quote:Op zondag 10 februari 2013 20:18 schreef RickoKun het volgende:
Hier spui ik mijn mening over carnavalisten, in mijn optiek ook ietwat minderwaardige mensen
Marokkaans accent bij meisjes kan wel hoor.quote:
Nee, omdat Limburgquote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ben een vrouw, allochtoon en Limburger. Volgens mij behoor ik ergens onderaan de ladder
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mannen smelten als ze mijn accent horen. Zachte G enzo.
Ze klinken zo mannelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 10:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Marokkaans accent bij meisjes kan wel hoor.
Thanks!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, omdat Limburg
Welkom bij de elite
Het was maar een grapjequote:Op maandag 11 februari 2013 10:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen.
vertel dat Willem maarquote:Op zondag 10 februari 2013 17:25 schreef Micson het volgende:
Als je denkt status te kunnen ontlenen aan de plek waar je bent opgegroeid
Dat dacht ik al, versta er nooit geen zak van van wat ze daar allemaal brabbelenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze klinken zo mannelijk
[..]
Thanks!
[..]
Het was maar een grapje
Ik praat gewoon abn met een zachte G. Ik spreek zelf geen dialect maar versta het welquote:Op maandag 11 februari 2013 16:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, versta er nooit geen zak van van wat ze daar allemaal brabbelen
Ik heb hetzelfde probleem met Belgen, die versta ik ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik praat gewoon abn met een zachte G. Ik spreek zelf geen dialect maar versta het wel
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ben een vrouw, allochtoon en Limburger. Volgens mij behoor ik ergens onderaan de ladder
Geil.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik praat gewoon abn met een zachte G. Ik spreek zelf geen dialect maar versta het wel
Jawel, maar niet vloeiend. Ik vind het belachelijk klinken bij mezelfquote:Op maandag 11 februari 2013 16:46 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met Belgen, die versta ik ook nietHet lijkt ook allemaal op elkaar.. Kun je wel dialect praten?
Ach, maakt me niets uit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |