quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:37 schreef Doodkapje het volgende:
Gaan we een FOK!FOT meet filmpje maken?
of een gopro timelapsequote:Op woensdag 20 maart 2013 12:37 schreef Doodkapje het volgende:
Gaan we een FOK!FOT meet filmpje maken?
Dat of een cheap eetcafé met een 3-gangenmenu voor 12,50.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand wist een goed Italiaans restaurant naar ik meen.
Haha, hoe er bier wordt gedronkenquote:
of iemand loopt de hele dag met zo'n ding op z'n kop, elke 30sec. een foto, heb je genoeg voer voor een videotjequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Haha, hoe er bier wordt gedronken
Neem je een reserveaccu mee?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
of iemand loopt de hele dag met zo'n ding op z'n kop, elke 30sec. een foto, heb je genoeg voer voor een videotje
'k dacht dat gopro oneindige accu hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn styliste raadt mij af om een hele dag met een kastje op m'n ei te lopen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
of iemand loopt de hele dag met zo'n ding op z'n kop, elke 30sec. een foto, heb je genoeg voer voor een videotje
Niks van aantrekkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn styliste raadt mij af om een hele dag met een kastje op m'n ei te lopen.
Kan ook, maar vind bijv. Donatello's ook een goed ideequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat of een cheap eetcafé met een 3-gangenmenu voor 12,50.
Dan liever naar Romagna... minder kans op voedselvergiftiging en lekkerdere pizza's +/- 10,-quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ook, maar vind bijv. Donatello's ook een goed idee
M'streech?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:28 schreef Susteren het volgende:
Ik ben al beetje bezig geweest met een leuk plan maken voor volgende meet, ik post het wel na de meet van de 30e, hopelijk vinden jullie het wat
Heb een paar opties, we kunnen Valkenburg (prachtige plek, zowel qua street fotografie als landschap), Maastricht, Sittard (en even langs bij m'n studio), of Heerlen (en dan combineren met bijvoorbeeld het Duitse Aken, ook een leuke stadquote:
Dat is allemaal zo'n f*******g eind weg!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb een paar opties, we kunnen Valkenburg (prachtige plek, zowel qua street fotografie als landschap), Maastricht, Sittard (en even langs bij m'n studio), of Heerlen (en dan combineren met bijvoorbeeld het Duitse Aken, ook een leuke stad
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo'n f*******g eind weg!![]()
Wel eens wat totaal andersquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo'n f*******g eind weg!![]()
Nou ja, als het op een dag is dat ik de tijd heb vind ik een eind reizen meestal helemaal geen probleem! Lijkt me best eens leuk zo'n meet!quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb een paar opties, we kunnen Valkenburg (prachtige plek, zowel qua street fotografie als landschap), Maastricht, Sittard (en even langs bij m'n studio), of Heerlen (en dan combineren met bijvoorbeeld het Duitse Aken, ook een leuke stad
Kwieb viel uit, dus ik denk dat dat geen probleem isquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Als er nog plek is, dan hou ik me ook aanbevolen voor deze meetHet wordt tijd dat ik mijn camera weer eens ga vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |