abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2013 @ 18:24:34 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122721715

SPOILER: Transferbeleid 2012-2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122721795
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met een beetje geluk win je vandaag met 6-0, ik heb bij vlagen goed voetbal gezien hoor, dat is niet zomaar weg
Vind ik het hele seizoen al, Ajax speelt in mijn ogen het beste voetbal en ik verwacht ook dat dat genoeg is om kampioen te worden.
  zondag 10 februari 2013 @ 18:28:47 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122721874
Resultaat van twente is wel positief _O_
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Forum Admin zondag 10 februari 2013 @ 18:29:25 #4
35723 crew  GGMM
pi_122721910
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vind ik het hele seizoen al, Ajax speelt in mijn ogen het beste voetbal en ik verwacht ook dat dat genoeg is om kampioen te worden.
Ik hoop het. We spelen idd het beste voetbal, maar we hebben te veel van dit soort wedstrijden dat je gewoon onterecht/slordig punten laat liggen. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_122721922
Overigens zullen alle topploegen nog punten laten liggen tegen op papier makkelijkere tegenstanders. Ieder jaar wordt er rijk gerekent met programma's maar onderweg worden er vaak punten zat verloren die niet verwacht zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_122721987
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik hoop het. We spelen idd het beste voetbal, maar we hebben te veel van dit soort wedstrijden dat je gewoon onterecht/slordig punten laat liggen. :{
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens zullen alle topploegen nog punten laten liggen tegen op papier makkelijkere tegenstanders. Ieder jaar wordt er rijk gerekent met programma's maar onderweg worden er vaak punten zat verloren die niet verwacht zijn.
Dat is elk jaar zo ja, je kan er zo 6-8 opnoemen waar je gewoon nooit had mogen verliezen. Maar goed.
pi_122721989
Grootste probleem voor ajax gaat de EL en beker worden omdat je daardoor gewoon punten verspeeld.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_122722013
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef over_hedge het volgende:
Grootste probleem voor ajax gaat de EL en beker worden omdat je daardoor gewoon punten verspeeld.
Geloof er niks van, selectie is breed genoeg.
pi_122722020
Ik zou voor het seizoen tekenen voor een 2e plaats (na het vertrek van Vertonghen en Anita). Zal nu tussen PSV, Feyenoord en Ajax gaan om de bovenste 3 plekken.
Twente vind ik te matig om om nog mee te doen.
pi_122722175
die gelijke spelen breken ons op :r
pi_122722191
Hopen dat het protest donderdag niet door wordt gezet want dan sta ik voor het eerst op vak 410.

Balen van deze wedstrijd, had meer ingezeten. Donderdag Steaua maar pakkie geven.
pi_122722527
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Catch22- het volgende:
Resultaat van twente is wel positief _O_
Ik zie eigenlijk alleen PSV als concurrent voor de landstitel. Twente vind ik erg matig en Feyenoord is sowieso geen kandidaat voor de eindzege.
pi_122722647
Dat dacht ik van Feyenoord eerst ook maar ondertussen blijven ze dichterbij kruipen.
pi_122722714
Aja 1e, fey 2e of vice versa is het beste imo.
pi_122722889
Ajax heeft voorin gewoon geen killers. Het meeste gaat goed, tot ze bij de 16 komen
pi_122723044
410 :') :')
Groot fan van User Wotte
pi_122723085
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:01 schreef Tjacka het volgende:
410 :') :')
Het was heel de harde kern. Goed statement.
pi_122723092
Net de samenvatting gezien. Pech met het afwerken en helaas nog een strafschop onthouden door een handbal.

Wel leuk voor Blind en een goede assist van Cuenca. Toch belangrijk in zijn eerste wedstrijd.
pi_122723163
Ik blijf het pure armoede vinden, dat Lukoki gewoon in Ajax 1 staat :') Die gast kan werkelijk waar niks anders dan hard rennen.
pi_122723284
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:03 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Wel een grafsfeer zonder hun trouwens. :'(
Groot fan van User Wotte
pi_122723311
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef ejfaar het volgende:
Ajax heeft voorin gewoon geen killers. Het meeste gaat goed, tot ze bij de 16 komen
Siggy gewoon
klaar
pi_122723344
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef FredVleespet het volgende:
Dat dacht ik van Feyenoord eerst ook maar ondertussen blijven ze dichterbij kruipen.
Mja maar ik denk dat Feyenoord geen punten gaat pakken met de toppers
pi_122723523
Ik baal hier nog erger van dan de nederlaag tegen Vitesse :r
Je had zeker met het gelijkspel van Twente de nummers 2 tot 4 afgeschud voor de race..
Je zal zien dat je nu niet wint van Twente en zomaar als 4e eindigt dit Seizoen :'(

En dat door gebrek aan inzet.
Totaal geen drive maar zielloos voetbal gezien in de 2e helft.
rare moeilijke priegel ballen (ook bij de goal) terwijl je juist het spel breed had moeten houden.
Heb me ontzettend zitten ergeren.
Omdat dit wedstrijd # zoveel was dit Seizoen waarin we de punten zo verspelen.
Ze kunnen zoveel beter... Lijkt wel of ze niet willen of er mist iets maar wat!
Narf!
pi_122723589
Het werd in het vorige topic al gezegd, maar Cuenca is wel het type-speler waar Ajax naar toe moet met het opleiden van buitenspelers. Hij heeft een redelijke basissnelheid en heeft een goede effectieve techniek voor in de kleine ruimte. Je ziet dat hij die bal echt constant dichtbij zijn lichaam heeft. Daarnaast kan hij ook redelijk met links overweg.
pi_122723809
Net terug uit Arena. Frank had Ziggy direct moeten brengen na rust.
pi_122723858
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:03 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Ook veel media aandacht voor trouwens. :7
Groot fan van User Wotte
pi_122723905
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:15 schreef Sickert het volgende:
Ik baal hier nog erger van dan de nederlaag tegen Vitesse :r
Je had zeker met het gelijkspel van Twente de nummers 2 tot 4 afgeschud voor de race..
Je zal zien dat je nu niet wint van Twente en zomaar als 4e eindigt dit Seizoen :'(

En dat door gebrek aan inzet.
Totaal geen drive maar zielloos voetbal gezien in de 2e helft.
rare moeilijke priegel ballen (ook bij de goal) terwijl je juist het spel breed had moeten houden.
Heb me ontzettend zitten ergeren.
Omdat dit wedstrijd # zoveel was dit Seizoen waarin we de punten zo verspelen.
Ze kunnen zoveel beter... Lijkt wel of ze niet willen of er mist iets maar wat!
Ze missen een echte afmaker. Sigthorson kwam er in de 2de helft in, maar die moest gewoon in de basis starten
pi_122724035
Elke concurrent heeft punten verspeeld dit weekend, nog niets aan de hand.
pi_122724039
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ze missen een echte afmaker. Sigthorson kwam er in de 2de helft in, maar die moest gewoon in de basis starten
Dat snapte ik inderdaad ook al niet.
Gewoon starten met je sterkste elf en dan bij een 2 of 3 -0 eruit en rustig verder ballen.
Nu breng je geforceerd iemand en dan moet hij echt..
En waarom geen Hoesen met Siem er achter? Fisher op Links Cuenca rechts.. je wil toch niet voor niets buitenspelers..
Siem in de spits is het gewoon niet.
Narf!
pi_122724112
I
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

Dat snapte ik inderdaad ook al niet.
Gewoon starten met je sterkste elf en dan bij een 2 of 3 -0 eruit en rustig verder ballen.
Nu breng je geforceerd iemand en dan moet hij echt..
En waarom geen Hoesen met Siem er achter? Fisher op Links Cuenca rechts.. je wil toch niet voor niets buitenspelers..
Siem in de spits is het gewoon niet.
Ik snap niet waarom hij meteen Cuenca erin bracht, laat hem gewoon even wennen ipv er gelijk te staan.
pi_122724245
Denk dat Frankie hier ook van heeft geleerd en dat ie Siggy bij dit soort situaties de voorkeur wellicht sneller gaat geven ipv Siem in de spits. Hoewel hij ook een punt heeft met als je deze wedstrijd zo 20 x speelt win je hem 19 x. Roda heeft echt veel geluk gehad met 1 punt... niet alsof ze zoveel kansen hebben gekregen :')
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122724370
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mja maar ik denk dat Feyenoord geen punten gaat pakken met de toppers
Ze hebben nog maar 1 topper te gaan, over 2 weken PSV thuis. Daarna ook nog wel Utrecht en Vitesse maar die hebben ze ook beide thuis.
Feyenoord gaat gewoon mee doen al zullen ze ongetwijfeld ook nog wel punten gaan verliezen in uitduels. Maar ja, dat doen Ajax en PSV ook.
pi_122724528
Heitinga zal Everton eind van dit seizoen ongetwijfeld moeten verlaten. Speelt dit seizoen dramatisch.
Ben benieuwd of Frank nog interesse heeft om hem terug te halen. Hoop het eigenlijk niet maar wie weet haalt ie z'n oude niveau. Zo oud ie ie tenslotte nog niet.
pi_122724572
De enige veteraan die ik nog wel kon waarderen, was Litmanen. De rest mag lekker wegblijven.
pi_122724576
Vorig jaar hadden we nu (na wedstrijd 22) 40 punten en stonden we zesde.

Nu tweede met 44 punten.
pi_122725050
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:04 schreef avaz het volgende:
Ik blijf het pure armoede vinden, dat Lukoki gewoon in Ajax 1 staat :') Die gast kan werkelijk waar niks anders dan hard rennen.
Helemaal klaar mee idd.
pi_122725332
ajaxnetwerk twitterde op zondag 10-02-2013 om 19:49:00 Volgens Frank de Boer is Kolbeinn Sigthorsson nu klaar om in de basis te starten. #ajax reageer retweet
Ben benieuwd of dat het spel ten goede komt, Siem blijft een matige middenvelder.
pi_122725716
Laat Siem maar banken
pi_122725916
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:07 schreef stoeltafel het volgende:
Laat Siem maar banken
Hij is je aanvoerder.
Groot fan van User Wotte
pi_122726479
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
ajaxnetwerk twitterde op zondag 10-02-2013 om 19:49:00 Volgens Frank de Boer is Kolbeinn Sigthorsson nu klaar om in de basis te starten. #ajax reageer retweet
Ben benieuwd of dat het spel ten goede komt, Siem blijft een matige middenvelder.
Niet alle wedstrijden.... maar vandaag was het denk ik wel handig geweest
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122726507
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hij is je aanvoerder.
Kuyt ook bij het Nederlands Elftal
pi_122726595
Eriksen heeft contract voorstel afgewezen.
pi_122726641
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef Tyron het volgende:
Bron?
pi_122726771
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Bron?
Tja ;)

Hij wilt wachten tot de zomer en kijken welke clubs er verschijnen, Overmars heeft het bevestigd.
pi_122726849
Was al langer bekend volgens mij, maar Overmars heeft het nu dus ook bevestigd.
pi_122727407
quote:
De Boer: 'Wij zijn zeker favoriet'

Frank de Boer is duidelijk over het Europa League duel van aanstaande donderdag tegen Steaua Boekarest: 'Wij zijn zeker favoriet', sprak de Ajaxtrainer vol vertrouwen tegenover NUsport. Ajax moet zich ten koste van de Roemenen zien te plaatsen voor de laatste zestien van het tweede Europese toernooi.

De finale van de Europa League is dit jaar, zoals bekend, in de Amsterdam Arena. Het zou voor Ajax fantastisch zijn om een finale in het eigen stadion te spelen. De koploper uit de Roemeense competitie is de eerste horde die Ajax daarvoor zal moeten nemen. De Boer wenst de opponent niet onderschatten: 'Al heeft Steaua een goed team met jonge spelers. Ze staan niet voor niets tien punten voor op de nummer twee in de competitie. We moeten gewoon ons eigen spel spelen.'

Zoals al eerder werd vermeld, heeft de technische leiding van Ajax Lucas Andersen en Isaac Cuenca ingeschreven voor de Europa League. De nieuwe, achttien- jarige aanwinst Dejan Meleg is niet ingeschreven: 'Hij komt net kijken en moet eerst rustig gebracht worden,' verklaart De Boer zijn keuze.

Het duel in de Europa League tegen Steaua begint donderdag om 19:00 uur
.
pi_122728444
Gelukkig hoeven we niet weer een week te wachten tot de volgende wedstrijd. Een groot voordeel van een druk schema. Lekker vaak je club aanschouwen.
pi_122729628
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef Tyron het volgende:
Hij was weer goed vandaag.
pi_122729657
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij was weer goed vandaag.
als zelfs jij hem goed vond :D _O_
pi_122729689
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
Gelukkig hoeven we niet weer een week te wachten tot de volgende wedstrijd. Een groot voordeel van een druk schema. Lekker vaak je club aanschouwen.
Klopt, dat is wel een voordeel dat je overal nog aan mee doet. Nu iedereen ook bijna fit is kun je ook wat rouleren.
Mochten we doorgaan in de EL dan spelen we gewoon tot aan AZ uit (17 maart) 2 of 3 wedstrijden (is maar hoe je het bekijkt) in de week.
pi_122729788
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij was weer eindelijk weer is goed redelijk vandaag.
pi_122730600
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

vorige week ook hoor
pi_122730647
Plus hij had daarvoor misschien 2/3 wedstrijden iets minder gespeeld? Dus dat "eindelijk" is wat overdreven.
pi_122730892
Niemand was goed, iedereen - met uitzondering van Lukoki die een ramp was - speelde naar behoren. En Vermeer zag er niet goed uit bij de tegengoal, ook meteen de enige bal die hij op zich heeft gehad. Hoewel ze ook wel erg veel pech hadden in de afwerking irriteerde me het regelmatig eindeloos gebrei rond de 16 ook, combineren hoort een middel te zijn, geen doel op zich. Aan de andere kant zijn dat soort field goal pogingen zoals van Alderweireld ook niet de weg naar succes.

Toch kan ik niet boos zijn op Ajax vanavond. Wel op de tegenstander. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het afbraakvoetbal en wat speelde Roda extreem negatief. Daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen. Ik was dan ook dubbel blij met het punt dat Zwolle pakte, want ik kan het niet hebben dat zo'n ploegje, dat naar het volste vermogen iets leuks probeert te laten zien, er ten koste van een ultieme luizenploeg als Roda uit vliegt.
pi_122731648
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
Niemand was goed, iedereen - met uitzondering van Lukoki die een ramp was - speelde naar behoren. En Vermeer zag er niet goed uit bij de tegengoal, ook meteen de enige bal die hij op zich heeft gehad. Hoewel ze ook wel erg veel pech hadden in de afwerking irriteerde me het regelmatig eindeloos gebrei rond de 16 ook, combineren hoort een middel te zijn, geen doel op zich. Aan de andere kant zijn dat soort field goal pogingen zoals van Alderweireld ook niet de weg naar succes.

Toch kan ik niet boos zijn op Ajax vanavond. Wel op de tegenstander. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het afbraakvoetbal en wat speelde Roda extreem negatief. Daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen. Ik was dan ook dubbel blij met het punt dat Zwolle pakte, want ik kan het niet hebben dat zo'n ploegje, dat naar het volste vermogen iets leuks probeert te laten zien, er ten koste van een ultieme luizenploeg als Roda uit vliegt.
_O- :')
pi_122731758
Boos zijn op de tegenstander _O-

Beter ben je boos op je eigen spelers, 1 kans en 1 goal. Vermeer _O-
pi_122731934
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- :')
Hoi lelijke troll :)
pi_122731992
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Hoi lelijke troll :)
Lelijk valt wel mee en het is gewoon een grappige opmerking. Boos zijn op de tegenstander. Hoe oud ben je? 8?
pi_122732319
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lelijk valt wel mee en het is gewoon een grappige opmerking. Boos zijn op de tegenstander. Hoe oud ben je? 8?
Als ik bij jou de indruk heb gewekt dat ik me op de grond heb laten vallen bij de 0-1 en heel hard huilend met snotterbel met armen en benen op de plavuizen heb geslagen dan spijt mij dat.

Maar ik denk dat je best wel begrijpt wat ik bedoel. Ik baal er simpelweg van dat er clubs zijn die voor afbraakvoetbal staan. Voetbal is voor mij een vorm van vermaak en van een wedstrijd als vandaag kan ik niet genieten. Dat zo'n team als Roda dan ook nog een punt ermee pakt maakt het alleen maar erger, want als ze succes boeken met zo'n speelwijze gaan ze er mee door.
pi_122732493
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Als ik bij jou de indruk heb gewekt dat ik me op de grond heb laten vallen bij de 0-1 en heel hard huilend met snotterbel met armen en benen op de plavuizen heb geslagen dan spijt mij dat.

Maar ik denk dat je best wel begrijpt wat ik bedoel. Ik baal er simpelweg van dat er clubs zijn die voor afbraakvoetbal staan. Voetbal is voor mij een vorm van vermaak en van een wedstrijd als vandaag kan ik niet genieten. Dat zo'n team als Roda dan ook nog een punt ermee pakt maakt het alleen maar erger, want als ze succes boeken met zo'n speelwijze gaan ze er mee door.
Wie ben jij om te bepalen hoe je voetbal moet spelen dan?

Ze doen alles binnen de regels dus je moet je niet zo aanstellen joh. Het is de kunst om te zorgen dat je tegenstander er minder scoort (of in dit geval evenveel) als jij, dat is ze gelukt dus heeft de tactiek gewerkt. Dat jij er niks aan vindt is prima verder, maar ik geef zulke clubs groot gelijk. Die kunnen niet even wat Deense talenten kopen voor een paar miljoen dus kunnen ze voetballend normaal gesproken nooit punten pakken.
pi_122732554
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ze doen alles binnen de regels dus je moet je niet zo aanstellen joh. Het is de kunst om te zorgen dat je tegenstander er minder scoort (of in dit geval evenveel) als jij, dat is ze gelukt dus heeft de tactiek gewerkt. Dat jij er niks aan vindt is prima verder, maar ik geef zulke clubs groot gelijk. Die kunnen niet even wat Deense talenten kopen voor een paar miljoen dus kunnen ze voetballend normaal gesproken nooit punten pakken.
Eens.
Waarom zou Roda zichzelf in de voeten schieten. Elk punt tegen Ajax is meegenomen voor ze.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_122732572
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin van mening :) Ik hoop dat zo'n negatieve instelling aan het einde van de rit wordt afgestraft en ze exit gaan.
  zondag 10 februari 2013 @ 22:06:03 #63
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122732599
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin van mening :) Ik hoop dat zo'n negatieve instelling aan het einde van de rit wordt afgestraft en ze exit gaan.
Dat is geen negatieve instelling, dat is realiteitszin.
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Eens.
Waarom zou Roda zichzelf in de voeten schieten. Elk punt tegen Ajax is meegenomen voor ze.
Precies. Kun je wel over gaan ouwe hoeren maar als je de budgetten naast elkaar legt is het niet gek dat je het op goed geluk maar dicht gooit.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 22:06:57 ]
pi_122732771
Het is aan Ajax om met die tactiek om te gaan. Helaas zat het er niet in vandaag, maar was redelijk tevreden over het veldspel. Ik baar mij nog geen zorgen.
  zondag 10 februari 2013 @ 22:10:46 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122732834
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is aan Ajax om met die tactiek om te gaan. Helaas zat het er niet in vandaag, maar was redelijk tevreden over het veldspel. Ik baar mij nog geen zorgen.
Jammer dat Lukoki nog mag spelen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122732876
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jammer dat Lukoki nog mag spelen.
Daarom blij dat Cuenca er nu is.
pi_122733362
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef Tyron het volgende:
Plus hij had daarvoor misschien 2/3 wedstrijden iets minder gespeeld? Dus dat "eindelijk" is wat overdreven.
Chargeer ook een beetje. Is ook een prima voetballer maar een 'killer' is het niet, geeft te vaak niet thuis. Neemt niet weg dat ie wel een uitstekende voetballer is en nog jong is.
Hopelijk heeft ie nu de stijgende lijn weer te pakken dan kunnen we nog een mooie prijs voor 'm vangen (als ie niet bijtekent dan zal ie gaan eind van dit seizoen).
pi_122733522
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Chargeer ook een beetje. Is ook een prima voetballer maar een 'killer' is het niet, geeft te vaak niet thuis. Neemt niet weg dat ie wel een uitstekende voetballer is en nog jong is.
Hopelijk heeft ie nu de stijgende lijn weer te pakken dan kunnen we nog een mooie prijs voor 'm vangen (als ie niet bijtekent dan zal ie gaan eind van dit seizoen).
Dat het geen killer is heeft ook met zijn speelwijze en persoonlijkheid etc te maken, maarja wil niet weer een Eriksen discussie starten. :P
pi_122734536
Vermeer heeft 7 van de 15 penalties gestopt in zijn carriere _O_ echte killer
http://www.transfermarkt.(...)r/spieler_30290.html
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_122736190
Waarom kijk ik dit toch... ;(

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_122736326
Wat voegt zo'n poulsen nou toe tegen een Roda Jc? 9 van de 10 keer kun je in eigen huis prima met bijvoorbeeld Schone op de plek van Poulsen spelen. Hij had er zeker vandaag eerder af gemoeten, gaf ook nog een de assist voor de 1-0.
pi_122736339
Ajax wat hou ik van je. Godverdomme die 32e moet er gewoon komen in mei.
pi_122737078
Hahaha, even terugtrollen ;)
pi_122737112
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat voegt zo'n poulsen nou toe tegen een Roda Jc? 9 van de 10 keer kun je in eigen huis prima met bijvoorbeeld Schone op de plek van Poulsen spelen. Hij had er zeker vandaag eerder af gemoeten, gaf ook nog een de assist voor de 1-0.
Mee eens, schone op de plek van Pouksen en Serero op de plek van Schone.
  maandag 11 februari 2013 @ 00:00:12 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122738013
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Mee eens, schone op de plek van Pouksen en Serero op de plek van Schone.
Nee de Jong en Siggy in de spits
pi_122738087
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Wij niet, tenzij rood :{w
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122738148
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:04 schreef avaz het volgende:
Waar. Maar ach. Wij hebben Verhoek, die kan zélfs niet hard rennen :X
pi_122739484
http://vak410.nl/node/1621

Dus dit. Na het lezen, volkomen eens met 410, ik wist niet dat AJAX zelf stadionverboden uitdeelde. Maar misschien is er wel meer gebeurd dan alleen dat, maar grotendeels zal het de waarheid zijn.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_122739520
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:04 schreef PeeJie_ het volgende:

Dus dit. Na het lezen, volkomen eens met 410, ik wist niet dat AJAX zelf stadionverboden uitdeelde. Maar misschien is er wel meer gebeurd dan alleen dat, maar grotendeels zal het de waarheid zijn.
Goed verhaal inderdaad.
pi_122739533
Als we aan het eind van de rit niet kampioen zijn, gaan we nog vaak terugdenken aan deze wedstrijd en Utrecht uit :X
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_122739551
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:10 schreef MaxC het volgende:
Als we aan het eind van de rit niet kampioen zijn dan zijn deze wedstrijden en die tegen Utrecht wel heel zuur :X
Dat houd je toch altijd, als je alle toppers punten zou verliezen, zou je nog kampioen worden. En dan verspeel je het op dit soort wedstrijden
pi_122740203
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:11 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Dat houd je toch altijd, als je alle toppers punten zou verliezen, zou je nog kampioen worden. En dan verspeel je het op dit soort wedstrijden
Feyenoord wordt met 2 punten verschil kampioen.
De Pel in de blessuretijd ^O^
pi_122740523
quote:

Op TV klonk de 1ste helft zoals Ned-Ita van v/d week (met carnavals publiek).
pi_122740652
410 gaat vandaag praten. Geen actie is donderdag allicht ook protest.

Jammer voor het dagjesvolk.
pi_122740907
quote:

Dit.
pi_122741339
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schöne was goed inderdaad gisteren. Na Blind de beste man. Ik heb me wel kapot zitten ergeren aan Eriksen en Fischer in de tweede helft, maar blijkbaar vond de rest Eriksen nog wel redelijk...
pi_122741365
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 02:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Feyenoord wordt met 2 punten verschil kampioen.
De Pel in de blessuretijd ^O^
Bespaar jezelf de teleurstelling. Ik zie Feyenoord geen landskampioen worden. Gelukkig vieren jullie de tweede plek tegenwoordig ook als een kampioenschap, dus misschien komt er toch nog een feestje.
pi_122741645
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 05:55 schreef tammepiet het volgende:
410 gaat vandaag praten. Geen actie is donderdag allicht ook protest.

Jammer voor het dagjesvolk.
Jammer, ik kom regelmatig daar en donderdag ook (heb geen scc) dus voor mezelf zou ik het zonde vinden. Begrijp de actie echter wel van vak410 en ik steun ze ook in deze.
pi_122742046
Je merkte echt op tv hoe rustig het was. Dat kan soms het steuntje in de rug zijn van Ajax, jammer. We hebben door 410 verloren, o nee geintje :)

Wie denkt er nog aan kampioen worden? Telkens dan lijkt het goed te gaan. Zoals Utrecht uit, super goed spel maar dan winnen ze niet. Vitesse lijk je makkelijk te winnen en dan zelfs verlies. Gisteren zou je vooraf zeggen, Ajax wint makkelijk en dan zelfs puntverlies.

Vertrouwen wordt minder en minder terwijl het na de winterstop vaak juist goed gaat. Wel lekker dat Ajax nu een druk schema krijgt. Dan kan je lekker in een flow komen.
  maandag 11 februari 2013 @ 09:34:09 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122742190
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef stoeltafel het volgende:
Je merkte echt op tv hoe rustig het was. Dat kan soms het steuntje in de rug zijn van Ajax, jammer. We hebben door 410 verloren, o nee geintje :)

Wie denkt er nog aan kampioen worden? Telkens dan lijkt het goed te gaan. Zoals Utrecht uit, super goed spel maar dan winnen ze niet. Vitesse lijk je makkelijk te winnen en dan zelfs verlies. Gisteren zou je vooraf zeggen, Ajax wint makkelijk en dan zelfs puntverlies.

Vertrouwen wordt minder en minder terwijl het na de winterstop vaak juist goed gaat. Wel lekker dat Ajax nu een druk schema krijgt. Dan kan je lekker in een flow komen.
Er is eigenlijk niets veranderd qua kampioenschap, ik had wel verwacht dat Ajax maar PSV ook zouden winnen en er een klein gaatje zou ontstaan tov de rest.

Normaliter zou je zeggen dat je met zulk puntverlies geen kampioen kan worden, maar in Nederland blijkbaar wel, zie de 2 voorgaande jaren.

Er valt geen touw aan vast te knopen
  maandag 11 februari 2013 @ 09:36:54 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122742227
het was gewoon doodzonde, met een spits sta je binnen 5 min op 2-0, Roda had geen moer in te brengen. En ja, geef ze 1 kans en hangen natuurlijk.... Lekker gekeept Vermeer :').

En wat de fuck was dat nou weer voor kutwissel, Lukoki? Seriously? het was een collectief falen, zowel spelers als trainer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_122742261
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
het was gewoon doodzonde, met een spits sta je binnen 5 min op 2-0, Roda had geen moer in te brengen. En ja, geef ze 1 kans en hangen natuurlijk.... Lekker gekeept Vermeer :').

En wat de fuck was dat nou weer voor kutwissel, Lukoki? Seriously? het was een collectief falen, zowel spelers als trainer.
Tja, wie anders, Derk is ook niet veel soeps laatste tijd. Cuenca kon niet 90 min
  maandag 11 februari 2013 @ 09:48:23 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122742414
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:39 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Tja, wie anders, Derk is ook niet veel soeps laatste tijd. Cuenca kon niet 90 min
Fischer was gisteren echt slecht vond ik, De Boer liet hem alleen maar staan omdat ook als hij slecht speelt nog kan scoren, hij verdiende een wissel
  maandag 11 februari 2013 @ 09:55:39 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122742555
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Fischer was gisteren echt slecht vond ik, De Boer liet hem alleen maar staan omdat ook als hij slecht speelt nog kan scoren, hij verdiende een wissel
Fischer was idd drama, maar goed ons aller Eriksen had gisteren niet eens zijn "hij doet iig nog 1 keer per wedstrijd iets goed" momentje.
Get woke, go broke!
pi_122742567
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klopt, om diezelfde reden zou ik Eriksen ook laten staan.
  maandag 11 februari 2013 @ 09:58:30 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122742594
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Fischer was idd drama, maar goed ons aller Eriksen had gisteren niet eens zijn "hij doet iig nog 1 keer per wedstrijd iets goed" momentje.
Eriksen vond ik 1 van de beteren, maar jij kijkt wat anders naar Eriksen geloof ik
pi_122742633
medewerkers telefonisch beledigen en dan boos worden om een sv :')
pi_122742686
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
medewerkers telefonisch beledigen en dan een sv krijgen :')
Is ook een beetje overdreven natuurlijk :P
pi_122742702
quote:

100% mee eens.
  Forum Admin maandag 11 februari 2013 @ 10:05:51 #101
35723 crew  GGMM
pi_122742724
quote:
Dat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_122743310
quote:

Mee eens, in zo'n wedstrijd speel je altijd met Serero ipv Poulsen. Dan kan Schone op de plek van Poulsen. Verder moet Siggy beginnen en mag De Jong wel eens banken. Zonde maar vooral onnodig.
  maandag 11 februari 2013 @ 10:36:36 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122743357
De Jong is zo'n rare speler, kan soms echt de motivator zijn, de speler die de rest op sleeptouw neemt. maar gisteren leek hij weer gewoon totaal niet wakker, overal te laat, slecht getimede kopballen etc..
Get woke, go broke!
pi_122743368
Als je Hoesen en Kolbeinn hebt moet je ze allebei selecteren en minimaal 1 basis zetten.
  maandag 11 februari 2013 @ 10:39:58 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122743404
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:37 schreef tammepiet het volgende:
Als je Hoesen en Kolbeinn hebt moet je ze allebei selecteren en minimaal 1 basis zetten.
Hoesen ben ik niet zo van overtuigd maar Sigthorsson wel, hij had ermee kunnen beginnen en hem er dan na een helft of uur uithalen, dan sta je waarschijnlijk wel al ruim voor in zo'n wedstrijd.
  maandag 11 februari 2013 @ 10:43:38 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122743479
Sowieso ben ik (nog) niet zo gecharmeerd van het "we spelen als barcelona, zonder echte spits" op dit moment. Sommige spelers krijgen het niet eens voorelkaar om op 5meter naar elkaar te passen. Ze staan stil, totaal geen dynamiek vaak. Dan kan je wel tikkietakkie willen spelen, maar dat gaat echt nergens over.

Vind het een mooi streven, hoort best bij Ajax, maar op dit moment is het nog niet haalbaar.
Get woke, go broke!
  maandag 11 februari 2013 @ 10:51:19 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122743623
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso ben ik (nog) niet zo gecharmeerd van het "we spelen als barcelona, zonder echte spits" op dit moment. Sommige spelers krijgen het niet eens voorelkaar om op 5meter naar elkaar te passen. Ze staan stil, totaal geen dynamiek vaak. Dan kan je wel tikkietakkie willen spelen, maar dat gaat echt nergens over.

Vind het een mooi streven, hoort best bij Ajax, maar op dit moment is het nog niet haalbaar.
Ik vond het veldspel gisteren bij vlagen echt wel goed hoor, dat die bal er dan niet ingaat is gewoon pech, voetballend bevalt het me wel.

Wel had FdB tegen zo'n tegenstander Poulsen rust kunnen geven en wat meer dynamiek op het middenveld kunnen brengen.
pi_122743797
Ajb nog PSV:

:(
  maandag 11 februari 2013 @ 11:04:59 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122743965
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajb nog PSV:
[ afbeelding ]

:(
Ach, dat is al sinds de jaren 70 een traditie, PSV punten verspeeld? Doen wij hetzelfde :').
Get woke, go broke!
pi_122744407
Die verbanden:

Ajax verliest altijd punten als we Europees speelden. Ajax verliest punten als psv eerder verloor / gelijkspeelde. Ajax verliest punten bij 12:30 uur...

Onzin allemaal :r
  maandag 11 februari 2013 @ 11:24:07 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122744463
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef tammepiet het volgende:
Die verbanden:

Ajax verliest punten

Onzin allemaal :r
Dat gedeelte niet ;)
pi_122744751
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vond het veldspel gisteren bij vlagen echt wel goed hoor, dat die bal er dan niet ingaat is gewoon pech, voetballend bevalt het me wel.

Wel had FdB tegen zo'n tegenstander Poulsen rust kunnen geven en wat meer dynamiek op het middenveld kunnen brengen.
Pech zal ik het niet noemen, als het zo veel wedstrijden gebeurd.
Groot fan van User Wotte
  maandag 11 februari 2013 @ 13:22:47 #113
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122748029
quote:
'Topclubs melden zich massaal voor Eriksen; Liverpool meest concreet'

Ajax wil het tot 2014 doorlopende contract van Christian Eriksen graag verlengen, maar de middenvelder heeft voorlopig geen trek in onderhandelingen over een nieuwe verbintenis. De kans dat Eriksen langer in Amsterdam blijft lijkt niet heel groot te zijn: het Deense Sporten weet dat diverse Europese topclubs aan zaakwaarnemer Martin Schoots hebben laten weten dat zij in de zomer over willen gaan tot actie. Vooral Liverpool zou erg concreet zijn voor de technicus.

The Reds namen twee jaar geleden al Luis Suárez over van Ajax en de Uruguayaan is op Anfield uitgegroeid tot de sterspeler van Liverpool. De gevallen topclub wil in de zomer dus weer om tafel gaan met Ajax, om te praten over een transfersom voor Eriksen. Brendan Rodgers zou in de Deens international een ideale opvolger voor Steven Gerrard zien. Eerder werd Jordan Henderson al voor veel geld binnengehaald, maar de Engels jeugdinternational heeft nog niet kunnen overtuigen.

Marc Overmars, technisch directeur bij Ajax, zei laatst al dat hij verwacht dat Eriksen tot de zomer zal wachten met het nemen van een beslissing over zijn toekomst. "Dat klopt", reageert Schoots. "Verder hebben we besloten om er niet teveel over te praten. Christian wil zich nu volledig op het voetbal richten en zich niet teveel bezighouden met zijn toekomst. Daar is nog tijd genoeg voor." De twintigjarige Eriksen is bezig aan zijn vierde seizoen in de hoofdmacht van Ajax.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122748535
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hee, die geven altijd belachelijk veel geld uit aan spelers. 25 miljoen euro?
  maandag 11 februari 2013 @ 13:38:51 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122748583
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:37 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Hij kan beter nog een jaartje blijven en Liverpool lijkt me niet echt een club voor hem
pi_122748653
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:37 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Haha, dat was ook mijn eerste gedachte. Die gasten lachen nog steeds de ballen uit hun broek over de prijs van Suarez, dus voor Eriksen moet 30 wel lukken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_122749123
Beter kopen ze De Jong en blijft Eriksen nog een jaar of 2.
pi_122749365
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:54 schreef CaasS het volgende:
Beter kopen ze De Jong en blijft Eriksen nog een jaar of 2.
^O^ Inderdaad.
pi_122751404
Strik er omheen, en voor 25 miljoen+ verkopen en vervolgens het bedrag (volledig) in eigen jeugd steken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 11 februari 2013 @ 15:01:19 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122751449
quote:
3s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef FireFox1 het volgende:
Strik er omheen, en voor 25 miljoen+ verkopen en vervolgens het bedrag (volledig) in eigen jeugd steken.
Dat krijg je er echt niet voor met nog een 1 jarig contract
pi_122751497
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat krijg je er echt niet voor met nog een 1 jarig contract
Wil je hem een nieuw contract aanbieden dan? Volgend seizoen is ie sowieso weg.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:05:41 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122751613
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wil je hem een nieuw contract aanbieden dan? Volgend seizoen is ie sowieso weg.
Een jaartje verlengen zou voor hem en ik denk ook Ajax goed zijn
pi_122751777
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wie is de makelaar van Eriksen dan? Als het die dikke pad of Sigi Lens is, dan gaat hij hoe-dan-ook weg.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:11:25 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122751829
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wie is de makelaar van Eriksen dan? Als het die dikke pad of Sigi Lens is, dan gaat hij hoe-dan-ook weg.
Martin Schoots
pi_122751953
Eriksen verkoop je in deze markt voor 12,5 en 2,5 variabel meer zit er niet in.
pi_122751979
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat gaat hij niet doen als er échte topclubs komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:16:07 #127
127999 Mavcovic
2016/2017 & 2018/2019 WOW
pi_122752018
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:14 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen verkoop je in deze markt voor 12,5 en 2,5 variabel meer zit er niet in.
Dan weet jij niet hoe ze in Engeland over Eriksen denken. Volgens hen is hij groter dan God. Als hij voor 35 miljoen vertrekt zou het me niks verbazen. Zeker niet als hij nog een paar keer piekt in de Europa League.
pi_122752034
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef Mavcovic het volgende:

[..]

Dan weet jij niet hoe ze in Engeland over Eriksen denken. Volgens hen is hij groter dan God. Als hij voor 35 miljoen vertrekt zou het me niks verbazen. Zeker niet als hij nog een paar keer piekt in de Europa League.
:D
pi_122752072
quote:

[..]

Tyron? Ben jij het?
  maandag 11 februari 2013 @ 15:17:34 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122752080
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat gaat hij niet doen als er échte topclubs komen.
Ik weet het niet, hij is pas 20 dus heeft nog tijd genoeg
pi_122752109
In Engeland vechten Arsenal en Liverpool om hem.

Als hij aanbiedingen krijgt zal ie denk ik +2,5 miljoen gaan verdienen. Clubs besparen op transfersom. Win / win voor speler en nieuwe club.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:18:25 #132
127999 Mavcovic
2016/2017 & 2018/2019 WOW
pi_122752117
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Tyron? Ben jij het?
Nee dan zou ik er zelf zo over denken ;).
pi_122752169
quote:

[..]

Ik heb het gevoel dat Liverpool Eriksen neemt en Suarez dan als ruilmiddel dient.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:20:26 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122752199
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:19 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Liverpool Eriksen neemt en Suarez dan als ruilmiddel dient.
pi_122752211
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef tammepiet het volgende:
In Engeland vechten Arsenal en Liverpool om hem.

Als hij aanbiedingen krijgt zal ie denk ik +2,5 miljoen gaan verdienen. Clubs besparen op transfersom. Win / win voor speler en nieuwe club.
De FA gaat een salary cap introduceren
pi_122752223
quote:

[..]

:D :')
pi_122752427
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet het niet, hij is pas 20 dus heeft nog tijd genoeg
Hij vind zichzelf klaar om de volgende stap te maken. Of hij dat echt is zal de tijd moeten uitwijzen. Het enige lichtpuntje is wel dat hij zichzelf ook goed genoeg vindt om naar de top te gaan, dus als een QPR of Malaga komt zal hij misschien nog wel een jaar verlegen. Hij heeft ook gezegd Ajax iets terug te willen geven door middel van een transfersom. Het zal dus, zoals Overmars ook al zegt, volledig afhangen van de clubs die daadwerkelijk concreet worden, en of hij dat ziet als een verbetering ten opzichte van Ajax.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:33:59 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122752764
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij vind zichzelf klaar om de volgende stap te maken. Of hij dat echt is zal de tijd moeten uitwijzen. Het enige lichtpuntje is wel dat hij zichzelf ook goed genoeg vindt om naar de top te gaan, dus als een QPR of Malaga komt zal hij misschien nog wel een jaar verlegen. Hij heeft ook gezegd Ajax iets terug te willen geven door middel van een transfersom. Het zal dus, zoals Overmars ook al zegt, volledig afhangen van de clubs die daadwerkelijk concreet worden, en of hij dat ziet als een verbetering ten opzichte van Ajax.
Ik heb hem daar nog geen uitspraken over zien doen
pi_122752937
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb hem daar nog geen uitspraken over zien doen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180858

Staat in dit interview, heb ik hier ook langs zien komen.
pi_122752986
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

http://www.nusport.nl/ere(...)ig-met-contract.html

quote:
"Ik zou het zonde vinden om hier over anderhalf jaar gratis weg te lopen zonder iets aan Ajax te geven. Maar ik heb nog niet gereageerd op het voorstel, gewoon rustig aan."
  maandag 11 februari 2013 @ 15:41:10 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122753007
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat vind ik niet echt betrouwbaar een ook hier zegt hij niet dat hij er aan toe is
pi_122753064
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat vind ik niet echt betrouwbaar een ook hier zegt hij niet dat hij er aan toe is
Nou, ik lees in
quote:
"Als je niet echt goed speelt, heb je weinig keuze. Als ik het zo goed blijf doen als nu, zit ik in een andere positie. We zien wel hoe het loopt."
toch wel dat hij klaar is voor een stap, maar wel naar een goede club. Hij wil niet vertrekken om het vertrekken, hij wil zelf een keuze maken. Maar als de keuze er is tussen Ajax en een topclub deze zomer gaat hij voor de topclub.
pi_122753224
Vanavond 18:30 Jong Ajax uit tegen Jong FC Groningen op Exclusive TV, ik denk dat Meleg zijn eerste wedstrijd gaat spelen.

Dan zie je het middenveld van de toekomst met Boccara, Andersen en Meleg.
pi_122753356
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vanavond 18:30 Jong Ajax uit tegen Jong FC Groningen op Exclusive TV, ik denk dat Meleg zijn eerste wedstrijd gaat spelen.

Dan zie je het middenveld van de toekomst met Boccara, Andersen en Meleg.
Het is wel fijn dat bij Ajax het elftal van volgend jaar al grotendeels klaar is. Ik trek niet graag een vergelijking, maar wat gebeurt er bij PSV als Mertens, Strootman, Toivonen, Lens, Tyton en Wijnaldum vertrekken?
  maandag 11 februari 2013 @ 15:50:49 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122753375
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is wel fijn dat bij Ajax het elftal van volgend jaar al grotendeels klaar is. Ik trek niet graag een vergelijking, maar wat gebeurt er bij PSV als Mertens, Strootman, Toivonen, Lens, Tyton en Wijnaldum vertrekken?
who cares
pi_122753440
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

who cares
Mag ik niet een positief punt van het huidige beleid van Ajax aanstippen, en het contrast trekken met ander beleid, waarvan PSV natuurlijk slechts een voorbeeld is. Ik had ook Feyenoord en Vitesse kunnen gebruiken in die zin. Punt is dat Ajax voor volgend seizoen al bijna klaar is, en dat dat een rechtstreeks gevolg is van het beleid wat momenteel gevoerd wordt. En dat vind ik mooi.
  maandag 11 februari 2013 @ 15:53:35 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122753477
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mag ik niet een positief punt van het huidige beleid van Ajax aanstippen, en het contrast trekken met ander beleid, waarvan PSV natuurlijk slechts een voorbeeld is. Ik had ook Feyenoord en Vitesse kunnen gebruiken in die zin. Punt is dat Ajax voor volgend seizoen al bijna klaar is, en dat dat een rechtstreeks gevolg is van het beleid wat momenteel gevoerd wordt. En dat vind ik mooi.
Natuurlijk mag dat, ik geef alleen mijn mening, net als jij
pi_122753501
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat, ik geef alleen mijn mening, net als jij
Jouw mening over het beleid is "who cares"?
  maandag 11 februari 2013 @ 15:55:30 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122753550
quote:
11s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jouw mening over het beleid is "who cares"?
Het beleid van PSV interesseert me niet
pi_122753574
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het beleid van PSV interesseert me niet
Het gaat dan ook niet om het beleid van PSV, dat is contrast. Ik had het over het beleid van Ajax.
pi_122753589
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die vangen dan een lekkere transfersom en kopen (duh) weer nieuwe spelers?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_122753628
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Die vangen dan een lekkere transfersom en kopen (duh) weer nieuwe spelers?
Dat hopen ze ja.
pi_122753672
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat hopen ze ja.
Voor Mertens en Strootman gaan ze echt wel een lekker bedrag krijgen hoor. Voor Lens zie ik ze ook nog wel een miljoentje of 5 vangen van een Portugese topper of Spaanse subtopper.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  maandag 11 februari 2013 @ 15:58:09 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122753680
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om het beleid van PSV, dat is contrast. Ik had het over het beleid van Ajax.
OK, dat is wel netjes al vraag ik me af of die 3 spelers er volgend seizoen al klaar voor zijn, ik had Boccara eigenlijk al bij de selectie verwacht
pi_122753773
Spelerstunnel

quote:
Valt er nog iets positiefs te melden op het gebied van supporters na Roda-thuis? Zeker wel! Zoals u misschien op televisie al zag bij de opkomst is de spelerstunnel onder handen genomen.

Herinnering en motivatie
Drie mannen van de STH-CRW en een tweetal helden van de North Up Alliance voorzagen de muren aan het eind van het spelersgebied de afgelopen dagen van een mooie graffiti.

Een blijvende herinnering aan het veroveren van de derde ster en tegelijkertijd een mooie motivatie bij het betreden van het veld. Op een andere muur staan de logo's die Ajax in zijn bestaan heeft gehad en het wapen van Amsterdam.

Twee andere muren worden nog onder handen genomen! Klik op de foto voor een grotere versie.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12891

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 16:00:58 ]
pi_122753967
Waarom wordt er eigenlijk nu pas een voetbalstadion gemaakt van de Arena?
Goed werk hoor, daar niet van.
pi_122755351
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Voor Mertens en Strootman gaan ze echt wel een lekker bedrag krijgen hoor. Voor Lens zie ik ze ook nog wel een miljoentje of 5 vangen van een Portugese topper of Spaanse subtopper.
Southampton kwam al met 6 miljoen aan, ik gok eerder 9 miljoen voor Jermain Lens. Vooral omdat hij positief opvalt in Oranje.
pi_122755381
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Southampton kwam al met 6 miljoen aan, ik gok eerder 9 miljoen voor Jermain Lens. Vooral omdat hij positief opvalt in Oranje.
Haha.
pi_122755494
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Haha.
?
pi_122755637
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:04 schreef CaasS het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk nu pas een voetbalstadion gemaakt van de Arena?
Goed werk hoor, daar niet van.
Geen idee? Misschien omdat na 17 jaar met een HMH en Ziggo Dome Ajax en de Toppers als enige zekere huurders zijn en nu het moment daar is dat de Arena een opknapbeurt kan gebruiken ze die kans aangrijpen...?
pi_122758012
FCGOnline twitterde op maandag 11-02-2013 om 15:49:41 Aan de kant van Jong ajax verwachten we o.a. aanstormend talent Miralem Sulejmani http://t.co/hjwiT93C #groaja #fcgroningen reageer retweet
:') _O-
pi_122758023
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
FCGOnline twitterde op maandag 11-02-2013 om 15:49:41 Aan de kant van Jong ajax verwachten we o.a. aanstormend talent Miralem Sulejmani http://t.co/hjwiT93C #groaja #fcgroningen reageer retweet
:') _O-
:')
pi_122758374
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Geen idee? Misschien omdat na 17 jaar met een HMH en Ziggo Dome Ajax en de Toppers als enige zekere huurders zijn en nu het moment daar is dat de Arena een opknapbeurt kan gebruiken ze die kans aangrijpen...?
Arena krijgt nog verschillende optredens, gevulde agenda dus.

Erick Morillo, Toppers, Robbie Williams, Sensation, Muse etc.
pi_122758411
TweetArjan twitterde op maandag 11-02-2013 om 18:03:34 Opstelling Jong #Ajax (18.30 uur) Cillessen, Sporkslede, Veltman, Denswil, Dijks; Andersen, Boccara, Serero; Sulejmani, Hoesen, Sana. reageer retweet
pi_122758461
Spelers met CL-ervaring tegen jong Groningen. Jammer.
  maandag 11 februari 2013 @ 18:09:21 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122758512
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef tammepiet het volgende:
Spelers met CL-ervaring tegen jong Groningen. Jammer.
Is jammer voor hunzelf
  maandag 11 februari 2013 @ 18:10:02 #167
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122758534
Serero :'(
pi_122758560
Volgens is dit middenveld beter dan gisteren, tenminste scorend vermogen.
pi_122758808
Hoeveel Roemeentjes komen de Arena opzoeken?
pi_122759893
1-0 Texeira.
1-1 Hoesen.
1-2 Sana.
pi_122762482
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik denk dat er nu veel interesse is omdat zijn contract nog maar een jaar doorloopt en ze denken hem vrij goedkoop binnen te hengelen, maar ik kan me niet indenken dat je er echt de hoofdprijs voor vangt. Hij heeft best talent, maar is wmb nog veel te vaak veel te matig om echt mee te kunnen bij een topclub.
pi_122764022
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik denk dat er nu veel interesse is omdat zijn contract nog maar een jaar doorloopt en ze denken hem vrij goedkoop binnen te hengelen, maar ik kan me niet indenken dat je er echt de hoofdprijs voor vangt. Hij heeft best talent, maar is wmb nog veel te vaak veel te matig om echt mee te kunnen bij een topclub.
Eens.

177 matches wel 29 goals, 56 assists.

Is bijna elke 2 matches betrokken bij een goal, CL etc ook meegerekend.

15 mil max deze zomer.
pi_122764091
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
1-0 Texeira.
1-1 Hoesen.
1-2 Sana.

Sana is back _O_
pi_122764161
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef Tyron het volgende:

[..]

Sana is back _O_
2-2 Bacuna
3-2 Texeira

Nog 5 minuten te gaan volgens mij. Meleg was er niet bij, helaas.
pi_122764200
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

2-2 Bacuna
3-2 Texeira

Nog 5 minuten te gaan volgens mij. Meleg was er niet bij, helaas.
Nouja, Texeira en Bacuna zijn ook gewoon eredivisiespelers.
pi_122764261
Ik snap sowieso niet waarom al die elftallen Jong Ajax, Jong Groningen etc worden genoemd.
pi_122764333
De Toekomst is nog niet de bruisende kweekvijver van weleer. Hoop serieus dat de Sana's van deze wereld komend window zsm vertrekken.
pi_122764632
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Eens.

177 matches wel 29 goals, 56 assists.

Is bijna elke 2 matches betrokken bij een goal, CL etc ook meegerekend.

15 mil max deze zomer.
Bijna elke 2 wedstrijden vind ik nog niet erg spectaculair, gezien het niveau van veel tegenstanders.
Ik vind 15 zelfs eigenlijk vrij veel, met een contract van 1 jaar, al kunnen er inderdaad best clubs bang zijn buiten de boot te piesen. Wat dat betreft zit je met interesse van Liverpool niet verkeerd, die betalen al 10 jaar voor de helft van de transfers 2x teveel. 10 tot 12 zou ik zelf realistischer vinden.
pi_122764687
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef tammepiet het volgende:
De Toekomst is nog niet de bruisende kweekvijver van weleer. Hoop serieus dat de Sana's van deze wereld komend window zsm vertrekken.
En blij dat iedereen hier met 'm was na 2 wedstrijden :X :@
pi_122764726
quote:
Homo's sluit hij het liefst op in één wijk en aan joden, negers en kritische pers heeft hij al helemaal een hekel. Zo heeft George Becali, de steenrijke eigenaar van Steaua Boekarest, zich herhaaldelijk letterlijk uitgelaten. Donderdag is hij met zijn club opponent van Ajax in de Europa League.
Dan zitten ze bij ajax wel precies goed :X
pi_122764822
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]

En blij dat iedereen hier met 'm was na 2 wedstrijden :X :@
Hij speelde tot NAC thuis, ik meen 26 augustus prima. Veel assists, veel goals.

Hier heeft hij tot januari op mogen teren.
pi_122764869
quote:

[..]

Bijna elke 2 wedstrijden vind ik nog niet erg spectaculair, gezien het niveau van veel tegenstanders.
Ik vind 15 zelfs eigenlijk vrij veel, met een contract van 1 jaar, al kunnen er inderdaad best clubs bang zijn buiten de boot te piesen. Wat dat betreft zit je met interesse van Liverpool niet verkeerd, die betalen al 10 jaar voor de helft van de transfers 2x teveel. 10 tot 12 zou ik zelf realistischer vinden.
ok
pi_122764897
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Hij speelde tot NAC thuis, ik meen 26 augustus prima. Veel assists, veel goals.

Hier heeft hij tot januari op mogen teren.
Is ook zo, maar ik kan er wel om lachen dat hij na zo'n hype zo door de mand valt ;)
pi_122764989
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Is ook zo, maar ik kan er wel om lachen dat hij na zo'n hype zo door de mand valt ;)
Liever lachen om een Zweedo met een raar kapsel als een Serviër met een dikke barst.
pi_122766158
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:17 schreef tammepiet het volgende:
Hoeveel Roemeentjes komen de Arena opzoeken?
Vol uitvak volgens mij.
pi_122772036
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Liever lachen om een Zweedo met een raar kapsel als een Serviër met een dikke barst.
Haha die huurling die één aardig seizoen speelde en daarna terugging naar zn plekkie op de Man. City tribune.

Het mooiste was nog dat de all-time club topscorer geen kaartjes voor de klassieker kon krijgen,
terwijl die huurling met zn 20 wedstijden toen een afschreid kreeg alsof hij diegene was die bijna er 200 had gemaakt.

:'( _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Class op 12-02-2013 00:50:41 ]
pi_122773406
quote:

[..]

Buiten zijn assist en goals om gaan zo beetje alle aanvallen over hem, maakte hij de meeste meters, is hij nog jong etc.
pi_122773848
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Buiten zijn assist en goals om gaan zo beetje alle aanvallen over hem, maakte hij de meeste meters, is hij nog jong etc.
Hoelang kan je dit nog blijven zeggen Tyron?

Hoe graag ik hem ook zie schitteren, hij word er niet beter op :N
pi_122773928
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Vol uitvak volgens mij.
2000 roemenen dacht ik
pi_122773975
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee, jij bent hommo.
pi_122774583
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero :'(
Pijnlijk dat hij, zo'n goede voetballer, nog steeds bij Jong-Ajax mee moet doen.
Kan iemand mij dat uitleggen?
pi_122774656
Siem heeft een beduidend beter assist / goal rating als Eriksen.

Nevermind.
pi_122774764
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:25 schreef Totaalvoetbal het volgende:

[..]

Pijnlijk dat hij, zo'n goede voetballer, nog steeds bij Jong-Ajax mee moet doen.
Kan iemand mij dat uitleggen?
ben je serieus?

Die gast heeft een paar maanden blessure gehad en is net terug van de Africa cup
pi_122774839
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef tammepiet het volgende:
Siem heeft een beduidend beter assist / goal rating als Eriksen.

Nevermind.
Siem is niet de beste voetballer, maar wel een hele slimme. En ik zie steeds meer een leider in hem.

En Christiaan... dat hij briljant kan voetballen weten we inmiddels wel, maar het is steeds Siem die meer het verschil maakt dan Christaan. En daar word een voetballer uiteindelijk op afgerekend.
pi_122774847
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

ben je serieus?

Die gast heeft een paar maanden blessure gehad en is net terug van de Africa cup
Ja ok, maar zélfs zonder ritme is hij zoveel beter dan het gros wat er bij Ajax rondloopt.
Natuurlijk, het goede ritme krijgen is belangrijk, maar ik wil maar aangeven hoe vreselijk goed Serero is.

Zondag wellicht zijn rentree dan? Ik mag er op hopen zeg. Poeh, iig ( samen met Eriksen, hoe drama hij nu ook is ) voetbal op het middenveld. Wat een verademing zal dit zijn.

Ajax speelt extreem laf. Balbezit om het balbezit, maar ja, Frankie is nog steeds tevreden.
Bizar toch eigenlijk.

Hopelijk dat dit eindelijk verandert zeg. Sigthorsson in de punt en Serero ipv Siem op het middenveld lost denk ik al wel wat op. Iig meer dreiging en druk naar voren imo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Totaalvoetbal op 11-02-2013 23:56:21 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 00:03:29 #196
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122776060
Dat balbezit mondt nergens op uit omdat er geen echte killer in de spits staat

In de competitie wil ik best eriksen, de jong en serero als middenveld een keer zien. Moisander en alderwereild stonden er zondag ook voor de sier (99% vd tijd) dus zonder controleur moet dat ook wel lukken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122777009
quote:
3s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoelang kan je dit nog blijven zeggen Tyron?

Hoe graag ik hem ook zie schitteren, hij word er niet beter op :N
In tegenstelling tot vorig seizoen is hij nu vaker de beste/belangrijkste man in grote wedstrijden.
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Siem is niet de beste voetballer, maar wel een hele slimme. En ik zie steeds meer een leider in hem.

En Christiaan... dat hij briljant kan voetballen weten we inmiddels wel, maar het is steeds Siem die meer het verschil maakt dan Christaan. En daar word een voetballer uiteindelijk op afgerekend.
Geloof me, Siem is vervangbaar momenteel, Eriksen niet. Maar ik heb natuurlijk een brilletje op en blablabla. Zonder Eriksen hadden we 3 plekken lager gestaan.
pi_122777044
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee, jij bent hommo.
Het is gewoon zo.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 00:39:05 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122777087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Tyron het volgende:

[..]

In tegenstelling tot vorig seizoen is hij nu vaker de beste/belangrijkste man in grote wedstrijden.

[..]

Geloof me, Siem is vervangbaar momenteel, Eriksen niet. Maar ik heb natuurlijk een brilletje op en blablabla. Zonder Eriksen hadden we 3 plekken lager gestaan.
Hij is zeker beter dan hij van de meesten krediet voor krijgt
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:21:36 #200
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_122778884
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dan zitten ze bij ajax wel precies goed :X
Volgens mij lopen ze bij jullie hand in hand
Ik ben inmiddels overleden
pi_122779552
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Tyron het volgende:

[..]

[..]

Ik moet er een beetje van huilen.
In Southern Sun
pi_122781432
Nog ff en we kunnen weer vlammen in europa!
pi_122782728
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik moet er een beetje van huilen.
Dat jij er geen kijk op hebt wist ik al.
pi_122782813
Zelfs de mensen met kritiek zien toch overduidelijk dat Eriksen de meest belangrijke speler in de basis is? Daar hoef je echt geen brilletje voor op te hebben hoor.
pi_122782845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:30 schreef Tyron het volgende:
Zelfs de mensen met kritiek zien toch overduidelijk dat Eriksen de meest belangrijke speler in de basis is? Daar hoef je echt geen brilletje voor op te hebben hoor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122782868
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wie anders?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:41:21 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122783193
Houdt het dan nooit op over meneer balverlies en 1 a 2 goeie dingen per wedstrijd? :').
Get woke, go broke!
pi_122783252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Houdt het dan nooit op over meneer balverlies en 1 a 2 goeie dingen per wedstrijd? :').
Meneer balverlies? :D

Heb je Cuenca en Fischer gezien dit weekend? :D
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:43:44 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122783276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:42 schreef Tyron het volgende:

[..]

ja, die waren ook niet best, dus? Eriksen heeft een middelste naam inmiddels, Cristiaan Daahaag Eriksen, zovaak roep je daahaag Eriksen bij acties van hem :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:44:18 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_122783289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:42 schreef Tyron het volgende:

[..]

Niet reageren op HeatWave haar blinde haat op Eriksen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_122783314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:28 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat jij er geen kijk op hebt wist ik al.
Ik hou er nooit zo van om mijn mening te verdedigen met de mening van anderen, maar als ik de verhoudingen in dit topique zo eens bekijk, vrees ik dat ik deze opmerking niet al te serieus zal gaan nemen.
In Southern Sun
pi_122783317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, die waren ook niet best, dus? Eriksen heeft een middelste naam inmiddels, Cristiaan Daahaag Eriksen, zovaak roep je daahaag Eriksen bij acties van hem :').
Wat? _O-

Eriksen had 1 á 2 x balverlies dit weekend? Jezus jij bent zo fucking dom he.
pi_122783328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik hou er nooit zo van om mijn mening te verdedigen met de mening van anderen, maar als ik de verhoudingen in dit topique zo eens bekijk, vrees ik dat ik deze opmerking niet al te serieus zal gaan nemen.
oke
pi_122783337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

Wat? _O-

Keurig argument, dat laatste.
In Southern Sun
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:45:48 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122783345
quote:

[..]

Wat? _O-

Oh ja, goed naar een wedstrijd kijken is idd een teken van domheid.

Blind een speler blijven adoreren, dat is pas dom.
Get woke, go broke!
pi_122783352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Keurig argument, dat laatste.
Deze van jou is veel beter inderdaad.
pi_122783359
quote:

[..]

Deze van jou is veel beter inderdaad.
Dit was dan ook geen beargumenterende reactie.
In Southern Sun
pi_122783399
Je zit er overigens wel weer goed kort op Tyron.
In Southern Sun
pi_122783404
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, goed naar een wedstrijd kijken is idd een teken van domheid.

Blind een speler blijven adoreren, dat is pas dom.
Sommige Ajacieden he. :') Je kan veel zeggen over de boertjes enzo maar die weten hoe belangrijk die Strootman is ook als hij niet goed speelt. Maar bij Eriksen is het meteen zo dat hij geen talent meer heeft speelt hij 2 slechte wedstrijdjes (waarin hij nog steeds belangrijk is).

Speelt Fischer 1 goede wedstrijd dan heeft hij daar krediet voor tot zijn dood maar bij Eriksen is het meteen een 'eeuwig talent' en dat terwijl hij 20 is. _O-
pi_122783411
Op basis van dit seizoen schrijf ik: Tadic > Flip > Eriksen
pi_122783413
Eriksen was weer meer dan nuttig en stond overal op het veld om te helpen. Hij is dit seizoen een stuk minder de blikvanger maar compenseert het volledig met zijn harde werken. Het is wellicht niet zijn rol, maar wel nodig met De Jong en Schone naast hem.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Bijna te vergelijken spelers ook, maar bedankt voor je inzicht.
pi_122783433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:47 schreef Tyron het volgende:

[..]

Sommige Ajacieden he. :') Je kan veel zeggen over de boertjes enzo maar die weten hoe belangrijk die Strootman is ook als hij niet goed speelt. Maar bij Eriksen is het meteen zo dat hij geen talent meer heeft speelt hij 2 slechte wedstrijdjes (waarin hij nog steeds belangrijk is).

Speelt Fischer 1 goede wedstrijd dan heeft hij daar krediet voor tot zijn dood maar bij Eriksen is het meteen een 'eeuwig talent' en dat terwijl hij 20 is. _O-
Jij kunt dus gewoon Calimero doen over een speler. Interessant.
In Southern Sun
pi_122783447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen was weer meer dan nuttig en stond overal op het veld om te helpen. Hij is dit seizoen een stuk minder de blikvanger maar compenseert het volledig met zijn harde werken. Het is wellicht niet zijn rol, maar wel nodig met De Jong en Schone naast hem.
Ik let de hele wedstrijd op Eriksen, want ja hij is mijn favoriete speler (no shit). En hij is veel meer aanwezig dan vorig jaar, hij bepaalt nu echt veel meer het spel en dan niet alleen met assists en goals.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:48:45 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122783451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Is toch niet te vergelijken man en Djuricic :') leuk voor op de kermis
pi_122783457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik let de hele wedstrijd op Eriksen, want ja hij is mijn favoriete speler (no shit). En hij is veel meer aanwezig dan vorig jaar, hij bepaalt nu echt veel meer het spel en dan niet alleen met assists en goals.
Misschien moest je ook eens op de andere spelers letten dan.
In Southern Sun
pi_122783494
Wat Kevin Strootman met dit verhaal te maken heeft, ontgaat met trouwens volledig.
In Southern Sun
pi_122783495
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien moest je ook eens op de andere spelers letten dan.
Doe ik ook, iets minder maar genoeg. En er loopt op dit moment niemand die beter is dan Eriksen.
pi_122783521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat Kevin Strootman met dit verhaal te maken heeft, ontgaat met trouwens volledig.
Omdat dat een überbaas is. Net als Eriksen.
pi_122783524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

Doe ik ook, iets minder maar genoeg. En er loopt op dit moment niemand die beter is dan Eriksen.
In principe is er op deze stelling ruimte voor verschillende interpretaties, maar dat komt altijd maar van één kant.
In Southern Sun
pi_122783538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Omdat dat een überbaas is. Net als Eriksen.
Mwah. Een überlelijke baas dan wel.
In Southern Sun
pi_122783546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

In principe is er op deze stelling ruimte voor verschillende interpretaties, maar dat komt altijd maar van één kant.
oke sandman
pi_122783562
Eriksen :r Lekker jeugdspelers halen voor 1.5 miljoen. Hopen op een snelle invoering van financial fair play. Dat dit kan in Nederland.
pi_122783582
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

oke sandman
Opmerkelijk dat als jij posts niet begrijpt/geen argument meer hebt altijd met oke aan komt zetten. Is niet erg hoogstaand. Beetje ik wil graag het laatste woord hebben principe.
In Southern Sun
pi_122783620
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat als jij posts niet begrijpt/geen argument meer hebt altijd met oke aan komt zetten. Is niet erg hoogstaand. Beetje ik wil graag het laatste woord hebben principe.
oke sandman
pi_122783651
Ik ga zo hard lachen wanneer Eriksen uitblinkt in de europese subtop/top dat al die Ajacieden zeggen; "Ja we wisten het wel!!" _O-
pi_122783674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:53 schreef Tyron het volgende:

[..]

oke sandman
Ik wacht trouwens nog altijd met smart op die spellingsregel van laatst, die je me nog zou geven.
In Southern Sun
pi_122783697
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik wacht trouwens nog altijd met smart op die spellingsregel van laatst, die je me nog zou geven.
:@

Ik heb het opgezocht en wat bleek;

Dat als je een komma achter de en zet, dat je er dan extra rust bij neemt ofzo en dat is dus niet altijd nodig.
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 11:56:43 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122783709
Wat vinden julle eigenlijk van Eriksen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122783715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:56 schreef Tyron het volgende:

[..]

:@

Ik heb het opgezocht en wat bleek;

Dat als je een komma achter de en zet, dat je er dan extra rust bij neemt ofzo en dat is dus niet altijd nodig.
Ah, dit siert je dan wel weer.
In Southern Sun
pi_122783722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:54 schreef Tyron het volgende:
Ik ga zo hard lachen wanneer Eriksen uitblinkt in de europese subtop/top dat al die Ajacieden zeggen; "Ja we wisten het wel!!" _O-
Waarschijnlijk doet hij dat ook wel. Hij speelt bij Ajax niet meer zo sterk als voorheen en zeker niet naar zijn kunnen. Misschien heeft hij een nieuwe uitdaging nodig?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:57:20 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122783724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:47 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eriksen is echt niet waardeloos ofzo, maar dat jij niet kan inzien dat zijn talent er gewoon veels te weinig uitkomt is gewoon vervelend om elke keer te moeten verdedigen.

Hij blijft steken op het niveau van 2 jaar terug en lijkt gewoon niet sterker te worden, ik weet best dat hij in een soepel lopend team lekker kan passen etc, maar aangezien Ajax elke week forse tegenstand krijgt en niet de ruimte om tikkietakkie te spelen komt het er net uit omdat hij blijft denken dat het allemaal vanzelf gaat. Hij is gewoon te nonchalant en kan niet in balbezit blijven als er iemand bij hem in de buurt is.

En ja, dat Fischer en Cuenca OOK niet geweldig speelden heeft daar niets mee te maken. Eriksen moet leren knokken en blijven volharden in de buitenkant-voet-passjes en hakjes als er gebikkeld moet worden. En nee, dan is 1 of 2 leuke passjes niet voldoende nee.
Get woke, go broke!
pi_122783743
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Minder wel dan, pak-hem-beet, een Strootmeister.
pi_122783748
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:56 schreef onlogisch het volgende:
matige speler

moet minimaal elke wedstrijd 30 doelpunten maken, ook mag hij geen enkele keer balverlies leiden als aanvallende speler want zo zit ajax niet in elkaar

ook heeft hij geen killer mentaliteit :r gaat niet ver komen, hij is ook al 20 jaar!! 20 jaar!! eeuwig talent
pi_122783770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:58 schreef Tyron het volgende:

[..]

matige speler

moet minimaal elke wedstrijd 30 doelpunten maken, ook mag hij geen enkele keer balverlies leiden als aanvallende speler want zo zit ajax niet in elkaar

ook heeft hij geen killer mentaliteit :r gaat niet ver komen, hij is ook al 20 jaar!! 20 jaar!! eeuwig talent
Kap nou eens met zulke posts jongen.
In Southern Sun
pi_122783875
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eriksen is echt niet waardeloos ofzo, maar dat jij niet kan inzien dat zijn talent er gewoon veels te weinig uitkomt is gewoon vervelend om elke keer te moeten verdedigen.
Ik kan het niet inzien omdat het niet zo is, Eriksen moet nu harder werken dan voorheen omdat hij de belangrijkste speler is met de meeste creativiteit. Ik als Eriksen-watcher zie dat hij een groei doormaakt.
quote:
Hij blijft steken op het niveau van 2 jaar terug en lijkt gewoon niet sterker te worden, ik weet best dat hij in een soepel lopend team lekker kan passen etc, maar aangezien Ajax elke week forse tegenstand krijgt en niet de ruimte om tikkietakkie te spelen komt het er net uit omdat hij blijft denken dat het allemaal vanzelf gaat. Hij is gewoon te nonchalant en kan niet in balbezit blijven als er iemand bij hem in de buurt is.
Ik kan me een paar momenten tegen Manchester City herinneren (waar aardige brede spelers lopen) waar hij niet makkelijk van de bal werd gezet hoor.
quote:
En ja, dat Fischer en Cuenca OOK niet geweldig speelden heeft daar niets mee te maken. Eriksen moet leren knokken en blijven volharden in de buitenkant-voet-passjes en hakjes als er gebikkeld moet worden. En nee, dan is 1 of 2 leuke passjes niet voldoende nee.
Afgelopen wedstrijd tegen Roda had hij wel meerdere "leuke" passjes en voor deze wedstrijd ook. Maar als je een Boerrigter en Lukoki voorin heb lopen die nog niet eens weten of ze nou links of rechts zijn tja.. Dan kan je lang wachten tot er eens goed gebruik van word gemaakt.
pi_122783887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kap nou eens met zulke posts jongen.
Dat is ongeveer hoe HeatWave denkt.
pi_122783900
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:03 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat is ongeveer hoe HeatWave denkt.
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook wel.

Mijn kritiek, en die van HW ook, is dat hij nog zoveel beter kan dan dat hij laat zien. Dat hij laconiek oogt en dat ook regelmatig is. Hij heeft dusdanig veel talent dat hij zich de afgelopen twee jaar had moeten ontpoppen tot de absolute topspeler van dit Ajax. En dat zien wij, en met ons vele anderen, op dit moment echt niet in hem.

Om jou een indicatie te geven hoe je zelf hier op het forum post bij een klein kritiekpuntje op Eriksen:
Eriksen is de beste van allemaal. Alle aanvallen gaan over hem. Hij is nog jong en scoort nu al deze cijfers. Dat jullie dat niet zien maakt jullie dom.

Dan is er geen discussie mogelijk en werkt jouw neurotische neiging tot op álles wat over Eriksen geschreven wordt zo te reageren behoorlijk irriterend. Misschien kun je er wat mee.
In Southern Sun
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:11:07 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122784097
Eriksen is zeker een waardevolle speler en ondanks wat de meesten hier beweren, ontwikkelt hij zich wel.

Mijn punt van kritiek op hem is wel dat zijn schoten niet geweldig zijn en waarom hij alle vrije trappen moet nemen die direct op goal kunnen is mij daarom ook een raadsel
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:13:15 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122784153
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:11 schreef Tarado het volgende:
Eriksen is zeker een waardevolle speler en ondanks wat de meesten hier beweren, ontwikkelt hij zich wel.

Mijn punt van kritiek op hem is wel dat zijn schoten niet geweldig zijn en waarom hij alle vrije trappen moet nemen die direct op goal kunnen is mij daarom ook een raadsel
Dat laatste verbaasde me vooral toen Jansen er nog was, de man met de perfecte vrije trap liet zich gewoon wegzetten door Eriksen...
Get woke, go broke!
pi_122784156
quote:

Hij ontwikkelt zich zeker, als je bij Ajax voetbalt ontwikkel je sowieso, maar ik vind niet dat hij momenteel die grote belofte aan het inlossen is. Niet omdat zijn medespelers te slecht voor hem zijn, maar omdat hij zelf zo laconiek kan zijn.
In Southern Sun
pi_122784167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is niet waar en dat weet je zelf ook wel.

Mijn kritiek, en die van HW ook, is dat hij nog zoveel beter kan dan dat hij laat zien. Dat hij laconiek oogt en dat ook regelmatig is. Hij heeft dusdanig veel talent dat hij zich de afgelopen twee jaar had moeten ontpoppen tot de absolute topspeler van dit Ajax. En dat zien wij, en met ons vele anderen, op dit moment echt niet in hem.
Hij is misschien niet de absolute topspeler zoals Vertonghen was, maar hij is wel de belangrijkste speler en dat terwijl hij pas 20 jaar is. Ik denk ook dat hij nog beter kan, maar imo doet hij het nu gewoon goed.
quote:
Om jou een indicatie te geven hoe je zelf hier op het forum post bij een klein kritiekpuntje op Eriksen:
Eriksen is de beste van allemaal. Alle aanvallen gaan over hem. Hij is nog jong en scoort nu al deze cijfers. Dat jullie dat niet zien maakt jullie dom.
Nouja, Eriksen is op dit moment toch ook de beste speler van Ajax? Alle aanvallen gaan toch ook zo beetje over hem? Hij is inderdaad nog jong. En dat laatste, tja..
quote:
Dan is er geen discussie mogelijk en werkt jouw neurotische neiging tot op álles wat over Eriksen geschreven wordt zo te reageren behoorlijk irriterend. Misschien kun je er wat mee.
Ik ben er al vaak genoeg nog inhoudelijker op in gegaan met voorbeelden uit wedstrijden, maar daar wordt dan niet op gereageerd.
pi_122784174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat laatste verbaasde me vooral toen Jansen er nog was, de man met de perfecte vrije trap liet zich gewoon wegzetten door Eriksen...
En dat terwijl vanaf het begin bekend was dat Eriksen niet kon schieten.
In Southern Sun
pi_122784179
Ach er is sinds het aantreden van de Boer geen enkele aanvallend ingestelde speler die echt goed is. De enige zijn Anita, Vertonghen (half seizoen) en nu Blind. Dat zegt genoeg imo. Terwijl er op die posities voorin toch echt een stuk of 15 inmiddels? hebben rondgelopen.
Het verwachtingspatroon rondom Eriksen is gewoon debiel.

Ajax speelt gewoon een ander spelletje, en het is geen toeval dat er nu al dik 2 jaar aanvallend gezien niemand constant uitblinkt en het elke week anderen zijn maar goed. Ajax speelt nou eenmaal niet zoals Feyenoord waarbij alles draait om Pelle, bij Ajax draait het om het team. Misschien wil dat juist ook wel zeggen dat hij het dus wel heel erg goed doet.

En zeggen dat hij zich niet ontwikkelt is ook complete onzin.
pi_122784202
quote:

Ja snap ik ook niet zo, al zijn z'n corners wel veel beter geworden dit jaar.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:15:14 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122784206
Maar hou dan gewoon op met elke keer zo dwepend te reageren op kritiek op hem, er is elke week wel kritiek op 1 of meerdere spelers, maar ik zie je niet zo reageren als ik zeg dat Vermeer die goal van Roda had moeten hebben...
Get woke, go broke!
pi_122784207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoeveel directe vrije trappen heeft Janssen er vorig jaar ingeschoten dan? Juist..
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:15:42 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122784216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hoeveel directe vrije trappen heeft Janssen er vorig jaar ingeschoten dan? Juist..
Als je ze niet neemt kan je ze ook niet maken nee :').
Get woke, go broke!
pi_122784225
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je ze niet neemt kan je ze ook niet maken nee :').
Hij nam elke vrije trap aan de rechterkant hoor, die direct op goal ging
pi_122784230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Maar hou dan gewoon op met elke keer zo dwepend te reageren op kritiek op hem, er is elke week wel kritiek op 1 of meerdere spelers, maar ik zie je niet zo reageren als ik zeg dat Vermeer die goal van Roda had moeten hebben...
Mwah, mensen in dit topic hebben er een handje van om Eriksen altijd als schuldige te bestempelen hoor, ook al heeft hij goed gespeeld.
pi_122784263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij is misschien niet de absolute topspeler zoals Vertonghen was, maar hij is wel de belangrijkste speler en dat terwijl hij pas 20 jaar is. Ik denk ook dat hij nog beter kan, maar imo doet hij het nu gewoon goed.

[..]

Nouja, Eriksen is op dit moment toch ook de beste speler van Ajax? Alle aanvallen gaan toch ook zo beetje over hem? Hij is inderdaad nog jong. En dat laatste, tja..

[..]

Ik ben er al vaak genoeg nog inhoudelijker op in gegaan met voorbeelden uit wedstrijden, maar daar wordt dan niet op gereageerd.
Ik vind dus Eriksen op het moment niet de beste speler van dit Ajax. Elke week blinkt er weer een ander uit (of een keer niet, zoals zondag) en de meest stabiele is Siem de Jong.

Je geeft in je laatste punt aan dat niemand op jouw argumenten reageert. Dat is niet gek, aangezien je deze zo'n vijf keer per dag herhaalt. Dan hebben we het wel gehad. Nu noem je bijvoorbeeld weer het argument dat alle aanvallen over Eriksen gaan. Dat is helemaal geen pre voor hem. Hij staat ten eerste op die positie, dus is dat logisch, en ten tweede betekent dit dat ook alle mislukte aanvallen over hem gaan.

Dit heb ik je al minstens drie keer eerder uit proberen te leggen, maar je blijft het maar als punt hergebruiken. Vind je het dan gek dat niemand daar meer op reageert?
In Southern Sun
pi_122784281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef Tyron het volgende:

[..]

Mwah, mensen in dit topic hebben er een handje van om Eriksen altijd als schuldige te bestempelen hoor, ook al heeft hij goed gespeeld.
Niet waar, dat is iets wat jij wilt zien. Heel vaak zeggen mensen hier dat Eriksen net als heel Ajax slecht was, en dan schiet jij er vol tegen in.
In Southern Sun
pi_122784285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind dus Eriksen op het moment niet de beste speler van dit Ajax. Elke week blinkt er weer een ander uit (of een keer niet, zoals zondag) en de meest stabiele is Siem de Jong.

Je geeft in je laatste punt aan dat niemand op jouw argumenten reageert. Dat is niet gek, aangezien je deze zo'n vijf keer per dag herhaalt. Dan hebben we het wel gehad. Nu noem je bijvoorbeeld weer het argument dat alle aanvallen over Eriksen gaan. Dat is helemaal geen pre voor hem. Hij staat ten eerste op die positie, dus is dat logisch, en ten tweede betekent dit dat ook alle mislukte aanvallen over hem gaan.

Dit heb ik je al minstens drie keer eerder uit proberen te leggen, maar je blijft het maar als punt hergebruiken. Vind je het dan gek dat niemand daar meer op reageert?
De Jong is echt niet beter hoor. Je verwacht gewoon minder van hem omdat dit het zo'n beetje is voor de Jong.
pi_122784293
Ik vind Moisander de beste Ajacied dit seizoen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_122784314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef CaasS het volgende:

[..]

De Jong is echt niet beter hoor. Je verwacht gewoon minder van hem omdat dit het zo'n beetje is voor de Jong.
Hoe moeilijk is lezen nou? Er staat de meest stabiele.
In Southern Sun
pi_122784320
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is lezen nou? Er staat de meest stabiele.
Ook dat niet. En ook dat zegt genoeg, maar goed.
pi_122784338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De Jong valt niet op als het even slecht gaat, terwijl Eriksen zich uit de naad werkt, de meeste meters maakt en er nog wat van probeert te maken.
quote:
Schone staat ook op die voorste positie? En de Jong zakt toch ook vaak in? Toch is het Eriksen die overal op het veld te vinden is en het spel verdeelt.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:21:35 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122784352
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Moisander de beste Ajacied dit seizoen.
Die speelt na een onwennige start zeker goed, maar ik ben het wel met CaasS eens, als team wordt er heel aardig gevoetbald
pi_122784363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef Tyron het volgende:

[..]

De Jong valt niet op als het even slecht gaat, terwijl Eriksen zich uit de naad werkt, de meeste meters maakt en er nog wat van probeert te maken.

[..]

Schone staat ook op die voorste positie? En de Jong zakt toch ook vaak in? Toch is het Eriksen die overal op het veld te vinden is en het spel verdeelt.
Nu negeer je dus opnieuw opzichtig het punt.
In Southern Sun
pi_122784377
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nu negeer je dus opnieuw opzichtig het punt.
.
pi_122784381
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ook dat niet. En ook dat zegt genoeg, maar goed.
Mwoah, je kunt er over twisten, maar ik vind hem echt de meest constante. Als hij een slechte dag heeft, heeft Ajax een slechte dag. Dat geldt bij de andere spelers minder vind ik.
In Southern Sun
pi_122784396
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mwoah, je kunt er over twisten, maar ik vind hem echt de meest constante. Als hij een slechte dag heeft, heeft Ajax een slechte dag. Dat geldt bij de andere spelers minder vind ik.
Als hij een slechte dag heeft zie je hem niet.
pi_122784397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

.
Maar verder gewoon door blijven huilen als mensen je niet serieus nemen ja.
In Southern Sun
pi_122784404
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:

[..]

Als hij een slechte dag heeft zie je hem niet.
Dat staat er dan ook. Mi gaddo zeg.
In Southern Sun
pi_122784422
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar verder gewoon door blijven huilen als mensen je niet serieus nemen ja.
Ik huil nooit als mensen mij niet serieus nemen? Ik kan dat namelijk goed begrijpen omdat ik de helft van de tijd op fok! niet serieus ben.
pi_122784426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat staat er dan ook. Mi gaddo zeg.
Dat staat er niet hoor.
pi_122784435
Eriksen. _O_

Was weer lekker bezig tegen Roda JC. ^O^
pi_122784442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik huil nooit als mensen mij niet serieus nemen? Ik kan dat namelijk goed begrijpen omdat ik de helft van de tijd op fok! niet serieus ben.
Haha ja. Een paar posts eerder nog zeggen dat er nooit op je argumenten wordt gereageerd. Helder.
In Southern Sun
pi_122784466
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Haha ja. Een paar posts eerder nog zeggen dat er nooit op je argumenten wordt gereageerd. Helder.
Dat is nog steeds geen huilen.
pi_122784490
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen. _O_

Als er een kille afmaker voorin had gestaan had hij wss 3/4 assists gehad ja.
pi_122784503
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen huilen.
Het komt behoorlijk betraand over, eerlijk gezegd.

Maar goed, het is duidelijk dat als we een normaal gesprek aangaan jij weer degene bent die dat niet aan kan. NoFi.
In Southern Sun
pi_122784515
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen. _O_

Ik vond hem ook niet slecht inderdaad, zondag.
In Southern Sun
pi_122784535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het komt behoorlijk betraand over, eerlijk gezegd.

Maar goed, het is duidelijk dat als we een normaal gesprek aangaan jij weer degene bent die dat niet aan kan. NoFi.
Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt en ik kan er wel op door blijven gaan maar net zoals ik verander jij ook niet van mening.
pi_122784545
Eriksen was zondag met Blind goed. Fischer viel door het ijs.
pi_122784547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar dan heeft het dus met verwachtingspatroon te maken.
Eriksen is groot talent, Eriksen moet de kar trekken?
Dat gaat niet gebeuren, gewoon omdat Ajax een ander type spel speelt waar het gaat om het collectief (waarbinnen individuen dan uit kunnen blinken). Maar het gaat never nooit om 1 speler draaien. Ook omdat dat te makkelijk te verdedigen is, kijk maar naar Feyenoord. Leg Pelle lam en ze kunnen niks.
Voor iemand van 20 is hij al erg goed en belangrijk, maar dwingend aanwezig is niemand op die voorste posities, maar dat is dus ook niet het spel dat Ajax speelt.
pi_122784548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt en ik kan er wel op door blijven gaan maar net zoals ik verander jij ook niet van mening.
Je hebt helemaal geen punt.

Maar soit. Hoe oud ben je eigenlijk?
In Southern Sun
pi_122784565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen was zondag met Blind goed. Fischer viel door het ijs.
Fischer heeft eigenlijk toch nog geen enkele echt goede wedstrijd gespeeld? Tegen Feyenoord twee goede goals, maar verder was hij niet echt goed ofzo..
pi_122784580
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:28 schreef Tyron het volgende:

[..]

Fischer heeft eigenlijk toch nog geen enkele echt goede wedstrijd gespeeld? Tegen Feyenoord twee goede goals, maar verder was hij niet echt goed ofzo..
Het gaat toch om de cijfers?

_O-.
In Southern Sun
pi_122784586
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen punt.
En bedankt. :{
quote:
Maar soit. Hoe oud ben je eigenlijk?
Twee keer de helft.
pi_122784590
Hiljemark > Eriksen
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122784608
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat toch om de cijfers?

_O-.
oke sandman is goed
pi_122784616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

oke sandman is goed
Ik schat 15.
In Southern Sun
pi_122784623
Sandman is nog irritanter dan HeatWave.
pi_122784634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik schat 15.
Blijf jij maar lekker schatten.
pi_122784635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
Sandman is nog irritanter dan HeatWave.
Compliment O+.
In Southern Sun
pi_122784652
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker schatten.
Haha, ver zal ik er niet vandaan zitten.
In Southern Sun
pi_122784667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Haha, ver zal ik er niet vandaan zitten.
Wel een paar jaartjes.
pi_122784682
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

Wel een paar jaartjes.
Je bent 12?
In Southern Sun
pi_122784692