................
![]()
![]()
![]()
........................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
......................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,,,,,,,..........
![]()
.....................
![]()
.............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...............
![]()
.........................
![]()
...........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
...............................
![]()
............................
![]()
..........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
.................................
![]()
........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
.....................................
![]()
.......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......................
![]()
![]()
......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is dan ook een verzonnen topic.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gulmez op stage, geloof je het zelf?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten; of ik word ontslagen en vang 1000¤ hij lacht mij in mijn gezicht uit of ik maak stage af en zeg Doei en kom nooit meer terug en betaal hem niet.
Dus jij denkt serieus dat je die EUR 1.000 gaat krijgen? Je bent echt te dom voor woorden. Die jongen krijgt het voor elkaar jouw te laten ontslaan op je stage en het kost hem niets.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten; of ik word ontslagen en vang 1000¤ of ik maak stage af en zeg Doei en kom nooit meer terug en betaal hem niet.
Geen motivatie, ik doe deze studie al 2 jaar na m'n P met tegenzin.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ben eens preciezer, TS. Waarom ben je ontslagen?
Dan ga je toch gewoon een andere studie doenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:34 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Geen motivatie, ik doe deze studie al 2 jaar na m'n P met tegenzin.
Dan maar een uitkering.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Wuttt wat? Ambtenaar?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef Shalimar het volgende:
[..]
1 april is dan inderdaad wel erg vroeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gulmez op stage, geloof je het zelf?
Volgens mij wel, als je echt negatieve invloed hebt op bedrijfquote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij kun je niet van een stage 'ontslagen' worden.
Kutreply. Lees dan ook het hele topicquote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef A.Jensen het volgende:
Kuttopic. Vertel dan ook het verhaal waarom je bent ontslagen
Aannames.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
Ontslagen op een stageTS wordt vast elke ochtend met een busje opgehaald om naar school te gaan
Gedaan, het blijft een vaag verhaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Kutreply. Lees dan ook het hele topic
Zeker een weddenschap met je leidinggevende?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
Godverdomme, hoeveel tijd heb je hier in gestoken?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
![]()
![]()
........................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
....
![]()
.....................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,,,,,,,..........
![]()
.....................
![]()
.............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...............
![]()
![]()
...........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......................
![]()
![]()
......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je zwakbegaafd ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten; of ik word ontslagen en vang 1000¤ of ik maak stage af en zeg Doei en kom nooit meer terug en betaal hem niet.
gvd zegquote:Op maandag 11 februari 2013 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
![]()
![]()
........................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
....
![]()
.....................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,,,,,,,..........
![]()
.....................
![]()
.............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...............
![]()
![]()
...........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......................
![]()
![]()
......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dang dude hoe lang ben je daar mee bezig geweestquote:Op maandag 11 februari 2013 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
![]()
![]()
........................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
....
![]()
.....................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..................
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,,,,,,,..........
![]()
.....................
![]()
.............
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...............
![]()
![]()
...........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......................
![]()
![]()
......
![]()
........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef hezdunnah het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |