Voor de pipo's die niet weten welke kant dat is...als je vanaf het perron de trap afloopt (of valt, of kruipt, of je gebruikt de roltrap...luie autisten) naar linksch.quote:
That's how we rollquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor de pipo's die niet weten welke kant dat is...als je vanaf het perron de trap afloopt (of valt, of kruipt, of je gebruikt de roltrap...luie autisten) naar linksch.
Have fun
En als je niet met de trein komt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor de pipo's die niet weten welke kant dat is...als je vanaf het perron de trap afloopt (of valt, of kruipt, of je gebruikt de roltrap...luie autisten) naar linksch.
Have fun
Wil jij ook een Bossche bol?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:49 schreef Weissman het volgende:
Eindje, here we come ! #50TintenWeiss #DeKoning #ALLDAYSWAG #RozeNepCrocs #SWAGGEBOI #AutistenMeet #BoscheBollen #Agressief
in Eindhoven kun je niet met de roltrap naar benedenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Have fun
je vergeet #onschuldigemensenopdecameramishandelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:49 schreef Weissman het volgende:
Eindje, here we come ! #50TintenWeiss #DeKoning #ALLDAYSWAG #RozeNepCrocs #SWAGGEBOI #AutistenMeet #BoscheBollen #Agressief
Kom je op de motor thijs?quote:
Ten eerste regent het, en ten tweede zal ik je straks wel vertellen waarom nog meer nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kom je op de motor thijs?je weet nu waar je "legaal" kunt parkeren
Dat zal wel lukken, je leest het vanzelf welquote:
Regen is geen reden om niet te rijden. Ik ben vanochtend met beide motoren op pad geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ten eerste regent het, en ten tweede zal ik je straks wel vertellen waarom nog meer niet
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef jdel het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Vond het heel gezellig. Voor herhaling vatbaar. Spelletjesmeet in brabant gaat er aan komen verwacht ik...
El_Thijs? Ik zit al vanaf half tien gisterenavond te F5'en.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
El_Thijs? Ik zit al vanaf half tien gisterenavond te F5'en.
En nu nog steeds zeker?quote:Op zondag 10 maart 2013 10:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
El_Thijs? Ik zit al vanaf half tien gisterenavond te F5'en.
Dank u!quote:
Thanks, de volgende keer zal ik notulerenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef BlaZ het volgende:
Mooi verslag , het café was overigens "de Wildeman"
Hallo ChildoftheStars,quote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi,
Als het goed is wil ik graag hier meeposten
Ja, anders geen welkom van mijquote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Weissman het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om even kort iets over je zelf te vertellen ?
Waar kom je vandaan ? Hou oud ben je ? Wat doe je in het dagelijks leven etc.
ja tog, gew maagd tot huwelijk, jewait hoe rockequote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, maar geen flikker aan dus? Niet op stap geweest. Niet achter de wijve aan gezeten? Dus toch gewoon een fokmeet?
Hoe hang jij de WC-rol het liefst ?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
wat willen jullie nog meer weten?
Ben jij een uitgehongerde troll?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, maar geen flikker aan dus? Niet op stap geweest. Niet achter de wijve aan gezeten? Dus toch gewoon een fokmeet?
Wij hebben geen houder aan de muur, maar een tafeltje waar de rollen op staanquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als je hersenletsel interessant vindt Childofthestars dan zit je hier op Fok! goed
Smooth, heel smooth.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als je hersenletsel interessant vindt Childofthestars dan zit je hier op Fok! goed
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
De meesten hier weten nog aardig wat taal te produceren hoor (al dan niet correct)
Welkom meid!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ofcourse wil ik dat, alleen het leek me een beetje raar om daar mee te openen
Ik ben 25 jaar (vrouw) en woon in Groningen. Daar studeer ik logopedie (en volgend jaar waarschijnlijk nog een tweede studie naast), waarbij ik me vooral op de revalidatie wil gaan richten (om het cru te zeggen, hersenletsel is erg interessant).
Verder ben houd ik erg sporten (gewoon fitness en groepslessen, het bewegen is fijn en maakt me blij). En als ik een keertje tijd heb om rustig thuis te zitten vind ik het fijn om een beetje te creaën (haken en fimoklei vooral, maar ook andere frustel dingen als kleding maken en zo). Verder lees ik graag, houd ik van feestjes met lekkere hapjes geven voor vrienden, speel ik piano en gitaar en zing ik bij een koor en tjawat willen jullie nog meer weten?
Thanks!quote:
Jeweet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
De meesten hier weten nog aardig wat taal te produceren hoor (al dan niet correct)
Let je daar ook IRL op?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je Thijs
En auw![]()
Hier spreekt een neptaalnazi hoor (ahem, ben alleen te lui om er bij mezelf op te letten)
No thanks.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je Thijs
En auw![]()
Hier spreekt een neptaalnazi hoor (ahem, ben alleen te lui om er bij mezelf op te letten)
Hoe zie je dat voor je?quote:
Juist dan, dat is mijn vakgebied.quote:
Ja oa, of nee dat woord eindigt niet op een d maar t en dat soort dingenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No thanks.
[..]
Hoe zie je dat voor je?
"Ik hoorde dat je geen komma gebruikt!"?
HEUL NIET!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Meerdere uitroeptekens aan het eind van een zin staat slordig hoor"
Laat me nou niet blozenquote:
Je bent toch juist geen reptilian als je van conspiracy houdt?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ja ik stel mij bij deze even voor.. Want : leuk initiatief en wie weet wat er van komt.
Ik: Vrouw, 31 jaar, omgeving Arnhem.
Hardlopen, reptilian(lees: conspiracy-lover
) , lezen, schaaktoernooien, eigenwijs en schoenmaat 38.
Zo dat dekt de lading wel voor nu
Rhesus negative dus reptilian vrees ik...quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent toch juist geen reptilian als je van conspiracy houdt?
De "slechteriken" zijn de reptilians.
Oh en welkom.
Naar wie luister je liever; David icke of Alex Jones?
Welkom!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ja ik stel mij bij deze even voor.. Want : leuk initiatief en wie weet wat er van komt.
Ik: Vrouw, 31 jaar, omgeving Arnhem.
Hardlopen, reptilian(lees: conspiracy-lover
) , lezen, schaaktoernooien, eigenwijs en schoenmaat 38.
Zo dat dekt de lading wel voor nu
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hallo, dit topic niet eerder gezien nog. ik kom me even melden
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Weissman het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om even kort iets over je zelf te vertellen ?
Waar kom je vandaan ? Hou oud ben je ? Wat doe je in het dagelijks leven etc.
ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben grafisch designer maar werkloos. Druk opzoek naar een baan.. ( jaar contract liep af blabla ) op dit moment bezig met mijn rijbewijs en ik kom net (5dagen nu) uit een lange vaste relatie. En ik heb mezelf voorgenomen om wat nieuwe mensen te leren kennen.. en toen was ik hier
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh![]()
ik ben Moeraskat, geboren in 1988.WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben grafisch designer maar werkloos. Druk opzoek naar een baan.. ( jaar contract liep af blabla ) op dit moment bezig met mijn rijbewijs en ik kom net (5dagen nu) uit een lange vaste relatie. En ik heb mezelf voorgenomen om wat nieuwe mensen te leren kennen.. en toen was ik hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
oh![]()
ik ben Moeraskat, geboren in 1988.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben grafisch designer maar werkloos. Druk opzoek naar een baan.. ( jaar contract liep af blabla ) op dit moment bezig met mijn rijbewijs en ik kom net (5dagen nu) uit een lange vaste relatie. En ik heb mezelf voorgenomen om wat nieuwe mensen te leren kennen.. en toen was ik hier![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
oh![]()
ik ben Moeraskat, geboren in 1988.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben grafisch designer maar werkloos. Druk opzoek naar een baan.. ( jaar contract liep af blabla ) op dit moment bezig met mijn rijbewijs en ik kom net (5dagen nu) uit een lange vaste relatie. En ik heb mezelf voorgenomen om wat nieuwe mensen te leren kennen.. en toen was ik hier![]()
Je hebt wel net een Eindhoven meer gemist![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
owquote:Op maandag 11 maart 2013 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Je hebt wel net een Eindhoven meer gemist![]()
![]()
We waren zaterdag met een man of 10. En privé meets met wie dan ook zijn denk ik altijd te regelen...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ow
maar ik meet niet zo graag in grote groepis dat heel erg?
meet graag met 4 of 6 mensen tegelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We waren zaterdag met een man of 10. En privé meets met wie dan ook zijn denk ik altijd te regelen...![]()
[..]
oh![]()
ik ben Moeraskat, geboren in 1988.Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben grafisch designer maar werkloos. Druk opzoek naar een baan.. ( jaar contract liep af blabla ) op dit moment bezig met mijn rijbewijs en ik kom net (5dagen nu) uit een lange vaste relatie. En ik heb mezelf voorgenomen om wat nieuwe mensen te leren kennen.. en toen was ik hier"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
We hebben hier mensen uit Werkendam en Hank dus Almkerk (gokje) kan er heus wel bijquote:Op maandag 11 maart 2013 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
oh ja, en ik woon terug bij mn ouders. in Brabant dorpje onder Gorinchem wat niemand kent
Tis geen Almkerkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We hebben hier mensen uit Werkendam en Hank dus Almkerk (gokje) kan er heus wel bij
*Zoeken gaat*quote:
Pas je wel op dat je niet weer een straatverbod oplooptquote:
Ik had je nog zo gezegd dat niet hardop te zeggen!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet weer een straatverbod oploopt
quote:
Woudrichem? Nieuwendijk? Sleeuwijk? Dussen? Babylonieenbroek? Uppel? Zeg het maar als ik juist zit...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou, straks word ik er zenuwachtig van hur
het zit er tussen maar als je het niet heul erg vindquote:Op maandag 11 maart 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Woudrichem? Nieuwendijk? Sleeuwijk? Dussen? Babylonieenbroek? Uppel? Zeg het maar als ik juist zit...
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Woudrichem? Nieuwendijk? Sleeuwijk? Dussen? Babylonieenbroek? Uppel? Zeg het maar als ik juist zit...
Jammer om te horen. Hoop dat er nog meer aanmeldingen komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.
Leuk ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.
Dan is het toch juist leuk om te gaan? Daar is dit topic immers voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk ideeik hoop dat je meer aanmeldingen krijgt ( maar niet van mij, ben hier pas enz... )
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk ideeik hoop dat je meer aanmeldingen krijgt ( maar niet van mij, ben hier pas enz... )
Oneens. Als je dat nodig hebt om te besluiten of je wel of niet gaat, sta je sowieso niet echt open voor nieuwe contacten volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
Laten zien wie er gaan zou helpen...
Kom jij ook dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk om te gaan? Daar is dit topic immers voor.
Stierenstront. Het is leuk nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
Als jij bepaalde mensen daar graag zou ontmoeten, vraag ze dan mee!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
voor mij welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
No offense naar jou specifiek, maar als iedereen zo'n instelling heeft, wordt er nooit gemeet en kunnen we de meet in Maarssen wel annuleren
Gezien de prive omstandigheden kan ik dit soort dingen op dit moment niet plannen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |