quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:37 schreef Doodkapje het volgende:
Gaan we een FOK!FOT meet filmpje maken?
of een gopro timelapsequote:Op woensdag 20 maart 2013 12:37 schreef Doodkapje het volgende:
Gaan we een FOK!FOT meet filmpje maken?
Dat of een cheap eetcafé met een 3-gangenmenu voor 12,50.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand wist een goed Italiaans restaurant naar ik meen.
Haha, hoe er bier wordt gedronkenquote:
of iemand loopt de hele dag met zo'n ding op z'n kop, elke 30sec. een foto, heb je genoeg voer voor een videotjequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Haha, hoe er bier wordt gedronken
Neem je een reserveaccu mee?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
of iemand loopt de hele dag met zo'n ding op z'n kop, elke 30sec. een foto, heb je genoeg voer voor een videotje
'k dacht dat gopro oneindige accu hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn styliste raadt mij af om een hele dag met een kastje op m'n ei te lopen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
of iemand loopt de hele dag met zo'n ding op z'n kop, elke 30sec. een foto, heb je genoeg voer voor een videotje
Niks van aantrekkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn styliste raadt mij af om een hele dag met een kastje op m'n ei te lopen.
Kan ook, maar vind bijv. Donatello's ook een goed ideequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat of een cheap eetcafé met een 3-gangenmenu voor 12,50.
Dan liever naar Romagna... minder kans op voedselvergiftiging en lekkerdere pizza's +/- 10,-quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ook, maar vind bijv. Donatello's ook een goed idee
M'streech?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:28 schreef Susteren het volgende:
Ik ben al beetje bezig geweest met een leuk plan maken voor volgende meet, ik post het wel na de meet van de 30e, hopelijk vinden jullie het wat
Heb een paar opties, we kunnen Valkenburg (prachtige plek, zowel qua street fotografie als landschap), Maastricht, Sittard (en even langs bij m'n studio), of Heerlen (en dan combineren met bijvoorbeeld het Duitse Aken, ook een leuke stadquote:
Dat is allemaal zo'n f*******g eind weg!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb een paar opties, we kunnen Valkenburg (prachtige plek, zowel qua street fotografie als landschap), Maastricht, Sittard (en even langs bij m'n studio), of Heerlen (en dan combineren met bijvoorbeeld het Duitse Aken, ook een leuke stad
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo'n f*******g eind weg!![]()
Wel eens wat totaal andersquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo'n f*******g eind weg!![]()
Nou ja, als het op een dag is dat ik de tijd heb vind ik een eind reizen meestal helemaal geen probleem! Lijkt me best eens leuk zo'n meet!quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb een paar opties, we kunnen Valkenburg (prachtige plek, zowel qua street fotografie als landschap), Maastricht, Sittard (en even langs bij m'n studio), of Heerlen (en dan combineren met bijvoorbeeld het Duitse Aken, ook een leuke stad
Kwieb viel uit, dus ik denk dat dat geen probleem isquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Als er nog plek is, dan hou ik me ook aanbevolen voor deze meetHet wordt tijd dat ik mijn camera weer eens ga vasthouden
Maar ik lust geen pizzaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan liever naar Romagna... minder kans op voedselvergiftiging en lekkerdere pizza's +/- 10,-
Gezelligquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Als er nog plek is, dan hou ik me ook aanbevolen voor deze meetHet wordt tijd dat ik mijn camera weer eens ga vasthouden
alleen jammer dat het weer een Canon shooter isquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kwieb viel uit, dus ik denk dat dat geen probleem is
Jij hebt je bezwaar rechten al ingeleverd...quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
alleen jammer dat het weer een Canon shooter is
*sorry P.; veel plezier*
Je hebt dan wel een lang weekend om uit te rusten, dus misschien dat het dan wel kan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zie deze topic nu pas.
Woon in arnhem maar de avond ervoor moet ik werken zucht.
Gezien het werk dat ik doe zal ik uitgeput zijn in het weekend.
Nou ja volgende keer misschien dan.
Niet haten op merkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
alleen jammer dat het weer een Canon shooter is
*sorry P.; veel plezier*
Nee heb constant afspraken en kom al ernstig slaap tekort merk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een lang weekend om uit te rusten, dus misschien dat het dan wel kan?
Fixedquote:
check my PIquote:
Als je toch vroeg wakker bent kan je prima komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee heb constant afspraken en kom al ernstig slaap tekort merk ik.
Helpt ook niet dat ik rigoreus exact om 6 uur in de ochtend wakker word, of ik nou al om 22:00 slaap of 1 uur snachts.
Irritante wekker in mn hoofd.
is geen ''bezwaar'' rechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij hebt je bezwaar rechten al ingeleverd...
Shht. Doe eens niet praten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
is geen ''bezwaar'' recht
is maar een opmerking ( waarop gelijk gereageerd wordt door puala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Kom op joh...wat is nou zo'n nachtdienstjequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:12 schreef kwiebuske het volgende:
@spoiler merlijn:
nachtdienst emmen, savonds weer een nacht, gaat niet werken
-
Lees nog wel mee, vooral de plaatjes NA het weekeinde![]()
Wens de meeters en meeterinnekes veel plezier de 30e.
![]()
Voor deze detachering had ik "ja'' gezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom op joh...wat is nou zo'n nachtdienstje![]()
Je zou ook in de middag aan kunnen haken. Je hoeft er natuurlijk niet de hele dag bij te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee heb constant afspraken en kom al ernstig slaap tekort merk ik.
Helpt ook niet dat ik rigoreus exact om 6 uur in de ochtend wakker word, of ik nou al om 22:00 slaap of 1 uur snachts.
Irritante wekker in mn hoofd.
Zijn er ook iets kortere wandelroutes? Door mijn Ehlers Danlos kan ik maar een paar uurtjes achter elkaar lopen. Dit kan ook, maar dan moet ik de maandag ff leeg houden om bij te komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:42 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuw programma:
11:00: bijeenkomst op station / vertrek richting de Duivelsberg (bos).
11:30-14:00 Wandelroute Duivelsberg / picknicken bij mooi weer.
14:30-18:00 Wandelroute binnenstad Nijmegen
18:00 Eten in de stad / bij goed weer BBQ bij Doodkapje
Is dat het definitieve programma? of zijn er nog veranderingen gepland (aangezien laatste programma van 15 feb stamt).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Zijn er ook iets kortere wandelroutes? Door mijn Ehlers Danlos kan ik maar een paar uurtjes achter elkaar lopen. Dit kan ook, maar dan moet ik de maandag ff leeg houden om bij te komen
Doet me denken aan de Amersfoort-meet met Netsplitterquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie het trouwens ook wel gebeuren dat ik de hele dag lekker aan het ouwehoeren ben en geen enkele foto maak
Geen goed weer om een camera uit te latenquote:
Klinkt beterquote:Op zondag 24 maart 2013 19:03 schreef freud het volgende:
Sorry, ik keek verkeerd. Het is 13C met kansje op regen.
We moeten even kijken of we nog bij mijn nichtje langsgaan, heeft net een kleine. Thanx voor het aanbod, ik laat het nog weten!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt beterZin om mee te rijden btw?
Geen idee. Moet je bij Doodkapje en Mercan zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Zijn er ook iets kortere wandelroutes? Door mijn Ehlers Danlos kan ik maar een paar uurtjes achter elkaar lopen. Dit kan ook, maar dan moet ik de maandag ff leeg houden om bij te komen
Ja hoor. We kunnen ook de auto bovenaan de berg neerzetten. Er zijn leuke korte routes naar het uitkijkpunt en mocht je gewoon willen chillen, dan is daar ook het pannenkoekenhuis, waar je kunt chillen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Puala opperde nog Pizzaria Donatello's. Funkenstein heeft hoofdgerechten vanaf 10,- Eur maar vooral interessant voor de carnivoor.quote:En met het succesvolle Leopold 3-gangen menu, met keuze uit 14 voor-, 15 hoofd-, en 14 nagerechten voor slechts ¤12,50, scoren ze veel punten in Nijmegen!
Kneuzing?! Wtf? Ik wist dat je een hersenschudding had opgelopen, maar ouch. Beterschap!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:55 schreef Puala het volgende:
De kaart ziet er lekker uit bij van Buren. Ik vind reserveren prima, maar ik heb op dit moment een hersenkneuzing. Ik heb vrijdag een rustdag gepland en verwacht die dag wel vol te kunnen houden, maar stel ik mocht onverhoopt toch naar huis toe moeten.. Kan ik dan kostenloos afhaken? Je weet niet of ze er toevallig voorwaarden aan verbinden enzo
of t uitkomt, of ik kan, of ik zin hebquote:
Heej, mijn dinnetje is er ook hoor! Houd je in!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
of t uitkomt, of ik kan, of ik zin heb
maar ja, jij bent er
Dankjewelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kneuzing?! Wtf? Ik wist dat je een hersenschudding had opgelopen, maar ouch. Beterschap!
Ja joh, da's allemaal prima! Zeker met overmacht is dat niet zo erg.
Ik leid je vriendin wel even af, ging me de vorige keer ook goed afquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heej, mijn dinnetje is er ook hoor! Houd je in!
Nee, we gaan er geen partnerruil/shuffle-middag van makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik leid je vriendin wel even af, ging me de vorige keer ook goed af
Ahum?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik leid je vriendin wel even af, ging me de vorige keer ook goed af
Was het proberen waardquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee, we gaan er geen partnerruil/shuffle-middag van maken
Zolang er geen gevoelens waren mocht alles toch? Of vergis ik me nou?quote:
Wij gaan vanavond even praten jongemanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zolang er geen gevoelens waren mocht alles toch? Of vergis ik me nou?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef freud het volgende:
Ik denk dat wij 's middags aanhaken. Hele dag lopen wordt hem niet, en om nou met 5C en sneeuw buiten te zijn de hele dag...
100%quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Mercan het volgende:
Het is bijna zover![]()
ff de deelnemerslijst updaten
Meld ff als je 100% zeker aanwezig zult zijn (hele meet of deel van de meet maakt niet uit).
1. Kanovinnie
2. Puala
3. Mercan 100%
4. Susteren
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje
8. Merlijn
9. Xcalibur
10. Dark_Angelus
11. Pizza_Boom
12. Sjiep
13. Spreading
14. eviLmotion
15. An24
16. Freud
17. PdeHoog
18. Ynske
19. TheoddDutchGuy
20.......
Geen fotovestquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
Waar zijn jullie aan te herkennen? Ik heb een zwarte fotorugtas en een grote zwarte camera
Bijna vergetenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
5. Doodkapje 100%
6. Sjiep 100%
7. An24 100%
8. Freud 100%
9. PdeHoog 100%
10. Andreas612 100%
11. Kwiebuske
12. Merlijn
13. Xcalibur
14. Dark_Angelus
15. Pizza_Boom
16. Spreading
17. eviLmotion
18. Ynske
19. TheoddDutchGuy
20.......
Zo bedoel je...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
Waar zijn jullie aan te herkennen? Ik heb een zwarte fotorugtas en een grote zwarte camera
Mocht ik willen.quote:
Je hebt ook geen flikker aan vrouwenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bijna vergeten
Sinds ik aan de vrouw zit mag ik 'm niet meer aan. Schijnt niet stijvol te zijn enzo.
Vrouwen
Fotovesten
Morgen alweer wat uit te leggen![]()
Ik snap er dan ook niets van. Fotovesten zijn koel. Doe jij de jouwe wel aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt ook geen flikker aan vrouwenWillen aandacht en meer van dat soort geblabla.
Trek jij lekker je fotovest aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap er dan ook niets van. Fotovesten zijn koel. Doe jij de jouwe wel aan?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
1. Kanovinnie 100%
2. Puala 100%
3. Mercan 100%
4. Susteren 100%
5. Andreas612
6. Kwiebuske
7. Doodkapje 100%
8. Merlijn 100%
9. Xcalibur
10. Dark_Angelus
11. Pizza_Boom
12. Sjiep
13. Spreading
14. eviLmotion
15. An24 100%
16. Freud 100%
17. PdeHoog
18. Ynske
19. TheoddDutchGuy
20.......
Zo.
Eigenlijk vinnik dat nog geeneens een heel slecht idee....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens opteer ik ervoor om gewoon op de berg te meeten indien mogelijk. Ik ben met de auto en heb weinig zin om eerst de binnenstad in te gaan om vervolgens de berg op te hobbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |