Ja daar ben ik dus wel benieuwd naar.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij hangt het wel een beetje af van het aantal kinderen dat je hebt, ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld voor Kyara met drie kinderen in kinderopvangleeftijd het bijna niets scheelt?
Hoe minder je verdient, hoe meer toeslagen je bijv. krijgt. Onder de streep kan stoppen met werken lonen, zeker bij meer dan een kind.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Blijven werken is toch ook altijd voordeliger dan stoppen met werken lijkt me?
Ik heb maar een heel dom callcenterbaantje, maar ik verdien per uur nog altijd meer dan de kinderopvang kost.
I know, bij dat callcenter werk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 16:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe minder je verdient, hoe meer toeslagen je bijv. krijgt. Onder de streep kan stoppen met werken lonen, zeker bij meer dan een kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja. Mijn vriend heeft net zijn rijbewijs gehaald!!!!![]()
![]()
En dat is onwijs ontopic want nu kan hij me zelf naar het ziekenhuis brengen straks![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:
Mijn eigen KDV rekensom ging zo. (voor de nieuwsgierigen)Maar je zou dan per maand nog altijd 350 euro meer te besteden hebben, dat was mijn puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja. Mijn vriend heeft net zijn rijbewijs gehaald!!!!![]()
![]()
En dat is onwijs ontopic want nu kan hij me zelf naar het ziekenhuis brengen straks![]()
Ik sluit ook niet uit dat ik op den duur mijn baantje eraan geef en later weer wat ga zoeken, voor kwaliteitsoverwegingen inderdaad.
En wat goed!!![]()
Ik ben ook benieuwd naar Juud en As.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef frezan het volgende:
Wat groeien ze goed kyara.
In ons 1e huis moest ik ook perse een vaatwasser hebben, en een droger ik was die harde handdoeken zo beu.
Juud, as en danic hoe waren de afspraken?
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:
Mijn eigen KDV rekensom ging zo. (voor de nieuwsgierigen)Gefeliciteerd voor je vriend Suiker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja. Mijn vriend heeft net zijn rijbewijs gehaald!!!!![]()
![]()
En dat is onwijs ontopic want nu kan hij me zelf naar het ziekenhuis brengen straks
Dat oppassen door opa en oma lukt helaas niet met ouders die in het buitenland wonen :-(
Zo ging onze rekensom ook ongeveer, manlief zou dan maandelijks een bedrag krijgen omdat ik niet werk (van belastingdienst), maar toeslagen extra ontvangen we haast niet. En als ik blijf werken houden we per maand meer over, na aftrek van de vaste lasten. En er is hoop dat ik na het zwangerschapsverlof meer uren per dag kan gaan werken, dus 1 dag extra thuis ben voor mini.
Dat laatste geld voor heel veel mensen denk ik Suiker.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef danic het volgende:
En waar sommigen last hadden van een handje voor het gezicht, moest de mijne zich natuurlijk weer bewijzen, want de heeft een hele tijd met beide handjes haar voeten vastgehouden en dan dus voor haar gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |