SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door muhahaha op 10-02-2013 11:29:20 ]![]()
Dat dus!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga een movie-marathon houden
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij bent de kloon van muhahaha?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker niksen, misschien kijken bij een schaatswedstrijd.
Jij Foto?
Niksen kan ook lekker zijn
Ik ga nog een paar uur studeren en dan ehm, zie ik wel![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanmiddag kraambezoek, verder nog niks.
Jij plannen naast studeren?
Van je zus (?)![]()
Neehoor, ik denk ik beuk me er lekker tussenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van muhahaha?
Niksen kan ook lekker zijn
Ik ga nog een paar uur studeren en dan ehm, zie ik wel
Rustig aan.![]()
Beukenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik denk ik beuk me er lekker tussen![]()
![]()
![]()
Ik zei al, ik heb geen kloonsquote:. 1 muhahaha is echt meeeeeer dan genoeg voor deze planeet
.
Ja, gisteren al heel eventjes langs geweest en mijn nichtje in mijn armen gehadquote:. Ze had zo een grappig berenpakje aan
.
![]()
Ik kan er ook maar ééntje aan hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb geen kloons. 1 muhahaha is echt meeeeeer dan genoeg voor deze planeet
.
[..]
Ja, gisteren al heel eventjes langs geweest en mijn nichtje in mijn armen gehad. Ze had zo een grappig berenpakje aan
.
Leeeeuk
Hihi berenpakje, wel lief![]()
![]()
Ja, is zeker lief. Vanmiddag het cadeautje wat mijn zusje zelf heeft uitgezocht afgevenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
Leeeeuk
Hihi berenpakje, wel lief. Zo een molentje van Woezel en Pip
.
![]()
Maart toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
De winterefteling kan wel uit de OP aangezien deze tot 3 febr was
Maarja die kan er wel uit ja.... gaat 'm niet meer worden.![]()
Ahwquote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, is zeker lief. Vanmiddag het cadeautje wat mijn zusje zelf heeft uitgezocht afgeven. Zo een molentje van Woezel en Pip
.
![]()
![]()
![]()
normale Efteling van maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
De winterefteling kan wel uit de OP aangezien deze tot 3 febr was
Wil best nog wel naar de Efteling![]()
![]()
Doe dat dan ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, ik pak ook een keer de lapo hoor.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tja ik ook wel, maar zie d'r maar eens mensen voor te vinden en een datum af te spreken.... 's lastig hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
normale Efteling van maken?
Wil best nog wel naar de Efteling![]()
Is er een vervanger eigenlijk?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
En Tally is ook geen Mod meer van SEXRustig aan.![]()
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zo, al 2 uur geleerd vandaag![]()
straks nog even 2 hoofdstukken lezen en klaar voor vandaag
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb in Maart sowieso een week vrij..quote:Op zondag 10 februari 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ook wel, maar zie d'r maar eens mensen voor te vinden en een datum af te spreken.... 's lastig hoor.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb kortingskaartjes voor Duinrel, korting voor 8 man. Ideetje om dat te gaan doen binnenkort?
Entree is dan 10pp in plaats van 17pp.![]()
Lijkt mij wel tofquote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb kortingskaartjes voor Duinrel, korting voor 8 man. Ideetje om dat te gaan doen binnenkort?
![]()
Pffff mogge... ehm 'middag.....
Mijn dag en nachtritme is echt een beetje verknoeid....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik hou niet van zwemmen. Ik pas.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
Entree is dan 10pp in plaats van 17pp.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij mag de orgie organiserenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van zwemmen. Ik pas..
![]()
Ik zal even snel Silk, Flips, Loka, Rokje en buurmeisje mailen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De kaartjes zijn alleen voor het tikibadquote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
Duinrel is toch meer dan alleen zwemmen?.
Haha die wil jij helemaal niet delenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even snel Silk, Flips, Loka, Rokje en buurmeisje mailen..
![]()
Ik met die vrouwen is toch ook een orgie?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De kaartjes zijn alleen voor het tikibad.
[..]
Haha die wil jij helemaal niet delen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is niet de bedoeling!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik met die vrouwen is toch ook een orgie?![]()
![]()
Euw, zeg dat danquote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
. Lijkt me nog steeds wel tof, nooit geweest namelijk
![]()
![]()
Ow, in dat geval beraad ik me nog even op mijn plannen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het is meer een kinderpark meen ikquote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, zeg dat dan. Lijkt me nog steeds wel tof, nooit geweest namelijk
.
Behalve het tikibad haha.Valt me tegen ditquote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, in dat geval beraad ik me nog even op mijn plannen..
![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Maar wel een tof ideequote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer een kinderpark meen ik.
Behalve het tikibad haha.
[..]
Valt me tegen dit.
![]()
![]()
Zonder pijnstillers is de wereld stukken minder mooiProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat denk je?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bedoelt..![]()
![]()
Zo'n wilgentak... met van die katjes erop....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:![]()
Geen nieuwe iigquote:Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wij nemen geen katten als we samenwonen.
![]()
Dan moeten we het samenwonen nog maar even uitstellenquote:
Ik ga niet met zo'n beest in één huis zitten![]()
![]()
Jammer dit, hij is zo liefquote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan moeten we het samenwonen nog maar even uitstellen
Ik ga niet met zo'n beest in één huis zitten.
![]()
Kaneeltje...
Ik heb een maand geteerd op uw 13 euro, heer dat ik ben heb ik daar ongeveer marktrente over betaald.
Ik hoop hiermee in het vervolg weder zaken met u te doen.
gr gr,
Kingtoppie.Rustig aan.![]()
Te veelquote:
Vrijdag achterbak vol naar grofvuil, gister achterbak vol naar kringloop, maandag nog een achterbakkie vol wegbrengen en grofvuil bellen voor 2 grote dingen die niet in de auto passen.![]()
Voor de krultang?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moet zoiets ook met de garage gaan doen; gelukkig staat de nieuwe tuin-tafel zo in de weg dat ik absoluut geen kant er mee op kan
Dus ik kan nog even uitstellen tot "na de winter"...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kamer van m'n zus is nog vrijquote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast nog wel een plekkie ergens.
![]()
![]()
Het was nodig dusquote:Op zondag 10 februari 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te veel
Vrijdag achterbak vol naar grofvuil, gister achterbak vol naar kringloop, maandag nog een achterbakkie vol wegbrengen en grofvuil bellen voor 2 grote dingen die niet in de auto passen.![]()
![]()
Wij hebben er 1 gemaakt toen we dit huis kochten, in december 2005.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat van die eeuwige durende to-do-list afstrepen....
Zou het ooit af zijn
Hij hangt keurig in de trapkast, en ehm, er moet nog aardig wat....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nopequote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat van die eeuwige durende to-do-list afstrepen....
Zou het ooit af zijn![]()
![]()
Ja hier ook, en de achtertuin en de trap erger ik me dood aan .....quote:Op zondag 10 februari 2013 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 gemaakt toen we dit huis kochten, in december 2005.
Hij hangt keurig in de trapkast, en ehm, er moet nog aardig wat....![]()
![]()
Misschien moet je Cryo mijn topic op K&W es later zienquote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ook, en de achtertuin en de trap erger ik me dood aan .....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sweet, maak ik daar ons love nestje vanquote:Op zondag 10 februari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kamer van m'n zus is nog vrij.
![]()
Dat kan, best wel stevig bed ookquote:Op zondag 10 februari 2013 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sweet, maak ik daar ons love nestje van.
Hebben we wel nodig![]()
![]()
ik ga meequote:Op zondag 10 februari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Dexter S04E06 - S04E08 is echt sick
sick sick sick sick sickProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ow laat dan maarquote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |