Goed planquote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Of nog beter, helemaal geen paus.
So you wanna be a pope star?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Wanneer beginnen de blind auditions?
Inmiddels heeft Paddy Power Oullet boven Turkson gezet.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:23 schreef freako het volgende:
[..]
De wedkantoren komen met de volgende lijst:
Paddy Power:
9/4 Cardinal Peter Turkson
5/2 Cardinal Marc Ouellet
7/2 Cardinal Francis Arinze
7/1 Archbishop Angelo Scola
10/1 Cardinal Oscar Rodriguez Maradiaga
12/1 Cardinal Tarcisio Bertone
14/1 Cardinal Angelo Bagnasco
16/1 Cardinal Jorge Mario Bergoglio
20/1 Cardinal Leonardo Sandri
25/1 Cardinal Raymond Burke
25/1 Cardinal Cladio Hummes
25/1 Cardinal Dionigi Tettamanzi
25/1 Cardinal Christoph von Schonborn
33/1 Cardinal Wilfrid Napier
33/1 Cardinal William Levada
33/1 Cardinal Camillo Ruini
33/1 Cardinal Norberto Rivera Carrera
33/1 Cardinal Francisco Javier Errazuriz Ossa
33/1 Cardinal Renato Martino
33/1 Cardinal Albert Malcolm Ranjith
33/1 Archbishop Piero Marini
33/1 Cardinal Antonio Canizares Llovera
33/1 Cardinal Keith O’Brien
Ladbrokes:
5/2 Cardinal Peter Kodwo Appiah Turkson
3/1 Cardinal Marc Ouellet
4/1 Cardinal Francis Arinze
6/1 Cardinal Angelo Scola
10/1 Cardinal Oscar Rodriguez Maradiaga
14/1 Cardinal Tarcisio Bertone
14/1 Cardinal Angelo Bagnasco
16/1 Cardinal Jorge Mario Bergoglio
25/1 Cardinal Leonardo Sandri
25/1 Cardinal Claudio Hummes
25/1 Cardinal Wilfred Fox Napier
33/1 Cardinal Dionigi Tettamanzi
33/1 Archbishop Raymond Burke
33/1 Cardinal Norberto Rivera Carrera
33/1 Archbishop Gianfranco Ravasi
33/1 Cardinal Timothy Dolan
33/1 Cardinal Camillo Ruini
33/1 Cardinal Christoph Schoenborn
33/1 Cardinal Ivan Dias
40/1 Cardinal Francisco Javier Errazuriz Ossa
40/1 Cardinal William Levada
66/1 Cardinal George Pell
66/1 Monsignor Pietro Parolin
Ik snap niet wat je precies bedoelt. Alleen nieuws wat jou interesseert is nieuwswaardig?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik heb even wat nieuwswaardig nieuws van vandaag gepakt: http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-groningen.html
Ik vat het ook niet, hoe kan je een 'aardbeving' boven dit nieuws stellen?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je precies bedoelt. Alleen nieuws wat jou interesseert is nieuwswaardig?
Het zijn ook wel hele heftige bevingen...ik heb gehoord dat men er onder de indruk van is, in bijvoorbeeld Turkije, Japan of Mexico.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet, hoe kan je een 'aardbeving' boven dit nieuws stellen?
Dat geloof ik graag, 2.0 op de schaal van Richter is natuurlijk ook vrij schokkend te noemen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het zijn ook wel hele heftige bevingen...ik heb gehoord dat men er onder de indruk van is, in bijvoorbeeld Turkije, Japan of Mexico.
De gemiddele paus hield het bijna 7,5 jaar vol (265 pausjes in 1980 jaren), de huidige heeft het bijna 8 jaar volgehouden, net boven gemiddeld dusquote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef Semisane het volgende:
Men zegt overigens wel dat popie Benedictus XVI het niet lang heeft uitgehouden, maar de enige Nederlander wist het niet eens twee uit te houden, maar hij stierf tenminste.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Adrian_VI
Klopt, ik hoorde zelfs dat mensen hun wekkers gewoon op de grond waren gevallen. Heel beangstigend inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, 2.0 op de schaal van Richter is natuurlijk ook vrij schokkend te noemen.
Adriaantje!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef Semisane het volgende:
Men zegt overigens wel dat popie Benedictus XVI het niet lang heeft uitgehouden, maar de enige Nederlander wist het niet eens twee uit te houden, maar hij stierf tenminste.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Adrian_VI
Die Benedictus...hij heeft gewoon even gewacht met de aankondig tot hij zeker wist dat hij het gemiddelde zou helpen omhoog te duwen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De gemiddele paus hield het bijna 7,5 jaar vol (265 pausjes in 1980 jaren), de huidige heeft het bijna 8 jaar volgehouden, net boven gemiddeld dus
quote:BOOKIE GOKT OP GHANESE PAUS
Wie wordt de nieuwe paus? Die discussie gaat de komende dagen en weken losbarsten, maar zoals zo vaak zijn de Britse bookies er snel bij. Bookmaker Paddy denkt dat Peter Turkson (63) uit Ghana hoge ogen gooit. De verhouding tussen inzet en uitbetaling is 4 tegen 9. Ter vergelijking, als je je geld inzet op Bono krijg je voor iedere pond duizend pond terug – mocht de U2-zanger het worden.
De vijf belangrijkste kanshebbers volgens Paddy:
Kardinaal Peter Turkson 9/4
Kardinaal Marc Ouellet 5/2
Kardinaal Francis Arinze 7/2
Aartsbisschop Angelo Scola 7/1
Kardinaal Oscar Rodriguez Maradiaga 10/1
Er is blijkbaar altijd een periode van 15-20 dagen nadat het ambt vacant wordt, voordat het conclaaf mag beginnen. Dat betekent dat het pas rond 15 maart van start kan gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef Abraracadabra het volgende:
Ben ik toch benieuwd naar de procedure nu. Komt er al witte rook voor 28 februari om een pausloze periode te voorkomen of gaan ze pas daarna in conclaaf?
Aardbevingen zijn tenminste echt, voelbaar en meetbaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je precies bedoelt. Alleen nieuws wat jou interesseert is nieuwswaardig?
'Ach, als de president van de USA neger kan zijn, dan moet wij dat ook kunnen' zal het vaticaan vast wel denken.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Dos37 het volgende:
Peter Kodwo Appiah Turkson
Dat is een neger
De paus ook wel hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Aardbevingen zijn tenminste echt, voelbaar en meetbaar.
Een paus is dat ook allemaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Aardbevingen zijn tenminste echt, voelbaar en meetbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |