Dat geloof ik graag, 2.0 op de schaal van Richter is natuurlijk ook vrij schokkend te noemen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het zijn ook wel hele heftige bevingen...ik heb gehoord dat men er onder de indruk van is, in bijvoorbeeld Turkije, Japan of Mexico.
De gemiddele paus hield het bijna 7,5 jaar vol (265 pausjes in 1980 jaren), de huidige heeft het bijna 8 jaar volgehouden, net boven gemiddeld dusquote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef Semisane het volgende:
Men zegt overigens wel dat popie Benedictus XVI het niet lang heeft uitgehouden, maar de enige Nederlander wist het niet eens twee uit te houden, maar hij stierf tenminste.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Adrian_VI
Klopt, ik hoorde zelfs dat mensen hun wekkers gewoon op de grond waren gevallen. Heel beangstigend inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, 2.0 op de schaal van Richter is natuurlijk ook vrij schokkend te noemen.
Adriaantje!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef Semisane het volgende:
Men zegt overigens wel dat popie Benedictus XVI het niet lang heeft uitgehouden, maar de enige Nederlander wist het niet eens twee uit te houden, maar hij stierf tenminste.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Adrian_VI
Die Benedictus...hij heeft gewoon even gewacht met de aankondig tot hij zeker wist dat hij het gemiddelde zou helpen omhoog te duwen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De gemiddele paus hield het bijna 7,5 jaar vol (265 pausjes in 1980 jaren), de huidige heeft het bijna 8 jaar volgehouden, net boven gemiddeld dus
quote:BOOKIE GOKT OP GHANESE PAUS
Wie wordt de nieuwe paus? Die discussie gaat de komende dagen en weken losbarsten, maar zoals zo vaak zijn de Britse bookies er snel bij. Bookmaker Paddy denkt dat Peter Turkson (63) uit Ghana hoge ogen gooit. De verhouding tussen inzet en uitbetaling is 4 tegen 9. Ter vergelijking, als je je geld inzet op Bono krijg je voor iedere pond duizend pond terug – mocht de U2-zanger het worden.
De vijf belangrijkste kanshebbers volgens Paddy:
Kardinaal Peter Turkson 9/4
Kardinaal Marc Ouellet 5/2
Kardinaal Francis Arinze 7/2
Aartsbisschop Angelo Scola 7/1
Kardinaal Oscar Rodriguez Maradiaga 10/1
Er is blijkbaar altijd een periode van 15-20 dagen nadat het ambt vacant wordt, voordat het conclaaf mag beginnen. Dat betekent dat het pas rond 15 maart van start kan gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef Abraracadabra het volgende:
Ben ik toch benieuwd naar de procedure nu. Komt er al witte rook voor 28 februari om een pausloze periode te voorkomen of gaan ze pas daarna in conclaaf?
Aardbevingen zijn tenminste echt, voelbaar en meetbaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je precies bedoelt. Alleen nieuws wat jou interesseert is nieuwswaardig?
'Ach, als de president van de USA neger kan zijn, dan moet wij dat ook kunnen' zal het vaticaan vast wel denken.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Dos37 het volgende:
Peter Kodwo Appiah Turkson
Dat is een neger
De paus ook wel hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Aardbevingen zijn tenminste echt, voelbaar en meetbaar.
Een paus is dat ook allemaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De paus is nep?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hij stelt niets voor. Hij is de hoofddienaar van een verzinsel en hij staat aan het hoofd van een compleet verzonnen, kunstmatig structuur.quote:
Uh, oke.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een hele mooie pausmobiel.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hij stelt niets voor. Hij is de hoofddienaar van een verzinsel en hij staat aan het hoofd van een compleet verzonnen, kunstmatig structuur.
De paus is ook voelbaar,quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog steeds snap je de nieuwswaarde niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hij stelt niets voor. Hij is de hoofddienaar van een verzinsel en hij staat aan het hoofd van een compleet verzonnen, kunstmatig structuur.
Na dit smoelenboek snel doorgenomen te hebben hoop ik dat het die Ghanees wordt, is de enige zonder kinderverkrachtingsvibe.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef freako het volgende:
Hier een artikel uit april 2012, met daarin de belangrijkste papabili:
http://www.businessinside(...)ext-pope-2012-4?op=1
Zelfs met kogelvrijglas.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een hele mooie pausmobiel.
Waarschijnlijk heeft hij ook de grootste.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Na dit smoelenboek snel doorgenomen te hebben hoop ik dat het die Ghanees wordt, is de enige zonder kinderverkrachtingsvibe.
Eens. Met z'n dikke negerpiemel.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Na dit smoelenboek snel doorgenomen te hebben hoop ik dat het die Ghanees wordt, is de enige zonder kinderverkrachtingsvibe.
Het hoofd van de eerste en oudste nog bestaand multinationaal met een beperkt personeel-bestand nog en veel te veel klanten.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij vindt nieuws over verkiezingen of de abdicatie ook niet belangrijk?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |