Dank u!quote:
Thanks, de volgende keer zal ik notulerenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef BlaZ het volgende:
Mooi verslag , het café was overigens "de Wildeman"
Hallo ChildoftheStars,quote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi,
Als het goed is wil ik graag hier meeposten
Ja, anders geen welkom van mijquote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Weissman het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om even kort iets over je zelf te vertellen ?
Waar kom je vandaan ? Hou oud ben je ? Wat doe je in het dagelijks leven etc.
ja tog, gew maagd tot huwelijk, jewait hoe rockequote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, maar geen flikker aan dus? Niet op stap geweest. Niet achter de wijve aan gezeten? Dus toch gewoon een fokmeet?
Hoe hang jij de WC-rol het liefst ?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
wat willen jullie nog meer weten?
Ben jij een uitgehongerde troll?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, maar geen flikker aan dus? Niet op stap geweest. Niet achter de wijve aan gezeten? Dus toch gewoon een fokmeet?
Wij hebben geen houder aan de muur, maar een tafeltje waar de rollen op staanquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als je hersenletsel interessant vindt Childofthestars dan zit je hier op Fok! goed
Smooth, heel smooth.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als je hersenletsel interessant vindt Childofthestars dan zit je hier op Fok! goed
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
De meesten hier weten nog aardig wat taal te produceren hoor (al dan niet correct)
Welkom meid!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ofcourse wil ik dat, alleen het leek me een beetje raar om daar mee te openen
Ik ben 25 jaar (vrouw) en woon in Groningen. Daar studeer ik logopedie (en volgend jaar waarschijnlijk nog een tweede studie naast), waarbij ik me vooral op de revalidatie wil gaan richten (om het cru te zeggen, hersenletsel is erg interessant).
Verder ben houd ik erg sporten (gewoon fitness en groepslessen, het bewegen is fijn en maakt me blij). En als ik een keertje tijd heb om rustig thuis te zitten vind ik het fijn om een beetje te creaën (haken en fimoklei vooral, maar ook andere frustel dingen als kleding maken en zo). Verder lees ik graag, houd ik van feestjes met lekkere hapjes geven voor vrienden, speel ik piano en gitaar en zing ik bij een koor en tjawat willen jullie nog meer weten?
Thanks!quote:
Jeweet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
De meesten hier weten nog aardig wat taal te produceren hoor (al dan niet correct)
Let je daar ook IRL op?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je Thijs
En auw![]()
Hier spreekt een neptaalnazi hoor (ahem, ben alleen te lui om er bij mezelf op te letten)
No thanks.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je Thijs
En auw![]()
Hier spreekt een neptaalnazi hoor (ahem, ben alleen te lui om er bij mezelf op te letten)
Hoe zie je dat voor je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |