SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goeden muziekjenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kijk dat is dan wel weer gaafquote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hier ga ik heen op valentijnsdag:
http://www.degroteimprovisatieshow.nl/
Gezellig met 3 vriendinnen.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
de lama's deel 2?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gezellig met 3 vriendinnen.![]()
ik heb een hekel aan de lama's
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gezellig met 3 vriendinnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geef Vin zn steen eens terug!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
On je vrouw beter af te richten of om te plezieren?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: inderdaad, kun je beter zwepen kopen.![]()
Ja, vind ik het wel fijn dat ik dan niet in m'n eentje langs romantische komedies zit te zappen, maar ook niet meteen zo vervelend zoetsappig doen. Gewoon gezellig.quote:![]()
![]()
Welke vrouw?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
On je vrouw beter af te richten of om te plezieren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kun je een hekel hebben aan de lama's?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de lama's deel 2?![]()
ik heb een hekel aan de lama's![]()
![]()
te flauwe niet grappige humorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je een hekel hebben aan de lama's?
Plezieren natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
On je vrouw beter af te richten of om te plezieren?![]()
![]()
Ik ga 10 things I hate about you kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, vind ik het wel fijn dat ik dan niet in m'n eentje langs romantische komedies zit te zappen, maar ook niet meteen zo vervelend zoetsappig doen. Gewoon gezellig.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
te flauwe niet grappige humor![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat om.het principe... Damn you woman
En toch he. Kan ik me dat niet voorstellen bij jouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja kan tochquote:![]()
ga jij maar lekker de lama's kijken, dan kijk ik wel Qi
Dat zou jij toch juist wel moeten waarderen!!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
te flauwe niet grappige humor
Takes one to know one enz
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga 10 things I hate about you kijken.![]()
Vrouwmens.
Ik vind dat wel een leuke film trouwens. En Heath Ledger.![]()
![]()
Eigenlijk wel hequote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou jij toch juist wel moeten waarderen!!
Takes one to know one enzMaar de lama's zijn gewoon dom
HUBBA HUBBA HUBBAquote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vrouwmens.
Ik vind dat wel een leuke film trouwens. En Heath Ledger.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En toch he. Kan ik me dat niet voorstellen bij jou![]()
Het is mijn favoriete film.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vrouwmens.
Ik vind dat wel een leuke film trouwens. En Heath Ledger.
Pfft, weer een verslag af.
Ik ben on a roll.
Nog 2 lange stukken voor vandaag afmaken.
Moment!!quote:
Ik zoek even de juiste meme erbij!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kan jij welquote:Op zondag 10 februari 2013 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfft, weer een verslag af.
Ik ben on a roll.
Nog 2 lange stukken voor vandaag afmaken.
Ik heb geduld.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moment!!
Ik zoek even de juiste meme erbij!!![]()
* mompelt iets over koffiekan bla bla meer, ijselmeerquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* mompelt iets over koffiekan bla bla meer, ijselmeer![]()
![]()
Ik moet nog aankleden en naar Tiel rijdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kak een beetje in.... Koens kamer is klaar... Moet eigenlijk nog strijken en een was draaien....
[b]AirwiN schreef [/b]
Deceptie wel deze reactiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe je het toch beter hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog aankleden en naar Tiel rijden![]()
![]()
Ik wil niet naar Tiel!!quote:
Maar als ik niet ga dan heb ik een boze mama!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
THERE IS A HOUSE IN NEW ORLEANSSSSSSSS
THEY CALL THE RISING SUNNNNNNNNNNNNIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wil ook wel eens nietquote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet naar Tiel!!
Maar als ik niet ga dan heb ik een boze mama!!
Koffie zetten, wellicht helpt dat![]()
Pfff ik zat dus al 10 minuten tegen het oude topique aan te kijken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef fietsie het volgende:
Pfff ik zat dus al 10 minuten tegen het oude topique aan te kijken....![]()
![]()
![]()
Huizen zoeken sucksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat lust ik dus nietquote:Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens niet
Koffie zetten, wellicht helpt dat![]()
Maar inmiddels afscheid genomen van mn badjas en aangekleed dus ik ga maar eens op pad![]()
MAAR VANAVOND GA IK AAN HET BIER!!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
* Huppelmuts spuit eau de Zwitsal op
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lust ik dus niet![]()
Maar inmiddels afscheid genomen van mn badjas en aangekleed dus ik ga maar eens op pad![]()
MAAR VANAVOND GA IK AAN HET BIER!!!![]()
![]()
![]()
eau de Zwitsal? Zo'n lekkere zoete weeeige babywalm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts spuit eau de Zwitsal opProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan was het beleg vast *jum*quote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Extra boterhammen eten omdat je zulk lekker beleg hebt gekocht. Goed bezig wel.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lust ik dus niet![]()
MAAR VANAVOND GA IK AAN HET BIER!!!![]()
Pfff leuk huis, lijkt leuke plek. Google maps erbij:drukke doorgaande weg in de achtertuin...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet handigquote:Op zondag 10 februari 2013 15:24 schreef fietsie het volgende:
Pfff leuk huis, lijkt leuke plek. Google maps erbij:drukke doorgaande weg in de achtertuin...![]()
![]()
Oeh ik ben sandwich spread addict....quote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sandwich spread en filet americain.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
* Kaneelstokje noteertquote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sandwich spread en filet americain.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ff taxi spelen.... de dames zijn langer dan 12 uur zonder oma dus ze moeten die kant weer op...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In de aanbieding bij de AH.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh ik ben sandwich spread addict....quote:![]()
![]()
Stapt met stevige tegenzin in de auto.... *later!*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef fietsie het volgende:
Stapt met stevige tegenzin in de auto.... *later!*succes en.tot later
![]()
Heb jij eigenlijk ook nog iets te zeggen thuis?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
Ff taxi spelen.... de dames zijn langer dan 12 uur zonder oma dus ze moeten die kant weer op...![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook nog iets te zeggen thuis?![]()
![]()
"Ja' en 'amen' waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Royco1 het volgende:
Heb jij eigenlijk ook nog iets te zeggen thuis?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ben ik op marktplaats wat auto's aan het bekijken. Is er zo'n advertentie met foto's waarop allemaal troep en vieze bekleding zichtbaar is. Dat verkoopt toch niet![]()
![]()
Hoiquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was Animal Phobia aan het kijken. Huuu.Er is levenquote:![]()
![]()
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om alles duidelijk te hebben voor zichzelf aangezien hij net anderhalve maand uit een relatie is van 3 maanden. Dus voorlopig niet echt daten en wachten tot hij wat van zich laat horen. Van hem niet echt het gevoel gekregen dat hij mij leuk vind, maar van zn vrienden hoor ik dat ze zeker weten dat hij mij leuk vind.
Ik ben meegegaan erin en heb gezegd dat ik hem met rust laat tot hij eruit is, dat als ik wat kan doen of moet laten hij het maar moet zeggen en dat ik hoop dat ie eerlijk en duidelijk tegen me is. Dat heeft 'ie beloofd.
Wat nu? Gewoon maar wachten en hopen dat hij me niet aan het lijntje houd voor niets?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja klote zooiquote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat ze in 020 nog gelijk gemaakt hebben.
BoetiusDamn die gast is
![]()
![]()
Ik zou niet alles van hem laten afhangen. Gewoon lekker daten met anderen mits je daar zin in hebt. Het is maar net hoe jij er in staat, jij hebt ook wel ff wat meer aan je hoofd nu met je oma.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om alles duidelijk te hebben voor zichzelf aangezien hij net anderhalve maand uit een relatie is van 3 maanden. Dus voorlopig niet echt daten en wachten tot hij wat van zich laat horen. Van hem niet echt het gevoel gekregen dat hij mij leuk vind, maar van zn vrienden hoor ik dat ze zeker weten dat hij mij leuk vind.
Ik ben meegegaan erin en heb gezegd dat ik hem met rust laat tot hij eruit is, dat als ik wat kan doen of moet laten hij het maar moet zeggen en dat ik hoop dat ie eerlijk en duidelijk tegen me is. Dat heeft 'ie beloofd.
Wat nu? Gewoon maar wachten en hopen dat hij me niet aan het lijntje houd voor niets?
Manneneerst daten en dan zeggen dat ze niet willen daten
![]()
Je verhaal klinkt goed en lief etc...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat nu? Gewoon maar wachten en hopen dat hij me niet aan het lijntje houd voor niets?
Hij zal eerlijk en duidelijk tegen jou zijn dat heeft hij beloofd.. Na die woorden denk ik niet dat hij je aan het lijntje zal houden.Rustig aan.![]()
Gewoon Feyenoordquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klote zooi
BoetiusDamn die gast is
![]()
![]()
Maar ik ben echt een beetje verliefd op 'm. Dus ik weet niet. Ik heb verder sowieso geen behoefte aan daten zoals ik dat bij hem heb. Anderen gewoon puur en alleen voor seksquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou niet alles van hem laten afhangen. Gewoon lekker daten met anderen mits je daar zin in hebt. Het is maar net hoe jij er in staat, jij hebt ook wel ff wat meer aan je hoofd nu met je oma.
![]()
Mja, hij heeft nogal gedoe gehad in die relatie en hij had voor de date al gezegt dat dat nog een beetje speelde. Vandaag zei hij dus dat dat ook een beetje de reden was dat 'ie wat afstandelijker was. Hij wil wel daten, maar eerst duidelijkheid voor zichzelf en rustig aan doen.What you forget, you are gonna repeat.
Durf je wel zo ver te rijden?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Was ik toch maar naar de kuip gegaan
Leuke sfeer![]()
Knuffelll!quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Jammer dat Roda niet gewonnen heeft, anders stonden WIJ gewoon tweede
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
![]()
Leuk als vrienden besluiten dat ze niet komen opdagen en gewoon hun telefoon niet opnemen..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mannen/vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou niet alles van hem laten afhangen. Gewoon lekker daten met anderen mits je daar zin in hebt. Het is maar net hoe jij er in staat, jij hebt ook wel ff wat meer aan je hoofd nu met je oma.
eerst daten en dan zeggen dat ze niet willen daten.
Ik snap dat ook nooit zo goed.
Dat weet je dan voor de eerste date ook al lijkt mij.![]()
Tuurlijk. Ik rij ook regelmatig naar Berlijnquote:
Maar:
1. Alleen rijden is mega saai
2. 'Alleen' de wedstrijd kijken is ook dom![]()
Ik heb geen ervaring met vrouwen daten anders had ik dat er wel bij gezet hequote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen/vrouweneerst daten en dan zeggen dat ze niet willen daten.
Dat weet je dan voor de eerste date ook al lijkt mij.![]()
![]()
Hoeft toch niet per se? Ik heb ook wel eens gedate omdat wil wilde kijken hoe het zou zijn. En dat beviel ook niet altijd goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen/vrouweneerst daten en dan zeggen dat ze niet willen daten.
Dat weet je dan voor de eerste date ook al lijkt mij.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou dan gewoon wel lekker contact houden... Hij zal zelf dan wel aangeven waneer hij wil daten...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik ben echt een beetje verliefd op 'm. Dus ik weet niet. Ik heb verder sowieso geen behoefte aan daten zoals ik dat bij hem heb. Anderen gewoon puur en alleen voor seks![]()
Mja, hij heeft nogal gedoe gehad in die relatie en hij had voor de date al gezegt dat dat nog een beetje speelde. Vandaag zei hij dus dat dat ook een beetje de reden was dat 'ie wat afstandelijker was. Hij wil wel daten, maar eerst duidelijkheid voor zichzelf en rustig aan doen.![]()
Zoww.... die zitten bij oma bij de kachel... lekker rustig
Nu m'n EHBO doos weer bijvullen.... stomme lamlullen reden hier in het dorp met auto's opelkaar...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se? Ik heb ook wel eens gedate omdat wil wilde kijken hoe het zou zijn. En dat beviel ook niet altijd goed.
Als je iemand leuk vind dan vind je iemand leuk.
En als je nog teveel met je ex/ shit uit je vorige relatie bezig bent dan lijkt me dat je dat er voor ook wel weet.
Maar goed, dat is mijn mening.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik rij ook regelmatig naar Berlijn
Maar:
![]()
Ga je altijd alleen naar de Kuip dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik rij ook regelmatig naar Berlijn
Maar:
+1quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellen.
En als je nog teveel met je ex/ shit uit je vorige relatie bezig bent dan lijkt me dat je dat er voor ook wel weet.
Maar goed, dat is mijn mening.![]()
![]()
Hmm, ik weet de dat ex van mijn broer ook dacht dat ze wel klaar was voor iets nieuws (met hem dus). Maar na een paar weken zich realiseerde dat ze toch nog teveel bezig was met haar vorige relatie.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellen.
Maar goed, dat is mijn mening.
Wel heel zielig voor mijn broer, hij was net helemaal gelukkig enzo.![]()
Nee, normaal met pap, broertje en een neef. Maar die gaan nu weer carnaval vierenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je altijd alleen naar de Kuip dan?![]()
![]()
Aha ik snap het.... Alleen gaan is niet leukquote:Op zondag 10 februari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, normaal met pap, broertje en een neef. Maar die gaan nu weer carnaval vieren
Dat is de reden dat ik niet ga![]()
![]()
![]()
Ik had je vandaag dus mee kunnen / moeten nemenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ik snap het.... Alleen gaan is niet leuk
![]()
![]()
![]()
Ik zou dat niet erg vinden, aanspraak genoeg in de Kuip.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ik snap het.... Alleen gaan is niet leuk
![]()
Heb een vriend (A.) van hem (S.) dit even voorgelegd. A. zei dat ik maar even geen contact met S. op moet nemen en dat A. het wel met S. gaat praten. A. snapte niet waar dit vandaan kwam, omdat S. heel veel over me praatte met A. schijnbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon wel lekker contact houden... Hij zal zelf dan wel aangeven waneer hij wil daten...
Ik moet dus maar even wachten op A.
What you forget, you are gonna repeat.
Ja en Roy had dan ook mee gekundquote:Op zondag 10 februari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had je vandaag dus mee kunnen / moeten nemen![]()
![]()
![]()
Ik vind het gezellig om met een groepje te gaan, of met een vriendin of met mijn pa.....quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet erg vinden, aanspraak genoeg in de Kuip.
Maar die klote stoelnummering op Vak E
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 17:00:39 ]![]()
Zow.... dweilen ook weer klaar; zal wel lekker snel drogen met dit weer....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan doe je dat... Waarom vraag je dan nog advies hier als je toch al weet wat je moet doenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb een vriend (A.) van hem (S.) dit even voorgelegd. A. zei dat ik maar even geen contact met S. op moet nemen en dat A. het wel met S. gaat praten. A. snapte niet waar dit vandaan kwam, omdat S. heel veel over me praatte met A. schijnbaar.
Ik moet dus maar even wachten op A.![]()
![]()
Lekker dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb een vriend (A.) van hem (S.) dit even voorgelegd. A. zei dat ik maar even geen contact met S. op moet nemen en dat A. het wel met S. gaat praten. A. snapte niet waar dit vandaan kwam, omdat S. heel veel over me praatte met A. schijnbaar.
Ik moet dus maar even wachten op A.
Mannen zijn meestal wel duidelijk...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmz mooie snelverbanden uit de ambulance gehad, alleen ze passen nie in m'n koffertje...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whhhhaaaaaaaaaaaaarrrrrggggghhhhhhhquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 17:20:41 ]![]()
Kinderen horen te krijsen, zo nu en danquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dexter S04 is gewoon -helemaal- ernstig disturbing...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kwam op dat idee nadat ik het hier had gepost. Sorry hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan doe je dat... Waarom vraag je dan nog advies hier als je toch al weet wat je moet doenWhat you forget, you are gonna repeat.
Blijkbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker dan.
Mannen zijn meestal wel duidelijk....
Nee hoor, niet altijdquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Schandalig eigenlijk van mequote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en Roy had dan ook mee gekund![]()
![]()
Ik heb geen hekel aan kinderen hoor, maar als er 1 gaat krijsen, krijsen ze allemaal. Momenteel zijn dat er 4quote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WhhhhaaaaaaaaaaaaarrrrrggggghhhhhhhEn als ze dat zo goed als in mijn oor doen, vind ik dat niet echt prettig
Zie hierboven.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kinderen horen te krijsen, zo nu en dan![]()
Dat duurt nog wel even, voordat dat gebeurd is. Vooral omdat er verschrikkelijk veel ruzie in huis is, adhv oma.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je oma wel een plekje kunnen geven, nu?What you forget, you are gonna repeat.
Pfff dat is ook wel minder; hoop dat je daar zelf nie middenin zit...quote:Op zondag 10 februari 2013 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even, voordat dat gebeurd is. Vooral omdat er verschrikkelijk veel ruzie in huis is, adhv oma.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan ook goed krijsen... Zojuist gedaanquote:Op zondag 10 februari 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan kinderen hoor, maar als er 1 gaat krijsen, krijsen ze allemaal. Momenteel zijn dat er 4En als ze dat zo goed als in mijn oor doen, vind ik dat niet echt prettig
[..]
Zie hierboven.
Afkeer plastic bakjes ik heb ze. Ze vallen uit je handen en de inhoud flikkert er uit![]()
![]()
Ongelooflijk dat je daar ruzie om kan hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even, voordat dat gebeurd is. Vooral omdat er verschrikkelijk veel ruzie in huis is, adhv oma.
Sterkte![]()
![]()
Dat vind ik dat wel weer leukquote:Op zondag 10 februari 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook goed krijsen... Zojuist gedaan
Afkeer plastic bakjes ik heb ze. Ze vallen uit je handen en de inhoud flikkert er uit![]()
Wat zat er in?![]()
Daar zit ik niet middenin van maandag tot en met donderdag. Dat is mijn weekend.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfff dat is ook wel minder; hoop dat je daar zelf nie middenin zit...What you forget, you are gonna repeat.
Juh ik bedoelde niet letterlijk... maar als in "betrokken worden in de onenigheid"....quote:Op zondag 10 februari 2013 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar zit ik niet middenin van maandag tot en met donderdag. Dat is mijn weekend.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zal je eens schreeuwen en sturen via Waquote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik dat wel weer leuk![]()
Wat zat er in?
Komkommersalade![]()
Gaat niet om oma. Mijn familie heeft altijd al ruzie met elkaar gehad. Nu is het alleen weer iets, over verzorging van en blabla. Verwijten hier, achterdocht daar. Word er moe van. En ik hoor dus alleen maar de negativiteit die mijn pa alleen maar weet uit te kramen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je daar ruzie om kan hebben
SterkteWhat you forget, you are gonna repeat.
Oh, zo. Ze proberen mij er wel in te trekken. Maar dat houd ik af.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh ik bedoelde niet letterlijk... maar als in "betrokken worden in de onenigheid"....What you forget, you are gonna repeat.
Doe maar, dan lig ik in een deukquote:Op zondag 10 februari 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal je eens schreeuwen en sturen via Wa
Komkommersalade
Oh, zonde![]()
![]()
Pff, niet fijn als je zo je week/weekend door moet brengen. Je hebt het zwaar genoeg zo.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat niet om oma. Mijn familie heeft altijd al ruzie met elkaar gehad. Nu is het alleen weer iets, over verzorging van en blabla. Verwijten hier, achterdocht daar. Word er moe van. En ik hoor dus alleen maar de negativiteit die mijn pa alleen maar weet uit te kramen.
Sterkte![]()
![]()
Ik heb maar even gezegd dat ik volgend weekend plannen heb en dus geen taxi kan spelen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Strak plan!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb maar even gezegd dat ik volgend weekend plannen heb en dus geen taxi kan spelen!![]()
Ik mag niet praten met mijn mond volquote:Op zondag 10 februari 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar, dan lig ik in een deuk
Oh, zonde![]()
Eten![]()
![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag niet praten met mijn mond vol![]()
Eten![]()
![]()
![]()
![]()
Bah. Wachten zuigt. Ook al is het wachten op pizza.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zuigen?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah. Wachten zuigt. Ook al is het wachten op pizza.![]()
![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb maar even gezegd dat ik volgend weekend plannen heb en dus geen taxi kan spelen!![]()
Karten toch? Ga je ook mee?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom danquote:
Dat Rival dat zegt is logisch. Als jij het zegt is het lachwekkendquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lieve schat, ik ben altijd 1 of 2. In dit geval 2, ik heb niet de illusie dat ik sneller ben dan Rival.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Dat Rival dat zegt is logisch. Als jij het zegt is het lachwekkend![]()
Lollllllllquote:Op zondag 10 februari 2013 17:21 schreef fietsie het volgende:
Dexter S04 is gewoon -helemaal- ernstig disturbing...
Daar pas?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus wanneer gaan we karten?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben altijd 1 of 2. In dit geval 2, ik heb niet de illusie dat ik sneller ben dan Rival.
Ik wil wel bewijs zien natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan het alleen kijken als ik alleen thuis ben, en dan schiet het niet echt op....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom dat?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan het alleen kijken als ik alleen thuis ben, en dan schiet het niet echt op....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodra ik geld gestort heb gekregenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan we karten?
Ik wil wel bewijs zien natuurlijk![]()
Kleine wil ik niet dat die dat ziet, en mijn meisje wordt misselijk / onpasselijk van de meeste actiescene's.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan gaat ze in dr hobbykamer zitten ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kleine wil ik niet dat die dat ziet, en mijn meisje wordt misselijk / onpasselijk van de meeste actiescene's.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo heel heftig in beeld gebracht vind ik het niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kleine wil ik niet dat die dat ziet, en mijn meisje wordt misselijk / onpasselijk van de meeste actiescene's.![]()
Je hebt vast een idee hoeveel nare venijnige rotopmerkingen een vrouw kan verzinnen als je haar vraagt op te sodemieteren omdat je ongestoord tv wil kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaat ze in dr hobbykamer zitten ofzo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vingers breken van zoontje door massamoordenaar --> wit wegtrekken en water moeten drinken om niet te kotsenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel heftig in beeld gebracht vind ik het niet.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat nou vragen?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt vast een idee hoeveel nare venijnige rotopmerkingen een vrouw kan verzinnen als je haar vraagt op te sodemieteren omdat je ongestoord tv wil kijken
Gewoon opzetten en als ze het niet kan handelen rot ze maar op.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haar met gelijke munt terug betalen als zij gtst/idols/the voice/sjoelen met sterren wil kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt vast een idee hoeveel nare venijnige rotopmerkingen een vrouw kan verzinnen als je haar vraagt op te sodemieteren omdat je ongestoord tv wil kijken![]()
Nergens last vanquote:Op zondag 10 februari 2013 18:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vingers breken van zoontje door massamoordenaar --> wit wegtrekken en water moeten drinken om niet te kotsen![]()
Dat zijn tv programma's waar onze tv zowieso spontaan van uit gaatquote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haar met gelijke munt terug betalen als zij gtst/idols/the voice/sjoelen met sterren wil kijken.
Wat een kutprogrammasquote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haar met gelijke munt terug betalen als zij gtst/idols/the voice/sjoelen met sterren wil kijken.![]()
![]()
Mjah zo werkt dat helaas niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nou vragen?
Gewoon opzetten en als ze het niet kan handelen rot ze maar op.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat probeerde ik net iets subtieler uit te drukkenquote:
Ik ga even eten koken....
Kip met kip en kip, en sla en tomaat en komkommer...
*Jeeuj*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar je snapt mijn punt.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn tv programma's waar onze tv zowieso spontaan van uit gaat![]()
Ik ben soms niet zo subtielquote:Op zondag 10 februari 2013 18:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat probeerde ik net iets subtieler uit te drukken![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haar met gelijke munt terug betalen als zij Once Upon A Time wil kijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 18:09:16 ]![]()
Binnenkort.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Dat Rival dat zegt is logisch. Als jij het zegt is het lachwekkend![]()
Sorry hoor maar dat zij ergens niet tegen kan wil niet per definitie zeggen dat jij je 100% moet aanpassen.quote:
Je kan best zeggen: goh er is niks op tv dus ik wil nu graag even een aflevering van Dexter kijken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht dat de wereld verging. Bij elke app die ik op wilde starten werd dat proces en een hele zooi anderen gestopt. Even opnieuw de ROM geflashed en hij doet het weer als een tiet.
![]()
Dat levert alleen maar een paar dagen lang gezeik op (haatdragend tiepje) dus daar begin ik niet aanquote:Op zondag 10 februari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat zij ergens niet tegen kan wil niet per definitie zeggen dat jij je 100% moet aanpassen.
Je kan best zeggen: goh er is niks op tv dus ik wil nu graag even een aflevering van Dexter kijken.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
http://www.echtscheiding-(...)2erLUCFdLJtAodQFEACwquote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat levert alleen maar een paar dagen lang gezeik op (haatdragend tiepje) dus daar begin ik niet aanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's hartstikke prachtig; daar heeft mijn kleine ook echt wat aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.echtscheiding-(...)2erLUCFdLJtAodQFEACwProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Opgroeien met een moeder die een haatdragend type is heeft je dochter ook niet veel aan he.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's hartstikke prachtig; daar heeft mijn kleine ook echt wat aan.
Wat zal jij uitkijken naar de pubertijd van je dochter!! Heb je twee van die wraakzuchtige monsters in huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Afhankelijk van de verdere sfeer thuis, wel ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen want zo goed ken ik de situatie niet, maar wat ik er wel over lees is bijna nooit echt positief.![]()
Dat probeer ik al een paar keer te zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat zij ergens niet tegen kan wil niet per definitie zeggen dat jij je 100% moet aanpassen.
Je kan best zeggen: goh er is niks op tv dus ik wil nu graag even een aflevering van Dexter kijken.![]()
Lijkt wel of zij alles mag zien, maar als hij wat wilt zien mag dat niet
Ik heb zoiets, als hij Dexter wilt kijken, dan gaat zij maar boven zitten.... strijken ofzo![]()
![]()
Dus jullie blijven bij elkaar voor de kleinequote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grootste fout die ouders maken![]()
![]()
En zodat ze oppas hebben als ze buiten de deur willen neukenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jullie blijven bij elkaar voor de kleine
Grootste fout die ouders maken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat er een hoop mensen hier nu op basis van -te- weinig info erg vergaande conclusies trekken.
Ik kies er dan ook voor dit te negeren.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Thanks, mopquote:Op zondag 10 februari 2013 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ChickIk begreep dat je jarig was
Gefeliciteerd nog![]()
![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Houd dan op te posten over je vrouw en kind. Heb je dit ook niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat er een hoop mensen hier nu op basis van -te- weinig info erg vergaande conclusies trekken.
Ik kies er dan ook voor dit te negeren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat dusquote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd dan op te posten over je vrouw en kind. Heb je dit ook niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee het valt mij gewoon opquote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef fietsie het volgende:
Ik kies er dan ook voor dit te negeren.
Je zeurde van de week dat je schoonmoeder en zij een Once Upon A time marathon zaten te kijken.
Maar als jij Dexter wilt kijken, dat dat ddan niet magSorry hoor maar dat is krom. het is geven en nemen.... Als ik iets niet wilt zien (stom programma met auto's ofzo) Dan ga ik ook naar boven, even een wasje doen, strijken of een serie kijken..... Maar ik ga hem niet verbieden om wat te kijken
En andersom ook niet
![]()
Moet niet gekker worden![]()
![]()
Mag ik trouwens even zeggen dat jij een wel heel aantrekkelijk en aardig exemplaar aan de haak hebt geslagen?!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het valt mij gewoon op
Je zeurde van de week dat je schoonmoeder en zij een Once Upon A time marathon zaten te kijken.
Maar als jij Dexter wilt kijken, dat dat ddan niet magSorry hoor maar dat is krom. het is geven en nemen.... Als ik iets niet wilt zien (stom programma met auto's ofzo) Dan ga ik ook naar boven, even een wasje doen, strijken of een serie kijken..... Maar ik ga hem niet verbieden om wat te kijken
En andersom ook niet
![]()
Moet niet gekker worden
En hij is nog grappig ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:Op zondag 10 februari 2013 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ChickIk begreep dat je jarig was
Gefeliciteerd nog![]()
Heyquote:Op zondag 10 februari 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zodat ze oppas hebben als ze buiten de deur willen neukenU was jarig begrijp ik, nog gefeliciteerdquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik trouwens even zeggen dat jij een wel heel aantrekkelijk en aardig exemplaar aan de haak hebt geslagen?!
En hij is nog grappig ookJa en ik MAG ook veel
Series kijken
En Uitgaan
En met jullie omgaan
Hihi
Zin in volgende week! Gaat toch nog door?![]()
Hoi hoiquote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Hey
[..]
U was jarig begrijp ik, nog gefeliciteerd![]()
![]()
Het is toch ook geven en nemen in een relatie.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja en ik MAG ook veel
Series kijken
En Uitgaan
En met jullie omgaan
Hihi
Zin in volgende week! Gaat toch nog door?
Ook om zoiets simpels als TV kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nog single anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik trouwens even zeggen dat jij een wel heel aantrekkelijk en aardig exemplaar aan de haak hebt geslagen?!
En hij is nog grappig ookEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En lang niet zo aantrekkelijk als c_a dr ventquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch ook geven en nemen in een relatie.
Ook om zoiets simpels als TV kijken![]()
![]()
Ik ben nu eenmaal opgevoed dat als iemand aanstoot neemt aan wat er op tv is dat tv programma -niet- gekeken wordt, of die andere persoon daar nu "recht" op heeft op niet.
Sterker nog, als bij ons de tv had aangestaan voor het avondeten dan was dat gelijk de laatste tv voor een hele week...
Da's een behoorlijk andere context dan waarin jullie tv plaatsen; zelf kunnen en willen kijken wat en wanneer je wilt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij zegt dat je het niet KAN kijken als je wijf thuis is omdat zij er niet tegen kan.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben nu eenmaal opgevoed dat als iemand aanstoot neemt aan wat er op tv is dat tv programma -niet- gekeken wordt, of die andere persoon daar nu "recht" op heeft op niet.
Sterker nog, als bij ons de tv had aangestaan voor het avondeten dan was dat gelijk de laatste tv voor een hele week...
Da's een behoorlijk andere context dan waarin jullie tv plaatsen; zelf kunnen en willen kijken wat en wanneer je wilt.
Nu probeer je je eigen opmerking te nuanceren.
Daar trappen wij niet in
[b]AirwiN schreef [/b]
Tsssk.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En lang niet zo aantrekkelijk als c_a dr ventEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij heeft ook veel meer humor dan jij ooit zou hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit dusquote:Op zondag 10 februari 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het niet KAN kijken als je wijf thuis is omdat zij er niet tegen kan.
Daar trappen wij niet in![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk een meer volwassen, minder morbide humor.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel meer humor dan jij ooit zou hebbenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat heeft hij inderdaad!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een meer volwassen, minder morbide humor.
En hij geilt niet constant op onbereikbare peners van zn vriendenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik KAN inderdaad niet kijken, omdat ik hem op iets anders MOET zetten.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het niet KAN kijken als je wijf thuis is omdat zij er niet tegen kan.
Daar trappen wij niet in
En dat ik dat slik, komt voort uit mijn opvoeding waarin tv iets was wat een zeldzaam recht was.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er is werkelijk geen man van FOK! die ik zou geven.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad!
En hij geilt niet constant op onbereikbare peners van zn vriendenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja en omdat je bang voor je vrouw bent want ze is een haatdragend type!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik KAN inderdaad niet kijken, omdat ik hem op iets anders MOET zetten.
En dat ik dat slik, komt voort uit mijn opvoeding waarin tv iets was wat een zeldzaam recht was.
Dude, besef nou eens dat jij haar hier neerzet als een of andere medusa die vuur gaat spuwen zodra jij ook maar verkeerd kijkt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tijd om je ballen te laten groeien.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat ik dat slik, komt voort uit mijn opvoeding waarin tv iets was wat een zeldzaam recht was.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ok maar waarom MAG zij wel een programma kijken, terwijl jij het NIET leuk vind. En andersom MAG het NIET???quote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat ik dat slik, komt voort uit mijn opvoeding waarin tv iets was wat een zeldzaam recht was.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 18:39:44 ]![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
Speciaal voor die post verander ik mijn PI![]()
En dat doe ik bijna nooit, dus die post is speciaal !
[b]AirwiN schreef [/b]
Je deed het weerquote:Op zondag 10 februari 2013 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
Speciaal voor die post verander ik mijn PI![]()
En dat doe ik bijna nooit, dus die post is speciaal !!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
En toen ik dat schreef en die smiley plaatste, keek ik ook zo:![]()
Geweldig!!
Trouwens, gave winkel!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hequote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geweldig!!
Trouwens, gave winkel!!
Groot ook, ik loop mij de tyfus![]()
![]()
Ja duidelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he
Groot ook, ik loop mij de tyfus
[b]AirwiN schreef [/b]
Kyra uitlaten, thee zetten, sinaasappeltjes uitpersen en Studio Sport Ajax kijken
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 18:45:42 ]![]()
Fijne avond!!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Kyra uitlaten, thee zetten, sinaasappeltjes uitpersen en Studio Sport Ajax kijken
Doe R. de groeten van me
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe ikquote:Op zondag 10 februari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijne avond!!
Doe R. de groeten van me![]()
![]()
Dus het is nog gezond ook!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he
Groot ook, ik loop mij de tyfusBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mij had hij ook gebeldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen hè.quote:
* Watertornado rent springt wegBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Is geen geflame, althans niet zo bedoeld.quote:
Hoop wel dat hij nu inziet dat wij (of iig ik) inmiddels denken dat zn vrouw een of anders onhebbelijk monster uit het middelste der aarde is.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee weet ik, maar wist niet hoe het anders te noemenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen geflame, althans niet zo bedoeld.
Hoop wel dat hij nu inziet dat wij (of iig ik) inmiddels denken dat zn vrouw een of anders onhebbelijk monster uit het middelste der aarde is.. Ben het wel met jullie eens
![]()
![]()
Wat was erquote:Op zondag 10 februari 2013 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is zonder meer erg juist!
Ik kon niet opnemen, veel te druk. maar je trilde tegen mijn tiet![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen geflame, althans niet zo bedoeld.
Hoop wel dat hij nu inziet dat wij (of iig ik) inmiddels denken dat zn vrouw een of anders onhebbelijk monster uit het middelste der aarde is.![]()
![]()
Hij wilde weten of die halve meet hier bij mij nog door ging gisteravondquote:Op zondag 10 februari 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat was er
Ik kon niet opnemen, veel te druk. maar je trilde tegen mijn tiet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahaquote:Op zondag 10 februari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde weten of die halve meet hier bij mij nog door ging gisteravond![]()
![]()
Even taxi spelen en dan ga ik filmpje kijken ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen de was nog op hangen, ik doe echt niets meer
Net mount strijkberg weggewerkt![]()
Goed bezig vandaag al zeg ik het zelf
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 19:39:12 ]![]()
Goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goed bezig vandaag al zeg ik het zelf![]()
![]()
Je moet ook niet willen strijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goed bezig vandaag al zeg ik het zelf![]()
![]()
En dan? In gekreukelde overhemden rondlopen?quote:
Ja zolder is opgeruimd, Koen zijn kamer opgeruimd/uitgemest/schoongemaakt, beetje veranderdquote:
Onze slaapkamer is opgeruimd en schoon.
Alle zooi wat naar grof moet staat nog op Sander's kamer maar dat gaat morgenochtend weg en daarna eventjes samen met J ergens genieten van een fijne lunch![]()
Kreukloze overhemden kopenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan? In gekreukelde overhemden rondlopen?![]()
![]()
Je kinderen in verfrommelde tshirtjes naar school sturenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen strijken.
Ben Ma Tokkie niet![]()
![]()
Jij strijkt niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen strijken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik gokte dat LoLa geen overhemden draagt. En dan mag de vent die dus mooi zelf strijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan? In gekreukelde overhemden rondlopen?![]()
![]()
Jij bent goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goed bezig vandaag al zeg ik het zelf
Ik ben lui geweest en ben wezen shoppen
Nu kom ik met mijn planning in de knoop van de week![]()
![]()
Nee hoor. Vouw het vanaf de waslijn direct op, dan heeft het net zo weinig kreukels als gestreken kleren na het aantrekken.quote:![]()
Been there, done that. Ik vind katoenen overhemden mooier.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Lijkt wel of iedereen zolder aan het opruimen is, c_a en mijn stiefzus ook alquote:Op zondag 10 februari 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zolder is opgeruimd, Koen zijn kamer opgeruimd/uitgemest/schoongemaakt, beetje veranderd
Onze slaapkamer is opgeruimd en schoon.
Alle zooi wat naar grof moet staat nog op Sander's kamer maar dat gaat morgenochtend weg en daarna eventjes samen met J ergens genieten van een fijne lunch.
Productief weekendje zo te lezen![]()
![]()
Niet strijken =/= verfrommeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kinderen in verfrommelde tshirtjes naar school sturen
Ben Ma Tokkie niet![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig
Ik ben lui geweest en ben wezen shoppen
Nu kom ik met mijn planning in de knoop van de week! aiaiaiaia....
![]()
Dat is een mening.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik vind katoenen overhemden mooier.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt wel of iedereen zolder aan het opruimen is, c_a en mijn stiefzus ook al.
Productief weekendje zo te lezenzeker (de rest van de week weer lekker lui
![]()
![]()
Ik heb de kleren van m'n au pair kindje moeten strijken. Dat was toch wel de grootste tijdverspilling die ik in Londen heb gehad.![]()
![]()
Ik kan het wel hoor. Maar wat een rotklus.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee hoor. Vouw het vanaf de waslijn direct op, dan heeft het net zo weinig kreukels als gestreken kleren na het aantrekken.![]()
Nieuwe ketel wordt binnenkort geplaatstquote:Op zondag 10 februari 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt wel of iedereen zolder aan het opruimen is, c_a en mijn stiefzus ook al.
Productief weekendje zo te lezen
Dus betekend de rest van de zolder opruimen en dan slopen
De gamingroom wordt lekker groot![]()
![]()
En terechtquote:Op zondag 10 februari 2013 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zeker (de rest van de week weer lekker lui
![]()
![]()
Correct, daarom staat er ook 'ik vind'.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik wil mijn overhemden graag gestreken hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee hoor. Vouw het vanaf de waslijn direct op, dan heeft het net zo weinig kreukels als gestreken kleren na het aantrekken.
Moet ik het straks zelf doen.
Dit is toch wel een minpuntje, Bambi.
dus nu moet ik in de avond straks wassen en strijken..... niet slimquote:
Gelukkig volgend weekend vrij![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 10 februari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe ketel wordt binnenkort geplaatst
De gamingroom wordt lekker groot
Ben wel benieuwd![]()
![]()
![]()
Minder overhemden dragen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil mijn overhemden graag gestreken hebben.
Moet ik het straks zelf doen.
Dit is toch wel een minpuntje, Bambi.Heb je ook minder strijkwerk.
![]()
![]()
Dan ga je voetballen en zuipenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus nu moet ik in de avond straks wassen en strijken..... niet slim
![]()
Hier moest gewoon een hele hoop weg. En erg fijn dat je gewoon iets terug kan vinden enzo zonder eerst door alle rommel te moetenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe ketel wordt binnenkort geplaatst
De gamingroom wordt lekker grootNou ik mag gewoon weer een dagje aan het 'werk' zozo toe maarquote:
Na mijn geklaag![]()
![]()
![]()
Strijken terwijl je tv kijktquote:Op zondag 10 februari 2013 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus nu moet ik in de avond straks wassen en strijken..... niet slim
en elke dag een beetje
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 19:47:51 ]![]()
Poe poe, bel de krantquote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier moest gewoon een hele hoop weg. En erg fijn dat je gewoon iets terug kan vinden enzo zonder eerst door alle rommel te moeten
[..]
Nou ik mag gewoon weer een dagje aan het 'werk' zozo toe maar
Na mijn geklaag![]()
![]()
![]()
Kook je wel graag?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Minder overhemden dragen.Heb je ook minder strijkwerk.
Zo, even een zooi boeken besteld. Kan ik ook weer vooruit
Ja ik ookquote:
De wasmachine en droger gaan naar de schuur, dus die moet eerst opgeruimd, betegeld en opgeknapt worden. Leidingen en afvoer maken...... droogrek erin
Als de wasmac hine en droger beneden staan, kunnen we de boel gaan slopen
Zal wel foto's plaatsenDat gaat echt een fucking zooitje worden
Als het voetbal wel doorgaatquote:Maar zuipen en dansen in foute kroegjes
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Ik ben wel heel goed met kinderen.
![]()
Ik kan prima koken, als ik een duidelijk recept of een pakje heb. Ben veel te autistisch om vanalles zelf te gaan proberen.![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier moest gewoon een hele hoop weg. En erg fijn dat je gewoon iets terug kan vinden enzo zonder eerst door alle rommel te moeten
Wat een rommel kan je verzamelen he![]()
![]()
Wat voor?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even een zooi boeken besteld. Kan ik ook weer vooruitIk kook wel graag. Dat komt goed uit.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee.Ik ben wel heel goed met kinderen.
![]()
Ik kan prima koken, als ik een duidelijk recept of een pakje heb. Ben veel te autistisch om vanalles zelf te gaan proberen.
Ja ga k ook doen volgende week, ik wil voor het weekend klaar zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Strijken terwijl je tv kijkt![]()
en elke dag een beetje
![]()
![]()
Beter iets dan niets he?quote:Belachelijk, Over het algemeen waren het nog dozen van J, toen hij bij mij introk.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Wat een rommel kan je verzamelen he![]()
Peter James. De hele Roy Grace serie. 6 boeken in totaal. 1 had ik alquote:
Ik plan altijd een marathon Ben je wel ff bezig, maar ben je er meteen voor twee weken vanaf!quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Strijken terwijl je tv kijkt![]()
en elke dag een beetje
Vast een gozer.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wie dat verzonnen heeft![]()
Hoiii
Hooooiiii.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik spaar het ook op hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik plan altijd een marathon Ben je wel ff bezig, maar ben je er meteen voor twee weken vanaf!zo'n hekel heb ik er aan... ik strijk dan ook echt 1 keer in de 2/3 weken
![]()
![]()
Het is helaas maar al te waar dat er op school (zelfs op kleine schooltjes) kinderen rondlopen met ongewassen kleding...quote:Op zondag 10 februari 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kinderen in verfrommelde tshirtjes naar school sturen
Ben Ma Tokkie nietProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Soulstrijkmate.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik spaar het ook op hoorzo'n hekel heb ik er aan... ik strijk dan ook echt 1 keer in de 2/3 weken
Misdaad romans over een rechercheur. Waarom verbaasd mij dit niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Peter James. De hele Roy Grace serie. 6 boeken in totaal. 1 had ik al
Dat belooft watquote:Op zondag 10 februari 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
De wasmachine en droger gaan naar de schuur, dus die moet eerst opgeruimd, betegeld en opgeknapt worden. Leidingen en afvoer maken...... droogrek erin
Als de wasmac hine en droger beneden staan, kunnen we de boel gaan slopen
Zal wel foto's plaatsenDat gaat echt een fucking zooitje worden
[..]
Als het voetbal wel doorgaatMaar zuipen en dansen in foute kroegjes
![]()
Foto's vind ik altijd wel tof om te bekijken
Whehe oja, vorst en sneeuw. Als het niet door gaat, kom je dan eerder?
![]()
![]()
Ik wilde je stem even horenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat was er
Ik kon niet opnemen, veel te druk. maar je trilde tegen mijn tiet
Maar in de wetenschap dat ik je lekker heb mogen motorboaten, zeg maar, is het toch ook wel goed.
Maar toch liever je stem.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Helemaal waarquote:Op zondag 10 februari 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter iets dan niets he?
[..]
Belachelijk, Over het algemeen waren het nog dozen van J, toen hij bij mij introk.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misdaad romans over een rechercheur. Waarom verbaasd mij dit niet.
En je punt is?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is helaas maar al te waar dat er op school (zelfs op kleine schooltjes) kinderen rondlopen met ongewassen kleding...quote:Wat lief...quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde je stem even horen
Maar in de wetenschap dat ik je lekker heb mogen motorboaten, zeg maar, is het toch ook wel goed.
Maar toch liever je stem.morgen 11 uur duim ikquote:![]()
![]()
![]()
Ja dan kom ik eerderquote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat belooft watFoto's vind ik altijd wel tof om te bekijken
Whehe oja, vorst en sneeuw. Als het niet door gaat, kom je dan eerder?
Maar ik ga niet mee karten dan![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misdaad romans over een rechercheur. Waarom verbaasdt mij dit niet.Ik ben teleurgesteld.
![]()
Ik bel je zaterdagquote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde je stem even horen
Maar toch liever je stem.Ik aangeschoten toestand ok?
![]()
Dankjequote:Op zondag 10 februari 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je punt is?
[..]
[..]
Wat lief...
[..]
morgen 11 uur duim ik![]()
Volgende keer dat ik je zie wil ik knuffelen![]()
![]()
Dat het heel bijzonder is dat je de moeite neemt om zelfs ukken-kleding te strijken.quote:
Dat er veel gezinnen zijn die die moeite niet nemen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yeahquote:Op zondag 10 februari 2013 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan kom ik eerder
Maar ik ga niet mee karten dan
Maakt ook niet uit, moet je helemaal zelf weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |