abonnement Unibet Coolblue
pi_123780066
Yeah, we love you too.
pi_123781385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:23 schreef jdel het volgende:
Oke, afspreken voor de FRS dus :)
Voor de pipo's die niet weten welke kant dat is...als je vanaf het perron de trap afloopt (of valt, of kruipt, of je gebruikt de roltrap...luie autisten) naar linksch.

Have fun :)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 9 maart 2013 @ 00:49:47 #203
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123816373
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Voor de pipo's die niet weten welke kant dat is...als je vanaf het perron de trap afloopt (of valt, of kruipt, of je gebruikt de roltrap...luie autisten) naar linksch.

Have fun :)
That's how we roll :P Tot morgen/later, eerst eens proberen te slapen.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 00:55:26 #204
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_123816507
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Voor de pipo's die niet weten welke kant dat is...als je vanaf het perron de trap afloopt (of valt, of kruipt, of je gebruikt de roltrap...luie autisten) naar linksch.

Have fun :)
En als je niet met de trein komt? :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_123820287
Eindje, here we come ! #50TintenWeiss #DeKoning #ALLDAYSWAG #RozeNepCrocs #SWAGGEBOI #AutistenMeet #BoscheBollen #Agressief
pi_123820975
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:49 schreef Weissman het volgende:
Eindje, here we come ! #50TintenWeiss #DeKoning #ALLDAYSWAG #RozeNepCrocs #SWAGGEBOI #AutistenMeet #BoscheBollen #Agressief
Wil jij ook een Bossche bol?
pi_123821134
Mensen die komen, tot straks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:57:17 #208
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_123821434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:30 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Voor de pipo's die niet weten welke kant dat is...als je vanaf het perron de trap afloopt (of valt, of kruipt, of je gebruikt de roltrap...luie autisten) naar linksch.

Have fun :)
in Eindhoven kun je niet met de roltrap naar beneden :P of njah niet conventioneel naar beneden maar de gemiddelde autist houdt daar toch geen rekening mee :P

quote:
6s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:49 schreef Weissman het volgende:
Eindje, here we come ! #50TintenWeiss #DeKoning #ALLDAYSWAG #RozeNepCrocs #SWAGGEBOI #AutistenMeet #BoscheBollen #Agressief
je vergeet #onschuldigemensenopdecameramishandelen :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen die komen, tot straks!
Kom je op de motor thijs? :P je weet nu waar je "legaal" kunt parkeren

[ Bericht 19% gewijzigd door NaRRaToR op 09-03-2013 11:03:38 ]
na na na na na na na Badjasman!
pi_123821957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Kom je op de motor thijs? :P je weet nu waar je "legaal" kunt parkeren
Ten eerste regent het, en ten tweede zal ik je straks wel vertellen waarom nog meer niet ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123822786
Heel veel plezier!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_123822829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:58 schreef Wolken het volgende:
Heel veel plezier!
Dat zal wel lukken, je leest het vanzelf wel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:15:35 #212
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_123824706
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ten eerste regent het, en ten tweede zal ik je straks wel vertellen waarom nog meer niet ;)
Regen is geen reden om niet te rijden. Ik ben vanochtend met beide motoren op pad geweest :) maar ik hoor het straks wel!
na na na na na na na Badjasman!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:47:45 #213
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_123825464
Wat zijn de plannen eigenlijk?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:58:47 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_123825749
Ik vertrek, tot zo allemaal
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:33:20 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_123832422
Veel plezier allemaal!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:30:59 #216
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_123834111
Thuis.

Het was gezellig. :)

De rest zit nu in het restaurant. Ik ben niet meegegaan..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_123843563
Ik ben inmiddels thuis, verslag volgt!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123847179
Ik ben ook weer thuis. Vond het heel gezellig. Voor herhaling vatbaar. Spelletjesmeet in brabant gaat er aan komen verwacht ik... :)
pi_123848832
Ik ben ook weer thuis. De Bossche bol smaakte trouwens goed!!!! :9~
  zondag 10 maart 2013 @ 00:35:18 #220
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_123852410
En ik ben ook weer thuis :)
na na na na na na na Badjasman!
  zondag 10 maart 2013 @ 04:23:44 #221
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_123855656
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef jdel het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Vond het heel gezellig. Voor herhaling vatbaar. Spelletjesmeet in brabant gaat er aan komen verwacht ik... :)
^O^

Bedankt voor de meet allemaal, sorry dat ik te laat was. Maar het was erg gezellig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_123857760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben inmiddels thuis, verslag volgt!
El_Thijs? Ik zit al vanaf half tien gisterenavond te F5'en.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 10 maart 2013 @ 11:33:12 #223
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_123858699
quote:
5s.gif Op zondag 10 maart 2013 10:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

El_Thijs? Ik zit al vanaf half tien gisterenavond te F5'en.
_O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_123859565
quote:
5s.gif Op zondag 10 maart 2013 10:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

El_Thijs? Ik zit al vanaf half tien gisterenavond te F5'en.
En nu nog steeds zeker?

De Kroniekschrijver is net zijn bed uit. Het volgende hoofdstuk zal spoedig worden toegevoegd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123861679
Verslag van de meet in Eindhoven.
Datum: 9 maart 2013.
Plaats: Eindhoven de gekste (voor diegenen waarvoor het nog niet duidelijk was)!

De NS verdient nog eens wat met al die meets waar ik met de trein heen ga, want wederom vond ik mij in een coupé van de trein naar de gekste stad van Brabant. En wat ook gemeld mag worden, geen vertragingen! Er is nog hoop voor die bende.

Wat me opviel toen ik de trein zat, dacht ik al dat er Fok!kers in de trein zaten. Aan de andere kant van de coupé zaten een stel knulletjes (want jongens kan ik ze echt niet noemen) met een blikje bier (Bavaria voor de geïnteresseerden) te praten over een feest waar ze heen gingen. En ze hadden het over meiden en onzekerheden om ze aan te spreken, wat mij de oren deed spitsen. Het onderwerp klonk nogal bekend.

Op dat moment wordt ik afgeleid door een koppel dat tegenover me gaat zitten, en het met elkaar gaat hebben over een congres waar ze naar toe gingen over hoe ze in het leven staan en hoe ze met onzekerheden om moeten gaan. Ik dacht bij mezelf: ik kom deze mensen straks weer tegen denk ik. Toen ik eindelijk mijn moed bij elkaar geraapt had om me voor te stellen (sociaal als ik ben), rolde de trein Eindhoven Centraal binnen en verdwenen ze in de menigte waarna ik ze niet meer zag. Het gaf een dubbel gevoel maar ik liet me er niet door van mijn stuk brengen. Their loss, zoals men het soms zegt.

Voor die mensen die denken dat het eigenlijke verslag nog niet begonnen is, dat is al begonnen.

Met snelle stappen begaf ik mij naar de Free Record Shop en al snel spotte ik sylvesterrr. Nou ja, ik zag hem pas toen ik naast hem stond en hij had mij ook niet gezien. Met een plastic zakje waarin de lekkernij uit Den Bosch zat vertelde hij me dat hij ook maar net op tijd was om ze te bemachtigen. We praatten wat en niet lang daarna kwam Bos81 voor zijn bolletje. Ik kwam nog even een oud-studiegenoot tegen waar ik nog even mee gepraat heb, dus het beloofde al een goede dag te worden. sylvesterrr deelde snel de bollen uit aan ons, want uitgehongerd waren we zeker.

Ze smaakten heerlijk! *wink wink*

Helaas knoei je wel eens wat, Bos81 nam het op zich om de gevallen stukjes even op te poetsen. Even dacht ik dat hij de hele hal ging poetsen met het servet, maar dat bleek mee te vallen. Niet veel later kwam Winston3110 er aan en met zijn komst duurde het niet lang voordat de rest van de groep er ook snel was. Immers, een kringgesprek midden in de stationshal valt ook best op. NaRRaToR, MsMessy vergezeld van Weissman, Jdel, Ashira en bompa85 voegde zich bij ons en de gemoedelijke sfeer werd alleen maar groter. Nieuwe gezichten en oude bekenden schudden elkaar de hand en er werd zowaar nog flink geknuffeld ook.

Er ontbraken nog 2 deelnemers, maar het duurde niet lang voordat Jeltje zich ook bij ons aansloot en Weissman prompt de leiding aan haar overdroeg. Immers, zij had in Eindhoven gewoond en een betere gids was niet denkbaar. Het laatste lid, BlaZ, zou nog later komen maar dat zou zichzelf snel oplossen. Voor het moment compleet, togen we het centrum in op zoek naar een leuke plek om wat te gaan drinken en nader kennis te maken.

Het had zou een aflevering kunnen zijn van 'Groepsdaten doe je zo!' nu ik eraan terugdenk.

We vonden onderdak in een café waarvan de naam me even ontschoten is (nee, dat komt niet door de alcohol), waar de mensen snel voor ons tafels regelden en er onder het genot van frisse drankjes werd gepraat met elkaar. Het werd erg gezellig en in mijn gesprekken met bompa85 en Winston3110 werd wederom de filmkennis grondig getest. Er werd flink gesocialized en het duurde warempel niet lang voordat BlaZ zijn entree maakte! Jeltje kwam ook nog bij ons even praten wat ook nog hilarische momenten opleverde, maar dat kan ook aan mij gelegen hebben. Desalniettemin was het erg gezellig en werd het zoetjes aan tijd om naar het restaurant te gaan waar gereserveerd was voor ons. Helaas nam Bos81 hier afscheid van ons.

In het restaurant aangekomen (waar ik de naam ook niet meer van weet, vreemd) stonden de tafels al klaar en werden de groepen verdeeld. Weissman zei dat ik naast zijn vriendin zat en dat ik me moest gedragen. Ik vroeg me af of hij er onzeker van werd of er vreemde mannen naast haar zaten, maar ik hield de vraag maar voor me.

En voor alle perverts die dit lezen en denken dat ik iets uitgehaald heb: ze is in dezelfde staat weer teruggegeven aan Weissman.

Na wat uitgezocht te hebben om te eten werd er vrolijk verder gepraat met elkaar. Tussen NaRRaToR, Winston3110 en mijzelf kwam het begrip over horrorfilms en games ineens aan bod, waar nog lang over gepraat en gediscussieerd werd. Zo leer je nog eens wat dingen van mensen en kom je wat te weten! NaRRaToR vermeldde ook even dat hij nog naar een concert ging en niet tot het eind kon blijven.

Het eten smaakte overigens heerlijk. bompa85 had een hamburger op zijn bord liggen waar de BigMac nog een puntje aan kon zuigen. Winston3110 besloot zich te richten op de schnitzel op zijn bord en NaRRaToR, MsMessy en ikzelf deden ons te goed aan een Black Angus Steak. Hongerlijders als we waren werd er door sommigen (waaronder ikzelf) nog wat extra's bijbesteld.

Met de magen goed gevuld besloot NaRRaToR ons te gaan verlaten. Na hem veel plezier te hebben gewenst bij het concert vertrok hij en niet veel later besloten wij (na afgerekend te hebben) om ook maar eens te gaan. Na een berisping van Jeltje ("Je zit in een Rib-huis en je neemt een steak?!") zagen wij dat NaRRaToR zijn paraplu vergeten was. Ik nam het op mij om zijn eigendom mee te nemen zodat het niet vergeten zou worden.

We togen naar het station om te besluiten wat de volgende stap zou zijn. Sommigen wilden nog blijven maar anderen wilden de trein nemen om huiswaarts te keren. Iedereen was het er over eens dat het erg gezellig was, en zeker voor herhaling vatbaar (maar dat was al duidelijk). Er werd afscheid genomen en ik vond mijzelf in een vrij lage positie om Ashira een knuffel te geven (en iets anders). Ik was het niet gewend om door de knieën te gaan. Weissman en MsMessy gingen richting hotel, en Winston3110 en ikzelf togen ook richting ons perron om huiswaarts te keren. Jeltje, BlaZ, Jdel en bompa85 bleven nog even achter om nog een laatste drankje te doen.

Het duurde niet lang voordat ik in mijn trein kon stappen en plaats kon nemen om te genieten van de terugreis, die ook zonder problemen verliep. Toen ik uitstapte hoorde ik iemand mopperen achter me en het volgende moment liep hij op het spoor om over te steken. Ik had geen zin in vieze handen, en de trein was toch al voorbij toen hij overstak. Ik vond mijn auto nog op dezelfde plaats als waar ik hem had achter gelaten en reed met een voldaan gevoel huiswaarts.

Zoals alle deelnemers wel zullen beamen: het was wederom een erg gezellige meet en ik heb zelf weer nieuwe mensen mogen ontmoeten, wat me deed realiseren dat schijn erg kan bedriegen soms. En ook die lieve nieuwe mensen hoop ik later weer eens te zien bij andere meets!

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 maart 2013 @ 14:13:12 #226
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_123865209
Prrrrrima verslag!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_123866863
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:13 schreef automatic_ het volgende:
Prrrrrima verslag!!
Dank u!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 maart 2013 @ 15:44:56 #228
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_123869556
Mooi verslag , het café was overigens "de Wildeman"
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_123870036
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef BlaZ het volgende:
Mooi verslag , het café was overigens "de Wildeman"
Thanks, de volgende keer zal ik notuleren ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123870791
Hoi,
Als het goed is wil ik graag hier meeposten :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_123870918
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi,
Als het goed is wil ik graag hier meeposten :)
Hallo ChildoftheStars,

Dat is goed.

Namens het welkomstcomité,

Weissman.
pi_123870955
Dank u, dank u *maakt een buiginkje*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_123871034
Zou je zo vriendelijk willen zijn om even kort iets over je zelf te vertellen ?

Waar kom je vandaan ? Hou oud ben je ? Wat doe je in het dagelijks leven etc.
pi_123871124
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Weissman het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om even kort iets over je zelf te vertellen ?

Waar kom je vandaan ? Hou oud ben je ? Wat doe je in het dagelijks leven etc.
Ja, anders geen welkom van mij :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 maart 2013 @ 16:22:18 #235
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_123871386
Hey, maar geen flikker aan dus? Niet op stap geweest. Niet achter de wijve aan gezeten? Dus toch gewoon een fokmeet?
pi_123871441
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, maar geen flikker aan dus? Niet op stap geweest. Niet achter de wijve aan gezeten? Dus toch gewoon een fokmeet?
ja tog, gew maagd tot huwelijk, jewait hoe rocke
pi_123871447
Ofcourse wil ik dat, alleen het leek me een beetje raar om daar mee te openen :)

Ik ben 25 jaar (vrouw) en woon in Groningen. Daar studeer ik logopedie (en volgend jaar waarschijnlijk nog een tweede studie naast), waarbij ik me vooral op de revalidatie wil gaan richten (om het cru te zeggen, hersenletsel is erg interessant).
Verder ben houd ik erg sporten (gewoon fitness en groepslessen, het bewegen is fijn en maakt me blij). En als ik een keertje tijd heb om rustig thuis te zitten vind ik het fijn om een beetje te creaën (haken en fimoklei vooral, maar ook andere frustel dingen als kleding maken en zo). Verder lees ik graag, houd ik van feestjes met lekkere hapjes geven voor vrienden, speel ik piano en gitaar en zing ik bij een koor en tja :) wat willen jullie nog meer weten?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_123871527
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
wat willen jullie nog meer weten?
Hoe hang jij de WC-rol het liefst ?
  zondag 10 maart 2013 @ 16:26:21 #239
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123871560
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, maar geen flikker aan dus? Niet op stap geweest. Niet achter de wijve aan gezeten? Dus toch gewoon een fokmeet?
Ben jij een uitgehongerde troll?
pi_123871562
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe hang jij de WC-rol het liefst ?
Wij hebben geen houder aan de muur, maar een tafeltje waar de rollen op staan
En anders met het velletje van de muur af
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 10 maart 2013 @ 16:43:04 #241
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_123872338
Als je hersenletsel interessant vindt Childofthestars dan zit je hier op Fok! goed
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:43:53 #242
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123872380
Leuk verslag Thijs :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123872406
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als je hersenletsel interessant vindt Childofthestars dan zit je hier op Fok! goed
_O-

De meesten hier weten nog aardig wat taal te produceren hoor (al dan niet correct)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_123872432
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
Als je hersenletsel interessant vindt Childofthestars dan zit je hier op Fok! goed
Smooth, heel smooth.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:45:02 #245
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_123872438
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

_O-

De meesten hier weten nog aardig wat taal te produceren hoor (al dan niet correct)
Gelukkig wel ja :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123872681
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ofcourse wil ik dat, alleen het leek me een beetje raar om daar mee te openen :)

Ik ben 25 jaar (vrouw) en woon in Groningen. Daar studeer ik logopedie (en volgend jaar waarschijnlijk nog een tweede studie naast), waarbij ik me vooral op de revalidatie wil gaan richten (om het cru te zeggen, hersenletsel is erg interessant).
Verder ben houd ik erg sporten (gewoon fitness en groepslessen, het bewegen is fijn en maakt me blij). En als ik een keertje tijd heb om rustig thuis te zitten vind ik het fijn om een beetje te creaën (haken en fimoklei vooral, maar ook andere frustel dingen als kleding maken en zo). Verder lees ik graag, houd ik van feestjes met lekkere hapjes geven voor vrienden, speel ik piano en gitaar en zing ik bij een koor en tja :) wat willen jullie nog meer weten?
Welkom meid!

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Leuk verslag Thijs :)
Thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123872810
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

_O-

De meesten hier weten nog aardig wat taal te produceren hoor (al dan niet correct)
Jeweet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123872927
Dank je Thijs
En auw ;)
Hier spreekt een neptaalnazi hoor (ahem, ben alleen te lui om er bij mezelf op te letten O-) )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 10 maart 2013 @ 16:58:59 #249
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_123873031
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je Thijs
En auw ;)
Hier spreekt een neptaalnazi hoor (ahem, ben alleen te lui om er bij mezelf op te letten O-) )
Let je daar ook IRL op?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123873158
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je Thijs
En auw ;)
Hier spreekt een neptaalnazi hoor (ahem, ben alleen te lui om er bij mezelf op te letten O-) )
No thanks.

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Let je daar ook IRL op?
Hoe zie je dat voor je?

"Ik hoorde dat je geen komma gebruikt!"?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')