SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door muhahaha op 10-02-2013 11:29:20 ]![]()
Dat dus!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga een movie-marathon houden
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij bent de kloon van muhahaha?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker niksen, misschien kijken bij een schaatswedstrijd.
Jij Foto?
Niksen kan ook lekker zijn
Ik ga nog een paar uur studeren en dan ehm, zie ik wel![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanmiddag kraambezoek, verder nog niks.
Jij plannen naast studeren?
Van je zus (?)![]()
Neehoor, ik denk ik beuk me er lekker tussenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van muhahaha?
Niksen kan ook lekker zijn
Ik ga nog een paar uur studeren en dan ehm, zie ik wel
Rustig aan.![]()
Beukenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik denk ik beuk me er lekker tussen![]()
![]()
![]()
Ik zei al, ik heb geen kloonsquote:. 1 muhahaha is echt meeeeeer dan genoeg voor deze planeet
.
Ja, gisteren al heel eventjes langs geweest en mijn nichtje in mijn armen gehadquote:. Ze had zo een grappig berenpakje aan
.
![]()
Ik kan er ook maar ééntje aan hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb geen kloons. 1 muhahaha is echt meeeeeer dan genoeg voor deze planeet
.
[..]
Ja, gisteren al heel eventjes langs geweest en mijn nichtje in mijn armen gehad. Ze had zo een grappig berenpakje aan
.
Leeeeuk
Hihi berenpakje, wel lief![]()
![]()
Ja, is zeker lief. Vanmiddag het cadeautje wat mijn zusje zelf heeft uitgezocht afgevenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Leeeeuk
Hihi berenpakje, wel lief. Zo een molentje van Woezel en Pip
.
![]()
Maart toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
De winterefteling kan wel uit de OP aangezien deze tot 3 febr was
Maarja die kan er wel uit ja.... gaat 'm niet meer worden.![]()
Ahwquote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, is zeker lief. Vanmiddag het cadeautje wat mijn zusje zelf heeft uitgezocht afgeven. Zo een molentje van Woezel en Pip
.
![]()
![]()
![]()
normale Efteling van maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
De winterefteling kan wel uit de OP aangezien deze tot 3 febr was
Wil best nog wel naar de Efteling![]()
![]()
Doe dat dan ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, ik pak ook een keer de lapo hoor.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tja ik ook wel, maar zie d'r maar eens mensen voor te vinden en een datum af te spreken.... 's lastig hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
normale Efteling van maken?
Wil best nog wel naar de Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |