SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goeden muziekjenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kijk dat is dan wel weer gaafquote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hier ga ik heen op valentijnsdag:
http://www.degroteimprovisatieshow.nl/
Gezellig met 3 vriendinnen.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
de lama's deel 2?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gezellig met 3 vriendinnen.![]()
ik heb een hekel aan de lama's
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gezellig met 3 vriendinnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geef Vin zn steen eens terug!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
On je vrouw beter af te richten of om te plezieren?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: inderdaad, kun je beter zwepen kopen.![]()
Ja, vind ik het wel fijn dat ik dan niet in m'n eentje langs romantische komedies zit te zappen, maar ook niet meteen zo vervelend zoetsappig doen. Gewoon gezellig.quote:![]()
![]()
Welke vrouw?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
On je vrouw beter af te richten of om te plezieren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kun je een hekel hebben aan de lama's?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de lama's deel 2?![]()
ik heb een hekel aan de lama's![]()
![]()
te flauwe niet grappige humorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je een hekel hebben aan de lama's?
Plezieren natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
On je vrouw beter af te richten of om te plezieren?![]()
![]()
Ik ga 10 things I hate about you kijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, vind ik het wel fijn dat ik dan niet in m'n eentje langs romantische komedies zit te zappen, maar ook niet meteen zo vervelend zoetsappig doen. Gewoon gezellig.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
te flauwe niet grappige humor![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat om.het principe... Damn you woman
En toch he. Kan ik me dat niet voorstellen bij jouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja kan tochquote:![]()
ga jij maar lekker de lama's kijken, dan kijk ik wel Qi
Dat zou jij toch juist wel moeten waarderen!!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
te flauwe niet grappige humor
Takes one to know one enz
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga 10 things I hate about you kijken.![]()
Vrouwmens.
Ik vind dat wel een leuke film trouwens. En Heath Ledger.![]()
![]()
Eigenlijk wel hequote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou jij toch juist wel moeten waarderen!!
Takes one to know one enzMaar de lama's zijn gewoon dom
HUBBA HUBBA HUBBAquote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vrouwmens.
Ik vind dat wel een leuke film trouwens. En Heath Ledger.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En toch he. Kan ik me dat niet voorstellen bij jou![]()
Het is mijn favoriete film.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vrouwmens.
Ik vind dat wel een leuke film trouwens. En Heath Ledger.
Pfft, weer een verslag af.
Ik ben on a roll.
Nog 2 lange stukken voor vandaag afmaken.
Moment!!quote:
Ik zoek even de juiste meme erbij!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kan jij welquote:Op zondag 10 februari 2013 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfft, weer een verslag af.
Ik ben on a roll.
Nog 2 lange stukken voor vandaag afmaken.
Ik heb geduld.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moment!!
Ik zoek even de juiste meme erbij!!![]()
* mompelt iets over koffiekan bla bla meer, ijselmeerquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* mompelt iets over koffiekan bla bla meer, ijselmeer![]()
![]()
Ik moet nog aankleden en naar Tiel rijdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kak een beetje in.... Koens kamer is klaar... Moet eigenlijk nog strijken en een was draaien....
[b]AirwiN schreef [/b]
Deceptie wel deze reactiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe je het toch beter hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog aankleden en naar Tiel rijden![]()
![]()
Ik wil niet naar Tiel!!quote:
Maar als ik niet ga dan heb ik een boze mama!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |