SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 11-02-2013 16:36:30 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daarom!!quote:
Film uitgepakt
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezierquote:
ik ga zo naar de uniEcht totaal geen zin
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Fixedquote:
Takenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is goeDDDDquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan hopen dat die dochter net is als in Taken2quote:Op maandag 11 februari 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n papa ga ik ook worden als ik ooit een dochter krijg.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En Famke Janssen de moeder is.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan hopen dat die dochter net is als in Taken2![]()
En we weten allemaal hoe dit af gaat lopen natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef rival het volgende:
7 Arabieren en een non om dit topic nieuw leven in de blazen
[ afbeelding ]![]()
Wat schattig, had je er nou veel werk aan om een beetje voor de dag te komen als een lekkere non?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef rival het volgende:
7 Arabieren en een non om dit topic nieuw leven in de blazen
[ afbeelding ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
in ieder geval net genoeg tijd aan besteed dusquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat schattig, had je er nou veel werk aan om een beetje voor de dag te komen als een lekkere non?![]()
![]()
ja ik slapen in de auto met open mond, maar die foto heeft iemand andersquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dit af gaat lopen natuurlijk.![]()
![]()
Zonder non?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik slapen in de auto met open mond, maar die foto heeft iemand anders![]()
Waar is de nozem?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |