SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, vooral als ze zulke teksten belovenquote:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Cuenca is de Messi van de Nederlandse velden, nu al. Die maakt ze helemaal gek hier.![]()
![]()
Wat een gast ben jij ook hequote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Wel grappig dat je niets over Cuenca mag zeggen hier. Hij komt van barca en is dus goed.. niet dus..![]()
Voor de wedstrijd zat je de hele tijd Cuencate doen en nu kan hij er geen kut meer van. Zo lachwekkend persoontje ben je.
![]()
hij is goedquote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef ejfaar het volgende:
Wel grappig dat je niets over Cuenca mag zeggen hier. Hij komt van barca en is dus goed.. niet dus..
Dadelijk hattrickje![]()
Klopt, goed blijven opletten.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, vooral als ze zulke teksten beloven
[..]![]()
Ik deed 'Cuencaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een gast ben jij ook he![]()
Voor de wedstrijd zat je de hele tijd Cuencate doen en nu kan hij er geen kut meer van. Zo lachwekkend persoontje ben je.
voor jouw reacties
![]()
![]()
Ik denk dat het 3-1 wordt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die muts van die baardaap?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja dus?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is een man die wel naar het stadion gaat.![]()
Wie schrikt daar dan van? Waar heb je het weer allemaal over?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je daar best van schrikken.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever 4-0... Beter voor het doelsaldo![]()
![]()
quote:kneuzen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef ejfaar het volgende:
Het was wat geweest als dit de 0-2 werd![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wow... laatste keer dat Feyenoord verloor na een voorsprong bij rust was in november '92.... Da's lang terug![]()
Komt omdat ze amper voorstaan bij rustquote:Op zondag 10 februari 2013 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Wow... laatste keer dat Feyenoord verloor na een voorsprong bij rust was in november '92.... Da's lang terug![]()
Toen had Ajax voor het laatst de scheids niet meequote:Op zondag 10 februari 2013 15:38 schreef RvLaak het volgende:
klopt, maar dat maakt de prestatie niet minderquote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Komt omdat ze amper voorstaan bij rust![]()
![]()
Barca voetbal he, kappen tot de dood.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dan heb je het wel over thuiswedstrijden denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Wow... laatste keer dat Feyenoord verloor na een voorsprong bij rust was in november '92.... Da's lang terug2000 light years from home![]()
Voor Cuenca.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
Als Cuenca Boerrrigter had geheten dan had ie nu allang op het reservebankje gezeten![]()
Dat weet ik niet, volgens mij stond dat er niet bij of ik heb het niet opgeslagenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan heb je het wel over thuiswedstrijden denk ik.![]()
![]()
Cuenca is voor een club als AJax wel een hele goede speler ja. Bij Feyenoord zou hij het niveau alleen niet aankunnen vrees ik![]()
![]()
geen rendement ouwe .quote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Syntix het volgende:
Cuenca wil die bal erin dribbelen net zoals bij barca, daarom schiet hij nietRED ONS HENNIEGOD![]()
alleen thuiswedstrijdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij stond dat er niet bij of ik heb het niet opgeslagen![]()
goed doorgegaan door cuencaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Blind gescoord ??????
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CUENGOD EN BLINDGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briljant, cuenca en blind worden afgezeken en nu dit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Blind niet afgezeken hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Briljant, cuenca en blind worden afgezeken en nu dit.![]()
Dat ik hier bij was
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
BLIND
10/02/2013 NEVER FORGET
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
BLIND
10/02/2013 NEVER FORGET
over 10 jaar zullen we hier nog aan herinnerd worden, waar was jij toen Blind voor de eerste keer scoorde in een officiele wedstrijd.quote:![]()
BLIND
10/02/2013 NEVER FORGETgraag op anoniem![]()
En laatstequote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef Adames het volgende:
[..]
over 10 jaar zullen we hier nog aan herinnerd worden, waar was jij toen Blind voor de eerste keer scoorde in een officiele wedstrijd.![]()
Wss zijn enigste goalquote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef Adames het volgende:
[..]
over 10 jaar zullen we hier nog aan herinnerd worden, waar was jij toen Blind voor de eerste keer scoorde in een officiele wedstrijd.![]()
![]()
Hup nog ééntjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
AZ - Feyenoord was vorig seizoen bij rust 0-1 en werd verloren met 2-1.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij stond dat er niet bij of ik heb het niet opgeslagen2000 light years from home![]()
Cuenca haters begin de posts maar te editen bij het vorige deel ik zag al een aantal edits voorkomenfaalers.
graag op anoniem![]()
Altidore slaat Mathijssen en krijgt geen kaartDe neuk????
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 15:44:25 ]![]()
Mensen die Cuenca schouderklopjes geven
Het was jij de Jong die er nog wat van het gepruts van Cuenca wat maakte waardoor hij uiteindelijk de bal naar blind kon passen. Hij had zelf die actie even daarvoor verneukt![]()
![]()
Je kan niet editen in een gesloten topic slimpie.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef KingRoland het volgende:
Cuenca haters begin de posts maar te editen bij het vorige deel ik zag al een aantal edits voorkomenfaalers.
![]()
jodenscheidsquote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef RvLaak het volgende:
Altidore slaat Pelle en krijgt geen kaartDe neuk????
![]()
Deed je dat nog niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is wel een handig argument ja. Ga ik de volgende keer ook gebruiken![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef RvLaak het volgende:
Altidore slaat Pelle en krijgt geen kaartDe neuk????
Als hij echt slaat en geen kaart krijg gaat de KNVB er wel achter aan.![]()
Ga jij nou maar poepenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef dieselnoi het volgende:
Het was jij de Jong die er nog wat van het gepruts van Cuenca wat maakte waardoor hij uiteindelijk de bal naar blind kon passen. Hij had zelf die actie even daarvoor verneukt"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef dieselnoi het volgende:
Het was jij de Jong die er nog wat van het gepruts van Cuenca wat maakte waardoor hij uiteindelijk de bal naar blind kon passen. Hij had zelf die actie even daarvoor verneukt![]()
Dit is waar, cuenca gaf de assist maar de jong was idd de aanleiding tot de goal.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef dieselnoi het volgende:
Het was jij de Jong die er nog wat van het gepruts van Cuenca wat maakte waardoor hij uiteindelijk de bal naar blind kon passen. Hij had zelf die actie even daarvoor verneuktWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik hoop het... schandalig... Nu doet Mathijssen zich niet beheersenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als hij echt slaat en geen kaart krijg gaat de KNVB er wel achter aan.![]()
![]()
Stil eens.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef TheSolution het volgende:
In de ArenA had Altidore rood gehad![]()
Toen het nog open was slimmie.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan niet editen in een gesloten topic slimpie.graag op anoniem![]()
schopte hij een supporter ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef TheSolution het volgende:
In de ArenA had Altidore rood gehad![]()
Volgens mij vindt jij Ajax niet zo'n leuke club, zit ik daar goedquote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef TheSolution het volgende:
In de ArenA had Altidore rood gehad?
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt jij Ajax niet zo'n leuke club, zit ik daar goed?
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
Je ziet aan het spel van Ajax dat ze niet gewend zijn om op EL2 te voetballen.![]()
![]()
Genoeg spelers die daar voor eigen succes waren gegaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef dieselnoi het volgende:
Het was jij de Jong die er nog wat van het gepruts van Cuenca wat maakte waardoor hij uiteindelijk de bal naar blind kon passen. Hij had zelf die actie even daarvoor verneuktVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee, Matijssen deed natrappenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Weet de scheids het zeker dat het Mathijsen is? Het was BMI hoor![]()
Ging die in eerste instantie ook, maar ook dat misluktequote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genoeg spelers die daar voor eigen succes waren gegaan.![]()
*zuchdtquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wie?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef FredVleespet het volgende:
Die zonnebankhomo altijd met zn papiertjes![]()
1 assist per 61 minuten.
Volgens mij heeft geen enkele andere speler in de eredivisie zo'n gemiddelde.![]()
Shoarmaboerin?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Publiek roept meteen het beroep van de moeder van de scheids.![]()
Heb nog liever Boerrigter dan fucking Lukoki"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
De Erik nietquote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
1 assist per 61 minuten.
Volgens mij heeft geen enkele andere speler in de eredivisie zo'n gemiddelde.verrassend om dat van jou te horen.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Als Ajax dit niet wint dan wordt dit de meest onterechte uitslag van het jaar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hier is het pas minuut 64quote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Allemaal niet vergeten op EL Sidekick
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Allemaal niet vergeten op EL Sidekick
[ afbeelding ]Gestemd.
AZ![]()
![]()
ONZE JEUGDquote:Op zondag 10 februari 2013 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
JAJA LEKKER HOOR BEERENS. WEER EEN EX-PSV'er![]()
![]()
![]()
![]()
Lol.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
Blij dat m'n stream van Feyenoord zo ver achterloopt dat ik gewoon kan gaan kijken en het kan zienWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Op de grond liggend is het nog een baas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Fapfap?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op de grond liggend is het nog een baas.![]()
Messi heeft al gespeeld, ik heb mijn kruit al verschoten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zoals hij ook PSV sloopte?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en dan krijgen we straks nog Mokhtar die Twente gaat slopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |