abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2013 @ 16:50:56 #151
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_122755846
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het hele team speelt kut. Dan is het niet zo verwonderlijk dat hij dat ook doet. Mensen van buiten de club mogen wel degelijk kritiek hebben. Het punt is alleen dat mensen er vaak geen reet vanaf weten en maar wat roepen om de club in diskrediet te brengen. Met de mensen die Adriaanse een goede coach vonden voorop. Die snappen er echt helemaal niets meer van.
Tja Adriaanse kon de negers niet meer onderscheiden en speelde met 5 aanvallers.
En als het team kut speelt moet de trainer eruit (nooit begrepen waarom ze Steve terughaalden na zijn flaters bij nottingham en wolfsburg)
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 februari 2013 @ 16:53:03 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122755926
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het hele team speelt kut. Dan is het niet zo verwonderlijk dat hij dat ook doet. Mensen van buiten de club mogen wel degelijk kritiek hebben. Het punt is alleen dat mensen er vaak geen reet vanaf weten en maar wat roepen om de club in diskrediet te brengen. Met de mensen die Adriaanse een goede coach vonden voorop. Die snappen er echt helemaal niets meer van.
Wat ontbreekt er volgens jou dan aan?
  maandag 11 februari 2013 @ 16:54:40 #153
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_122755988
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja Adriaanse kon de negers niet meer onderscheiden en speelde met 5 aanvallers.
En als het team kut speelt moet de trainer eruit (nooit begrepen waarom ze Steve terughaalden na zijn flaters bij nottingham en wolfsburg)
Ik heb geen idee waarom. Waarschijnlijk paniek, terugvallen op het oude bekende.

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat ontbreekt er volgens jou dan aan?
Ik heb geen idee. Ik weet niet wat er speelt in de groep, tussen de trainer en de groep en in de technische staf. Wat er wel moet gebeuren is een andere trainer en verandering op de spitspositie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 11 februari 2013 @ 16:56:13 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_122756052
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom. Waarschijnlijk paniek, terugvallen op het oude bekende.

[..]

Wie zou jij dan als trainer willen zien ?
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 februari 2013 @ 17:00:23 #155
358523 IkStampOpTacos
pi_122756161
quote:
9s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wie zou jij dan als trainer willen zien ?
Geen idee. In ieder geval een trainer voor langere tijd. Iemand die 4 jaar bij de club blijft zodat er een vaste speelstijl ontwikkeld wordt. Twente zou wat dat betreft Ajax als voorbeeld moeten nemen. Daar hanteren ze een vaste speelstijl waar vanuit de jeugd al naar toe wordt gewerkt. Bij Twente voetballen ze in de jeugd heel aanvallend, onder Kluivert, maar staat in het 1e McClaren aan het roer die het liefst 2 keepers en 9 Brama's opstelt. Ideaal zou dus zijn dat er een trainer wordt aangesteld die Twente een eigen karakter/imago en speelstijl aanmeet. Niet constant gewissel elke 1/2 jaar omdat er een nieuwe trainer aan het roer staat.

Edit: Oh namen? Pastoor, Jans, Verbeek. Zoiets.

[ Bericht 1% gewijzigd door IkStampOpTacos op 11-02-2013 17:06:28 ]
-
pi_122756629
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aub geen Pastoor of Jans.
Verbeek is een goede optie of anders laat Schreuder en Mulder het maar proberen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 11 februari 2013 @ 17:18:35 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122756749
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef Moody het volgende:

[..]

Verbeek is een goede optie of anders laat Schreuder en Mulder het maar proberen.
Verbeek met Joop? Ook een leuke combinatie :)
pi_122756779
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Verbeek met Joop? Ook een leuke combinatie :)
Die wil wel graag naar Duitsland.
pi_122756900
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Geen idee. In ieder geval een trainer voor langere tijd. Iemand die 4 jaar bij de club blijft zodat er een vaste speelstijl ontwikkeld wordt. Twente zou wat dat betreft Ajax als voorbeeld moeten nemen. Daar hanteren ze een vaste speelstijl waar vanuit de jeugd al naar toe wordt gewerkt. Bij Twente voetballen ze in de jeugd heel aanvallend, onder Kluivert, maar staat in het 1e McClaren aan het roer die het liefst 2 keepers en 9 Brama's opstelt. Ideaal zou dus zijn dat er een trainer wordt aangesteld die Twente een eigen karakter/imago en speelstijl aanmeet. Niet constant gewissel elke 1/2 jaar omdat er een nieuwe trainer aan het roer staat.

Waarom hetzelfde spelen als in de jeugd als daar toch niks uit komt? Een tactiek moet je aan je spelers aan passen, niet je tactiek doordrammen als je daar de spelers niet voor hebt.
  maandag 11 februari 2013 @ 19:16:25 #160
358523 IkStampOpTacos
pi_122760930
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom hetzelfde spelen als in de jeugd als daar toch niks uit komt? Een tactiek moet je aan je spelers aan passen, niet je tactiek doordrammen als je daar de spelers niet voor hebt.
Daarom moet je daar ook de spelers voor halen. Je moet een tactiek hebben en daar gericht spelers voor halen. Niet andersom.
-
pi_122761079
Munsterman is een eigenzinnige man die niet altijd even tactisch en/of handig te werk gaat, wat dat betreft past hij perfect bij FC Twente: Zo zijn immers vrijwel alle echte Twentenaren :Y).

Joop kan het stadion in de fik steken en hij zal nog steeds mijn held blijven.
De mensen die daar anders over denken moeten nog maar eens na gaan denken over waar we vandaan komen (2003 anyone?) :).
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 11 februari 2013 @ 19:25:30 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_122761331
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef kastanova het volgende:
Munsterman is een eigenzinnige man die niet altijd even tactisch en/of handig te werk gaat, wat dat betreft past hij perfect bij FC Twente: Zo zijn immers vrijwel alle echte Twentenaren :Y).

Joop kan het stadion in de fik steken en hij zal nog steeds mijn held blijven.
De mensen die daar anders over denken moeten nog maar eens na gaan denken over waar we vandaan komen (2003 anyone?) :).
For great justice!
pi_122766090
over Joop bij mij ook weinig anders dan lof, zie bovenstaand filmpje + post van kastanova :) ^O^

maar Steve daarentegen, is hij nu echt elke vorm van logisch denken verloren? Braafheid centraal ipv Wisgerhof? :') 0-1 voor en dan toch Petertje maar brengen?

ik zag nog iets van hoop, door bij winst op plek 2 te komen (2 punten achter PSV), maar eigenlijk had ik ook beter moeten weten gezien de laatste wekenmaanden...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 12 februari 2013 @ 09:50:55 #164
358523 IkStampOpTacos
pi_122780283
Ja Joop heeft veel krediet bij elke Twentefan, alleen had hij nevernooit die enorme miskoop van een Castaignos moeten maken. Wat een drama is dat. Kan geen bal vasthouden, heeft geen passerbeweging, kan niet koppen, niet afmaken, niet niet buitenspel lopen, niks. Erger me dood aan die gast. Waarom kon Bulykin niet gewoon voor een jaar aangetrokken worden om naast hem Born rustig in te brengen. Castaignos doet echt alles fout wat je maar fout kan doen, Yannic Suchanke uit de B1 is nu al 100x beter. Als je die man aan het werk ziet merk je meteen het verschil tussen een miskoop en en echte spits.
-
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:29:09 #165
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_122781134
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef Moody het volgende:

[..]

Heeft Mulder de papieren daarvoor?

Ik blijf zeggeb Rutten td en Verbeek coach.
So confused when you're lost in the groove
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:30:26 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122781175
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:29 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Heeft Mulder de papieren daarvoor?

Ik blijf zeggeb Rutten td en Verbeek coach.
Dat werkt toch niet, die 2 samen
pi_122781213
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat werkt toch niet, die 2 samen
Dat dus.
Je moet je na laten kijken als je dat echt denkt.
pi_122782021
Joop mag dan heel wat krediet hebben opgebouwd in de Twente-regio omdat hij Fc Twente van de ondergang heeft gered en naar de top heeft gebracht, maar hij lijkt wel door te slaan in z'n expansiedrift door - naar mijn mening - onverantwoorde risico's te nemen, waardoor Fc Twente volledig afhankelijk wordt van transfer-opbrengsten voor het schrijven van zwarte cijfers.

Dat is een risicovol beleid en kan ook erg snel misgaan. Het zou niet de eerste voorzitter zijn in Nederland die als de verlosser wordt binnengehaald en geadoreerd en vervolgens met pek en veren het stadion wordt uigejaagd omdat de voorzitter last kreeg van grootheidswaanzin en teveel risico's is gaan nemen waardoor uiteindelijk alsnog het voortbestaan van de club in gevaar kwam.

Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar zo'n scenario ligt wel op de loer. Waarmee ik wil zeggen dat uitspraken als dat hij voor eeuwig een held is nogal vergankelijk en opportunistisch zijn. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:14:43 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122782306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Joop mag dan heel wat krediet hebben opgebouwd in de Twente-regio omdat hij Fc Twente van de ondergang heeft gered en naar de top heeft gebracht, maar hij lijkt wel door te slaan in z'n expansiedrift door - naar mijn mening - onverantwoorde risico's te nemen, waardoor Fc Twente volledig afhankelijk wordt van transfer-opbrengsten voor het schrijven van zwarte cijfers.

Dat is een risicovol beleid en kan ook erg snel misgaan. Het zou niet de eerste voorzitter zijn in Nederland die als de verlosser wordt binnengehaald en geadoreerd en vervolgens met pek en veren het stadion wordt uigejaagd omdat de voorzitter last kreeg van grootheidswaanzin en teveel risico's is gaan nemen waardoor uiteindelijk alsnog het voortbestaan van de club in gevaar kwam.

Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar zo'n scenario ligt wel op de loer. Waarmee ik wil zeggen dat uitspraken als dat hij voor eeuwig een held is nogal vergankelijk en opportunistisch zijn. :)
Ik weet niet of hij wel zoveel risico's neemt, miskopen zijn natuurlijk lullig maar kan je hem niet aanrekenen.

Volgens Joop zelf is Twente zo gezond als een vis en wordt er voor het 8e jaar op rij winst gemaakt, ik neem aan dat dat klopt
pi_122782626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij wel zoveel risico's neemt, miskopen zijn natuurlijk lullig maar kan je hem niet aanrekenen.

Volgens Joop zelf is Twente zo gezond als een vis en wordt er voor het 8e jaar op rij winst gemaakt, ik neem aan dat dat klopt
Dat is natuurlijk nog maar afwachten, afhankelijk van de transfers. Maar ik las afgelopen week dat Fc Twente één categorie is teruggeplaatst door de KNVB wat betreft financiële deugdelijkheid, Fc Twente schijnt 90 miljoen schuld te hebben (al is het stadion wel in eigendom), en Fc Twente schijnt volledig afhankelijk te zijn van het verkopen van spelers voor het rond krijgen van de begroting.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122782970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk nog maar afwachten, afhankelijk van de transfers. Maar ik las afgelopen week dat Fc Twente één categorie is teruggeplaatst door de KNVB wat betreft financiële deugdelijkheid, Fc Twente schijnt 90 miljoen schuld te hebben (al is het stadion wel in eigendom), en Fc Twente schijnt volledig afhankelijk te zijn van het verkopen van spelers voor het rond krijgen van de begroting.
Daar heeft Munsterman kritiek op geuit op die KNVB ratings. En volgens mij doet de KNVB daar ook wat mee en zijn ze bezig een nieuw model op te zetten. Maar waar haal je het precies vandaan eigenlijk dat Twente afhankelijk is van transfers om zijn begroting rond te krijgen?

Enige wat ik weet in ieder geval is dat de begroting nog steeds elk jaar stijgt, en dat het netto-resultaat elk jaar positief is (vorig jaar 2,5 miljoen)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:38:35 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122783100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:
Maar waar haal je het precies vandaan eigenlijk dat Twente afhankelijk is van transfers om zijn begroting rond te krijgen?

Enige wat ik weet in ieder geval is dat de begroting nog steeds elk jaar stijgt, en dat het netto-resultaat elk jaar positief is (vorig jaar 2,5 miljoen)
Er wordt geen winst gemaakt zonder transfers, dat was het grootste kritiekpunt. Stond in die lokale krant van Twente geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122783241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Daar heeft Munsterman kritiek op geuit op die KNVB ratings. En volgens mij doet de KNVB daar ook wat mee en zijn ze bezig een nieuw model op te zetten. Maar waar haal je het precies vandaan eigenlijk dat Twente afhankelijk is van transfers om zijn begroting rond te krijgen?

Ik heb het in ieder geval hier gelezen:

http://www.fctwente.nu/fo(...)l-geen-top-meer.html
pi_122783733
Algemeen gezien is het eigenlijk te gek voor woorden dat zulke grote organisaties waar tienduizenden, honderdduizenden mensen en honderden sponsoren aan zijn verknocht zo weinig winst maken. (en meestal zelfs verlies maken) Voetbalclubs zijn eigenlijk alleen een service voor de fans en de maatschappij.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_122783740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb het in ieder geval hier gelezen:

http://www.fctwente.nu/fo(...)l-geen-top-meer.html
Hmm wel wat zorgwekkend inderdaad.dat negatieve bedrijfsresultaat. En die 91 miljoen schuld drukt toch ook wel op de begroting de komende jaren denk ik. Maar in tegenstelling tot sommige andere clubs is het stadion gelukkig eigendom van Twente zelf :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')