Bedrijf waar ik werk hebben ze dat ook hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
Lorena, Sjors en Laura hebben alledrie haast exact hetzelfde mobiele telefoonnummer, alleen dan met een verschillend eindcijfer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zijn jullie onbereikbaar met zulke 06 nummers die een getal missen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk hebben ze dat ook hoor
En dat is wel een grove fout, idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:47 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan zijn jullie onbereikbaar met zulke 06 nummers die een getal missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef majahoi het volgende:
Boring...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar toegegeven, het zou niet bij Maxime passen om haar alsnog te helpen. Maar dit moet wel consequenties hebben voor haar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
Ze doen echt elke keer hetzelfde met Maxime.![]()
![]()
Die muziek.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef Luxuria het volgende:
Best grappig, die jongen ken ikHij werkt regelmatig bij GTST achter de schermen.
Hoezo nep?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die spoilers zijn volgens mij nep.
Sjoerd gaat bijvoorbeeld vast niet aan de drugs en ik zag een typfout. Daarbij komt dat er vrijwel nooit spoilers voor drie weken in de toekomst zijn.quote:
dit dus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sjoerd gaat bijvoorbeeld vast niet aan de drugs en ik zag een typfout. Daarbij komt dat er vrijwel nooit spoilers voor drie weken in de toekomst zijn.
echt zo irritant...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
Ze doen echt elke keer hetzelfde met Maxime.![]()
![]()
maandag 4 maart? Die?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Frey het volgende:
Die van maandag zijn in ieder geval waar.
Dat zijn niet die spoilers van 4 maart.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef Frey het volgende:
http://www.tvgids.tv/tv/goede-tijden-slechte-tijden#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |