Tja Adriaanse kon de negers niet meer onderscheiden en speelde met 5 aanvallers.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het hele team speelt kut. Dan is het niet zo verwonderlijk dat hij dat ook doet. Mensen van buiten de club mogen wel degelijk kritiek hebben. Het punt is alleen dat mensen er vaak geen reet vanaf weten en maar wat roepen om de club in diskrediet te brengen. Met de mensen die Adriaanse een goede coach vonden voorop. Die snappen er echt helemaal niets meer van.
Wat ontbreekt er volgens jou dan aan?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het hele team speelt kut. Dan is het niet zo verwonderlijk dat hij dat ook doet. Mensen van buiten de club mogen wel degelijk kritiek hebben. Het punt is alleen dat mensen er vaak geen reet vanaf weten en maar wat roepen om de club in diskrediet te brengen. Met de mensen die Adriaanse een goede coach vonden voorop. Die snappen er echt helemaal niets meer van.
Ik heb geen idee waarom. Waarschijnlijk paniek, terugvallen op het oude bekende.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Adriaanse kon de negers niet meer onderscheiden en speelde met 5 aanvallers.
En als het team kut speelt moet de trainer eruit (nooit begrepen waarom ze Steve terughaalden na zijn flaters bij nottingham en wolfsburg)
Ik heb geen idee. Ik weet niet wat er speelt in de groep, tussen de trainer en de groep en in de technische staf. Wat er wel moet gebeuren is een andere trainer en verandering op de spitspositie.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ontbreekt er volgens jou dan aan?
Wie zou jij dan als trainer willen zien ?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom. Waarschijnlijk paniek, terugvallen op het oude bekende.
[..]
Geen idee. In ieder geval een trainer voor langere tijd. Iemand die 4 jaar bij de club blijft zodat er een vaste speelstijl ontwikkeld wordt. Twente zou wat dat betreft Ajax als voorbeeld moeten nemen. Daar hanteren ze een vaste speelstijl waar vanuit de jeugd al naar toe wordt gewerkt. Bij Twente voetballen ze in de jeugd heel aanvallend, onder Kluivert, maar staat in het 1e McClaren aan het roer die het liefst 2 keepers en 9 Brama's opstelt. Ideaal zou dus zijn dat er een trainer wordt aangesteld die Twente een eigen karakter/imago en speelstijl aanmeet. Niet constant gewissel elke 1/2 jaar omdat er een nieuwe trainer aan het roer staat.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie zou jij dan als trainer willen zien ?
Aub geen Pastoor of Jans.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Edit: Oh namen? Pastoor, Jans, Verbeek. Zoiets.
Verbeek met Joop? Ook een leuke combinatiequote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Aub geen Pastoor of Jans.
Verbeek is een goede optie of anders laat Schreuder en Mulder het maar proberen.
Die wil wel graag naar Duitsland.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verbeek met Joop? Ook een leuke combinatie
Waarom hetzelfde spelen als in de jeugd als daar toch niks uit komt? Een tactiek moet je aan je spelers aan passen, niet je tactiek doordrammen als je daar de spelers niet voor hebt.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval een trainer voor langere tijd. Iemand die 4 jaar bij de club blijft zodat er een vaste speelstijl ontwikkeld wordt. Twente zou wat dat betreft Ajax als voorbeeld moeten nemen. Daar hanteren ze een vaste speelstijl waar vanuit de jeugd al naar toe wordt gewerkt. Bij Twente voetballen ze in de jeugd heel aanvallend, onder Kluivert, maar staat in het 1e McClaren aan het roer die het liefst 2 keepers en 9 Brama's opstelt. Ideaal zou dus zijn dat er een trainer wordt aangesteld die Twente een eigen karakter/imago en speelstijl aanmeet. Niet constant gewissel elke 1/2 jaar omdat er een nieuwe trainer aan het roer staat.
Edit: Oh namen? Pastoor, Jans, Verbeek. Zoiets.
Daarom moet je daar ook de spelers voor halen. Je moet een tactiek hebben en daar gericht spelers voor halen. Niet andersom.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom hetzelfde spelen als in de jeugd als daar toch niks uit komt? Een tactiek moet je aan je spelers aan passen, niet je tactiek doordrammen als je daar de spelers niet voor hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef kastanova het volgende:
Munsterman is een eigenzinnige man die niet altijd even tactisch en/of handig te werk gaat, wat dat betreft past hij perfect bij FC Twente: Zo zijn immers vrijwel alle echte Twentenaren.
Joop kan het stadion in de fik steken en hij zal nog steeds mijn held blijven.
De mensen die daar anders over denken moeten nog maar eens na gaan denken over waar we vandaan komen (2003 anyone?).
Heeft Mulder de papieren daarvoor?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Aub geen Pastoor of Jans.
Verbeek is een goede optie of anders laat Schreuder en Mulder het maar proberen.
Dat werkt toch niet, die 2 samenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft Mulder de papieren daarvoor?
Ik blijf zeggeb Rutten td en Verbeek coach.
Ik weet niet of hij wel zoveel risico's neemt, miskopen zijn natuurlijk lullig maar kan je hem niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Joop mag dan heel wat krediet hebben opgebouwd in de Twente-regio omdat hij Fc Twente van de ondergang heeft gered en naar de top heeft gebracht, maar hij lijkt wel door te slaan in z'n expansiedrift door - naar mijn mening - onverantwoorde risico's te nemen, waardoor Fc Twente volledig afhankelijk wordt van transfer-opbrengsten voor het schrijven van zwarte cijfers.
Dat is een risicovol beleid en kan ook erg snel misgaan. Het zou niet de eerste voorzitter zijn in Nederland die als de verlosser wordt binnengehaald en geadoreerd en vervolgens met pek en veren het stadion wordt uigejaagd omdat de voorzitter last kreeg van grootheidswaanzin en teveel risico's is gaan nemen waardoor uiteindelijk alsnog het voortbestaan van de club in gevaar kwam.
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar zo'n scenario ligt wel op de loer. Waarmee ik wil zeggen dat uitspraken als dat hij voor eeuwig een held is nogal vergankelijk en opportunistisch zijn.
Dat is natuurlijk nog maar afwachten, afhankelijk van de transfers. Maar ik las afgelopen week dat Fc Twente één categorie is teruggeplaatst door de KNVB wat betreft financiële deugdelijkheid, Fc Twente schijnt 90 miljoen schuld te hebben (al is het stadion wel in eigendom), en Fc Twente schijnt volledig afhankelijk te zijn van het verkopen van spelers voor het rond krijgen van de begroting.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij wel zoveel risico's neemt, miskopen zijn natuurlijk lullig maar kan je hem niet aanrekenen.
Volgens Joop zelf is Twente zo gezond als een vis en wordt er voor het 8e jaar op rij winst gemaakt, ik neem aan dat dat klopt
Daar heeft Munsterman kritiek op geuit op die KNVB ratings. En volgens mij doet de KNVB daar ook wat mee en zijn ze bezig een nieuw model op te zetten. Maar waar haal je het precies vandaan eigenlijk dat Twente afhankelijk is van transfers om zijn begroting rond te krijgen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nog maar afwachten, afhankelijk van de transfers. Maar ik las afgelopen week dat Fc Twente één categorie is teruggeplaatst door de KNVB wat betreft financiële deugdelijkheid, Fc Twente schijnt 90 miljoen schuld te hebben (al is het stadion wel in eigendom), en Fc Twente schijnt volledig afhankelijk te zijn van het verkopen van spelers voor het rond krijgen van de begroting.
Er wordt geen winst gemaakt zonder transfers, dat was het grootste kritiekpunt. Stond in die lokale krant van Twente geloof ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:
Maar waar haal je het precies vandaan eigenlijk dat Twente afhankelijk is van transfers om zijn begroting rond te krijgen?
Enige wat ik weet in ieder geval is dat de begroting nog steeds elk jaar stijgt, en dat het netto-resultaat elk jaar positief is (vorig jaar 2,5 miljoen)
Ik heb het in ieder geval hier gelezen:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Daar heeft Munsterman kritiek op geuit op die KNVB ratings. En volgens mij doet de KNVB daar ook wat mee en zijn ze bezig een nieuw model op te zetten. Maar waar haal je het precies vandaan eigenlijk dat Twente afhankelijk is van transfers om zijn begroting rond te krijgen?
Enige wat ik weet in ieder geval is dat de begroting nog steeds elk jaar stijgt, en dat het netto-resultaat elk jaar positief is (vorig jaar 2,5 miljoen)
Hmm wel wat zorgwekkend inderdaad.dat negatieve bedrijfsresultaat. En die 91 miljoen schuld drukt toch ook wel op de begroting de komende jaren denk ik. Maar in tegenstelling tot sommige andere clubs is het stadion gelukkig eigendom van Twente zelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval hier gelezen:
http://www.fctwente.nu/fo(...)l-geen-top-meer.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |