Hoe bedoel je? Mannen smelten als ze mijn accent horen. Zachte G enzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan zoveel lol hebben als ik dat zie.
quote:
Ah, ik wist niet dat je op vrouwen vielquote:Op zondag 10 februari 2013 17:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal niet mijn geleerde scheldwoordjes toepassen.
Ben je lekker?
G.R.S. squat tenminstequote:Op zondag 10 februari 2013 17:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal niet mijn geleerde scheldwoordjes toepassen.
Ben je lekker?
Niet-westerse allochtonen met een zachte g vind ik gewoon grappig.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mannen smelten als ze mijn accent horen. Zachte G enzo.
ja doe maar weer zoquote:Op zondag 10 februari 2013 17:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Misschien wil ze het mij leren......
toen ik je aanbood, wilde je nietquote:
Dat is Meloewa toch?quote:
deze komt wat intelligenter over, hoor.quote:
Je hebt het nog niet echt aangeboden. Try again.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
toen ik je aanbood, wilde je niet
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
deze komt wat intelligenter over, hoor.
Dit is wel erg, hoor...quote:
Hahah nee! Zo zwaar is mijn accent niet. Je kunt wel meteen horen dat ik uit Limburg kom. Hier in Maastricht vinden mensen me juist klinken als een Hollander met een zachte Gquote:
Graag!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Misschien wil ze het mij leren......
Haha ja, sommige Limburgers kunnen belachelijk klinken.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet-westerse allochtonen met een zachte g vind ik gewoon grappig.Nu vind ik mensen met een zachte g sowieso grappig, dus dat speelt ook een rol.
film het meteen even voor ons, wil jequote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur me je nummer maar, lieverd....... This will be fun.
Haha, je maakt me bangquote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur me je nummer maar, lieverd....... This will be fun.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |