Ik verdien gelukkig heel behoorlijk. En wat ook scheelt is dat je voor kind 2 en verder nog meer kinderopvangtoeslag krijgt. En de dames hoeven maar 1 dag want oma past 2 dagen op.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij hangt het wel een beetje af van het aantal kinderen dat je hebt, ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld voor Kyara met drie kinderen in kinderopvangleeftijd het bijna niets scheelt?
Waarom wordt het afgeraden? En door wie? M. gaat ook 1 dag trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:58 schreef Suikertante het volgende:
Gaat M wel meerdere dagen naar het kdv?
Ik werk op onregelmatige dagen, en mag er eentje vastzetten. Daarom dachten we eerst aan één dag kdv. Maar toen bleek dat ze dat hier overal nogal nadrukkelijk afraden. En toen kwam mijn moeder ineens met dat voorstel, ik besef heel goed dat we daarmee in een luxepositie zitten!
Ik vind nu dat we moeten gaan sparen, maar dat vind ik ook al heel lang voor onszelf. Nu is het wel zo dat we een Wubborekening hebben waar het nu al best aardig op gaat, het is toch anders als het voor je kind is merk ik al!
DanicSchattig hoor!!
En Milka verlof!
Het is bij ons wel tweeledig inderdaad. Het geld is deelsbestemd voor studie e.d. maar ook om ze later mee te geven om hun rijbewijs van te halen of voor de inrichting van hun woning te gebruiken. Dus we halen er niets af, mits het voor hun toekomst gunstig is, zeg maar.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef Kyara het volgende:
Hier wordt ook gespaard voor de kinderen. Overigens niet echt voor hun maar voor hun opvoeding (studie bijvoorbeeld). Ik vind het niet echt wenselijk om ze straks volledige zeggenschap te geven over een grote som geld als ze 18 zijn.
Ja, precies. Alleen staat bij ons de rekening wel op naam van de kinderen en dan krijgen ze automatisch zeggenschap als ze 18 zijn. Rijbewijs en inrichting woning vind ik prima. Op reis gaan ook maar liever niet alles er doorheen draaien op een feestvakantie op Ibiza of zoquote:Op maandag 11 februari 2013 17:01 schreef danic het volgende:
[..]
Het is bij ons wel tweeledig inderdaad. Het geld is deelsbestemd voor studie e.d. maar ook om ze later mee te geven om hun rijbewijs van te halen of voor de inrichting van hun woning te gebruiken. Dus we halen er niets af, mits het voor hun toekomst gunstig is, zeg maar.
Oh zo! Ja da's natuurlijk ook een overweging om te makenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef pessie het volgende:
Ging niet over belasting betalen hoor lb, het ging over belastbaarheid van een mens en doordat manlief veel werkt en in een hoek zit waar hij zich hard ontwikkeld, wat ook energie kost en wat hij wel heel leuk vind doen wij het nu zo. Hij is nog maar 28, tegen de tijd dat ie de 30 is gepasseerd gaat het ws anders en hoop ik ook dat de economie wat aantrekt en er werk is.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:05 schreef danic het volgende:
Even sherlock spelen hoor. Maar As ging rond 15.00 naar het ziekenhuis, wat inhield dat ze tussen 15.15 en 15.30 de afspraak heeft.
Ze staat altijd binnen 5 minuten weer buiten, maar er is nu meer te bespreken, dus zeg 30 minuten. Is het 16.00. Dan ong 15 minuten rijden........
Waar blijft die update?:P Ze zal toch niet gelijkgebleven zijn
Nee psies.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, precies. Alleen staat bij ons de rekening wel op naam van de kinderen en dan krijgen ze automatisch zeggenschap als ze 18 zijn. Rijbewijs en inrichting woning vind ik prima. Op reis gaan ook maar liever niet alles er doorheen draaien op een feestvakantie op Ibiza of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |