SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door muhahaha op 10-02-2013 11:29:20 ]![]()
Dat dus!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga een movie-marathon houden
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij bent de kloon van muhahaha?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker niksen, misschien kijken bij een schaatswedstrijd.
Jij Foto?
Niksen kan ook lekker zijn
Ik ga nog een paar uur studeren en dan ehm, zie ik wel![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanmiddag kraambezoek, verder nog niks.
Jij plannen naast studeren?
Van je zus (?)![]()
Neehoor, ik denk ik beuk me er lekker tussenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van muhahaha?
Niksen kan ook lekker zijn
Ik ga nog een paar uur studeren en dan ehm, zie ik wel
Rustig aan.![]()
Beukenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik denk ik beuk me er lekker tussen![]()
![]()
![]()
Ik zei al, ik heb geen kloonsquote:. 1 muhahaha is echt meeeeeer dan genoeg voor deze planeet
.
Ja, gisteren al heel eventjes langs geweest en mijn nichtje in mijn armen gehadquote:. Ze had zo een grappig berenpakje aan
.
![]()
Ik kan er ook maar ééntje aan hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb geen kloons. 1 muhahaha is echt meeeeeer dan genoeg voor deze planeet
.
[..]
Ja, gisteren al heel eventjes langs geweest en mijn nichtje in mijn armen gehad. Ze had zo een grappig berenpakje aan
.
Leeeeuk
Hihi berenpakje, wel lief![]()
![]()
Ja, is zeker lief. Vanmiddag het cadeautje wat mijn zusje zelf heeft uitgezocht afgevenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Leeeeuk
Hihi berenpakje, wel lief. Zo een molentje van Woezel en Pip
.
![]()
Maart toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
De winterefteling kan wel uit de OP aangezien deze tot 3 febr was
Maarja die kan er wel uit ja.... gaat 'm niet meer worden.![]()
Ahwquote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, is zeker lief. Vanmiddag het cadeautje wat mijn zusje zelf heeft uitgezocht afgeven. Zo een molentje van Woezel en Pip
.
![]()
![]()
![]()
normale Efteling van maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
De winterefteling kan wel uit de OP aangezien deze tot 3 febr was
Wil best nog wel naar de Efteling![]()
![]()
Doe dat dan ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, ik pak ook een keer de lapo hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Tja ik ook wel, maar zie d'r maar eens mensen voor te vinden en een datum af te spreken.... 's lastig hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
normale Efteling van maken?
Wil best nog wel naar de Efteling![]()
Is er een vervanger eigenlijk?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
En Tally is ook geen Mod meer van SEXRustig aan.![]()
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zo, al 2 uur geleerd vandaag![]()
straks nog even 2 hoofdstukken lezen en klaar voor vandaag
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb in Maart sowieso een week vrij..quote:Op zondag 10 februari 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ook wel, maar zie d'r maar eens mensen voor te vinden en een datum af te spreken.... 's lastig hoor.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb kortingskaartjes voor Duinrel, korting voor 8 man. Ideetje om dat te gaan doen binnenkort?
Entree is dan 10pp in plaats van 17pp.![]()
Lijkt mij wel tofquote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb kortingskaartjes voor Duinrel, korting voor 8 man. Ideetje om dat te gaan doen binnenkort?
![]()
Pffff mogge... ehm 'middag.....
Mijn dag en nachtritme is echt een beetje verknoeid....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik hou niet van zwemmen. Ik pas.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
Entree is dan 10pp in plaats van 17pp.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij mag de orgie organiserenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van zwemmen. Ik pas..
![]()
Ik zal even snel Silk, Flips, Loka, Rokje en buurmeisje mailen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De kaartjes zijn alleen voor het tikibadquote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
Duinrel is toch meer dan alleen zwemmen?.
Haha die wil jij helemaal niet delenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even snel Silk, Flips, Loka, Rokje en buurmeisje mailen..
![]()
Ik met die vrouwen is toch ook een orgie?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De kaartjes zijn alleen voor het tikibad.
[..]
Haha die wil jij helemaal niet delen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is niet de bedoeling!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik met die vrouwen is toch ook een orgie?![]()
![]()
Euw, zeg dat danquote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
. Lijkt me nog steeds wel tof, nooit geweest namelijk
![]()
![]()
Ow, in dat geval beraad ik me nog even op mijn plannen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het is meer een kinderpark meen ikquote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, zeg dat dan. Lijkt me nog steeds wel tof, nooit geweest namelijk
.
Behalve het tikibad haha.Valt me tegen ditquote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, in dat geval beraad ik me nog even op mijn plannen..
![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Maar wel een tof ideequote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer een kinderpark meen ik.
Behalve het tikibad haha.
[..]
Valt me tegen dit.
![]()
![]()
Zonder pijnstillers is de wereld stukken minder mooiProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat denk je?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bedoelt..![]()
![]()
Zo'n wilgentak... met van die katjes erop....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:![]()
Geen nieuwe iigquote:Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wij nemen geen katten als we samenwonen.
![]()
Dan moeten we het samenwonen nog maar even uitstellenquote:
Ik ga niet met zo'n beest in één huis zitten![]()
![]()
Jammer dit, hij is zo liefquote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan moeten we het samenwonen nog maar even uitstellen
Ik ga niet met zo'n beest in één huis zitten.
![]()
Kaneeltje...
Ik heb een maand geteerd op uw 13 euro, heer dat ik ben heb ik daar ongeveer marktrente over betaald.
Ik hoop hiermee in het vervolg weder zaken met u te doen.
gr gr,
Kingtoppie.Rustig aan.![]()
Te veelquote:
Vrijdag achterbak vol naar grofvuil, gister achterbak vol naar kringloop, maandag nog een achterbakkie vol wegbrengen en grofvuil bellen voor 2 grote dingen die niet in de auto passen.![]()
Voor de krultang?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moet zoiets ook met de garage gaan doen; gelukkig staat de nieuwe tuin-tafel zo in de weg dat ik absoluut geen kant er mee op kan
Dus ik kan nog even uitstellen tot "na de winter"...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kamer van m'n zus is nog vrijquote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast nog wel een plekkie ergens.
![]()
![]()
Het was nodig dusquote:Op zondag 10 februari 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te veel
Vrijdag achterbak vol naar grofvuil, gister achterbak vol naar kringloop, maandag nog een achterbakkie vol wegbrengen en grofvuil bellen voor 2 grote dingen die niet in de auto passen.![]()
![]()
Wij hebben er 1 gemaakt toen we dit huis kochten, in december 2005.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat van die eeuwige durende to-do-list afstrepen....
Zou het ooit af zijn
Hij hangt keurig in de trapkast, en ehm, er moet nog aardig wat....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nopequote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat van die eeuwige durende to-do-list afstrepen....
Zou het ooit af zijn![]()
![]()
Ja hier ook, en de achtertuin en de trap erger ik me dood aan .....quote:Op zondag 10 februari 2013 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 gemaakt toen we dit huis kochten, in december 2005.
Hij hangt keurig in de trapkast, en ehm, er moet nog aardig wat....![]()
![]()
Misschien moet je Cryo mijn topic op K&W es later zienquote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ook, en de achtertuin en de trap erger ik me dood aan .....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sweet, maak ik daar ons love nestje vanquote:Op zondag 10 februari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kamer van m'n zus is nog vrij.
![]()
Dat kan, best wel stevig bed ookquote:Op zondag 10 februari 2013 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sweet, maak ik daar ons love nestje van.
Hebben we wel nodig![]()
![]()
ik ga meequote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Dexter S04E06 - S04E08 is echt sick
sick sick sick sick sickProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ow laat dan maarquote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Hmja hoop gezeik hier dus geen zin om in topic vrolijk te gaan zitten doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wel vreemd trouwens... hier zegt iedereen patat, ik zeg altijd friet. Misschien heb ik dat van mijn ex overgenomen![]()
![]()
Oei, gezeik is nooit goedquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
Hmja hoop gezeik hier dus geen zin om in topic vrolijk te gaan zitten doen![]()
![]()
Het is ook patat; frites is een belgisch/frans begrip, en hoort dan ook in die regio thuisquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Wel vreemd trouwens... hier zegt iedereen patat, ik zeg altijd friet. Misschien heb ik dat van mijn ex overgenomen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Wel vreemd trouwens... hier zegt iedereen patat, ik zeg altijd friet. Misschien heb ik dat van mijn ex overgenomen
Jij zou eigenlijk patat moet zeggen volgens dit kaartje![]()
![]()
Patates fritesquote:Op zondag 10 februari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is ook patat; frites is een belgisch/frans begrip, en hoort dan ook in die regio thuis
Allebei Frans dus..![]()
![]()
Heul nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is ook patat; frites is een belgisch/frans begrip, en hoort dan ook in die regio thuis![]()
![]()
Jezus jouw topografie is slechtquote:Op zondag 10 februari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou eigenlijk patat moet zeggen volgens dit kaartje![]()
![]()
Maarre, laten we die discussie niet voor de 40e keer voeren hier....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was ook niet de bedoelingquote:Op zondag 10 februari 2013 13:42 schreef fietsie het volgende:
Maarre, laten we die discussie niet voor de 40e keer voeren hier....![]()
![]()
Iedereen noemt het maar zoals ze willenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:42 schreef fietsie het volgende:
Maarre, laten we die discussie niet voor de 40e keer voeren hier....
Alleen als je boven om een friet vraagt begrijpen ze je. Vraag je hier om een patat, dan krijg je een aardappel![]()
![]()
Oh wacht. Ik dacht dat je 'Ik zou' zeiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer ligt Apeldoorn onder de rivieren?
Maar dat zei ik dus, iedereen hier zegt patat. Mijn ex woonde in Brabant, dus daar heb ik friet van overgenomen denk ik![]()
![]()
Niet scherp. Het is je vergeven door de omstandighedenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik dacht dat je 'Ik zou' zei
Maar dat zei ik dus, iedereen hier zegt patat. Mijn ex woonde in Brabant, dus daar heb ik friet van overgenomen denk ik
Hoe gaat ie zo verder?![]()
Friet = patat.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Iedereen noemt het maar zoals ze willen
Alleen als je boven om een friet vraagt begrijpen ze je. Vraag je hier om een patat, dan krijg je een aardappel
Patat =/= friet.![]()
Gaat verder prima hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet scherp. Het is je vergeven door de omstandigheden
Hoe gaat ie zo verder?![]()
![]()
Omdat het gewoon veel logischer is.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik dacht dat je 'Ik zou' zei
Maar dat zei ik dus, iedereen hier zegt patat. Mijn ex woonde in Brabant, dus daar heb ik friet van overgenomen denk ik
Je bestelt bij de Mqdonalds ook geen franse patatjes erbij he![]()
Klopt, zie die post hierbovenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon veel logischer is.
Je bestelt bij de Mqdonalds ook geen franse patatjes erbij he![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Steen, kiezel, kei, kinderkopjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haterquote:Op zondag 10 februari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steen, kiezel, kei, kinderkopje![]()
Net Tekken gekeken.
Is het heel erg dat ik tijdens de gevechten gewoon precies wist welke knoppen ik moet indrukken om die move te krijgen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Net Tekken gekeken.
Is het heel erg dat ik tijdens de gevechten gewoon precies wist welke knoppen ik moet indrukken om die move te krijgen?![]()
Ik ownde in dat spelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfff hier van Dexter over moeten schakelen naar Tinkerbell omdat eega uk vanmorgen teveel suiker heeft laten snoepen..... (geen middagslaapje dus...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kinderkopjequote:Op zondag 10 februari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee want Tekkenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Net Tekken gekeken.
Is het heel erg dat ik tijdens de gevechten gewoon precies wist welke knoppen ik moet indrukken om die move te krijgen?![]()
![]()
Auw, zo dom. Ik wilde naar de wc gaan, mis ik de deur half, loop ik met m'n rechterknie tegen de muur.
Nu tering veel pijn aan de knie..
Hoe dom ben ik dan![]()
![]()
Mn mooiste Tekken herinnering is mn ex opgeilen, ex vastbinden aan het bed en toen gewoon relaxed Tekken gaan zitten spelenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wil je een eerlijk antwoord of heb je liever dat ik lieg?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Auw, zo dom. Ik wilde naar de wc gaan, mis ik de deur half, loop ik met m'n rechterknie tegen de muur.
Hoe dom ben ik danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt ehm, *pijnlijk*quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hoe dom ben ik dan
Was dat blonderen duur?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Liegen is nooit goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of heb je liever dat ik lieg?
Maar ik ben een dom wijf ja![]()
![]()
Ik zat met vrienden op de zolder, beetje blowen en dan Tekken spelen..quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn mooiste Tekken herinnering is mn ex opgeilen, ex vastbinden aan het bed en toen gewoon relaxed Tekken gaan zitten spelen![]()
![]()
Bitch.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn mooiste Tekken herinnering is mn ex opgeilen, ex vastbinden aan het bed en toen gewoon relaxed Tekken gaan zitten spelen
Daarna heeft ie je uitgewoond met zijn iron fist?![]()
Pijn doet het. En voor domme dingen hoef ik me niet (eens) te blonderenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt ehm, *pijnlijk*
Was dat blonderen duur?![]()
![]()
Wat?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn mooiste Tekken herinnering is mn ex opgeilen, ex vastbinden aan het bed en toen gewoon relaxed Tekken gaan zitten spelen![]()
![]()
+1quote:Op zondag 10 februari 2013 14:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pijn doet het. En voor domme dingen hoef ik me niet (eens) te blonderen
Aldus lompe Lola![]()
![]()
Whahahahahahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hoe dom ben ik danDom mens
![]()
![]()
Hij was daarna best boos op me jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bitch.
Daarna heeft ie je uitgewoond met zijn iron fist?
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Hulp nodig?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ishet mooi weer voor; beetje StMarc in een emmertje warm water...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ga je schoonmaken ja?quote:
zou ik ook eens moeten doen
bwah dom, dat kan iedereen overkomen. hoe dikwijls ben ik niet uitgeschoven in de sneeuw (die er nu weer ligt)quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hoe dom ben ik danWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik noem het nogal dom/lomp. Achjaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
bwah dom, dat kan iedereen overkomen. hoe dikwijls ben ik niet uitgeschoven in de sneeuw (die er nu weer ligt)![]()
![]()
Ik ben een huismama ik doe niet andersquote:Op zondag 10 februari 2013 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga je schoonmaken ja?
zou ik ook eens moeten doen![]()
![]()
Straks weer naar Tiel
[b]AirwiN schreef [/b]
Uitstekend.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneeltje...
Ik heb een maand geteerd op uw 13 euro, heer dat ik ben heb ik daar ongeveer marktrente over betaald.
Ik hoop hiermee in het vervolg weder zaken met u te doen.
gr gr,
Kingtoppie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Max heeft dr pinguin gesloopt
[b]AirwiN schreef [/b]
Varken met humor![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
't is triest dat het nodig is...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent wel zo'n figuur die dat gaat proberen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik zie mezelf al staan met een zatte kop.
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb talloze keren in een dronken bui een agent om zijn handboeien gesmeektquote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik zie mezelf al staan met een zatte kop.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben zo een figuur die dat ding gaat lezen en vervolgens gaat vragen of ik dan de pet mag, ik zelf mag rijden of dat ik zijn knuppel mag hebben en daar bedoel ik de gumniknuppel mee hequote:Op zondag 10 februari 2013 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n figuur die dat gaat proberen ja.
![]()
Nee, ik kan hem nog maken. Moet ik even naaien.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Standaard gedrag toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben zo een figuur die dat ding gaat lezen en vervolgens gaat vragen of ik dan de pet mag, ik zelf mag rijden of dat ik zijn knuppel mag hebben en daar bedoel ik de gumniknuppel mee he.
Niks mis mee.![]()
Geen eens de handboeien?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben zo een figuur die dat ding gaat lezen en vervolgens gaat vragen of ik dan de pet mag, ik zelf mag rijden of dat ik zijn knuppel mag hebben en daar bedoel ik de gumniknuppel mee he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Even mierenneuken bij degene die dat normaal doenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh, dat scheeltquote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik kan hem nog maken. Moet ik even naaien.![]()
![]()
Nope. Sorry.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hier nog zinvolle adviezen voor hoe je een brandwond moet behandelen? Au.
Ik heb ooit van die gaasjes met spul erop gehad, dat werkte echt perfect!!
Weet alleen de naam niet meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Koud water, koelen, 20 a 30 minuten.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vervolgens goed in de gaten houden; komt er spontaan vocht uit: bellen huisartsenpost.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe liever naaien zonder naald en draadquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
NOOIT!!!! koud water op een brandwond doen !!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Koud water, koelen, 20 a 30 minuten.
Vervolgens goed in de gaten houden; komt er spontaan vocht uit: bellen huisartsenpost.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat voor soort brandwond is het?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Je zegt au, dus het zal geen 3de graads zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe liever naaien zonder naald en draad![]()
![]()
![]()
Koudddd water een tijdje.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Verder met rust laten tenminste zo deed ik dat.Rustig aan.![]()
Oh zo lang heb ik niet gekoeld hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Koud water, koelen, 20 a 30 minuten.
Vervolgens goed in de gaten houden; komt er spontaan vocht uit: bellen huisartsenpost.Maar heb wel gekoeld, best lang voor mijn doen, maar ik rook ook echt verbrandde huid.
In de gaten houden ga ik sowieso doen.![]()
![]()
Instructie 1 bij BHV, EHBO, alles.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NOOIT!!!! koud water op een brandwond doen !!
Heb hele stapel van die kutcertificaten en regel 1 is KOELEN MET KOUD WATERProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koudddd water een tijdje.
Verder met rust laten tenminste zo deed ik dat.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NOOIT!!!! koud water op een brandwond doen !!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, lauw water. Nooit koudquote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Instructie 1 bij BHV, EHBO, alles.
Heb hele stapel van die kutcertificaten en regel 1 is KOELEN MET KOUD WATER
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik veel.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor soort brandwond is het?
Je zegt au, dus het zal geen 3de graads zijn.
Ik had broodjes in de oven, en kwam met mijn vinger tegen het verhittingselement aan.![]()
Daar is het al te laat voor.quote:![]()
Eerst wel even lauw water, want de kraan op mijn kamer wordt niet koud... Daarna nog een tijdje koud water gedaan.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Normaal gesproken zal er bij zoiets een keurige bolle blaar ontstaan die -niet lekt-.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik had broodjes in de oven, en kwam met mijn vinger tegen het verhittingselement aan.
Gewoon beschermen en gaat in principe spontaan "over".
Gaat ie wel lekken dan even huisartsenpost bellen (het is weekend....) en instructie vragen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De wond geen eten of drinken geven?quote:
En als je je vinger verbrand mag je je toch best uitkleden?![]()
Bijzonder dan dat in de 4 ziekenhuistrainingen op dit gebied het decreet is: koud water, ivm bacterievorming...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als brandwond onder kleding zit kun je de huid kapottrekken met uitkledenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Drankquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Standaard gedrag toch?
Niks mis mee.Ok, dan bewaar ik die voor jouquote:.
Hahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even mierenneuken bij degene die dat normaal doen![]()
Goh. Daar doelde ik nu niet opquote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als brandwond onder kleding zit kun je de huid kapottrekken met uitkleden![]()
![]()
Voor als je een brandwond hebt op je arm ofzo en je hebt een trui aan.quote:Toen ik met de ambulance werd afgevoerd nadat ik mn hand had verbrand aan kokend water kreeg ik van ambulancepersoneel, zusters en de artsen op mn klote omdat ik met koud water had gekoeld ipv lauw!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bijzonder dan dat in de 4 ziekenhuistrainingen op dit gebied het decreet is: koud water, ivm bacterievorming...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuh bambi dr vingerbrandwond ziet er gewoon mooier uit als Bambi compleet bloot is, dat snapt iedereenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het zit precies op mijn knokkel, op dit moment ontstaat er nog geen blaar maar heeft de huid wel een beetje een aangebrand kleurtje.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zal er bij zoiets een keurige bolle blaar ontstaan die -niet lekt-.
Gewoon beschermen en gaat in principe spontaan "over".
Gaat ie wel lekken dan even huisartsenpost bellen (het is weekend....) en instructie vragen.![]()
![]()
quote:Niks mis met jouw libido zo te merkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort het bambi, uit die kleding!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh bambi dr vingerbrandwond ziet er gewoon mooier uit als Bambi compleet bloot is, dat snapt iedereen![]()
![]()
Goed aan het nadenken deze manquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op zondag 10 februari 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met jouw libido zo te merken![]()
![]()
Richtlijnen voor iedere vorm van EHBO veranderen zo'n beetje per kwartaal. Dan is er weer een onderzoek dat zegt a., dan weer een die zegt b.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor als je een brandwond hebt op je arm ofzo en je hebt een trui aan.
[..]
Toen ik met de ambulance werd afgevoerd nadat ik mn hand had verbrand aan kokend water kreeg ik van ambulancepersoneel, zusters en de artsen op mn klote omdat ik met koud water had gekoeld ipv lauw!
Reanimatietrainingen die wij om het jaar doen (praktijktrainingen) zijn iedere keer weer een verrassing: "Wat is er nu weer ineens dodelijk wat voorheen verplicht was".Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet ikquote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor als je een brandwond hebt op je arm ofzo en je hebt een trui aan.![]()
![]()
Nou zeg je dat wel, maar heb je haar al nakend gezien?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh bambi dr vingerbrandwond ziet er gewoon mooier uit als Bambi compleet bloot is, dat snapt iedereen
Misschien heeft ze wel borsthaar en een leuter...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is dat weer een meevaller voor jou!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou zeg je dat wel, maar heb je haar al nakend gezien?
Misschien heeft ze wel borsthaar en een leuter...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En een bierbuikquote:Op zondag 10 februari 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou zeg je dat wel, maar heb je haar al nakend gezien?
Misschien heeft ze wel borsthaar en een leuter...![]()
Dit is verrassend.quote:
Ik word ineens man genoemd en ook nog dat ook goed aan het denken ben.
En dat door jou![]()
![]()
Je keek in de spiegel?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stil!!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is verrassend.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze wilde naaien zonder naald en draad, dus enige paaien kan dan geen kwaad natuurlijk hequote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is verrassend.
En dat door jouProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Liever geen borsthaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is dat weer een meevaller voor jou!Nee, die heeft ze niet. Dat weet ik.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb echt een gruwelijke grafhekel aan jouw editsquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is verrassend.
En dat door jou
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook!!quote:
Ik heb een taille![]()
Dat ding had ik al jaren niet meer gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke grafhekel aan jouw edits![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze wilde naaien zonder naald en draad, dus enige paaien kan dan geen kwaad natuurlijk he_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent te snelquote:Op zondag 10 februari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke grafhekel aan jouw edits![]()
![]()
Ik ben nog maar 77 kiloquote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!!
Ik heb een taille![]()
Dat ding had ik al jaren niet meer gezien![]()
Rotjochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
66quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
JOLENEEEEEEEEEEEEEE JOLENEEEEEEEEEEEEEE JOLENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
I'M BEGGING OF YOU PLEASE DON'T TAKE MY MANNNNNNNNNNNNNNNNNNN
PLEASE DON\T TAKE HIM JUST BECAUSE YOU CANNNNNNNNNNNNNNIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo makkelijk gaat datquote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik ben van man weer gedegradeerd tot rotjoch.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zal je eens een edit op je bolle ogen gevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is het zwartquote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik denk toch dat het misschien richting derdegraads is hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Er komt een mooie 3-tje tevoorschijn?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik denk toch dat het misschien richting derdegraads is hoor.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whehehehe, jij die mij gaat slaan?! Daar vind je me veel te lief voorquote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je eens een edit op je bolle ogen geven![]()
![]()
Maar je voelt de pijn toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik denk toch dat het misschien richting derdegraads is hoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehehe, jij die mij gaat slaan?! Daar vind je me veel te lief voorIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Nouja, ik zie wel hoe het er morgen uit ziet.quote:Derdegraads brandwonden, waarbij de zenuwuiteinden in de wond beschadigd zijn, zijn toch enigszins pijnlijk, omdat rondom een derdegraads brandwond zich altijd een zone tweedegraads verbrande huid bevindt.![]()
![]()
Kerel. Ik steek 1 vinger omhoog en jij ligt al in een lachstuip en schiet compleet in de verdedigingquote:Op zondag 10 februari 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ik niet tegenstribbel._!
En als dat niet werkt laat ik mn boobs zien. Boobs winnen altijd
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed nummer!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
I'M BEGGING OF YOU PLEASE DON'T TAKE MY MANNNNNNNNNNNNNNNNNNN
PLEASE DON\T TAKE HIM JUST BECAUSE YOU CANNNNNNNNNNNNNNI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat weet ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kusje naast het pijnlijke plekje dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Nouja, ik zie wel hoe het er morgen uit ziet.
Da's zo oneerlijk he, als ze dat doen...quote:Op zondag 10 februari 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel. Ik steek 1 vinger omhoog en jij ligt al in een lachstuip en schiet compleet in de verdediging_!
Nee hoor, das slimquote:Op zondag 10 februari 2013 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's zo oneerlijk he, als ze dat doen...
[b]AirwiN schreef [/b]
Juh en daarna hebt je het koud...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo vervelend altijd hequote:Op zondag 10 februari 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel. Ik steek 1 vinger omhoog en jij ligt al in een lachstuip en schiet compleet in de verdediging_!
En als dat niet werkt laat ik mn boobs zien. Boobs winnen altijd![]()
Allright, you got mequote:Op zondag 10 februari 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als dat niet werkt laat ik mn boobs zien. Boobs winnen altijd![]()
![]()
I knowquote:
Alsof jou dat vaak overkomtquote:
Nee hoorquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
wil ik weten wat je bedoelt met omhoog?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt kunstjes om het koud worden te voorkomen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Seksquote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt kunstjes om het koud worden te voorkomen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vaak genoeg eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know
[..]
Alsof jou dat vaak overkomt
[..]
Nee hoor![]()
![]()
Je moeder telt nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Valentijnquote:Op zondag 10 februari 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
geen Valentijnsdag vieren
[b]AirwiN schreef [/b]
Juh da ken ik de laatste tijd alleen van horen-zeggen. Vandaar dat ik -daar- nou niet meteen aan dacht...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu ben je misselijk zeker?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor mij is het ook alweer te lang geledenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh da ken ik de laatste tijd alleen van horen-zeggen. Vandaar dat ik -daar- nou niet meteen aan dacht...
[b]AirwiN schreef [/b]
Overratedquote:Op zondag 10 februari 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
geen Valentijnsdag vieren![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij is het ook alweer te lang geleden
Zo blij dat er ook iemand met een relatie zo over denktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik student was had ik er alweer 1 jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij heeft feyenoord net gescoord.
Mn FB ontploft weer eens
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmz valentijnsdag is toch alleen voor lieden die geheime crushes hebben?
Nette echtelieden/steady boyfriends horen sowieso met regelmaat bloemen te slepen enzo
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik student was had ik er alweer 1 ja
Wauw. Als ik student was, had ik er bijna eentje.
Jij sletquote:Op zondag 10 februari 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw. Als ik student was, had ik er bijna eentje.
[b]AirwiN schreef [/b]
* Vinniiee checkt zijn FB...quote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij heeft feyenoord net gescoord.
Mn FB ontploft weer eens
Jup![]()
![]()
Was toch eigenlijk om je vrienden te laten weten dat je om ze geeftquote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef fietsie het volgende:
Nette echtelieden/steady boyfriends horen sowieso met regelmaat bloemen te slepen enzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Commerciele tiefusmeuk.....quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat er ook iemand met een relatie zo over denkt
Bovendien krijg ik toch nooit wat dus waarom zou Valentijnsdag leuk zijn![]()
![]()
Kan me ook niet voorstellen dat het een vent was die dit bedacht heeft![]()
Vernoemd naar de heilige Sint Valentijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Commerciele tiefusmeuk.....
Bovendien krijg ik toch nooit wat dus waarom zou Valentijnsdag leuk zijn![]()
![]()
Kan me ook niet voorstellen dat het een vent was die dit bedacht heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
Bloemenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef fietsie het volgende:
Die zijn binnen een paar dagen toch dood... Zonde van je geld![]()
heilige hufterquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vernoemd naar de heilige Sint Valentijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |