We hebben hier mensen uit Werkendam en Hank dus Almkerk (gokje) kan er heus wel bijquote:Op maandag 11 maart 2013 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
oh ja, en ik woon terug bij mn ouders. in Brabant dorpje onder Gorinchem wat niemand kent
Tis geen Almkerkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We hebben hier mensen uit Werkendam en Hank dus Almkerk (gokje) kan er heus wel bij
*Zoeken gaat*quote:
Pas je wel op dat je niet weer een straatverbod oplooptquote:
Ik had je nog zo gezegd dat niet hardop te zeggen!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet weer een straatverbod oploopt
quote:
Woudrichem? Nieuwendijk? Sleeuwijk? Dussen? Babylonieenbroek? Uppel? Zeg het maar als ik juist zit...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou, straks word ik er zenuwachtig van hur
het zit er tussen maar als je het niet heul erg vindquote:Op maandag 11 maart 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Woudrichem? Nieuwendijk? Sleeuwijk? Dussen? Babylonieenbroek? Uppel? Zeg het maar als ik juist zit...
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Woudrichem? Nieuwendijk? Sleeuwijk? Dussen? Babylonieenbroek? Uppel? Zeg het maar als ik juist zit...
Jammer om te horen. Hoop dat er nog meer aanmeldingen komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.
Leuk ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.
Dan is het toch juist leuk om te gaan? Daar is dit topic immers voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk ideeik hoop dat je meer aanmeldingen krijgt ( maar niet van mij, ben hier pas enz... )
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk ideeik hoop dat je meer aanmeldingen krijgt ( maar niet van mij, ben hier pas enz... )
Oneens. Als je dat nodig hebt om te besluiten of je wel of niet gaat, sta je sowieso niet echt open voor nieuwe contacten volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
Laten zien wie er gaan zou helpen...
Kom jij ook dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk om te gaan? Daar is dit topic immers voor.
Stierenstront. Het is leuk nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
Als jij bepaalde mensen daar graag zou ontmoeten, vraag ze dan mee!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
voor mij welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
No offense naar jou specifiek, maar als iedereen zo'n instelling heeft, wordt er nooit gemeet en kunnen we de meet in Maarssen wel annuleren
Gezien de prive omstandigheden kan ik dit soort dingen op dit moment niet plannen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |