abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2013 @ 18:24:34 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122721715

SPOILER: Transferbeleid 2012-2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122721795
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met een beetje geluk win je vandaag met 6-0, ik heb bij vlagen goed voetbal gezien hoor, dat is niet zomaar weg
Vind ik het hele seizoen al, Ajax speelt in mijn ogen het beste voetbal en ik verwacht ook dat dat genoeg is om kampioen te worden.
  zondag 10 februari 2013 @ 18:28:47 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122721874
Resultaat van twente is wel positief _O_
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Forum Admin zondag 10 februari 2013 @ 18:29:25 #4
35723 crew  GGMM
pi_122721910
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vind ik het hele seizoen al, Ajax speelt in mijn ogen het beste voetbal en ik verwacht ook dat dat genoeg is om kampioen te worden.
Ik hoop het. We spelen idd het beste voetbal, maar we hebben te veel van dit soort wedstrijden dat je gewoon onterecht/slordig punten laat liggen. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_122721922
Overigens zullen alle topploegen nog punten laten liggen tegen op papier makkelijkere tegenstanders. Ieder jaar wordt er rijk gerekent met programma's maar onderweg worden er vaak punten zat verloren die niet verwacht zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_122721987
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik hoop het. We spelen idd het beste voetbal, maar we hebben te veel van dit soort wedstrijden dat je gewoon onterecht/slordig punten laat liggen. :{
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens zullen alle topploegen nog punten laten liggen tegen op papier makkelijkere tegenstanders. Ieder jaar wordt er rijk gerekent met programma's maar onderweg worden er vaak punten zat verloren die niet verwacht zijn.
Dat is elk jaar zo ja, je kan er zo 6-8 opnoemen waar je gewoon nooit had mogen verliezen. Maar goed.
pi_122721989
Grootste probleem voor ajax gaat de EL en beker worden omdat je daardoor gewoon punten verspeeld.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_122722013
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef over_hedge het volgende:
Grootste probleem voor ajax gaat de EL en beker worden omdat je daardoor gewoon punten verspeeld.
Geloof er niks van, selectie is breed genoeg.
pi_122722020
Ik zou voor het seizoen tekenen voor een 2e plaats (na het vertrek van Vertonghen en Anita). Zal nu tussen PSV, Feyenoord en Ajax gaan om de bovenste 3 plekken.
Twente vind ik te matig om om nog mee te doen.
pi_122722175
die gelijke spelen breken ons op :r
pi_122722191
Hopen dat het protest donderdag niet door wordt gezet want dan sta ik voor het eerst op vak 410.

Balen van deze wedstrijd, had meer ingezeten. Donderdag Steaua maar pakkie geven.
pi_122722527
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Catch22- het volgende:
Resultaat van twente is wel positief _O_
Ik zie eigenlijk alleen PSV als concurrent voor de landstitel. Twente vind ik erg matig en Feyenoord is sowieso geen kandidaat voor de eindzege.
pi_122722647
Dat dacht ik van Feyenoord eerst ook maar ondertussen blijven ze dichterbij kruipen.
pi_122722714
Aja 1e, fey 2e of vice versa is het beste imo.
pi_122722889
Ajax heeft voorin gewoon geen killers. Het meeste gaat goed, tot ze bij de 16 komen
pi_122723044
410 :') :')
Groot fan van User Wotte
pi_122723085
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:01 schreef Tjacka het volgende:
410 :') :')
Het was heel de harde kern. Goed statement.
pi_122723092
Net de samenvatting gezien. Pech met het afwerken en helaas nog een strafschop onthouden door een handbal.

Wel leuk voor Blind en een goede assist van Cuenca. Toch belangrijk in zijn eerste wedstrijd.
pi_122723163
Ik blijf het pure armoede vinden, dat Lukoki gewoon in Ajax 1 staat :') Die gast kan werkelijk waar niks anders dan hard rennen.
pi_122723284
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:03 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Wel een grafsfeer zonder hun trouwens. :'(
Groot fan van User Wotte
pi_122723311
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef ejfaar het volgende:
Ajax heeft voorin gewoon geen killers. Het meeste gaat goed, tot ze bij de 16 komen
Siggy gewoon
klaar
pi_122723344
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef FredVleespet het volgende:
Dat dacht ik van Feyenoord eerst ook maar ondertussen blijven ze dichterbij kruipen.
Mja maar ik denk dat Feyenoord geen punten gaat pakken met de toppers
pi_122723523
Ik baal hier nog erger van dan de nederlaag tegen Vitesse :r
Je had zeker met het gelijkspel van Twente de nummers 2 tot 4 afgeschud voor de race..
Je zal zien dat je nu niet wint van Twente en zomaar als 4e eindigt dit Seizoen :'(

En dat door gebrek aan inzet.
Totaal geen drive maar zielloos voetbal gezien in de 2e helft.
rare moeilijke priegel ballen (ook bij de goal) terwijl je juist het spel breed had moeten houden.
Heb me ontzettend zitten ergeren.
Omdat dit wedstrijd # zoveel was dit Seizoen waarin we de punten zo verspelen.
Ze kunnen zoveel beter... Lijkt wel of ze niet willen of er mist iets maar wat!
Narf!
pi_122723589
Het werd in het vorige topic al gezegd, maar Cuenca is wel het type-speler waar Ajax naar toe moet met het opleiden van buitenspelers. Hij heeft een redelijke basissnelheid en heeft een goede effectieve techniek voor in de kleine ruimte. Je ziet dat hij die bal echt constant dichtbij zijn lichaam heeft. Daarnaast kan hij ook redelijk met links overweg.
pi_122723809
Net terug uit Arena. Frank had Ziggy direct moeten brengen na rust.
pi_122723858
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:03 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Ook veel media aandacht voor trouwens. :7
Groot fan van User Wotte
pi_122723905
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:15 schreef Sickert het volgende:
Ik baal hier nog erger van dan de nederlaag tegen Vitesse :r
Je had zeker met het gelijkspel van Twente de nummers 2 tot 4 afgeschud voor de race..
Je zal zien dat je nu niet wint van Twente en zomaar als 4e eindigt dit Seizoen :'(

En dat door gebrek aan inzet.
Totaal geen drive maar zielloos voetbal gezien in de 2e helft.
rare moeilijke priegel ballen (ook bij de goal) terwijl je juist het spel breed had moeten houden.
Heb me ontzettend zitten ergeren.
Omdat dit wedstrijd # zoveel was dit Seizoen waarin we de punten zo verspelen.
Ze kunnen zoveel beter... Lijkt wel of ze niet willen of er mist iets maar wat!
Ze missen een echte afmaker. Sigthorson kwam er in de 2de helft in, maar die moest gewoon in de basis starten
pi_122724035
Elke concurrent heeft punten verspeeld dit weekend, nog niets aan de hand.
pi_122724039
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ze missen een echte afmaker. Sigthorson kwam er in de 2de helft in, maar die moest gewoon in de basis starten
Dat snapte ik inderdaad ook al niet.
Gewoon starten met je sterkste elf en dan bij een 2 of 3 -0 eruit en rustig verder ballen.
Nu breng je geforceerd iemand en dan moet hij echt..
En waarom geen Hoesen met Siem er achter? Fisher op Links Cuenca rechts.. je wil toch niet voor niets buitenspelers..
Siem in de spits is het gewoon niet.
Narf!
pi_122724112
I
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

Dat snapte ik inderdaad ook al niet.
Gewoon starten met je sterkste elf en dan bij een 2 of 3 -0 eruit en rustig verder ballen.
Nu breng je geforceerd iemand en dan moet hij echt..
En waarom geen Hoesen met Siem er achter? Fisher op Links Cuenca rechts.. je wil toch niet voor niets buitenspelers..
Siem in de spits is het gewoon niet.
Ik snap niet waarom hij meteen Cuenca erin bracht, laat hem gewoon even wennen ipv er gelijk te staan.
pi_122724245
Denk dat Frankie hier ook van heeft geleerd en dat ie Siggy bij dit soort situaties de voorkeur wellicht sneller gaat geven ipv Siem in de spits. Hoewel hij ook een punt heeft met als je deze wedstrijd zo 20 x speelt win je hem 19 x. Roda heeft echt veel geluk gehad met 1 punt... niet alsof ze zoveel kansen hebben gekregen :')
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122724370
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mja maar ik denk dat Feyenoord geen punten gaat pakken met de toppers
Ze hebben nog maar 1 topper te gaan, over 2 weken PSV thuis. Daarna ook nog wel Utrecht en Vitesse maar die hebben ze ook beide thuis.
Feyenoord gaat gewoon mee doen al zullen ze ongetwijfeld ook nog wel punten gaan verliezen in uitduels. Maar ja, dat doen Ajax en PSV ook.
pi_122724528
Heitinga zal Everton eind van dit seizoen ongetwijfeld moeten verlaten. Speelt dit seizoen dramatisch.
Ben benieuwd of Frank nog interesse heeft om hem terug te halen. Hoop het eigenlijk niet maar wie weet haalt ie z'n oude niveau. Zo oud ie ie tenslotte nog niet.
pi_122724572
De enige veteraan die ik nog wel kon waarderen, was Litmanen. De rest mag lekker wegblijven.
pi_122724576
Vorig jaar hadden we nu (na wedstrijd 22) 40 punten en stonden we zesde.

Nu tweede met 44 punten.
pi_122725050
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:04 schreef avaz het volgende:
Ik blijf het pure armoede vinden, dat Lukoki gewoon in Ajax 1 staat :') Die gast kan werkelijk waar niks anders dan hard rennen.
Helemaal klaar mee idd.
pi_122725332
ajaxnetwerk twitterde op zondag 10-02-2013 om 19:49:00 Volgens Frank de Boer is Kolbeinn Sigthorsson nu klaar om in de basis te starten. #ajax reageer retweet
Ben benieuwd of dat het spel ten goede komt, Siem blijft een matige middenvelder.
pi_122725716
Laat Siem maar banken
pi_122725916
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:07 schreef stoeltafel het volgende:
Laat Siem maar banken
Hij is je aanvoerder.
Groot fan van User Wotte
pi_122726479
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
ajaxnetwerk twitterde op zondag 10-02-2013 om 19:49:00 Volgens Frank de Boer is Kolbeinn Sigthorsson nu klaar om in de basis te starten. #ajax reageer retweet
Ben benieuwd of dat het spel ten goede komt, Siem blijft een matige middenvelder.
Niet alle wedstrijden.... maar vandaag was het denk ik wel handig geweest
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122726507
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hij is je aanvoerder.
Kuyt ook bij het Nederlands Elftal
pi_122726595
Eriksen heeft contract voorstel afgewezen.
pi_122726641
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef Tyron het volgende:
Bron?
pi_122726771
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Bron?
Tja ;)

Hij wilt wachten tot de zomer en kijken welke clubs er verschijnen, Overmars heeft het bevestigd.
pi_122726849
Was al langer bekend volgens mij, maar Overmars heeft het nu dus ook bevestigd.
pi_122727407
quote:
De Boer: 'Wij zijn zeker favoriet'

Frank de Boer is duidelijk over het Europa League duel van aanstaande donderdag tegen Steaua Boekarest: 'Wij zijn zeker favoriet', sprak de Ajaxtrainer vol vertrouwen tegenover NUsport. Ajax moet zich ten koste van de Roemenen zien te plaatsen voor de laatste zestien van het tweede Europese toernooi.

De finale van de Europa League is dit jaar, zoals bekend, in de Amsterdam Arena. Het zou voor Ajax fantastisch zijn om een finale in het eigen stadion te spelen. De koploper uit de Roemeense competitie is de eerste horde die Ajax daarvoor zal moeten nemen. De Boer wenst de opponent niet onderschatten: 'Al heeft Steaua een goed team met jonge spelers. Ze staan niet voor niets tien punten voor op de nummer twee in de competitie. We moeten gewoon ons eigen spel spelen.'

Zoals al eerder werd vermeld, heeft de technische leiding van Ajax Lucas Andersen en Isaac Cuenca ingeschreven voor de Europa League. De nieuwe, achttien- jarige aanwinst Dejan Meleg is niet ingeschreven: 'Hij komt net kijken en moet eerst rustig gebracht worden,' verklaart De Boer zijn keuze.

Het duel in de Europa League tegen Steaua begint donderdag om 19:00 uur
.
pi_122728444
Gelukkig hoeven we niet weer een week te wachten tot de volgende wedstrijd. Een groot voordeel van een druk schema. Lekker vaak je club aanschouwen.
pi_122729628
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef Tyron het volgende:
Hij was weer goed vandaag.
pi_122729657
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij was weer goed vandaag.
als zelfs jij hem goed vond :D _O_
pi_122729689
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
Gelukkig hoeven we niet weer een week te wachten tot de volgende wedstrijd. Een groot voordeel van een druk schema. Lekker vaak je club aanschouwen.
Klopt, dat is wel een voordeel dat je overal nog aan mee doet. Nu iedereen ook bijna fit is kun je ook wat rouleren.
Mochten we doorgaan in de EL dan spelen we gewoon tot aan AZ uit (17 maart) 2 of 3 wedstrijden (is maar hoe je het bekijkt) in de week.
pi_122729788
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij was weer eindelijk weer is goed redelijk vandaag.
pi_122730600
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

vorige week ook hoor
pi_122730647
Plus hij had daarvoor misschien 2/3 wedstrijden iets minder gespeeld? Dus dat "eindelijk" is wat overdreven.
pi_122730892
Niemand was goed, iedereen - met uitzondering van Lukoki die een ramp was - speelde naar behoren. En Vermeer zag er niet goed uit bij de tegengoal, ook meteen de enige bal die hij op zich heeft gehad. Hoewel ze ook wel erg veel pech hadden in de afwerking irriteerde me het regelmatig eindeloos gebrei rond de 16 ook, combineren hoort een middel te zijn, geen doel op zich. Aan de andere kant zijn dat soort field goal pogingen zoals van Alderweireld ook niet de weg naar succes.

Toch kan ik niet boos zijn op Ajax vanavond. Wel op de tegenstander. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het afbraakvoetbal en wat speelde Roda extreem negatief. Daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen. Ik was dan ook dubbel blij met het punt dat Zwolle pakte, want ik kan het niet hebben dat zo'n ploegje, dat naar het volste vermogen iets leuks probeert te laten zien, er ten koste van een ultieme luizenploeg als Roda uit vliegt.
pi_122731648
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
Niemand was goed, iedereen - met uitzondering van Lukoki die een ramp was - speelde naar behoren. En Vermeer zag er niet goed uit bij de tegengoal, ook meteen de enige bal die hij op zich heeft gehad. Hoewel ze ook wel erg veel pech hadden in de afwerking irriteerde me het regelmatig eindeloos gebrei rond de 16 ook, combineren hoort een middel te zijn, geen doel op zich. Aan de andere kant zijn dat soort field goal pogingen zoals van Alderweireld ook niet de weg naar succes.

Toch kan ik niet boos zijn op Ajax vanavond. Wel op de tegenstander. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het afbraakvoetbal en wat speelde Roda extreem negatief. Daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen. Ik was dan ook dubbel blij met het punt dat Zwolle pakte, want ik kan het niet hebben dat zo'n ploegje, dat naar het volste vermogen iets leuks probeert te laten zien, er ten koste van een ultieme luizenploeg als Roda uit vliegt.
_O- :')
pi_122731758
Boos zijn op de tegenstander _O-

Beter ben je boos op je eigen spelers, 1 kans en 1 goal. Vermeer _O-
pi_122731934
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- :')
Hoi lelijke troll :)
pi_122731992
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Hoi lelijke troll :)
Lelijk valt wel mee en het is gewoon een grappige opmerking. Boos zijn op de tegenstander. Hoe oud ben je? 8?
pi_122732319
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lelijk valt wel mee en het is gewoon een grappige opmerking. Boos zijn op de tegenstander. Hoe oud ben je? 8?
Als ik bij jou de indruk heb gewekt dat ik me op de grond heb laten vallen bij de 0-1 en heel hard huilend met snotterbel met armen en benen op de plavuizen heb geslagen dan spijt mij dat.

Maar ik denk dat je best wel begrijpt wat ik bedoel. Ik baal er simpelweg van dat er clubs zijn die voor afbraakvoetbal staan. Voetbal is voor mij een vorm van vermaak en van een wedstrijd als vandaag kan ik niet genieten. Dat zo'n team als Roda dan ook nog een punt ermee pakt maakt het alleen maar erger, want als ze succes boeken met zo'n speelwijze gaan ze er mee door.
pi_122732493
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Als ik bij jou de indruk heb gewekt dat ik me op de grond heb laten vallen bij de 0-1 en heel hard huilend met snotterbel met armen en benen op de plavuizen heb geslagen dan spijt mij dat.

Maar ik denk dat je best wel begrijpt wat ik bedoel. Ik baal er simpelweg van dat er clubs zijn die voor afbraakvoetbal staan. Voetbal is voor mij een vorm van vermaak en van een wedstrijd als vandaag kan ik niet genieten. Dat zo'n team als Roda dan ook nog een punt ermee pakt maakt het alleen maar erger, want als ze succes boeken met zo'n speelwijze gaan ze er mee door.
Wie ben jij om te bepalen hoe je voetbal moet spelen dan?

Ze doen alles binnen de regels dus je moet je niet zo aanstellen joh. Het is de kunst om te zorgen dat je tegenstander er minder scoort (of in dit geval evenveel) als jij, dat is ze gelukt dus heeft de tactiek gewerkt. Dat jij er niks aan vindt is prima verder, maar ik geef zulke clubs groot gelijk. Die kunnen niet even wat Deense talenten kopen voor een paar miljoen dus kunnen ze voetballend normaal gesproken nooit punten pakken.
pi_122732554
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ze doen alles binnen de regels dus je moet je niet zo aanstellen joh. Het is de kunst om te zorgen dat je tegenstander er minder scoort (of in dit geval evenveel) als jij, dat is ze gelukt dus heeft de tactiek gewerkt. Dat jij er niks aan vindt is prima verder, maar ik geef zulke clubs groot gelijk. Die kunnen niet even wat Deense talenten kopen voor een paar miljoen dus kunnen ze voetballend normaal gesproken nooit punten pakken.
Eens.
Waarom zou Roda zichzelf in de voeten schieten. Elk punt tegen Ajax is meegenomen voor ze.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_122732572
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin van mening :) Ik hoop dat zo'n negatieve instelling aan het einde van de rit wordt afgestraft en ze exit gaan.
  zondag 10 februari 2013 @ 22:06:03 #63
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122732599
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin van mening :) Ik hoop dat zo'n negatieve instelling aan het einde van de rit wordt afgestraft en ze exit gaan.
Dat is geen negatieve instelling, dat is realiteitszin.
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Eens.
Waarom zou Roda zichzelf in de voeten schieten. Elk punt tegen Ajax is meegenomen voor ze.
Precies. Kun je wel over gaan ouwe hoeren maar als je de budgetten naast elkaar legt is het niet gek dat je het op goed geluk maar dicht gooit.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 22:06:57 ]
pi_122732771
Het is aan Ajax om met die tactiek om te gaan. Helaas zat het er niet in vandaag, maar was redelijk tevreden over het veldspel. Ik baar mij nog geen zorgen.
  zondag 10 februari 2013 @ 22:10:46 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122732834
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is aan Ajax om met die tactiek om te gaan. Helaas zat het er niet in vandaag, maar was redelijk tevreden over het veldspel. Ik baar mij nog geen zorgen.
Jammer dat Lukoki nog mag spelen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122732876
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jammer dat Lukoki nog mag spelen.
Daarom blij dat Cuenca er nu is.
pi_122733362
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef Tyron het volgende:
Plus hij had daarvoor misschien 2/3 wedstrijden iets minder gespeeld? Dus dat "eindelijk" is wat overdreven.
Chargeer ook een beetje. Is ook een prima voetballer maar een 'killer' is het niet, geeft te vaak niet thuis. Neemt niet weg dat ie wel een uitstekende voetballer is en nog jong is.
Hopelijk heeft ie nu de stijgende lijn weer te pakken dan kunnen we nog een mooie prijs voor 'm vangen (als ie niet bijtekent dan zal ie gaan eind van dit seizoen).
pi_122733522
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Chargeer ook een beetje. Is ook een prima voetballer maar een 'killer' is het niet, geeft te vaak niet thuis. Neemt niet weg dat ie wel een uitstekende voetballer is en nog jong is.
Hopelijk heeft ie nu de stijgende lijn weer te pakken dan kunnen we nog een mooie prijs voor 'm vangen (als ie niet bijtekent dan zal ie gaan eind van dit seizoen).
Dat het geen killer is heeft ook met zijn speelwijze en persoonlijkheid etc te maken, maarja wil niet weer een Eriksen discussie starten. :P
pi_122734536
Vermeer heeft 7 van de 15 penalties gestopt in zijn carriere _O_ echte killer
http://www.transfermarkt.(...)r/spieler_30290.html
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_122736190
Waarom kijk ik dit toch... ;(

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_122736326
Wat voegt zo'n poulsen nou toe tegen een Roda Jc? 9 van de 10 keer kun je in eigen huis prima met bijvoorbeeld Schone op de plek van Poulsen spelen. Hij had er zeker vandaag eerder af gemoeten, gaf ook nog een de assist voor de 1-0.
pi_122736339
Ajax wat hou ik van je. Godverdomme die 32e moet er gewoon komen in mei.
pi_122737078
Hahaha, even terugtrollen ;)
pi_122737112
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat voegt zo'n poulsen nou toe tegen een Roda Jc? 9 van de 10 keer kun je in eigen huis prima met bijvoorbeeld Schone op de plek van Poulsen spelen. Hij had er zeker vandaag eerder af gemoeten, gaf ook nog een de assist voor de 1-0.
Mee eens, schone op de plek van Pouksen en Serero op de plek van Schone.
  maandag 11 februari 2013 @ 00:00:12 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122738013
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Mee eens, schone op de plek van Pouksen en Serero op de plek van Schone.
Nee de Jong en Siggy in de spits
pi_122738087
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Wij niet, tenzij rood :{w
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122738148
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:04 schreef avaz het volgende:
Waar. Maar ach. Wij hebben Verhoek, die kan zélfs niet hard rennen :X
pi_122739484
http://vak410.nl/node/1621

Dus dit. Na het lezen, volkomen eens met 410, ik wist niet dat AJAX zelf stadionverboden uitdeelde. Maar misschien is er wel meer gebeurd dan alleen dat, maar grotendeels zal het de waarheid zijn.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_122739520
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:04 schreef PeeJie_ het volgende:

Dus dit. Na het lezen, volkomen eens met 410, ik wist niet dat AJAX zelf stadionverboden uitdeelde. Maar misschien is er wel meer gebeurd dan alleen dat, maar grotendeels zal het de waarheid zijn.
Goed verhaal inderdaad.
pi_122739533
Als we aan het eind van de rit niet kampioen zijn, gaan we nog vaak terugdenken aan deze wedstrijd en Utrecht uit :X
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_122739551
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:10 schreef MaxC het volgende:
Als we aan het eind van de rit niet kampioen zijn dan zijn deze wedstrijden en die tegen Utrecht wel heel zuur :X
Dat houd je toch altijd, als je alle toppers punten zou verliezen, zou je nog kampioen worden. En dan verspeel je het op dit soort wedstrijden
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_122740203
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2013 01:11 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Dat houd je toch altijd, als je alle toppers punten zou verliezen, zou je nog kampioen worden. En dan verspeel je het op dit soort wedstrijden
Feyenoord wordt met 2 punten verschil kampioen.
De Pel in de blessuretijd ^O^
pi_122740523
quote:

Op TV klonk de 1ste helft zoals Ned-Ita van v/d week (met carnavals publiek).
pi_122740652
410 gaat vandaag praten. Geen actie is donderdag allicht ook protest.

Jammer voor het dagjesvolk.
pi_122740907
quote:

Dit.
pi_122741339
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schöne was goed inderdaad gisteren. Na Blind de beste man. Ik heb me wel kapot zitten ergeren aan Eriksen en Fischer in de tweede helft, maar blijkbaar vond de rest Eriksen nog wel redelijk...
pi_122741365
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 02:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Feyenoord wordt met 2 punten verschil kampioen.
De Pel in de blessuretijd ^O^
Bespaar jezelf de teleurstelling. Ik zie Feyenoord geen landskampioen worden. Gelukkig vieren jullie de tweede plek tegenwoordig ook als een kampioenschap, dus misschien komt er toch nog een feestje.
pi_122741645
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 05:55 schreef tammepiet het volgende:
410 gaat vandaag praten. Geen actie is donderdag allicht ook protest.

Jammer voor het dagjesvolk.
Jammer, ik kom regelmatig daar en donderdag ook (heb geen scc) dus voor mezelf zou ik het zonde vinden. Begrijp de actie echter wel van vak410 en ik steun ze ook in deze.
pi_122742046
Je merkte echt op tv hoe rustig het was. Dat kan soms het steuntje in de rug zijn van Ajax, jammer. We hebben door 410 verloren, o nee geintje :)

Wie denkt er nog aan kampioen worden? Telkens dan lijkt het goed te gaan. Zoals Utrecht uit, super goed spel maar dan winnen ze niet. Vitesse lijk je makkelijk te winnen en dan zelfs verlies. Gisteren zou je vooraf zeggen, Ajax wint makkelijk en dan zelfs puntverlies.

Vertrouwen wordt minder en minder terwijl het na de winterstop vaak juist goed gaat. Wel lekker dat Ajax nu een druk schema krijgt. Dan kan je lekker in een flow komen.
  maandag 11 februari 2013 @ 09:34:09 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122742190
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef stoeltafel het volgende:
Je merkte echt op tv hoe rustig het was. Dat kan soms het steuntje in de rug zijn van Ajax, jammer. We hebben door 410 verloren, o nee geintje :)

Wie denkt er nog aan kampioen worden? Telkens dan lijkt het goed te gaan. Zoals Utrecht uit, super goed spel maar dan winnen ze niet. Vitesse lijk je makkelijk te winnen en dan zelfs verlies. Gisteren zou je vooraf zeggen, Ajax wint makkelijk en dan zelfs puntverlies.

Vertrouwen wordt minder en minder terwijl het na de winterstop vaak juist goed gaat. Wel lekker dat Ajax nu een druk schema krijgt. Dan kan je lekker in een flow komen.
Er is eigenlijk niets veranderd qua kampioenschap, ik had wel verwacht dat Ajax maar PSV ook zouden winnen en er een klein gaatje zou ontstaan tov de rest.

Normaliter zou je zeggen dat je met zulk puntverlies geen kampioen kan worden, maar in Nederland blijkbaar wel, zie de 2 voorgaande jaren.

Er valt geen touw aan vast te knopen
  maandag 11 februari 2013 @ 09:36:54 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122742227
het was gewoon doodzonde, met een spits sta je binnen 5 min op 2-0, Roda had geen moer in te brengen. En ja, geef ze 1 kans en hangen natuurlijk.... Lekker gekeept Vermeer :').

En wat de fuck was dat nou weer voor kutwissel, Lukoki? Seriously? het was een collectief falen, zowel spelers als trainer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_122742261
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
het was gewoon doodzonde, met een spits sta je binnen 5 min op 2-0, Roda had geen moer in te brengen. En ja, geef ze 1 kans en hangen natuurlijk.... Lekker gekeept Vermeer :').

En wat de fuck was dat nou weer voor kutwissel, Lukoki? Seriously? het was een collectief falen, zowel spelers als trainer.
Tja, wie anders, Derk is ook niet veel soeps laatste tijd. Cuenca kon niet 90 min
  maandag 11 februari 2013 @ 09:48:23 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122742414
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:39 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Tja, wie anders, Derk is ook niet veel soeps laatste tijd. Cuenca kon niet 90 min
Fischer was gisteren echt slecht vond ik, De Boer liet hem alleen maar staan omdat ook als hij slecht speelt nog kan scoren, hij verdiende een wissel
  maandag 11 februari 2013 @ 09:55:39 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122742555
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Fischer was gisteren echt slecht vond ik, De Boer liet hem alleen maar staan omdat ook als hij slecht speelt nog kan scoren, hij verdiende een wissel
Fischer was idd drama, maar goed ons aller Eriksen had gisteren niet eens zijn "hij doet iig nog 1 keer per wedstrijd iets goed" momentje.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_122742567
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klopt, om diezelfde reden zou ik Eriksen ook laten staan.
  maandag 11 februari 2013 @ 09:58:30 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122742594
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Fischer was idd drama, maar goed ons aller Eriksen had gisteren niet eens zijn "hij doet iig nog 1 keer per wedstrijd iets goed" momentje.
Eriksen vond ik 1 van de beteren, maar jij kijkt wat anders naar Eriksen geloof ik
pi_122742633
medewerkers telefonisch beledigen en dan boos worden om een sv :')
pi_122742686
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
medewerkers telefonisch beledigen en dan een sv krijgen :')
Is ook een beetje overdreven natuurlijk :P
pi_122742702
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:

100% mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')