Maar ik lust geen pizzaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan liever naar Romagna... minder kans op voedselvergiftiging en lekkerdere pizza's +/- 10,-
Gezelligquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Als er nog plek is, dan hou ik me ook aanbevolen voor deze meetHet wordt tijd dat ik mijn camera weer eens ga vasthouden
alleen jammer dat het weer een Canon shooter isquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kwieb viel uit, dus ik denk dat dat geen probleem is
Jij hebt je bezwaar rechten al ingeleverd...quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
alleen jammer dat het weer een Canon shooter is
*sorry P.; veel plezier*
Je hebt dan wel een lang weekend om uit te rusten, dus misschien dat het dan wel kan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zie deze topic nu pas.
Woon in arnhem maar de avond ervoor moet ik werken zucht.
Gezien het werk dat ik doe zal ik uitgeput zijn in het weekend.
Nou ja volgende keer misschien dan.
Niet haten op merkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
alleen jammer dat het weer een Canon shooter is
*sorry P.; veel plezier*
Nee heb constant afspraken en kom al ernstig slaap tekort merk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een lang weekend om uit te rusten, dus misschien dat het dan wel kan?
Fixedquote:
check my PIquote:
Als je toch vroeg wakker bent kan je prima komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee heb constant afspraken en kom al ernstig slaap tekort merk ik.
Helpt ook niet dat ik rigoreus exact om 6 uur in de ochtend wakker word, of ik nou al om 22:00 slaap of 1 uur snachts.
Irritante wekker in mn hoofd.
is geen ''bezwaar'' rechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij hebt je bezwaar rechten al ingeleverd...
Shht. Doe eens niet praten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
is geen ''bezwaar'' recht
is maar een opmerking ( waarop gelijk gereageerd wordt door puala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Kom op joh...wat is nou zo'n nachtdienstjequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:12 schreef kwiebuske het volgende:
@spoiler merlijn:
nachtdienst emmen, savonds weer een nacht, gaat niet werken
-
Lees nog wel mee, vooral de plaatjes NA het weekeinde![]()
Wens de meeters en meeterinnekes veel plezier de 30e.
![]()
Voor deze detachering had ik "ja'' gezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom op joh...wat is nou zo'n nachtdienstje![]()
Je zou ook in de middag aan kunnen haken. Je hoeft er natuurlijk niet de hele dag bij te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee heb constant afspraken en kom al ernstig slaap tekort merk ik.
Helpt ook niet dat ik rigoreus exact om 6 uur in de ochtend wakker word, of ik nou al om 22:00 slaap of 1 uur snachts.
Irritante wekker in mn hoofd.
Zijn er ook iets kortere wandelroutes? Door mijn Ehlers Danlos kan ik maar een paar uurtjes achter elkaar lopen. Dit kan ook, maar dan moet ik de maandag ff leeg houden om bij te komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:42 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuw programma:
11:00: bijeenkomst op station / vertrek richting de Duivelsberg (bos).
11:30-14:00 Wandelroute Duivelsberg / picknicken bij mooi weer.
14:30-18:00 Wandelroute binnenstad Nijmegen
18:00 Eten in de stad / bij goed weer BBQ bij Doodkapje
Is dat het definitieve programma? of zijn er nog veranderingen gepland (aangezien laatste programma van 15 feb stamt).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Zijn er ook iets kortere wandelroutes? Door mijn Ehlers Danlos kan ik maar een paar uurtjes achter elkaar lopen. Dit kan ook, maar dan moet ik de maandag ff leeg houden om bij te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |