SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 11-02-2013 16:36:30 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daarom!!quote:
Film uitgepakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezierquote:
ik ga zo naar de uniEcht totaal geen zin
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Fixedquote:
Takenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is goeDDDDquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan hopen dat die dochter net is als in Taken2quote:Op maandag 11 februari 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n papa ga ik ook worden als ik ooit een dochter krijg.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En Famke Janssen de moeder is.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan hopen dat die dochter net is als in Taken2![]()
En we weten allemaal hoe dit af gaat lopen natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef rival het volgende:
7 Arabieren en een non om dit topic nieuw leven in de blazen
[ afbeelding ]![]()
Wat schattig, had je er nou veel werk aan om een beetje voor de dag te komen als een lekkere non?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
in ieder geval net genoeg tijd aan besteed dusquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat schattig, had je er nou veel werk aan om een beetje voor de dag te komen als een lekkere non?![]()
![]()
ja ik slapen in de auto met open mond, maar die foto heeft iemand andersquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dit af gaat lopen natuurlijk.![]()
![]()
Zonder non?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik slapen in de auto met open mond, maar die foto heeft iemand anders![]()
Waar is de nozem?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm, alweer 6000 worden getypt en ben iets over de helft. Max was 7000 worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Woorden....quote:Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, alweer 6000 worden getypt en ben iets over de helft. Max was 7000 worden.
Neem eens wat vaker een pauze schatje![]()
![]()
quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woorden....
Neem eens wat vaker een pauze schatje![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woorden....
Neem eens wat vaker een pauze schatje
God ja, ik denk dat ik dalijk even alles langs moet lopen qua spelling.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
7000 woorden is ook niksquote:Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, alweer 6000 worden getypt en ben iets over de helft. Max was 7000 worden.![]()
![]()
Lijkt me verstandig.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
God ja, ik denk dat ik dalijk even alles langs moet lopen qua spelling.![]()
![]()
Rel zitten schoppen?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik weer, was een leuke lunch op het station.
![]()
Onthoudt zich van smart-ass opmerkingenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ahw, wat liefquote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee jongen, mijn chickie kwam speciaal voor mij naar het station toe.
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel, gewoon in de magnetron gaan liggen, ding aan, ping, warm.
Of in de wok![]()
![]()
Nou, wat een lunchquote:Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beide staan blauwbekken bij de Hema.
![]()
![]()
maar toch wel met een hema hotdog hequote:Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beide staan blauwbekken bij de Hema.
![]()
![]()
Check, check checkquote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verwarming hoog, vest aan, dekentje?
2 paar sokken, sloffen, warme bak thee![]()
Dat kwam omdat 'onze' lunchroom gesloten was, die daarnaast en die daarnaast ookquote:.
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
maar toch wel met een hema hotdog he![]()
.
![]()
Ok, je bent officieel niet warm te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Check, check check
2 paar sokken, sloffen, warme bak thee![]()
Ik zou zeggen, bezoek mijn fobo andersquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok, je bent officieel niet warm te krijgen..
![]()
Daar krijg ik het altijd gloeiend heet van jaquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bezoek mijn fobo anders.
![]()
![]()
Ik had ook een Hema hotdog als lunchquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dacht ik welquote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar krijg ik het altijd gloeiend heet van ja.
Niet voldoende vullend dus bij de AH to go nog een broodje gescoordquote:.
![]()
Bummerquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kwam omdat 'onze' lunchroom gesloten was, die daarnaast en die daarnaast ook.
[..]![]()
.
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had ook een Hema hotdog als lunch![]()
![]()
![]()
![]()
klopt 1 zo'n ding is geen volledige lunch, maar wel een lekkerequote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
Niet voldoende vullend dus bij de AH to go nog een broodje gescoord.
![]()
![]()
Sorry... Het werkt nietquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bezoek mijn fobo anders.
![]()
![]()
Dat zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
klopt 1 zo'n ding is geen volledige lunch, maar wel een lekkere.
Jammer voor jequote:.
![]()
Hmmm ik heb zo'n idee dat 16:00 een mooi tijdstip om eens te stoppen vandaag.
Zo'n eerste werkdag is toch altijd mar weer wennenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Van zo'n warm bad knapt een mens op zeg![]()
![]()
![]()
Mooi dat aanbod ga ik ff onthouden... Maar daar schiet ik nu niks mee opquote:Op maandag 11 februari 2013 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry hoor
Je mag best hier in bad komen zitten hoor.![]()
![]()
Ja, ik denk dat ze oververzadigd is. Die komt wel weer terug met hangende pootjesquote:Op maandag 11 februari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, als het bij jou al niet lukt....
![]()
Ow, nu wel. Je hebt eenquote:gekregen. Dat is al een mooi begin kerel! Moet ik je wingen of lukt het verder zo?
![]()
Ja daar kan ik ook niks aan doen he.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dat aanbod ga ik ff onthouden... Maar daar schiet ik nu niks mee op
Als het kon zou ik het bad achter in de auto gooien en het naar je toe brengen.![]()
Gaat wel lukkenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, nu wel. Je hebt eengekregen. Dat is al een mooi begin kerel! Moet ik je wingen of lukt het verder zo?
![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Vet liefquote:Op maandag 11 februari 2013 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niks aan doen he.
Als het kon zou ik het bad achter in de auto gooien en het naar je toe brengen.
Ik heb het echt heel erg zelden dat ik het zo koud heb eigenlijk![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed bezig kerel, hou me wel op de hoogte he.
![]()
![]()
Dan pik je mij ook wel even op natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niks aan doen he.
Als het kon zou ik het bad achter in de auto gooien en het naar je toe brengen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan pik je mij ook wel even op natuurlijk![]()
Geen last van maagzuur dus ik dacht laat ik een stuk droge toast eten.
Zo'n slecht plan !!
Dan maar een paar dagen zonder eten
[b]AirwiN schreef [/b]
Weer last van maagzuur dus?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n slecht plan !!
Dan maar een paar dagen zonder eten![]()
![]()
Gewoon nog steedsquote:![]()
Ach gaat vast wel over voor ik een jochie word
[b]AirwiN schreef [/b]
rennie.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds![]()
Ach gaat vast wel over voor ik een jochie word![]()
You so funnyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga naar mijn huissie toe.
Later!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen wonder dat jij nog maar 66 kilo weegt.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n slecht plan !!
Dan maar een paar dagen zonder eten![]()
Bij mij niet dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
werkt als een bom.
gezonder eten dan.
Ik ben inmiddels op het punt dat ik niet eens durf te eten
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dat maagzuur toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij nog maar 66 kilo weegt.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Vast welquote:Op maandag 11 februari 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds![]()
Ach gaat vast wel over voor ik een jochie word
Beterschap![]()
![]()
misschien ga je doodquote:Op maandag 11 februari 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij niet dus.
Ik ben inmiddels op het punt dat ik niet eens durf te eten![]()
![]()
Ik krijg bijna het idee dat je me dan gaat missenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb mijn motor weleens gemist.......quote:Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het idee dat je me dan gaat missen![]()
...quote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mijn motor weleens gemist.......
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn dank is groot!!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
jij begon over "missen" ik wilde mijn ervaringen ook wel ff delen
Ik ga ff op bed verder met doodgaan![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog een koekjequote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een koekje. Maar dat vult niet.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zo goed gelunched dat ik nog geen trek heb
Vanmiddag had ik cup a soup en 2 boterhammen, en ik hoor net dat we straks ook soep eten![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Snoepautomaat is stuk, ik ga zo maar 10 minuten lopen want ik heb zo een zin.
![]()
![]()
Ik zal jou eens vullenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een koekje. Maar dat vult niet.
Zeau, dat leek me ook eens leuk om te zeggen....![]()
Maar wel een echte soep dan neem ik aan?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik cup a soup en 2 boterhammen, en ik hoor net dat we straks ook soep eten
Cup a soup is evengoed![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vullen
![]()
Doorgaan tot je vol zit..quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat 2 koekjes wel vullen?![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vullen
Nee, dankjeIk jou daarentegen...
![]()
![]()
Ja duhquote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar wel een echte soep dan neem ik aan?
Cup a soup is evengoed![]()
![]()
![]()
Geen geile praat heur, straks krijg het TE warmquote:Op maandag 11 februari 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Nee, dankjeIk jou daarentegen...
![]()
![]()
![]()
En hoe voelde het om dat te zeggen?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vullen
Ja doeiquote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Snel naar de winkel een extra pak koekjes kopen![]()
![]()
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen geile praat heur, straks krijg het TE warm![]()
![]()
![]()
Mja niet echt boeiendquote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hoe voelde het om dat te zeggen?ik kraam wel.vaker onzin.uit
![]()
![]()
Ik ben geen oppaskindquote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, de oppaskinderen spreken toch van echte soep bij een cup a soup hoor![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan nog even honger lijden.![]()
Lekkerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik er net drie van gegeten![]()
![]()
Kijk je uit dat je niet dik wordt?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel jaquote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet dik wordt?
Mag best nog een kilo bij hoor![]()
![]()
/care!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat betekent dus dat 'echte soep' niet voor iedereen hetzelfde is![]()
Bij mij ookquote:Op maandag 11 februari 2013 16:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wel ja
Mag best nog een kilo bij hoor![]()
![]()
Bluh zit chocola inquote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die hadden wij vroeger altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik er net drie van gegeten
Waar koop je die?
Lol kwam net deze tegen. Kan dan nooit een glimlach onderdrukken:quote:Suicide is man's way of telling God, "You can't fire me - I quit."![]()
Winkelquote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger altijd
Waar koop je die?![]()
![]()
Lekkerrrrrrrquote:Op maandag 11 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie mogen wel wat van mij
Nomz
[ afbeelding ]![]()
![]()
Aldiquote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger altijd
Waar koop je die?![]()
Er moet nog meer bij, maar dan krijg ik een bolle buik. Dat vet moet ook op mijn armen en borst komenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Misschien heb je de kilo er al bij
Of moeten er nog een boel bij![]()
![]()
Ik help je wel met afvallenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Misschien heb je de kilo er al bij
Of moeten er nog een boel bij.
![]()
Expert he.....quote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg je wel lamme kaken van... Tenzij je zo'n expert bent als mij .... Dan valt het wel mee![]()
![]()
![]()
Vetquote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er moet nog meer bij, maar dan krijg ik een bolle buik. Dat vet moet ook op mijn armen en borst komen
Doe dan spieren Vinnie![]()
![]()
En daar komt het dus nietquote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er moet nog meer bij, maar dan krijg ik een bolle buik. Dat vet moet ook op mijn armen en borst komen
Bij mij komt het ook alleen maar bij mijn buik er bij.![]()
Dat is dan ook standaard de eerste plek bij heel veel mannenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar komt het dus niet
Bij mij komt het ook alleen maar bij mijn buik er bij..
![]()
Ik kan je ook helpen aankomen maar dat duurt maar max 9 maandenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?? Ik moet niet afvallen.
![]()
Helaas.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is dan ook standaard de eerste plek bij heel veel mannen.
Zonder buikje zou ik zoveel mooier zijn.
Dat kun je natuurlijk wel elke keer blijven herhalen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan je ook helpen aankomen maar dat duurt maar max 9 maanden.
![]()
Leukquote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan je ook helpen aankomen maar dat duurt maar max 9 maanden.
![]()
![]()
![]()
Ik liet mijn buikje direct zien, ik wil wel weten wat ik in de kuip heb.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Zonder buikje zou ik zoveel mooier zijn.![]()
Totdat ze in de overgang gaat he.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk wel elke keer blijven herhalen.![]()
Nee precies. Dus ik staakquote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar komt het dus niet
Bij mij komt het ook alleen maar bij mijn buik er bij.![]()
![]()
Nouja, dus toch zeker een keer of 30-40 danquote:Op maandag 11 februari 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Totdat ze in de overgang gaat he.![]()
![]()
En wat vond je meisje er van?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik liet mijn buikje direct zien, ik wil wel weten wat ik in de kuip heb.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Minderquote:Op maandag 11 februari 2013 16:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, dus toch zeker een keer of 30-40 danWas een grapje maar ze vind mijn buikje mooiquote:Op maandag 11 februari 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vond je meisje er van?.
![]()
En je pener?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was een grapje maar ze vind mijn buikje mooi.
quote:BAM!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, je kunt als vrouw niet non-stop zwanger zijn.![]()
![]()
Allemaal in het kader van kennisvergaring.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wordt wel heel persoonlijk zo he.
Ze vind me een prima lul.
Wetenschap
Of ja, als je vanaf je 12e al vruchtbaar bent tot je 40e zou je in theorie 38 kinderen kunnen baren maar je pleegt roofbouw op je eigen lichaam op die manier.![]()
Ik sta in je excelsheetje ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal in het kader van kennisvergaring.
Wetenschap![]()
![]()
Je hele hormoonhuishouding veranderd die zwangerschapskilo's gaan er nooit meer af johquote:Op maandag 11 februari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, je kunt als vrouw niet non-stop zwanger zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 16:59:14 ]![]()
Op je 40e al de overgang in gaanquote:Op maandag 11 februari 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
Of ja, als je vanaf je 12e al vruchtbaar bent tot je 40e zou je in theorie 38 kinderen kunnen baren maar je pleegt roofbouw op je eigen lichaam op die manier.![]()
![]()
Jazeker.quote:
Ik moet wel iedere week "aantal keer seks gehad" aanpassen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nah, niet helemaal waar. Dit verschilt per vrouw.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hele hormoonhuishouding veranderd die zwangerschapskilo's die gaan er nooit meer af johJIj wilt serieus elk jaar een kind van mij? Je krijgt geen alimentatie voor elke koter hequote:Op maandag 11 februari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op je 40e al de overgang in gaan, zoveel krijg ik niet.
![]()
Ik ben niet het type dat echt alles gaat rapporterenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik moet wel iedere week "aantal keer seks gehad" aanpassen..
![]()
Nou en, dat was leukerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als backfire, het is gewoon niet mogelijk.![]()
![]()
Slecht hoor papa, je kinderen niet financieel willen ondersteunenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JIj wilt serieus elk jaar een kind van mij? Je krijgt geen alimentatie voor elke koter he, zoveel krijg ik niet.
![]()
![]()
Jeesus ben ik eens een keer NIET serieus dan ben jij het wel...quote:Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal waar. Dit verschilt per vrouw.
[..]
JIj wilt serieus elk jaar een kind van mij? Je krijgt geen alimentatie voor elke koter he, zoveel krijg ik niet.
![]()
![]()
Daarom sta jij ook met een asteriks achter je naam, omdat het geschat is.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat echt alles gaat rapporteren.
Ik wil het wel schat, ik kan het niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Slecht hoor papa, je kinderen niet financieel willen ondersteunen![]()
STOP DE PERSEN!!!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesus ben ik eens een keer NIET serieus dan ben jij het wel...![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal waar. Dit verschilt per vrouw.
[..]
![]()
![]()
Zoek je nog maar twee baantjes erbijquote:Op maandag 11 februari 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil het wel schat, ik kan het niet.![]()
![]()
Godver gastquote:Op maandag 11 februari 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom sta jij ook met een asteriks achter je naam, omdat het geschat is.. En, wat is de schatting?
![]()
Goh, geen 'had je maar een vak moeten leren' sneer naar mij?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zoek je nog maar twee baantjes erbij![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zoek je nog maar twee baantjes erbij
Ik krijg geen alimentatie. Ik hoef het ook niet.![]()
Ik blufte.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godver gast. En, wat is de schatting?
Hopeloos..quote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goh, geen 'had je maar een vak moeten leren' sneer naar mij?![]()
Omdat.... geen ideequote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom gaat mijn telefoon sneller leeg dan dat hij oplaadt?![]()
![]()
Geef die boer een stoelquote:.
Stiekem was ik nieuwsgierig. Ik verwachtte zo een antwoord van: elke dagquote:.
![]()
hij komt maar bij mij op de bank liggen.... Misschien krijg ik het dan nog warmquote:Op maandag 11 februari 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geef die boer een stoel.
[..]
Stiekem was ik nieuwsgierig. Ik verwachtte zo een antwoord van: elke dag.
![]()
![]()
Zo een boer die naar nougat ruiktquote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij komt maar bij mij op de bank liggen.... Misschien krijg ik het dan nog warm.
![]()
Prima. Mag jij tussen dat gekrijs zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij nou gaat werken dan zorg ik wel voor de kinderen.
![]()
![]()
Zo'n warme walm uit je giecheltje.... Lekker hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een boer die naar nougat ruikt.
![]()
Mijn kinderen krijsen niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima. Mag jij tussen dat gekrijs zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n warme walm uit je giecheltje.... Lekker hoor![]()
![]()
Jij bent werken achter het station. Heeft muhahaha geen last van.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar de moeder van je kinderen wel![]()
Ja en die zit dan lekker op het werkquote:Op maandag 11 februari 2013 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar de moeder van je kinderen wel.
![]()
Jij scoort in een snel tempo minpuntenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent werken achter het station. Heeft muhahaha geen last van..
Foto een hoer noemen.
![]()
Anders schreeuwt ze toch niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij scoort in een snel tempo minpunten.
Foto een hoer noemen.
![]()
![]()
Ik heb aan één goede baan genoeg. Ben 's avonds gewoon thuis hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en die zit dan lekker op het werk.
Heb wel een VAK geleerd![]()
![]()
![]()
Dan zit papa in de kroeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb aan één goede baan genoeg. Ben 's avonds gewoon thuis hoor
![]()
Ow, waarom zou je tegen mij gaan krijsen danquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb aan één goede baan genoeg. Ben 's avonds gewoon thuis hoor
.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:.
![]()
krijsend op het bureau vd directeurquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zo een krijsend bazig typje op kantoor.
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
krijsend op het bureau vd directeur![]()
![]()
Ik zie het al voor me: "Jij gaat dit doen en jij dat! " met zo'n schel stemmetje en zo'n vinger de lucht inquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zo een krijsend bazig typje op kantoor.
![]()
![]()
[..]
krijsend op het bureau vd directeur.
Ik neem wel een klein bijbaantje, krent dat je der bentquote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarvan? Papa werkt niet en ik beheer de pieken.
![]()
Van het geld wat ie overdag wint met online poker.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarvan? Papa werkt niet en ik beheer de pieken![]()
Of we nemen minder kinderenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem wel een klein bijbaantje, krent dat je der bent.
![]()
![]()
Heb je nog meer puike ideeen? Jesus, ik leer hier veelquote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van het geld wat ie overdag wint met online poker..
Jij wilde een peleton aan kinderenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of we nemen minder kinderen.
Nu niet gaan terugkrabbelen nadat je mij hebt uitgelachen met de vraag of het mij soms niet zou lukken.![]()
Fack jou Vinniequote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: "Jij gaat dit doen en jij dat! " met zo'n schel stemmetje en zo'n vinger de lucht in![]()
![]()
[..]
krijsend op het bureau vd directeur![]()
![]()
![]()
I'm hufter and i know itquote:PURMEREND - RTL nieuws heeft een onderzoek gedaan naar boetes voor hufterig gedrag die tussen 2007 en 2011 zijn uitgedeeld. Purmerend stond garant voor 3780 boetes, waarbij ¤ 466.048 werd opgehaald. Hoe hufterig waren de inwoners van Purmerend in de afgelopen jaren?![]()
![]()
Welcome to my lifequote:Op maandag 11 februari 2013 17:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je nog meer puike ideeen? Jesus, ik leer hier veel.
![]()
![]()
Oehquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snoeihard
Uw personlijke secretaresse:
[ afbeelding ]
Ik zou haar hard uit elkaar trekken![]()
![]()
Wat is dat voor een monster met de armquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snoeihard
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij bent dan ook ruim 10 jaar ouderquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij begon helemaal onderaan.
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel op mijn bureau thuis he schatje.
![]()
![]()
![]()
True, true. Nu alleen mijn grammatica nogquote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent dan ook ruim 10 jaar ouder.
Dan is mijn leven compleet.![]()
Monster met de arm?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een monster met de arm![]()
![]()
Daar loop ik dan op voorquote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, true. Nu alleen mijn grammatica nog.
Dan is mijn leven compleet.![]()
![]()
Ik zou mega zoete lesbische seks hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh
Ik zou haar hard uit elkaar trekken![]()
![]()
![]()
Ik weet ook niet wat ik daar wilde zeggenquote:
In ieder geval maakt de betreffende arm een monster van die vrouw![]()
![]()
Oeh, zo'n secretaresse wil ik ook welquote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snoeihard
[ afbeelding ]![]()
Ik zou haar helemaal volblaffen in alle gaten.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou mega zoete lesbische seks hebben![]()
![]()
Jij krijgt net een gaatje tot de helft gevuldquote:Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou haar helemaal volblaffen in alle gaten.![]()
![]()
Nou, dan ga ik toch gewoon nog een keer.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij krijgt net een gaatje tot de helft gevuld![]()
![]()
Stam + tquote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je mij niet wat onderwijzen?
[..]
Niet, ik ben heel lief alles.
Ik neuk
Jij neukt niet
Hij/zij/het neukt niet
U neukt niet
Ik heb geneukt.![]()
Dat dacht ik wel jaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou mega zoete lesbische seks hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hey Aldo, klaar met school voor vandaag?eindelijk
Ik heb vandaag 4 uur gestudeerd en ook nog ff 2 uur naar de uni geweest
* AldoTheApache trekt moe maar voldaan een pilsener open
Vind jij.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik daar wilde zeggen
In ieder geval maakt de betreffende arm een monster van die vrouw![]()
Jij wel jaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik toch gewoon nog een keer.![]()
![]()
Nuttige dag dusquote:Op maandag 11 februari 2013 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]eindelijk
Ik heb vandaag 4 uur gestudeerd en ook nog ff 2 uur naar de uni geweest
* AldoTheApache trekt moe maar voldaan een pilsener open![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan ik beamenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook tattoos en ik ben een chick.
![]()
Ja best welquote:
en nog maar 2 hoofdstukken en dan heb ik dit trimester gehad
Ja, maar dat ga ik niet overal bijzetten. Ik spreek bijna altijd vanuit mijn mening hier. En laat die vaak nogal afwijken van de rest hierquote:![]()
![]()
Oowww gawd take a room U 2quote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry schatje, jij weet toch dat mijn liefde alleen voor jou is![]()
.
![]()
Waarom ''niet''?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stam + t
Ik neuk
Jij neukt niet
Hij/zij/het neukt niet
U neukt niet
Ik heb geneukt.
Dat is ook wel sneu.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry schatje, jij weet toch dat mijn liefde alleen voor jou is![]()
.
![]()
![]()
![]()
hier is een chick voor je post:quote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook tattoos en ik ben een chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook tattoos en ik ben een chick![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nogal jaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik niet overal bijzetten. Ik spreek bijna altijd vanuit mijn mening hier. En laat die vaak nogal afwijken van de rest hier![]()
![]()
quote:.
Voorbeelden natuurlijk, ik denk alleen niet dat dit alles dekt. Sowieso heeft het Nederlands 8 tijdshandelingenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ''niet''?
Dat is ook wel sneu..
quote:![]()
![]()
![]()
Het was een grap.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ''niet''?
Dat is ook wel sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was een grap.Best wel ja, zo slecht dat ik er gewoon overheen lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Is je rechterhand nu uitgeput?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stam + t
Ik neuk
Jij neukt niet
Hij/zij/het neukt niet
U neukt niet
Ik heb geneukt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet bij de basis beginnen hequote:Op maandag 11 februari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..].
[..]
Voorbeelden natuurlijk, ik denk alleen niet dat dit alles dekt. Sowieso heeft het Nederlands 8 tijdshandelingen.
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was een grap.Ik maakte zelf ook een grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee. Niet eens aan gedacht de laatste paar dagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is je rechterhand nu uitgeput?![]()
Maak gewoon eens normaal eten danquote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je hier koken?
ik heb alleen diepvriespizza![]()
![]()
![]()
Het is maandag.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maak gewoon eens normaal eten dan![]()
eten maken
Zou ik ook eens moeten doen, naar school gaanquote:Op maandag 11 februari 2013 17:25 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben op school.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
![]()
Je bent er vroeg bij.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: