SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:chufi is onze maniakale MEN'er. Deze man doet aan de meeste spelletjes mee, plaatst de meeste posts, het is werkelijk niet normaal. Wij MEN-mods willen graag de spellenkast van deze fanatieke speler zien!
Echt nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij veel van die spelletjes thuis?
ik haat spelletjes
Nee zeggen mag altijd. En je hoeft er niet eens een smiley voor te gebruikenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef sacha het volgende:
ik vind het wel raar dat de 'nee' smiley een onaardige mond heeft![]()
ik kan ook nee zeggen met een aardige mond maar niet hier
Waarom niet? Je kan toch nee zeggen met een lach?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet echt een onaardige mond, ik vind het meer sip of soms wat triestig en dat is ook raar want nee hoeft niet altijd triest te zijn, nee kan ook goed zijn en soms is nee niet goed, maar als je er dan bij lacht is het wel minder ergquote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eh...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan toch nee zeggen met een lach?
Je kan ook JAzeggen met een kwaaie kop
dus kan wel
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee![]()
of begrijp ik je verkeerd?
Maar een nee schuddende smiley met een glimlach om zijn gezicht kan nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie je wel dat het kan
ehm, neequote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snap je nu wat ik zei?
Dan zeg je Nee Mop ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een nee schuddende smiley met een glimlach om zijn gezicht kan niet
Kijk, dan heeft hij weer een jankschjmoel.
Maar dezequote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zeg je Nee Mop ofzo![]()
Ik heb honger ik ga iets te snaaien zoeken
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Die kijkt heel maniakaal om zich heen. Meer een blije paranoïde.quote:
Op een eiland moet je dat wel want iedereen kent elkaar .... In de grote stad maak je je geen zorgen om wat de rest van je denktquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die kijkt heel maniakaal om zich heen. Meer een blije paranoïde.
is dit opeens een Onzin topic geworden?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een eiland moet je dat wel want iedereen kent elkaar .... In de grote stad maak je je geen zorgen om wat de rest van je denkt
O dat moet een Nee voorstellenquote:
Bij dat andere forum was er toch iemand die smileys kon maken ?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
waarom is er geen 'olie op het vuur gooi' smiley?
Als ze voor alles en nog wat smileys hebben wordt het er niet leuker om.. Ben je bij elke post eerst 5 min aan het zoeken naar de meest bijpassende Smiley...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
waarom is er geen 'olie op het vuur gooi' smiley?
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef just me het volgende:
Ik ken iemand en als hij een mooie vrouw zag zei hij altijd dubbele punt 9 tilde
Krijg je dan nu ook een sticker en een krul in je schriftje van juf Yvonne?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef just me het volgende:
3. FANNvanhetlaatsteuur
Fann is gewoon een gezellige kletskous die overal vrolijk meepost. Beetje de neiging om te slowchatten, maar dat weet ze zelf maar al te goed
het is net een rapport, positief en dan een maar....
En als je 10 krullen hebt krijg je een plaatjequote:Op zondag 10 februari 2013 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg je dan nu ook een sticker en een krul in je schriftje van juf Yvonne?
ik vind het prettig om een post op te leuken met smileysquote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze voor alles en nog wat smileys hebben wordt het er niet leuker om.. Ben je bij elke post eerst 5 min aan het zoeken naar de meest bijpassende Smiley...
Lien gebruikt ze als ze daar zin in heeft.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het prettig om een post op te leuken met smileys![]()
ik hoop, en dat is ijdele hoop, dat het duidelijker wordt wat ik bedoel
misschien moet ik net als Lien alleen met PI's werken, wat op mij als monotoon overkomt
misschien moet ik net als Specularidinges een vaste depri PI nemen
misschien moet ik nu ophouden met typen
Misschien wil je gewoon een Big Hugquote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het prettig om een post op te leuken met smileys![]()
ik hoop, en dat is ijdele hoop, dat het duidelijker wordt wat ik bedoel
misschien moet ik net als Lien alleen met PI's werken, wat op mij als monotoon overkomt
misschien moet ik net als Specularidinges een vaste depri PI nemen
misschien moet ik nu ophouden met typen
stond vroeger onder elk rapport dus zal wel kloppenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef just me het volgende:
kletskous
het is net een rapport, positief en dan een maar....
Blijft jouw award ook geldig in 2013 nu na de nieuwe anouncement van de de nieuwe 2013 ?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lien gebruikt ze als ze daar zin in heeft.
Ik krijg toch gewoon een nieuwe?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft jouw award ook geldig in 2013 nu na de nieuwe anouncement van de de nieuwe 2013 ?
Gewoon een vraagje, hoor. Nu staat ie er iig nog
Ohh had je weer gewonnen ... ff gemist.. Maar wat als je het een jaar zonder griffel moet doen..quote:Op zondag 10 februari 2013 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg toch gewoon een nieuwe?
Ik had het nog in het vorige topic gezetquote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh had je weer gewonnen ... ff gemist
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh had je weer gewonnen ... ff gemist
Dat lees ik niet meer terugquote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het nog in het vorige topic gezet
ik aan play maisquote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik moest aan brigitte Kaandorp denken
Wat als?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh had je weer gewonnen ... ff gemist.. Maar wat als je het een jaar zonder griffel moet doen..
Nee maar hou je dan de 2012 griffel nog zoals nu nog wel of wordt ie ingetrokken? Of ook geen idee van dus blijkbaarquote:
ik denk dat die van 2012 allemaal worden weggehaald.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar hou je dan de 2012 griffel nog zoals nu nog wel of wordt ie ingetrokken? Of ook geen idee van dus blijkbaar
Misschien staan er straks wel 2quote:Op zondag 10 februari 2013 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ik denk dat die van 2012 allemaal worden weggehaald.
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja jij krijgt een nieuwe met 2013 erin nu staat er nog 2012 in maar dat gaat weg.
Ik doe graag mee, ik moet nog even doorbikkelen en heb dan 'n weekje vakantie.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh!! Twee dagen werken en dan weekend. Moest altijd zo zijn!!!
Al 2 opvolgers genoemd:quote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
Asjemenou, de schijnheilige treedt af!!
Paus berlusconiquote:Op maandag 11 februari 2013 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Al 2 opvolgers genoemd:
[ afbeelding ]
en ook:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |