Al dat gelul over het zelfbewustzijn en denkvermogen van mensen, het is allemaal schromelijk overdreven. Mensen zijn nog steeds in veel gevallen hele simpele, evolutionair bepaalde mongolen. Slechts enkelen, waaronder ik mezelf ook schaar, kunnen godverdomme nog eens een discussie van enig niveau voeren. Waar wil ik heen met deze klaagzang, vragen jullie je af.
De mens is natuurlijk een kuddedier. Maar dat het ook op dit forum zo pijnlijk hersenloos wordt tentoongespreid, doet pijn aan mijn ogen. Er zijn hier zoveel discussies over Limburgers vs. randstedelingen, Ajacieden vs. Feyenoorders, autochtonen vs. allochtonen . Iedereen vindt de groep waar hijzelf toebehoort superieur ten opzichte van anderen, en veel lieden kunnen zich hier serieus over opwinden. Hebben jullie ooit iemand gezien die een gebied of cultuur verdedigd waartoe ze zelf niet behoren? Ik denk het niet. Dan is het toch compleet nutteloos? Je bent puur voor een zelfverzonnen eigen groepje aan het strijden, waar jijzelf in feite part noch deel hebt gehad.
Als je deze discussies ontleedt, kun je alleen maar concluderen dat deze mensen een achterlijk laag denkniveau hebben. Als je denkt status te kunnen ontlenen aan de plek waar je bent opgegroeid of een groep waar je jezelf misplaatst toe schaart, ben je echt een heel eenvoudig. Het ergste hierbij is niet dat deze mensen bestaan, maar dat er zoveel van zijn.
Ontleen status aan dingen die je ZELF daadwerkelijk hebt bereikt en ga dan maar op basis daarvan beargumenteren waarom je jezelf beter vindt dan een ander. Zonder een zuivering op basis van intelligentie zal de mens nooit een hoger niveau bereiken. We maken onszelf kapot op deze manier. Domme mensen krijgen meer kinderen dan slimme mensen,dus we worden steeds stompzinniger. Totale destructie van de aarde is onvermijdelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Micson op 11-02-2013 17:07:42 ]