Inderdaad! Gelukkig kan die nog wel steeds brommen!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja, toen was het een autoritaire en conservatieve man, nu is het meer de lieve opa
Het is inderdaad wel treurig om het personage, Jef Alberts zo te zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef vencodark het volgende:
Tenenkrommende scènes met Jef, Nuran en Rik.Op zo'n manier zou ik alle begrip hebben als Bartho er niet over al te lange tijd mee stopt.
En de scènes met de Bouwhuisjes.Volgens mij hebben zij een speciaal schrijversteam ofzo. Super, vooral toen Anton even bij Sjoerd ging kijken terwijl die lag te slapen.
kan toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
Lorena, Sjors en Laura hebben alledrie haast exact hetzelfde mobiele telefoonnummer, alleen dan met een verschillend eindcijfer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn geen privételefoons hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
Lorena, Sjors en Laura hebben alledrie haast exact hetzelfde mobiele telefoonnummer, alleen dan met een verschillend eindcijfer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan toch?
Die van mij en mijn bedrijfsleidster is ook hetzelfde op het laatste nummer na
Hm, okéquote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het zijn geen privételefoons hoor.
Nee, je zoekt gewoon iets om over te mekkeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Hm, okéMaar toch vind ik het een beetje vreemd
Mij zou dat totaal niet opgevallen zijn denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk uit het archief van GTST, waar je ook de tekeningen/kaartjes etc. kunt zien die in de serie rond gaan. Kan de link niet werkend kopieren maar als je naar de GTST homepage gaat staat er wel 'plus' daar moet je opklikken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Mij zou dat totaal niet opgevallen zijn denk ik.Waar heb je die eigenlijk vandaan?
wat boeit het, het is een soap, het is fictief.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja daar. Heb daar wel eens rouwkaarten van dode personages gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk uit het archief van GTST, waar je ook de tekeningen/kaartjes etc. kunt zien die in de serie rond gaan. Kan de link niet werkend kopieren maar als je naar de GTST homepage gaat staat er wel 'plus' daar moet je opklikken!
Dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze dat gedaan hebben. Kan niks anders verzinnen in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef Devil010 het volgende:
[..]
wat boeit het, het is een soap, het is fictief.
Dat is gewoon ziekelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
O ja daar. Heb daar wel eens rouwkaarten van dode personages gezien.
Yep I agree. Juist daarom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Waarom? Het is een soap, het is fictief
True.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Yep I agree. Juist daarom.
Er zijn andere mensen die een soap te serieus nemen
Krijg je van die soapies die gaan vragen hoe het met de acteur/actrices moeder is als die in de serie is overleden
Zielig best wel.
Ik denk, bel Lorena ff die blonde stoot!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn genoeg mensen die zo'n nummer ook echt proberen te bellenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik denk, bel Lorena ff die blonde stoot!
Werkt godver dat hele kutnummer niet
Ze neemt geen eens moeite om te reageren op mijn tweets, laat staan dat ze opneemt #failquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zo'n nummer ook echt proberen te bellen
Reageert Gigi niet op je tweets?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze neemt geen eens moeite om te reageren op mijn tweets, laat staan dat ze opneemt #fail
Nee, ik zit maar te klotenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Reageert Gigi niet op je tweets?
Naja, ligt er natuurlijk aan wát je naar haar tweet
Dat Gigi bijvoorbeeld tweet: "Brrr, wat is het koud buiten #brrr" en dat jij dan retweet: "Ik wil je wel opwarmen hoor!"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, ik zit maar te kloten
Soms zie ik wel eens een tweet voorbij komen dat ik iets heb van... zal ik erop reageren.
Maar dan bedruipt me weer zo'n kansloos puberaal gevoel, en doe ik het maar niet
Ja zoiets ja hhahahah. Al sla ik dat opwarmen niet af.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat Gigi bijvoorbeeld tweet: "Brrr, wat is het koud buiten #brrr" en dat jij dan retweet: "Ik wil je wel opwarmen hoor!"
Geen idee of ze daar een groot probleem van zou maken, maar ik denk dat het beter is om zoiets niet te tweeten inderdaad
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja zoiets ja hhahahah. Al sla ik dat opwarmen niet af.
Ik moet ineens lachen, omdat ik Jef hoor zeggen, "Doe maar pitjeskaas"
Zo mooi was datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |